بازداشت مدیر مرکز ترک اعتیاد لنگرود

  4020812016 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس کل دادگستری گیلان از دستگیری و بازداشت مدیر مرکز ترک اعتیاد منطقه کلیدبر شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: در نخستین اقدام انجام شده به دستور دادستان برخی از مقصران احتمالی از جمله مدیر این مجموعه بازداشت شدند تا علت حادثه به طور دقیق مشخص شود.

بازداشت مدیر مرکز ترک اعتیاد لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت الاسلام والمسلمین صادق نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از محل آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد در منطقه کلیدبر شهرستان لنگرود با تسلیت به مردم گیلان در پی این حادثه دلخراش اظهار کرد: این حادثه و فوت بیش از ۳۰ نفر از هموطنان ما، دلمان را به درد آورد و از همین‌جا به خانواده جانباختگان تسلیت گفته و برای مصدومین آرزوی صحت و سلامتی دارم.

وی با اشاره به انجام کارهای کارشناسی در خصوص بررسی علت این حادثه دلخراش در شهرستان لنگرود گفت: به محض وقوع آتش سوزی در این مرکز ترک اعتیاد، رئیس دادگستری شهرستان به همراه معاونین و تیم‌های کارشناسی در محل حادثه حضور بافته و بعد از ارائه گزارشات اولیه، معاونین قضایی دادگستری استان به محل اعزام شدند.

رئیس کل دادگستری گیلان با تأکید بر بررسی دقیق و سریع علت حادثه آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود، افزود: علت حادثه و حریق مشخص نیست و پس از بررسی توسط تیم‌های تخصصی آتش نشانی، هلال احمر و تیم‌های خصوصی، در اسرع وقت به مردم اعلام می‌شود.

نیارکی از افزایش آمار فوتی‌ها در این حادثه خبر داد و بیان کرد: متاسفانه در این حادثه ۳۲ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و ۱۷ نفر هم مصدوم شده و به بیمارستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل درمانی در گیلان برای درمان مصدومان حادثه وجود دارد، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مصدومان این حادثه به یک مرکز تخصصی سوختگی در رشت اعزام شده و تمامی امکانات لازم برای مداوای آنان در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص رسیدگی فوری و برخورد با مقصران آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود، بیان کرد: در همان ساعات اولیه خبر این حادثه تأسف بار به گوش رئیس قوه قضاییه رسیده و حجت الاسلام و مسلمین محسنی اژه‌ای دستور رسیدگی فوری به این حادثه و برخورد با مقصران احتمالی را صادر کردند.

نیارکی با دستور به پزشکی قانونی در خصوص شناسایی فوتی‌های حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد در لنگرود، افزود: متأسفانه در نگاه اول برخی از فوتی‌ها به دلیل شدت سوختگی قابل شناسایی نیستند لذا به پزشکی قانونی دستور می‌دهم با انجام کارهای تخصصی علت فوت و شناسایی فوت شدگان را ود سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

وی از دستگیری و بازداشت مدیر مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: در نخستین اقدام انجام شده به دستور دادستان برخی از مقصران احتمالی از جمله مدیر این مجموعه بازداشت شدند تا علت حادثه به طور دقیق مشخص شود.

رئیس کل دادگستری گیلان اطمینان داد که به فوریت پیگیر دلایل این حادثه غمبار بوده و به سرعت با خاطیان احتمالی برخورد خواهد شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۸۲۲۱۳۱۲:۴۲:۴۱ ۱۴۰۲/۸/۱۲
چه کسانی مجوز بهره برداری این مرکز را بدون رعایت استانداردهای لازم داد ه اند
ناشناس۳۲۸۲۳۳۳۱۵:۳۲:۵۱ ۱۴۰۲/۸/۱۲
درمانگاه ها، بیمارستان ها، مدارس، درمانگاه هاو .....طبق مقررات ملی ساختمان ایران در دسته ساختمان‌های پراهمیت قرارمیگیرند.که بایدمالکین، سازندگان، طراحان و بهره برداران ضوابط را خاصی در مراحل طراحی، اجرا و بهره برداری رعایت کنند. یکی از مسائل مهم آماده به کاری لوازم و ادوات اعلام و اطفا حریق هست. قوه محترم قضائیه لطفن پی گیری کنند. در مراحل، طراحی، اجرا و بهره برداری آیا این ضوابط بطور صحیح و کامل رعایت شده اند‌؟ آیا مسیرهای نجات و لوازم اعلام و اطفا حریق آماده به کار ودر دسترس بوده اند؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین