رحمتی: تاوان اشتباه تیم داوری را دادیم

  4020801131

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مقابل نوبهار تاوان اشتباه تیم داوری را دادیم.

رحمتی: تاوان اشتباه تیم داوری را دادیم

به گزارش فارس، مهدی رحمتی پس از شکست ۲ بر یک نساجی مقابل نوبهار در نشست خبری، اظهار داشت: باید از بازیکنانم تشکر کرده و آنها را به خاطر فوتبال خیلی خوب‌شان در نیمه اول ستایش کنم. با اعتماد به نفس، رو به جلو، خیلی عالی و خیلی خوب تیم نوبهار را تحت فشار گذاشته بودیم و توانستیم در این نیمه به گل برسیم. دست آنها درد نکند‌‌. واقعا عالی بودند‌. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم تا اینکه یک اشتباه از جانب کمک داور و دیر اعلام کردن آفساید باعث شد تیم من تاوان اشتباه او و داور را بدهد‌.

وی افزود: فکر می‌کنم فشار تماشاگر روی داور خیلی تاثیر داشت زیرا هم روی خیلی از خطاهایی که می‌توانست به سود ما بگیرد، مقداری با نساجی نامهربان بود. ۱۱ دقیقه وقت اضافی برای تیمی که از دقیقه ۵۰ ده نفره بازی می‌کند، خیلی سخت است. تحت فشار قرار گرفتن تیم ما سبب شد نتیجه را از دست بدهیم. قبل از آن هم یک تعویض اجباری انجام دادیم. یک تا ۲ بازیکن هم بیمار بودند که مجبور شدم آنها را هم زود تعویض کنم.

سرمربی نساجی تصریح کرد: کاپیتان تیم ما یعنی مهرداد عبدی که از بازی بمبئی سیتی گونه‌اش شکست، هنوز به مرز آمادگی نرسیده است اما مجبور بودیم به دلیل نداشتن بازیکن از تو استفاده کنیم. از تک تک بازیکنان به خاطر فوتبال خیلی خوبی که از ۴۵ دقیقه اول بازی کردند، ممنون هستم. مطمئن باشید اگر بازیکن ما اخراج‌ نمی‌شد در نیمه دوم گل دوم را هم می‌زدیم و بازی را می‌بردیم.

رحمتی ادامه داد: یکی از سخت‌ترین اتفاقات فوتبالی  زمان بازی کردن و دوران مربیگری‌ام برای من اتفاق افتاد. اصلا برای من قابل هضم نیست و هیچ جوری نمی‌توانم خودم را قانع کنم که کمک داور با اشتباه خود، آفساید را دیر اعلام کرده است. تقریبا ۵ ثانیه بعدش بازیکن من از زمین اخراج شده است. اصلا نمی‌توانم این مسئله را قبول کنم. ای کاش اصلا آفساید را اعلام نمی‌کرد و VAR وجود نداشت. همه دوست دارند این سیستم باشد. آفساید که بود و دروازه‌بان ما پوشش داد‌. کار را انجام دادیم اما آخر بازی داوربه من گفت به این دلیل که او از دروازه بیرون بود، حردانی را اخراج کردم.

وی ادامه داد: آن صحنه آفساید بوده است. نمی‌توانم خودم را قانع کنم و نمی‌توانم متوجه شوم چرا امروز این بدشانسی داور مرا گرفت. فقط از بازیکنانم به خاطر زحمتی که کشیدند، تلاشی که کردند و انرژی‌ای که گذاشتند تشکر می‌کنم اما در نهایت نتوانستیم به آنچه شایسته‌اش بودیم برسیم. امیدوارم در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان ۳ امتیازی که اینجا از دست دادیم، جبران کنیم.

سرمربی تیم نساجی درمورد حمایت هواداران نوبهار، گفت : طرفداران خیلی خوبی داشتند که فکر می‌کنم از دقیقه ۱۰۱ از تیم خود حمایت خوبی کردند. فشاری که روی مسابقه داشتند باعث شد این اشتباه اتفاق بیفتد . ۳ امتیاز برای هواداران نوبهار است و برنده واقعی بازی امروز نساجی بود که با وجود اشتباه کمک داور تمام تلاش خود را کرد.

رحمتی عنوان کرد: در آخر از هواداران خوب خودمان که امروز اینجا آمدند و تیم‌شان را تشویق کردند. شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم نتیجه‌ای که شایسته شان است تقدیم کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین