توضیحات کنعانی‌زادگان درباره خودروی گران‌قیمتش

  4020729007 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

کنعانی‌زادگان در برنامه تلویزیونی گفت: قیمت مرسدس بنز نارنجی رنگم ۱۰۰ میلیارد نیست، اما یک رَنجُروور وارد کردم که قیمتش ۱۰۰ میلیارد است. بازیکنان تیم ملی بعد از صعود به جام جهانی حوالۀ واردات خودرو هدیه گرفته بودند.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۶۶۳۲۱۱۰:۱۹:۴۰ ۱۴۰۲/۷/۲۹
کنعانی‌زادگان: قیمت مرسدس بنز نارنجی رنگم ۱۰۰ میلیارد نیست اما یک رَنجُروور وارد کردم که قیمتش ۱۰۰ میلیارد است. بازیکنان تیم ملی بعد از صعود به جام جهانی حوالۀ واردات خودرو هدیه گرفته بودند./ +تو جام جهانی مجوز دادن خودرو وارد کنه که 100 میلیارد پولشه بگذریم از پاداش باخت! این نمونه ای از رانت ها تو این مملکته با یه امضا یه مجوز یه...میتونی چیزی وارد کنی که قیمتش اینجا چنان باشه که از سرمایه 70 نسل کارمند و کارگر و...بیشتر!!
ناشناس۳۲۶۶۴۲۲۱۳:۰۷:۴۲ ۱۴۰۲/۷/۲۹
آن بی عرضه هایی که 100 میلیارد را کرده اند 2 میلیون دلار، حال در موارد مختلف بی عرضگی ملی خود را جایزه هم می دهند! آن با بصیرت صدر نشین که ساعتها سخنرانی در حمایت از مظلوم می کند، نگاهی بیاندازد به آنچه بر سر این ملت مظلوم آمده!
ناشناس۳۲۶۶۴۷۶۱۴:۰۶:۲۰ ۱۴۰۲/۷/۲۹
مجبورن به چارتا مثل اين به هر بهانه اي اين رانت را بدن تا خودشون به حظ كامل برسن مثل اضافه كردن حقوق كارمند و كارگر، ٥٠٠ تومن به حقوق كارمند اضافه ميشه با همون قانون به حقوق روسا ده مليون و بيست مليون اضافه ميشه
کارمند ساده۳۲۶۶۳۲۹۱۰:۳۵:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۲۹
قوانین کشور سرشار از بی عدالتی است و این است که هر از چند وقتی یک اعتراضی به شکل اجتماعی و یا فردی در کشور دیده می شود و اگر به دستورمقام معظم رهبری توجه و یک پیوست عدالت به آنها زده می شد ، اینچنین نمی شد که همه افتخارات و مدال های بین المللی در ورزش را سایر ورزشکاران از جمله وزرشکاران بانوان کشور بیاورندو امتیاز رنجرور و بودجه های سرسام آور کشوری، را به ورزش فوتبال اختصاص یابد که طی 50 سال اخیر مدالی بدرد بخوری نیاورده است ؛ این ورزش یعنی ورزش فوتبال باید به بخش خصوصی واگذار شود تا عدالت در پرداخت بودجه کشور به سایر ورزش ها و دادن امتیازهایی مثل ورود رنجرور ها ی چند میلیارد تومانی و امثالهم تقسیم گردد بین ورزشکارانی که مدال های بین المللی می آورند مخصوصا ورزشکاران با حجاب .
ناشناس۳۲۶۶۳۸۱۱۲:۰۴:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۲۹
هنر این آقایون چیست که باید چنین امتیازی بهشون بده دولت ؟!!!
ناشناس۳۲۶۶۴۲۳۱۳:۰۷:۵۰ ۱۴۰۲/۷/۲۹
برای ۵۰ میلیون تومن بیش از ۷ بار به بانک مراجعه کردم آخرش هم ندادن یه بار گفتن بودجه نداریم یه بار ضامن کارمند خواستن یه بار ۲ تا ضامن کاسب خواستن یه بار جواز کسب خواستن یه بار گفتن باید حساب جاری داشته باشی و گردش حسابت بالا باشه آخرش هم نشد که نشد
ناشناس۳۲۶۶۴۹۳۱۴:۲۹:۴۲ ۱۴۰۲/۷/۲۹
بپرس پشت قضيه چه كساني هستند كه فوتباليست ها شدن سپر بلا و اصل كاري ها پشت سرشون قايم شدن
ناشناس۳۲۶۶۷۲۲۱۹:۵۹:۲۸ ۱۴۰۲/۷/۲۹
البته اشتباه از من و شما و امثالهم است اگر کسی فوتبال تماشا نکنه و اخبارشون هم دنبال نکنه دکانشان تخته می شه
ناشناس۳۲۶۶۳۸۹۱۲:۱۴:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۲۹
نوش جانش، حتما با زحمت به این ثروت رسیده است! اما همیشه از خداوند بخواهید که قبل از اینکه به شما ثروت بدهد، معرفتِ داشتنِ ثروت را عطا فرماید.
ناشناس۳۲۶۶۶۷۹۱۹:۰۵:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۲۹
مشکلی نیست خدابیشتربده منتها اعتراض سرمجوزه که رانت دولتی است دولت نباید اسپانسر بازیکنان باشه خودشان از طریق تبلیغات و پاداشها و قراردادهای باشگاهی ثروت اندوزی کنند مردم بخیل که نیستند ...
عضو هیات علمی۳۲۶۶۳۹۵۱۲:۲۶:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۲۹
سلام- زمانی اگر عضو هیات علمی جایی تحصیل میکرد میتونست وسیله های مستهلک خود را با نامه سفارت و تایید به ایران بیاورد(غیر از ماشین و ...) و جالب این بود که مثلا اگر یخچال شما در یک کارتن محافظی بود هم گیر میدادند و میگفتند نباید داخل کارتن باشد که نو محسوب شود بالاخره با هزار بدبختی مثلا میزی را که در انجا روش درس خوانده بود می آورد و با هزار منت البته من درباره اینکه این قانون درباره هیات علمی بوده قضاوت نمیکنم و فقط نوع برخورد را میبینم توجه کنید که این نوع هیات علمی ها در آن زمان رتبه های زیر 20 و حتی تک رقمی کنکور بودند. قضاوت با شما
ناشناس۳۲۶۶۴۰۱۱۲:۳۵:۲۷ ۱۴۰۲/۷/۲۹
اونوقت من ۲۰میلیون کم دارم واسه رهن خونم چطور افسرده نشیم در این دنیای بی عدالت
ناشناس۳۲۶۶۵۲۶۱۵:۲۸:۲۱ ۱۴۰۲/۷/۲۹
خنده مجری برای چیه ؟!
حسنی۳۲۶۶۶۶۵۱۸:۴۷:۱۲ ۱۴۰۲/۷/۲۹
بعنوان ارتشی جانباز ،۸سال بیشتر در مناطق جنگی بودم . از ۱۹ سالگی تا ۲۸سالگی حقوق ماهانه ام ۵ میلیون فوتبالیست با توپ بازی تیلیاردی ما زیر توپ کشنده بودیم آقایان مسیول کمی هم عرضه عدالت خوبه !
علی۳۲۶۶۷۰۷۱۹:۴۱:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۲۹
اگر درکش می‌رسید تو اوضاعی که مردم تو اولیات زندگیشون موندن پوز ماشین ۱۰۰ میلیاردی رو نمی داد
ناشناس۳۲۶۶۷۴۰۲۰:۱۷:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۲۹
همه ،همصدایی کنند که راضی نیستن بیت المال رو برای این افراد و این فوتبال خرج کنند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین