سرلشکر سلامی: جنگ غزه اولین مرحله از فروپاشی زودرس رژیم جعلی صهیونیستی است

  4020724091 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده کل سپاه جنگ غزه را اولین مرحله از فروپاشی زودرس رژیم جعلی صهیونیستی خواند و گفت: سال گذشته تمام جبهه استکبار به میدان آمده بود تا انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کند و به فضل الهی توفیقی نیافتند اما امسال تمامی آنها هم نمی توانند سرپوشی بر شکست بزرگ و تحقیرآمیز صهیونیست ها بگذارند.

سرلشکر سلامی: جنگ غزه اولین مرحله از فروپاشی زودرس رژیم جعلی صهیونیستی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز ( دوشنبه) در اولین همایش سراسری طرح و برنامه ریزی راهبردی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، امنیت و امت اسلامی گفت: امنیت ، شکوه و اقتدار امروز ما نشات گرفته از خون های پاک شهدا و مجاهدانی است که در این مسیرنورانی ایثارگرانه از جان گذشتند تا آرزوهای یک امت بزرگ را محقق کنند.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان پدیده غالب در دنیای امروز نام برد و گفت: منحنی تحولات عالم نشان داده که شعاعهای درخشان انقلاب در جهان در حال گسترش است و قوس نزول دشمنان انقلاب اسلامی آغاز شده است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: باگذشت زمان جغرافیای انقلاب گسترده تر شده و فضای تنفس دشمنان کمتر می شود و با نگاهی به جغرافیای منطقه ملاحظه می کنیم که دشمن هم به لحاظ هندسی ، جغرافیایی و مساحت حضور و هم به لحاظ کیفیت سیطره، در حال نزول و کاهش است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث خروج دشمنان بزرگ از پناهگاه های راهبردی شده است تصریح کرد: دشمنان ما امروز در معرض فرسایش و زوال و پذیرش واقعیت های جدید شده اند و این تقابل واضح و آشکار است.

وی افزود: دشمن وادار به تعطیل راهبردهای خود اعم از دولت سازی در عراق و افغانستان و تسلط بر گذرگاه های استراتژیک شده و در حال عقب نشینی از راهبردها و نقشه های شومی است که برای امت اسلامی در سر می پروراند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه تحریم اقتصادی جمهوری اسلامی ایران نیز امروز کارکردی در روند مناسبات ما با سایرین نداشته است گفت: هر سرزمینی که عرصه تسلط دشمنان منطقه ای ما بود امروز دچار تحول شده و اراده سیاسی دشمن افول یافته است و برغم برخورداری از قدرت، ثروت و ابزارهای جنگ روانی و عملیات رسانه ای و تمام ظرفیت های موجود، برابر انقلاب اسلامی جز ناکامی و زوال، دستاوردی به همراه نداشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: انقلاب اسلامی امروز در حال توسعه و ترویج گفتمانی و تحمیل اراده سیاسی در تحولات است و این مسیر بدون توقف در حال جریان است.

فرمانده کل سپاه از عملیات طوفان الاقصی به عنوان جدیدترین رخدادی که نظام راهبردی دشمن را در معرض زلزله سیاسی و امنیتی قرار داده است نام برد و گفت: هرچند جغرافیای این عمل تاکتیکی است اما شعاع تاثیر آن جهانی است.

سرلشکر سلامی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به موضوعی جهانی مبدل شده است این مهم حقیقتی آشکار است و همگان شاهد قوس صعود انقلاب برابر قوس نزول جبهه استکبار هستند.

وی افزود: هر قدرتی به انقلاب اسلامی تکیه کرد شکست نخورد و بقا یافته اما در مقابل هر قدرتی به آمریکا وابسته شده است زوال و نابودی یافته و این واقعیتی انکارناپذیر است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: امروز حجم جسم و وزن انقلاب اسلامی به قدری رشد یافته که دشمن توان و یارای مقابله با آن را ندارد و دشمنان امید به شکست دادن آن را از دست داده اند و راهبرد آنها در این مقطع تنها تلاش برای ممانعت از شکل گیری شکست های بیشتر و حفظ وضع موجود است.

سرلشکر سلامی شور و نشاط امروز جامعه جوان در امت اسلامی را خاموش ناشدنی توصیف و تصریح کرد: هرچه دشمنان تلاش می کنند میدان های جنگ را برابر ما بگشایند روح جهاد در امت اسلامی شعله ورتر شده و محاسبات دشمن را بر هم می زند.

وی افزود: در این روند سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در دامنه قله ای که فرمانده معظم کل قوا در راس آن قرار گرفته نقش تعیین کننده ای در تقابل انقلاب اسلامی با استکبار ایفا می کند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در تقابل با دشمنان جهانی بدون برهم زدن تعادل قدرت نمی توان باقی ماند گفت: آمریکا و متحدان آن، امروز انقلاب اسلامی را تنها پدیده ای می دانند که هرچه بیشتر با او درگیر شوند توان بیشتری می یابد و این واقعیت جبهه استکبار را با چالش های جدی مواجه کرده است.

فرمانده کل سپاه توسعه گفتمانی و نرم افزار تولیدتوان بومی را از وجوه متمایز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: ساختن سپاهی که بتواند اهداف بزرگ و متعالی را دنبال کند برعهده تلاشگران عرصه طرح ریزی و برنامه ریزی راهبردی است.

وی افزود: سپاه می بایست دامنه وسیعی از عمل، قدرت و تاثیر را برابر دشمنان بزرگ و متعدد و متکثر با ابزارهای متنوع در تمامی عرصه ها ایجاد کند امروز تنها مانع جهانی شدن غرب، انقلاب اسلامی است و سپاه در آسیب ناپذیرسازی انقلاب، نقش برجسته ای دارد.

سرلشکر سلامی یادآور شد: سپاه آموخته است که برای واژگون سازی تعادل قدرت ها به تکثیر قدرت با روحیه انقلابی بپردازد و این امروز به عنصری برای شکست دشمنان مبدل شده است.

فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی گفت: امروز رژیم صهیونیستی بنابر اذعان همگان نه تنها متحمل شکست بلکه تحقیر شده است و حماس به تنهایی و بدون اتکا به قدرت دیگری ، آنان را دچار شکست بزرگی کرده است.

وی افزود: صهیونیست ها دیگر هر تلاشی در ادامه انجام دهند تحقیر این رژیم را ترمیم نخواهد کرد؛ هیمنه پوشالی اسرائیل با عملیات حماس فروپاشید و واقعیت ناتوان آن برای همگان آشکار شد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه بمباران ساختمان ها در هیچ منطقی نشان قدرت نیست اظهار کرد: امروز هویت جعلی رژیم صهیونیستی فرو ریخته و جز یک پوسته تو خالی چیز دیگری از آن باقی نمانده است.

فرمانده کل سپاه جنگ غزه را اولین مرحله از فروپاشی زودرس رژیم جعلی صهیونیستی خواند و گفت: سال گذشته تمام جبهه استکبار به میدان آمده بود تا انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کند و به فضل الهی توفیقی نیافتند اما امسال تمامی آنها هم نمی توانند سرپوشی بر شکست بزرگ و تحقیرآمیز صهیونیست ها بگذارند.

وی در پایان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پاسدار و محافظ انقلاب اسلامی در قلب مبارزه با جبهه استکبار قرار دارد و تمامی عرصه ها را فرصتی برای مقابله و خنثی سازی توطئه های دشمنان و خدمت رسانی به هموطنان قرار داده است و ساختن سپاهی قدرتمند بر عهده تلاشگران عرصه طرح و برنامه ریزی راهبردی است.

دیدگاه کاربران

رضا۳۲۶۱۳۵۱۱۴:۵۱:۵۵ ۱۴۰۲/۷/۲۴
حالا به جایی رسیدیم که غزه با خاک یکسان میشه و می‌خواهد تخلیه بشه و انگار دشمن را دست کم گرفتید.
ناشناس۳۲۶۱۴۴۱۱۶:۳۰:۳۵ ۱۴۰۲/۷/۲۴
تا وقتی فقط از خیابان ها شعار داده میشه و کار عملی نشه سالیان درازی اسراییل پا برجا خواهد بود
ناشناس۳۲۶۱۳۵۴۱۴:۵۳:۲۷ ۱۴۰۲/۷/۲۴
سردار.. با احترام با نظرات جنابعالی ولی غزه با خاک یکسان شده .. شمال غزه چیزی ازش نمونده.. تازه میفرمایید این اولین مرحله از نابودی رژیم صهیونیستیه؟نزدیک به ۲۵۰۰ فلسطینی شهید شدند تازه این اولین مرحله هست؟
ناشناس۳۲۶۱۵۷۷۱۸:۵۶:۰۲ ۱۴۰۲/۷/۲۴
ضربه که خوردن مهم هست و نه بمباران بی هدف روی مردم
ناشناس۳۲۶۱۳۶۳۱۵:۰۲:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۲۴
احسنت سردار دلاور
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  21. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  22. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  23. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

  25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

آخرین عناوین