توضیح بهادری جهرمی درباره مخالفت دولت با طرح شفافیت/ آخرین وضعیت پرونده فرزندان معاون اول قوه قضائیه

  4020718080 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

توضیح بهادری جهرمی درباره مخالفت دولت با طرح شفافیت/ آخرین وضعیت پرونده فرزندان معاون اول قوه قضائیه

توضیح بهادری جهرمی درباره مخالفت دولت با طرح شفافیت

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که برخی از نمایندگان مجلس مطرح می‌کند دولت با طرح شفافیت قوای سه‌گانه مخالفت دارد،گفت: اصلاً آن طرح در مجلس مطرح نیست و به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته و در آنجا مطرح است 

سخنگوی دولت تاکید کرد: با کلیت شفافیت همه قوا موافق هستند؛ هم مجمع موافق است، هم دولت موافق است و هم مجلس.  بحث در خصوص جزئیات است که این قاعده جز کدام قواعد قرار گیرد اصل باشد یا استثناء باشد.

وی یادآور شد: چون لایحه‌ای از قبل وجود داشت، لایحه‌ای که ابعاد مختلفش پیش بینی شده بود  به هر دلیلی آن در مجلس کنار رفت و طرح دیگری جایگزین شد و یک مقداری این مقوله باید همه ابعاد و زاوایایش مورد کارشناسی و مورد تصمیم نهایی قرار گیرد.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: در مجمع باید همه نگاه‌های فرابخشی نسبت به همه ابعادش صورت گیرد. طبیعتا دولت با کلیات موافق است البته اصلاً استفساری از دولت و یا آقای رئیس‌جمهور گرفته نشده است که بگویم مکاتبه‌ای با آقای رئیس‌جمهور شده و ایشان پاسخی داده است.

***

آخرین وضعیت پرونده فرزندان معاون اول قوه قضائیه

به گزارش ایسنا، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اینکه تلویزیون آذربایجان اعلام کرده که  عامل حمله به سفارت  آذربایجان به اعدام محکوم شده است؟ گفت: پرونده شخص مهاجم به سفارت آذربایجان که منجر به قتل عمدی کارمند سفارت شد، در هفته گذشته به دادگاه کیفری یک ارسال شده و در مرحله تشریفات رسیدگی است و هنوز دادگاهی تشکیل نشده که بخواهیم بگوییم رایی صادر شده است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اینکه شما در جلسه  قبل از تشکیل پرونده برای فرزندان یکی از مقامات خبر دادید و مشخص شد که مربوط به آقای مصدق بوده، ایا ابهامات در مورد شخص آقای مصدق برطرف شده است؟ گفت: همانطور که اعلام شد پرونده‌ای تشکیل شده و این پرونده در ارتباط با دو فرزند ایشان مطرح است و در مرحله تحقیقات مقدماتی است که به محض اینکه این پرونده اقتضای اطلاع رسانی پیدا کند، اطلاع رسانی می شود.

ستایشی در پاسخ به سوالی درباره اینکه اخیرا بحث بلاتکلیف ماندن طرح الزام ثبت اسناد رسمی  و اعتبارزدایی از اسناد غیررسمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام دوباره مطرح شده است. نظر کارشناسی قوه قضاییه در این باره چیست و چه تعاملی با مجمع تشخیص مصلحت داشته است؟ گفت: این  طرح بلاتکلیف نمانده و قوه قضاییه ارتباط تنگاتنگی با مجمع تشخیص دارد و در  عین حال قوه قضاییه در جلسات کارشناسی شرکت دارد  و در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور مستمر دارد.‌

وی افزود: نقل و انتقال  عادی املاک غیرمنقول سبب بروز مشکلات متعددی شده از جمله عدم شناسایی مالکین و عدم اتمام حدنگار  و کلاهبرداری هایی شده و افزایش پرونده های حوزه املاک  را بدنبال دارد و در اقدام موثری که قوه قضاییه و  سازمان ثبت دارند، طرح مذکور  در حدود اسناد مالکیت و ساماندهی مشاورین املاک تهیه شد و تقدیم مجلس شد و  پس از بررسی در مجلس به تصویب رسید ولی  به لحاظ عدم تامین نظر شورای نگهبان موضوع به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شد.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: در این ارتباط تعداد ۲۵ جلسه کارشناسی در دبیرخانه کمیسیون حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شده است. جلسات اصلی کمیسیون با حضور اعضای اصلی در حال برگزاری است و تا تبصره ۶ ماده ۱۰ طرح مورد بررسی شده است و طرح در کمیسیون بلاتکلیف نمانده و نظر به  نهایی شدن آن است. نظر قوه  قضاییه بصورت شفاف و روشن اعلام شده که ما مدعی اصلی موضوع هستیم و  هرچه مجمع تشخیص تصویب کند فصل الخطاب است.

***

امیدواری خاندوزی به بهبود معیشت مردم در آینده

به گزارش ایسنا، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در نشست خبری با بیان اینکه براساس آمار بانک مرکزی نرخ رشد اقتصادی سه ماهه اول سال بدون احتساب بخش نفت، ۵.۷ درصد و با احتساب آن ۶.۳ درصد است، اظهار کرد: گزارش مرکز آمار ایران گرچه به دلیل تفاوت پایه‌های اقتصادی، تفاوت در ارقام را به همراه دارد اما نشان می‌دهد ۷.۹ درصد رشد اقتصادی برای بهار امسال ثبت شده که بدون احتساب بخش نفت ۶.۱ درصد است.

وی افزود: به دلیل اینکه اقتصاد ایران در دهه ۱۳۹۰ نرخ‌های رشد نزدیک به صفر و تورم‌های بالا را تجربه کرد، نرخ رشد سال‌های اخیر در معیشت مردم کاملاً احساس و ادراک نشده است که امیدواریم شاهد این امر در مسیر اقتصاد ایران باشیم.

سخنگوی اقتصادی دولت افزود: هنوز هیچکدام از مراجع رسمی نرخ رشد اقتصادی تابستان را ارائه نکرده اند اما گزارش‌های آماده شده از رصد فعالیت شرکت‌های بزرگ نشان می‌دهد می‌توانیم منتظر خبرهای خوب از نرخ رشد اقتصادی ایران در تابستان باشیم.

سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به تاثیر رشد اقتصادی در معیشت مردم، گفت: اقتصاد ایران در دهه ۹۰ رشد پایینی تجربه کرده است و به این جهت رشدهای دو سال اخیر کمتر از سوی مردم درک می شود اما تولید ناخالص داخلی در سال ۱۴۰۱ با نرخ ثابت بیشترین میزان نسبت به سال‌های ۹۰ و ۹۶ بوده است. اگرچه وضعیت بهتر از سال‌های قبل بوده ولی امسال امیدواریم شاهد ثبت جدیدی نسبت به مسیرهای گذشته باشیم.

***

آمار معاون رئیسی از پروژه‌های عمرانی ناتمام

به گزارش مهر، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در جلسه بررسی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و دولت به کردستان گفت: ۶۰ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور داریم که ۹ هزار همت برای تکمیل آنها نیاز است و حتی اگر تورمی نداشته باشیم باید ۳۰ سال بودجه عمرانی معادل ۱۴۰۱ که بیشترین بودجه عمرانی سال‌های گذشته و ۳۰۰ همت بود را اختصاص دهیم تا این پروژه‌ها تکمیل شود.

وی ادامه داد: باید سراغ کارهایی برویم که به تنهایی ایجاد سرمایه و صنعت کرده و خود به خود منجر به پروژه‌های عمرانی جدید شود لذا باید در حوزه‌های مولد سرمایه گذاری کرد.

***

ارزیابی وزیر کشور از عملکرد دولت در حوزه حجاب

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی، وزیر کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی پاسخگوی سوالات و مطالبات و درخواست‌های مردم شد.

وحیدی درباره دغدغه شهروندی در زمینه عدم رعایت حجاب و عفاف تأکید کرد: موضع دولت در این‌زمینه روشن است و باید عفاف و حجاب رعایت شود. وزارت کشور از ابتدا درگیر موضوع بوده و اقدامات متعددی انجام داده و از جمله اقدامات تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب است.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: در استان ها در زمینه حجاب و عفاف وضع قابل قبولی داریم ولی مطلوب نیست. بیشتر مشکل در تهران است. بیشتر برنامه‌های دشمن در این زمینه مهار شده است.

وی با بیان اینکه محوریت این‌ مسأله با قوه قضاییه است، گفت: کشف حجاب جرم است و برخورد با جرم به عهده وزارت کشور نیست، وزارت کشور می‌تواند کار توجیهی را انجام دهد. دولت و وزارت کشور برنامه‌های میان مدت بلند مدت و کوتاه مدت دارد که بخش زیاد آن فرهنگی توجیهی و تبیینی است. در برنامه‌های کوتاه مدت مهار حرکت شتابان در حوزه بی‌حجابی و بی‌عفتی بوده که برخورد های لازم صورت گرفته است.

وحیدی درخصوص حضور مهاجرین و سلب شدن فرصت‌های کاری از ایرانیان در شهر های بزرگ کشور از جمله شیراز بیان کرد: جریانی در کشور از سوی گروه‌های معاند از جمله منافقین دنبال ایجاد چالش جدی و درگیری بین جوامع افغانی و ایرانی است و به دنبال افغانی ستیزی هستند، ما کاملا با این‌مخالفیم زیرا به نفع امنیت در کشور نیست‌.

***

حقایقی درباره فلسطین و اسرائیل از زبان عباس عبدی

عباس عبدی، تحلیلگر اصلاح طلب درباره انتقاد از رفتار مجاهدان فلسطینی با برخی اسرای غیرنظامی در اعتماد نوشت: «نبايد در برابر اين‌گونه رفتارهاي ناشي از نفرت و خشم بي‌تفاوت بود. ولي كساني حق دارند معترض چنين رفتارهايي باشند كه اولا؛ جنايات ۷۵ سال گذشته اسراييل را در اشغالگري و ظلم و ستم محكوم كرده باشند، از دير ياسين گرفته تا صبرا و شتيلا تا امروز.

نخست‌وزير آن مجسمه نفرت و خشونت است. اخيرا ديدم كه يك يهودي منصف به خوبي بيان مي‌كرد كه چگونه ما اسراييلي‌ها مي‌توانيم در آرامش كامل زندگي كنيم در حالي كه با واقعيت‌هاي وحشتناكي مواجه هستيم. او سه علت را مي‌شمارد؛ يكي اينكه ما خود را قوم برگزيده مي‌دانيم و حق داريم هر كاري كه دل‌مان بخواهد انجام دهيم.

ديگر؛ با وجود اينكه اشغالگر هستيم، معتقديم تنها قرباني موجود در صحنه سياست هستيم و چون قرباني هستيم حق هر كاري را داريم. گلدا ماير، نخست وزير اسراييل گفته بود كه «بعد از هولوكاست يهودي‌ها حق هر كاري را دارند!» و بالاخره؛ انسانيت‌زدايي سازمان‌يافته از فلسطيني‌هاست كه آنها را به عنوان يك انسان برابر خود نمي‌دانيم. اين رژيم يعني آپارتايد به تمام معنا. اينكه براي خودشان دموكراسي دارند مساله ما نيست، زيرا دموكراسي واقعي نمي‌تواند منشا جنايت باشد.

نكته دوم نيز مهم است. كساني بايد در اين باره اظهارنظر كنند كه قدرت تخيل داشته باشند و خود را به جاي يك فلسطيني به ويژه غزه‌اي بگذارند. آنان ۱۶ سال است كه در عمل زنداني هستند.

نزديك به دو ميليون نفر در باريكه‌اي ساكن هستند كه نصف مساحت شهر تهران را دارد و از هوا و دريا و زمين محاصره هستند. آب و برق آنها نيز در اختيار اسراييل است و دستور قطع آن را داده‌اند. اغلب آنان فرزندان و نواده‌هاي خانواده‌هايي هستند كه در جريان جنگ ۱۹۴۸ آواره شدند و در آنجا پناه گرفتند و همواره چشم انتظار بازگشت به خانه‌هاي خود بوده‌اند. مطابق گزارش‌هاي بين‌المللي اين سرزمين عملا از سال ۲۰۲۰ درخور زيست نبوده است.

۶۰ درصد جوانان بيكار، ۶۰ درصد مردم زير خط فقر، روزانه حداكثر ۱۳ ساعت برق دارند، تصفيه‌خانه‌ها ناكارآمد و اختلاط آب و فاضلاب مشكل مردم شده است. در تمام درگيري‌ها نابرابري تلفات آشكار است، در يك‌سال در برابر ۶ كشته اسراييلي در آنجا، ۱۶۰۰ كشته فلسطيني بود و در برابر يك كودك اسراييلي ۵۵۰ كودك فلسطيني كشته شد.

اين وضعيت در كرانه غربي به گونه ديگري است. اسراييل كل كرانه باختري را به 224 محله يهودي‏نشين كوچك تقسيم كرده است كه از يكديگر جدا شده‏اند. شهرك‌نشينان اسراييلي در همه جا به فلسطيني‏ها حمله مي‌كنند. چنين وضعيتي تداوم نخواهد داشت بي‌هيچ شكي. 

ما بايد قوه تخيل داشته باشيم و خود را جاي ديگران بگذاريم. چنين شرايطي منطق و عقلانيت و قانون را بلاموضوع مي‌كند. ولي اتفاقا در همين شرايط است كه رهبران سياسي بايد عنان خود را از دست ندهند و ماندلاگونه جلوي رفتارهاي نادرست را بگيرند.»

***

حذف بندی از لایحه برنامه که به اختصاص بنزین به کارت ملی بازمی‌گشت

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، بررسی بند «پ» ماده ۴۶ که مربوط به صدور گواهی صرفه‌جویی بازمی‌گشت پرداختند.

در تبصره این بند آمده بود که در مورد انرژی مصرفی خودروهای سواری شخصی به میزان صرفه‌جویی انجام شده توسط هر کد ملی مالک خودرو نسبت به خط مرجعی که در آیین‌نامه تعیین می‌شود گواهی صرفه‌جویی انرژی برای مالک خودرو صادر خواهد شد.

مجتبی یوسفی در جریان بررسی این بند و در مخالفت با آن بیان کرد: این بحث چندین سال مطرح است که بنزین به جای خودرو به کارت ملی تخصیص داده شود اما اینجا به صورت غیرمستقیم به آن اشاره شده تا اگر مالک خودرویی صرفه‌جویی انجام داد به میزان صرفه‌جویی به کد ملی فرد سهمیه داده شود. سه سال پیش در بودجه این موضوع مطرح شد و ما گفتیم زیرساخت آن فراهم نیست و مردم دچار مشکل می‌شوند اما در جزیره کیش به صورت محدود اجرا کردند و کار روی زمین ماند.

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجا که این تبصره به بحث خودرو باز می‌گردد و مربوط به این بند از لایحه نیست و کمیسیون نیز به صورت مکتوب درخواست حذف را داده است این تبصره حذف می‌شود.

در جریان بررسی لایحه برنامه برخی از مواد که برخلاف احکام برنامه و سیاست‌های کلی بود با نظر رئیس مجلس شورای اسلامی از لایحه حذف شد.

***

ارسال چهار هزار خودروی احتکاری پارکینگ ایران خودرو به استان‌های هدف

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سید مرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: چهار هزار خودرو کشف‌شده در پارکینگ ایران خودرو در بینالود با پیگیری‌های شعبه سیار تعزیرات حکومتی مشهد پلاک گذاری و به منظور تحویل به مشتری به استان‌های مربوطه ارسال شده است.

به گفته مدنی هفته گذشته در بازرسی گشت مشترک تعزیرات حکومتی مشهد از پارکینگ ایران خودرو در شهرستان بینالود مشخص شد ۴ هزار خودرو آماده پلاک گذاری است اما هیچگونه اقدامی برای رسیدن به دست مشتری صورت نگرفته که به دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص رسیدگی ویژه به وضعیت بازار خودرو، مهلت یک هفته‌ای برای تعیین تکلیف این خودروها صادر شد و امروز همه آن‌ها برای تحویل به استان‌های هدف ارسال شده است.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۵۵۴۳۸۰۰:۳۱:۲۴ ۱۴۰۲/۷/۱۹
اگر قانون حجاب رعایت می شد که با لباس جلوی محارم بیرون نمی آمدن یا حتی به صورت رسمی لباس های زننده به زنان ورزشکار نمی دادید که ترویج می کنند برای جامعه چه برسد به بی حجابی و بد حجابی!!
ناشناس۳۲۵۵۵۵۵۰۷:۳۸:۵۰ ۱۴۰۲/۷/۱۹
ببینید اگر مسئولین ما شرایط زندگی مناسبی رو برای مردم فراهم می کردند و با فساد اقتصادی و اخلاقی مسئولین و خانواده هاشون برخورد مناسب میشد الان بی حجابی به این شکل وجود نداشت. وقتی معاون قوه قضاییه فرزندانش در این مملکت متهم به فساد هستند و شما برخورد قاطعی نمیبینی از مردم چه انتظاری داری.
ناشناس۳۲۵۵۶۱۳۰۸:۳۷:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۱۹
با توجه به اینکه اولین هواپیمای امریکا با مهمات و سلاح در اسراییل فرود آمده و دخالت مستقیم امریکا محسوب میشود حزب الله لبنان نیز باید پاسخ قاطع بدهد و عملیات های خود را آغاز کند و اسراییل را غافلگیر کند.
ناشناس۳۲۵۵۶۳۸۰۹:۰۳:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۱۹
شما می دونی مردم ما به دلیل بی تحرکی و کم تحرکی بیمار می شوند ؟ در کل دنیا و تمام کشورهای مسلمان که حجاب اختیاری است مردها چکار می کنند ؟ مدام در حال تحریک و حمله و تجاوز هستند ؟
ناشناس۳۲۵۵۶۵۷۰۹:۲۳:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۱۹
وزرات کشور اگر عرضه داشت مجموعه تحت نظر دولت رو مدیریت می‌کرد حرف نزدن گاهی بهتر از بد دفاع کردن است
اصغر آقا !۳۲۵۵۴۵۶۰۱:۰۷:۳۷ ۱۴۰۲/۷/۱۹
توضيح بهادري جهرمي در رابطه با مخالفت دولت با طرح شفافيت ---------------- عرض مي كنم كه ضرب المثل هاي زبان شيرين فارسي -- كه ممكن است برخي از آنها اشعاري از شاعران باشد كه به صورت ضرب المثل در آمده است --واقعاً يك گنجينه اي است ، يك گنجينه گرانبها !! ... چون در هر مورد و هر موضوعي ضرب المثل داريم . من جمله در مورد شفافيت ! ... حالا ضرب المثل شفافيت چيه ؟ ... معلومه ! اين كه مي گويد : « آن را كه از حساب پاك است ، از محاسبه چه باك » ، شفاف تر از شفافيت ! آري اين چنين است اي برادر ! ،
صمصام۳۲۵۵۵۲۳۰۶:۴۶:۵۵ ۱۴۰۲/۷/۱۹
اقای خاندوزی هرکدام از وعده های شما برابر است با طی شدن یک دوره از زندگی بچه های ایران واقعا اینده مورد نظر شما چه زمانی است ؟کجاست که هر چند ماه دوباره ان را وعده میدهید ؟ خواهش میکنم التماس میکنم اصلا وعده ندهید هر وعده شما نمکی است بر زخمها و دردهای جوانان و پیر پسر هاو پیر دختر های این مملکت و البته موجب شرمندگی پدران و مادرانی که ندارند تا فرزندانشان را کمک کنند
علیجانی۳۲۵۵۶۲۱۰۸:۴۲:۵۷ ۱۴۰۲/۷/۱۹
سخنگوی دولت تاکید کرد: با کلیت شفافیت همه قوا موافق هستند؛ هم مجمع موافق است، هم دولت موافق است و هم مجلس. بحث در خصوص جزئیات است که این قاعده جز کدام قواعد قرار گیرد اصل باشد یا استثناء باشد. جناب سخنگو این سفسطه آشکار است
ناشناس۳۲۵۵۶۴۵۰۹:۱۴:۳۴ ۱۴۰۲/۷/۱۹
یک چیز یا امر از امور در این مملکت به سامان نیست و بر روال متعارف جهانی نمی چرخد. علت همان ترجیح تعهد!!! به تخصص مسئولین و هیاتی و جهادی کارکردن است. که اِلبته ایندو ویژگی باهم می آیند. چون آدم با سواد و متخصص نمیتواند بی برنامه و هیاتی کارش را پیش ببرد.
اصغر آقا !۳۲۵۵۶۵۳۰۹:۲۲:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۱۹
جناب خاندوزي بدش نيايد ! نميدانم چرا وعده ها و سخنانش اصلاً به دلم نمي نشيند ، مصاحبه ها صحبت هاي ايشان را كه مي خوانم و يا مي شنوم ، دلم و قلبم و مغزم قبول نمي كند ! ، آن ها را پس مي زند ..
امید یاوری دارانی۳۲۵۵۶۷۵۰۹:۴۷:۵۵ ۱۴۰۲/۷/۱۹
امید به زندگی در طول عمر انسانها جریان دارد اگر این جریان امید به هر علتی متوقف شود تاثیرات مخربی بر جامعه خواهد گذاشت. از جمله این تاثیرات منفی عدم اطمینان به اینده است که امروزه بر کاهش ازدواج و کاهش فرزند اوری در جامعه هویدا شده است. در نسل گذشته فارغ از شرایط اقتصادی و صرفا بدلیل امید به اینده هم سن ازدواج بسیار پایین بود و هم فرزند اوری زیاد بود .اما امروزه شاید حتی انهایی که وضعیت اقتصادی عالی هم دارند از ازدواج و به تبع ان فرزند اوری فرار می کنند چون امید به اینده را از دست داده اند. اگر حاکمیت تنها فکر می کند با مشوقهای مالی می تواند باعث ازدیاد جمعیت بشود بنظر اشتباه می کند . اب و نان مردم را تامین کنید اقتصاد را به ثبات برسانید از دخالت در سبک زندگی مردم بپرهیزید صدای مردم رابشنوید و برای نظرات ملت ارزش قائل شوید هم جمعیت جوان خواهد شد هم مردم در انتخابات مشارکت فعال خواهند داشت.
ناشناس۳۲۵۵۷۱۰۱۰:۳۸:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۱۹
آقای خاندوزی شما به جای وعده دادن یک نگاهی به زیر مجموعه های وزارت کنید و ببینید. آیا نهادهای نظارتی باید در برابر رفیق بازی وزرا سکوت کنند و منفعل باشند؟ با چه منطقی یک لیسانس غیر مرتبط را از یک وزارتخانه دیگر به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان سرمایه گذار منصوب کرده اید؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  2. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  3. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  4. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  5. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  6. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  7. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  8. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  9. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  12. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  13. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  14. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  15. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  16. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  17. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  18. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  19. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  17. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  22. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  23. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

آخرین عناوین