مامور قلابی در مرودشت به دام افتاد

  4020710091 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری مامور قلابی با انواع لباس های دستگاه های نظامی و تجهیزات پلیسی و ... در این شهرستان خبر داد.

مامور قلابی در مرودشت به دام افتاد

سرهنگ فرشید زینلی روز دوشنبه در این باره گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه شخصی خود را مامور پلیس معرفی کرده و از این عنوان قصد اخاذی و سوء استفاده از شهروندان دارد که بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ بعثت قرار گرفت.

وی عنوان کرد: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم ۳۳ ساله را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم دو ثوب البسه سپاه و انتظامی، یک جلد کارت شناسایی جعلی، یک قبضه اسلحه شکاری سوزنی و بی سیم پلاستیکی کشف شد، بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

زینلی از شهروندان خواست برای پیشگیری از سوء استفاده افراد کلاهبردار، در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول توسط افرادی که خود را مامور پلیس یا ادارات دولتی معرفی می‌کنند حتماً کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

دیدگاه کاربران

حسین۳۲۴۴۹۰۶۱۹:۲۶:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۱۰
درود درود بر غیور مردان نیروی انتظامی
ناشناس۳۲۴۶۰۴۷۱۹:۲۵:۱۶ ۱۴۰۲/۷/۱۱
درود بر کلانتری ۱۲
یوسف۳۲۴۶۲۷۹۰۱:۴۹:۲۱ ۱۴۰۲/۷/۱۲
درود بر نیروی انتظامی آفرین برنیروهای انتظامی که شبانه روزی برای ملت وکشورمان از ته دل خدایی وقرآنی خدمت میکنند خدا یاور تک تک شما باشد درود برمرد خدا سرهنگ زینلی بزرگوار واقعاََ جناب سرهنگ زینلی به ارباب رجوع احترام میگذارد خیلی مرد باشخصیت و محترمی هستند جناب سرهنگ زینلی انشاالله سلامت وتندرست زیرسایه آقا امام زمان باشید همچنین تمام نیروهای نظامی کشورم ایران اسلامی
ناشناس۳۲۴۶۳۲۱۰۶:۳۵:۳۷ ۱۴۰۲/۷/۱۲
هرکی به هرکی شده اگر کسی که خلافی مرتکب میشد جریمه سنگینی یا مجازات سنگینی براش درنظر می‌گرفتند دیگه هیچ وقت کسی جرات نمی‌کرد هرکاری دلش خواست انجام بده
م۳۲۴۶۴۵۶۱۰:۰۱:۵۰ ۱۴۰۲/۷/۱۲
این که همه چیزش قلابی بوده جز خودش که پلاستیکی نبوده،همون بهتر که گیر افتاده
غلامحسین۳۲۴۶۹۰۰۱۵:۴۹:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۱۲
دستمریزاد قوه قضاییه بایستی با اشد مجازات با افراد مامورنماکه ازمردم اخاذی مینمایند برخورد نماید تا مدتی درزندان باشند و عبرتی باشه برای دیگران
حامد۳۲۴۷۰۰۷۱۷:۴۳:۵۰ ۱۴۰۲/۷/۱۲
خوب طرف کارت شناسایی جعلی داره چجوری کنترل کنیم
اهورا۳۲۴۹۱۳۵۱۵:۵۹:۱۰ ۱۴۰۲/۷/۱۴
چراعکس اینها به نمایش گذاشته نمیشودکه درس عبرت برای دیگرخلافکاران شود
yektanetتریبون

آخرین عناوین