تکذیب مذاکره مستقیم با آمریکا/ تاکید اژه‌ای بر مقابله قاطعانه با انواع فساد

  4020710076 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

تکذیب مذاکره مستقیم با آمریکا/ تاکید اژه‌ای بر مقابله قاطعانه با انواع فساد

تکذیب مذاکره مستقیم با آمریکا

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خراجه در نشست خبری  با ارائه توضیحاتی در مورد سفر اخیر دبیر شورای عالی امنیت ملی ارمنستان به تهران در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات اخیر  اردوغان در مورد ارسال پالس‌های مثبت از سوی ایران در مورد کریدور زنگزور گفت: ما با توسعه راه‌های مواصلاتی به نحوی که منافع همه کشورهای منطقه تامین شود ، موافق هستیم، اما در عین حال تاکید داریم که مخالف تغییر مرزهای بین‌المللی و مخالف ایجاد تغییرات ژئوپلیتیکی در منطقه هستیم و دیدگاه خود را در این ارتباط به صورت روشن و شفاف اعلام کرده‌ایم.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین در پاسخ به سوالی تاکید کرد: مذاکره مستقیمی با آمریکا نداشته‌ایم و  هیچ برنامه‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکا وجود ندارد.

کنعانی در پاسخ به سوالی در مورد اخبار منتشر شده در ارتباط با احتمال پیوستن ایران به FATF گفت: ایران در مورد موضوع  شفافیت های مالی سازوکارهای خود را در داخل کشور  دارد .

وی ادامه داد: اطلاعی از این که برنامه‌ای برای پیوستن به FATF در کشور وجود دارد یا نه ، ندارم.

***

کشف تجهیزات ارتباطی یک سرویس جاسوسی و بازداشت 5 نفر

به گزارش تسنیم، یک سازمان جاسوسی که با همکاری گروهک منافقین، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای بازتولید آشوب در سالگرد اغتشاشات در زاهدان کرده بود، پس از شکست تمامی برنامه‌ریزی‌ها و ضربه خوردن تیم‌ها و هسته‌های تشکیلاتی وابسته، اینک درصدد دادن تنفس مصنوعی به عوامل ناکام پروژه است.

بنابر گفت‌وگویی که خبرنگار تسنیم با منابع خبری موثق داشته است، سرویس مذکور چند روز پیش از هشتم مهرماه، اقدام به ارسال تجهیزات ارتباطی و استارلینک، برای یک جریان خاص در زاهدان کرده بود اما این محمولۀ مهم ارتباطی توسط دستگاه‌های امنیتی کشور، کشف شد و 5 نفر از عوامل مؤثر دریافت‌کننده و بهره‌بردار این تجهیزات در زاهدان بازداشت شدند.

به‌گفته این منبع، برخی از بازداشت‌شدگان سابقه ارتباط با رسانه‌های تروریستی ـ صهیونیستی را دارا هستند.

با توجه به بی‌اعتنایی و عدم همراهی مردم فهیم سیستان و بلوچستان با بدخواهان کشور و ناامن‌سازان جامعه، و ناکامی تمام‌عیار عوامل بازتولید آشوب در هشتم مهرماه و غلبۀ ناامیدی بر جریان مذکور، سرویس جاسوسی موردنظر به اردشیر امیرارجمند، دستور داده است برای روحیه دادن به یکی از مدعیان لیدری در  زاهدان، طوماری در حمایت از وی تهیه کند و به امضای تعدادی از عوامل فتنۀ 88 و چند زندانی پرحاشیه زندان اوین برساند.

به‌دنبال آن اردشیر امیرارجمند (عامل سرویس جاسوسی فرانسه، خط‌دهنده اصلی به یکی از سران فتنه 88، عضو قدیمی گروهک منافقین و برادر یکی از سران آن گروهک) شروع به جمع‌آوری امضا از همپالکی‌های خود، برای حمایت منافقانه از عنصر موردبحث در زاهدان و تزریق روحیه به وی کرده است. اردشیر امیرارجمند پیش از این نیز به‌کرّات منویات گروهک تروریستی منافقین را از زبان یکی از سران فتنه 88 یا عده‌ای از مدعیان جریان اصلاحات منتشر کرده بود.

***

فرد حمله‌کننده به سفارت باکو در تهران، اعدام می‌شود؟

به گزارش ایسنا، شبکه تلویزیونی آذربایجان تی‌وی با استناد به اظهارت منابع مطلع گزارش داد که یاسین حسین‌زاده که حمله‌ای مسلحانه به سفارت باکو در تهران انجام داده بود، اعدام خواهد شد.

خبرگزاری ترند نوشت: در ۲۷ ژانویه سال جاری میلادی، حمله‌ای مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران انجام شد. مشخص شد که فرد حمله‌کننده به سفارت مردی ۵۰ ساله بود که تا دفتر اجرایی سفارت رانندگی کرده و مسلح به یک کلاشینکف خودکار بود.

این حمله به کشته شدن رییس نیروهای امنیتی سفارت و مجروح شدن دو تن از نگهبانان آن منجر شد. پس از این حمله، جمهوری آذربایجان کارکنان سفارت را تخلیه کرده و فعالیت آن را به طور کامل به تعلیق درآورد.

***

انتقاد روزنامه فرهیختگان از سخنان آملی لاریجانی

فرهیختگان نوشت: «صادق آملی‌لاریجانی اگرچه مخاطب قرار گرفتن اعضای مجمع را رد کرد اما اظهاراتی را مطرح کرد که مطابق آن اصل گفته رهبر انقلاب تایید شده است و فقط مخاطب آن از «اعضای مجمع» به «عده‌ای از فضلای قم» تغییر کرده است...

مطابق آنچه رهبر انقلاب ششم تیر ماه نیز تاکید کرده بودند نظر قطعی ایشان دنبال شدن طرح «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول» است ولو اینکه از دیدگاه شورای نگهبان این قانون یک اشکالی هم داشته باشد. حداقلی‌ترین برداشتی که از تاکید مجدد رهبر انقلاب می‌توان داشت این است که مجمع باید نظر قطعی خود را در مورد طرح بدهد.

تایید یا رد قطعی طرح از جانب مجمع باعث می‌شود که تکلیف آن مشخص شود. حتی اگر طرح از جانب مجمع بنا به ایرادات جزئی رد شد با توجه به آنکه تعیین‌تکلیف کردن اسناد عادی مورد تاکید رهبر انقلاب است می‌شود نگارش طرح دیگری را سریع‌تر در دستور کار قرار داد اما تعلل در این مسیر هرگونه اقدام اصلاحی را متوقف می‌کند...

برای مردمی که بالارفتن از پله‌های دادسرا برای تعیین‌تکلیف مالکیت‌شان آنها را کلافه کرده، بیش از آنکه اهمیت داشته باشد در دعوای مجمع و مجلس و شورای نگهبان کدام یک مقصر و کدام یک محقند، این امر اهمیت دارد که ببینند آیا این نهادها درنهایت تصمیمی خواهند گرفت که مشکل آنها را حل کند؟..

چهره‌هایی همچون غضنفرآبادی و آملی‌لاریجانی اما به جای اتخاذ چنین رویه‌ای مسیر علنی کردن دعواهای غیرفنی و مقصرنمایی یکدیگر را درپیش گرفته‌اند. مسیری که آورده‌اش هرچه باشد حل شدن مسائل اساسی مردم و تزریق امید به جامعه نیست...

 مطابق اخبار منتشر‌شده در سایت مجمع در سه ماه گذشته هیچ جلسه‌ای برای بررسی طرح «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول» در صحن و همچنین در هیات عالی نظارت برگزار نشده است.

رئیس مجمع در اظهارات روز یکشنبه عدم برگزاری جلسات را این‌گونه توجیه کرد که مجمع بررسی طرح را در کمیسیون‌ها پیگیری کرده است. البته اخبار بارگذاری‌شده روی سایت مجمع نشان می‌دهد فقط دو جلسه کمیسیون برگزار شده است و اگر جلسات دیگری نیز برگزار شده این توقع وجود دارد که اگر محتوای آن شفاف نمی‌شود لااقل اخبار آن اطلاع‌رسانی شود تا افکار عمومی در جریان امور قرار گرفته و این گمان به وجود نیاید که در بررسی طرح اقدام خاصی صورت نگرفته است.»

***

تاکید اژه‌ای بر مقابله قاطعانه با انواع فساد

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قوه قضاییه  گفت: باید بدون اغماض و چشم‌پوشی با فساد و مفسد برخورد کنیم؛ چه مردم عادی باشد و چه کارگزار حکومتی؛ البته به فساد فردی که کارگزار نظام است باید بیشتر توجه کنیم و قاطعانه‌تر مقابله کنیم؛ باید توجه داشت که بعضاً یک فرد، به تنهایی مرتکب فساد نمی‌شود؛ این قضیه بویژه در موضوع فساد‌های بانکی و تسهیلاتی به عیان‌ترین شکل ممکن صدق می‌کند؛ مسئولی در مصاحبه‌ای از یک فقره فساد در واردات کالایی گزارش داده بود؛ من او را خواستم و خطاب به او تاکید کردم که نباید به این قضیه تک‌بُعدی نگریسته شود و فقط به تعقیب و مجازات واردکننده پرداخت؛ باید توجه داشت که چه کسی به او ارز تخصیص داد؛ چه کسی مجوز واردات به او داد و قس‌علیهذا...

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر این گزاره که فساد مسری است، اظهار داشت: تا آنجا که ممکن است باید از پدید آمدن فساد جلوگیری به عمل آوریم، ممکن است بگویید این امر در وهله نخست برعهده من بعنوان رئیس قوه قضاییه است، بله کاملاً درست است، اما شما بعنوان مدیران دستگاه قضایی نیز باید در این قضیه مجدانه به میدان بیایید؛ سرعت عمل داشتن در برخورد و مقابله با فساد، موضوع بسیار حائز اهمیتی است؛ البته نمی‌خواهم بگویم در این مهم، دقت را فدای سرعت کنیم، اما حتماً تسریع در امر مبارزه با فساد ضروری است؛ همچنین شناخت فساد، ابعاد و روش‌ها و عوارض آن، موضوع فوق‌العاده مهمی است؛ گاهی به مقوله‌ای متمرکز می‌شویم که اصلا فساد محسوب نمی‌شود و بالعکس از مقوله‌ای غفلت می‌کنیم که مظهر فساد است و آثار زیانباری دارد؛ از سویی دیگر، باید با روش‌های کم‌هزینه و پربازده به مقابله و مبارزه قاطعانه با فساد بپردازیم؛ یافتن این روش‌ها نیاز به تدبّر و تتبّع دارد.

بازداشت 8ماهه فرزندان معاون اول قوه قضائیه

گفتنی است روز گذشته هویت مقام ارشد قضایی که فرزندانش بازداشت شده اند مشخص شد. اخیراً مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود بازداشت 2 تن از فرزندان یکی از مقامات قوه قضائیه را تأیید کرد، خبری که هم اطلاع‌رسانی درباره آن و هم اصل اقدام نشان از برخورد بدون مجامله و تعارف قوه با اقدامات خلاف قانون نزدیکان مقامات داشت.

اخبار رسیده به خبرنگار تسنیم درباره جزئیات این مسئله حاکی است که این دو فرد بازداشت‌شده، فرزندان حجت‌الاسلام مصدق معاون اول قوه قضائیه هستند.

ماجرا از این قرار است که از حدود هشت ماه پیش این پرونده با دستور رئیس قوه قضائیه آغاز به کار می‌کند.

با دستور قاضی القضات ،بازرسی و تحقیقات از پرونده با دو ضابط آغاز شد و در این پرونده تا کنون 8 نفر بازداشت شده‌اند.

***

همایش زنان تاثیرگذار چه سودی برای زنان ایرانی داشت؟

فرهیختگان نوشت: «در سال‌های اخیر برنامه‌ها، همایش‌ها و جشنواره‌های اختصاصی زنانه مختلف و حتی پرخرجی ایجاد شده‌ است. همایش‌هایی که قصد داشته چهره‌ بین‌المللی ایران را در مسائل زنان نشان دهد.

از همایش بانوان تاثیرگذار در زمستان سال گذشته گرفته تا جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای خورشید که در چندروز اخیر در مشهد برگزار شد و میهمان‌های مختلفی نیز به کشور آمدند.

همایش زنان تاثیرگذار در تهران با همین عنوان عجیب درحالی در کشور برگزار شد که انفعال ما در کمیسیون مقام زن سازمان ملل و همچنین غائله‌های تلخ سال گذشته باعث حذف ایران شد. برخی رسانه‌ها درباره این کنگره نوشتند که حضور نمایندگانی از کمیسیون مقام زن سازمان ملل حداقل می‌توانست بخش عمده‌ای از این رویداد باشد تا به جایگاه ایران کمک کند.

اما مدعوین رویداد بیشتر همسران مقامات و رئیس‌جمهور کشورهایی بودند که شاید ایران مراودات فرهنگی و سیاسی چندانی هم با آنها ندارد. 

چندی پیش نیز جشنواره رسانه‌ای خورشید با دو هدف زن و رسانه و معرفی جایگاه واقعی زن مسلمان به دنیا برگزار شد.

جشنواره‌ای که به گفته شهردار مشهد 100 زن فعال رسانه‌ای آزاداندیش و استکبارستیز از بیش از 45 کشور و حدود 120 خبرنگار زن ایرانی در آن حضور پیدا کردند و به گفته وی فرصت ارزشمندی برای معرفی و انعکاس جایگاه واقعی زنان ایرانی و واقعیت زیست زنان مشهدی در سطح بین‌المللی بود.

اما آیا می‌توان بعد از پایان این جشنواره دستاوردهای به‌دست‌آمده در آن بازگو شود؟ آیا ارتباطات بین‌المللی به‌دست‌آمده در این دست جشنواره‌ها در طول سال منجر به رشد و توسعه‌ای در حوزه زنان چه در داخل و چه در خارج از کشور خواهد بود؟

سود حاصل از برگزاری چنین جشنواره‌هایی بر بدنه اصلی زنان کشور چیست؟ حالا که دولت و حکمرانی به این نتیجه رسیده ‌است که باید تصویر مخدوش‌شده از ایران در رسانه‌های بین‌المللی را تغییر دهد و درپی همکاری‌های مختلف بین‌المللی است، قرار نیست این تصویر در داخل ایران نیز به زنان کشور نشان داده شود تا فقط تصور محفلی برای جایزه و تشکر به نام زنان نباشد؟»

***

توضیح رادان درباره علت آتش زدن کالاهای قاچاق

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در مراسم امحاء کالای قاچاق در پاسخ به پرسشی درمورد برگشتن کالای قاچاق به چرخه استفاده در کشور گفت: اگر این کالاهای قاچاق حتی به صورت مجانی در اختیار مردم قرار بگیرد یعنی به قسمتی از تقاضا ضربه وارد کرده‌ایم، در نتیجه به بازار ضربه زده‌ایم و همین موضوع هم منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی می‌شود. همانطور که گفتم قاچاق کالا مانند قاچاق موادمخدر خانمان‌سوز است و می‌تواند یک خانواده را از هم بپاشد. از این رو به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم یک قلم از اقلام قاچاق با هر توجیهی در بازار وارد شود و بخواهد نظم بازار را برهم زند.

فرمانده فراجا تاکید کرد: باید قاطعانه گفت که بازار داخل و تولید داخلی با دوبال عرضه و تقاضا باید خود را تنظیم کند و حتی استفاده مجانی از کالاهای قاچاق به تقاضای موجود در بازار و اقتصاد کشور و معیشت مردم ضربه وارد می‌کند. 

رادان درباره ارزش ریالی اقلام قاچاق امحا شده نیز گفت: امروز یک هزار و ۳۰۰ تن کالای قاچاق در تهران و سراسر کشور به آتش کشیده و امحا شد که  ارزش ریالی این کالاها دستکم بیش از پنج هزار میلیارد تومان برآورد شده است. به عبارتی بهتر ما از ضرری پنج هزار میلیاردی به بازار و تولیدکننده جلوگیری کردیم.

***

افشاگری رئیس سازمان برنامه و بودجه از سندسازی بانک‌ها

به گزارش ایرنا داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه حین بررسی یکی از مواد لایحه برنامه هفتم در مجلس گفت: در حال حاضر شرکت ها در دفاتر خود یک مطالبه از دولت را ثبت می کنند و می گویند فلان مقدار از دولت طلبکاریم، مگر نباید تأیید بدهکار را بگیرند؟ ما خیلی ساده گفته ایم مرجعی مانند سازمان حسابرسی بیاید مطالبات ادعایی از دولت را بررسی کند سازمان حسابرسی هم بررسی می کند یا آن را تأیید می کند یا کم می کند.

وی ادامه داد: الان بانک ها مبالغ بالایی به عنوان طلب از دولت در دفاتر خود ثبت می کنند بعد روی آن سود تقسیم کرده و به خودشان پاداش می دهند؛ ما می گوییم مطالبات باید تأیید شود در غیر این صورت همیشه این موضوع بین دولت و طلبکاران ادعایی باز می‌ماند. سازمان تأمین اجتماعی، بانک ها و هر فرد دیگری از دولت مطالبه دارد باید گزارش حسابرسی ویژه بنویسد؛ به این معنا که بگوید مطالباتش به این مورد خاص منحصر است و گزارش خود را ثبت می کند سازمان حسابرسی هم آن را بررسی و تأیید می کند لذا برای شفافیت به این حکم رأی دهید تا اشخاص حقوقی مطالبات خود را مسجل کنند، دولت باید بدهی تسجیل شده را تأدیه کند نه ادعایی را.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۴۵۲۹۴۰۴:۴۶:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۱۱
جناب اژه ای با سلام ..فساد زمین خواری و تصرف اراضی ملی مازندران فاجعه است مخصوصا غرب مازندران ...دستور .رسیدگی صادر فرمائید.
ناشناس۳۲۴۵۳۲۲۰۶:۲۵:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۱۱
ریاست سازمان برنامه و بودجه یکی دیگر از روش های سود آوری کاذب بانک ها که سالیان درازی می باشد صورت گرفته و می گیرد این است که بانک ها وام‌ جدیدی به بدهکاران کلان بانکی می دهند و معوقات قبلی را از محل وام جدید تسویه می کنند و با ابن شیوه متقلبانه به این هدف ها می رسند ۱ - سود کاذب صوری از تسویه معوقات ۲-آمار وام پرداختی خود را صوری بالا می برند ۳-معوقات بانکی را صوری کاهشی نشان می دهند ۴-از محل این سودهای صوری پاداش های کلان می گیرند
ناشناس۳۲۴۵۳۲۶۰۶:۳۸:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۱۱
در مذاکره مستقیم مسول مذاکره کننده باید تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشد
ناشناس۳۲۴۵۳۳۵۰۷:۰۳:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۱۱
ما مدتها سیاست عدم مذاکره را امتحان کردیم اما اکنون که ایران اقتدار نظامی دارد باید بدنبال اقتدار اقتصادی و افزایش اعتبار پول ملی و فروش نفت که در آینده با گذر انرژی از سوخت فسیلی به تجدید پذیر ،فرصت عرضه آن از بین خواهد رفت , باشیم . با سیاست توسعه ارتباطات و مذاکرات با هوشمندی و رعایت خطوط قرمز خود ، به دولت های رقیب منطقه ای و فرامنطقه ای بهانه خصومت‌ورزی داده نخواهد شد و جو خصومت رو به تعدیل خواهد رفت ، در جو درگیری و‌خصومت قطعا نیروهای خدوم یک ملت و منافع بالقوه ملی ما که تامین کننده آرامش و آسایش یک ملت است ، در معرض دسیسه های طرف متخاصم خواهند بود،و منافع اقتصادی بالقوه بسیاری که میتواند با سر مایه گذاری و صادرات عاید ایران شود قربانی خواهد شد . اکنون که این اقتدار ایران بر رقبای استراتژیک منطقه ای و فرامنطقه ای پوشیده نیست بهتر است ، در جهت کاهش جو خصومت به سمت «مذاکرات برد -برد» در جهت ایجاد نیروی محرکه اقتصاد و ممانعت از دسیسه های بیشتر که در جو خصمانه شکل میگیرد و برخی دول ثالث بهره برنده از تخاصم نظیر اسراییل ، هم سعی بر تشدید جو خصومت تا درگیر نمودن نظامی ایران دارند ،مذاکره بر مبنای اقتدار , گزینه خوبی باشد .اگر ویتنام یا ژاپن همچنان جو مخاصمه را بدلیل جنگی که با آمریکا داشت ادامه میداد برای ملتش بهتر بود یا مذاکره با رعایت خطوط قرمز . ...
ناشناس۳۲۴۵۳۴۳۰۷:۳۶:۵۰ ۱۴۰۲/۷/۱۱
اگر با اكبر طبري قاطع رفتار مي كرديد چنين نمي شد طبري گستاخانه در دادگاه رانت وكارچاق كني را رفقاقت معرفي مي كرد
امیر حسین سلطان/ تهران۳۲۴۵۴۷۷۰۹:۴۵:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۱۱
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد! در تازه ترین رخداد غیرمنتظره(و شاید هم منتظره!) بازی تیم های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در روز دوشنبه لغو گردیده است. علت هنوز دقیقا اعلام نشده است اما گفتنی است تازه با وساطت کشور چین کشورهای ایران و عربستان روابط شان را مجددا از سر گرفته اند و سفارتخانه های شان را در کشورهای همدیگر بازگشوده اند. فقط خدا نکند که یک اتفاق ساده و یا یک بی تدبیری دوباره بر روابط دو کشور بزرگ اسلامی سایه افکند. آنچه قابل کتمان نیست اینکه نه ورزش را باید سیاسی کرد و نه سیاست را ورزشی و بهتر است اجازه داده شود ورزش در فضای ورزشی و سیاست هم در فضای سیاسی مناسب تداوم یابند.
ناشناس۳۲۴۶۱۹۷۲۳:۲۹:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۱۱
اگر با فساد مقابل می کنی پس فرزندان مقامات قضایی چرا فساد می کنند؟
گلشن۳۲۴۶۲۶۱۰۱:۱۱:۲۶ ۱۴۰۲/۷/۱۲
مذاکره مستقیم مگر چه اشکالی دارد.اگر مسئولین کمی به فکر مردم بودند خودشان رادر سایه نمی دیدند.
ناشناس۳۲۴۶۳۶۰۰۷:۵۴:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۱۲
هیچ کشوری انقدر تکذیبیه ندارد که ما داریم
ناشناس۳۲۴۶۴۶۴۱۰:۱۰:۲۱ ۱۴۰۲/۷/۱۲
مثلا می خواهند بکویند ما با شیطان مستقیم مذاکره نمی کنیم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  2. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  3. تعطیلی روز شنبه مانعی ندارد

  4. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

  5. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

  6. تعطیلی شنبه‌ها در مجلس رأی آورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  7. تعطیلی پنجشنبه در مجلس رأی نیاورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  8. بازیچه های صهیونیسم

  9. رسول‌اف و ضرری که با خروجش به سینمای ایران زد!؟

  10. اظهارات جدید فرمانده نیروهای قدس درباره عملیات وعده صادق

  11. تعطیلی شنبه‌ها با تایید شورای نگهبان اواخر خرداد اجرا می‌شود

  12. CNN: ایران به بزرگ‌ترین قدرت موشکی و پهپادی منطقه تبدیل شده است

  13. مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح الزام به ثبت رسمی اسناد را تصویب کرد

  14. گروسی: تهران تمایلش را برای گفت‌وگویی جدی با آژانس نشان داده است

  15. رییس جمهور: عقب‌ماندگی‌ها در اجرای عدالت را باید جبران کنیم

  16. دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه غیر علنی نیست

  17. مرتضوی: دولت در کاهش نرخ بیکاری رکورد زد

  18. خاندوزی: تمام اصناف کشور موظف هستند به‌سمت شفافیت بروند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  6. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  7. فردا دیر است...

  8. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  9. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  10. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  11. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  12. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  14. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  15. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  16. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  17. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  18. مأمور خاطی بازداشت شد

  19. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  20. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  21. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  22. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  23. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  24. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  25. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  4. فردا دیر است...

  5. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  7. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  8. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  9. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  10. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  11. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  12. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  13. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  14. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!

  15. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

  16. سفیدشویی جنایت!

  17. دستور محسنی اژه‌ای درباره پرونده‌های فولاد مبارکه و چای دبش

  18. تعیین تکلیف اسرائیل در حج امسال

  19. ترکیه ای که من دیدم! 

  20. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

  21. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

  22. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

  23. هر چقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

  24. حل يك ابرچالش نظام

  25. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

آخرین عناوین