اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پیش‌رو

  4020630062

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات پیش رو که (آغاز محدودیت‌ها از چهارشنبه ۲۹ شهریور تا دوشنبه ۳ مهر) را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد شیرانی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر شهریور منتهی به دوم و سوم مهرماه، اظهار داشت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۹ شهریور تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۳ مهر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد محورهای قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است، اما تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی گفت: در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریور از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ شیرانی گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱، ۲، ۳ و ۴ مهر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین تصریح کرد: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۳۰و ۳۱ شهریور و اول مهر بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

سرهنگ شیرانی در خصوص وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی) نیز افزود: در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد و در محور هراز تردد همه تریلرها از این محورکماکان ممنوع است، اما تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریور و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ مهر ماه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: در محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر نیز تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریور از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد و تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ مهر ماه از مسیر (شمال به جنوب) ممنوع خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در محور آستارا - اردبیل و بالعکس نیز تردد همه کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۳۱ شهریور و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ مهر ماه در محور مذکور ممنوع است.

سرهنگ شیرانی در خصوص محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس نیز گفت: تردد همه کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۳۱ شهریور و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ مهر ماه در محور مذکور ممنوع خواهد بود.

وی تاکید کرد: اجرای محدودیت‌های ذکر شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و یا نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. من عجله ندارم!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  8. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  9. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  10. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  15. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  16. برای این عکس شما تیتر بزنید

  17. تضادی عجیب و پر ابهام!

  18. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  19. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  20. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  23. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  24. سقوط در آغوش پهلوی!

  25. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

آخرین عناوین