رای مجلس به اجرای لایحه حجاب به مدت ۳ سال/ توضیح مخبر درباره مصرف منابع آزادشده

  4020629052 ۴۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

رای مجلس به اجرای لایحه حجاب به مدت ۳ سال/ توضیح مخبر درباره مصرف منابع آزادشده

رای مجلس به اجرای لایحه حجاب به مدت ۳ سال

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) را به منظور تعیین مدت زمان اجرای آزمایشی این لایحه بررسی کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ماده ۷۱ این لایحه که به مدت زمان اجرای آزمایشی این قانون بازمی گشت، پیشنهادات متعددی مطرح کردند که این قانون برای یکسال، دوسال، چهارسال و پنج سال و هفت سال به صورت آزمایشی اجرا شود اما صحن مجلس شورای اسلامی با آنها مخالفت کرد.

گفتنی است سقف اجرای آزمایشی قوانین هفت سال است.

در نهایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده ۷۱ این لایحه را مبنی بر اجرای آزمایشی این قانون به مدت سه سال به تصویب رساندند.

با نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه عفاف و حجاب بر اساس اصل ۸۵ در کمیسیون قضایی و حقوقی مورد بررسی قرار گرفت و صحن مجلس صرفا در خصوص مدت زمان اجرای آزمایشی آن تصمیم گیری کرد.

اکنون گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان ارسال خواهد شد و در صورت تصویب به مدت سه سال به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

قالیباف: قوه قضائیه به صورت کتبی موافقت خود را با لایحه عفاف و حجاب اعلام کرده است

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از تعیین مهلت اجرای آزمایشی قانون عفاف و حجاب بیان کرد: از زحمات همه نمایندگان بویژه کمیسیون های قضایی و حقوقی و فرهنگی برای بررسی کارشناسی لایحه عفاف و حجاب قدردانی می‌کنم. این لایحه با هماهنگی قوه قضائیه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید. قوه قضاییه موافقت خود را به صورت کتبی نسبت به این لایحه اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، در زمان بررسی پیشنهادات برای تعیین مهلت اجرای آزمایشی لایحه عفاف و حجاب، جلیل رحیمی جهان‌آبادی بیان کرد که قوه قضاییه مخالف این لایحه بوده و در اجرای این لایحه با مشکل مواجه خواهد شد اما رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به سخنان وی واکنش نشان داد و تاکید کرد که قوه قضاییه به صورت کتبی موافقت خود را نسبت به لایحه عفاف و حجاب اعلام کرده است.

***

توضیح مخبر درباره مصرف منابع آزادشده

به گزارش ایسنا، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در جلسه هیات وزیران با قدردانی از گزارش مثبت بانک مرکزی از رشد اقتصادی کشور، به سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل که شب گذشته انجام شد اشاره کرد و گفت: سخنرانی آیت الله دکتر رئیسی به نوعی محاکمه غرب و آمریکا و دفاعی مقتدرانه از قرآن و اسلام بود که توفیق بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران، کشورهای مسلمان و جوامع انقلابی محسوب می شود.

وی همچنین با اشاره به دیدارهای مختلف رئیس جمهور در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل خاطرنشان کرد: رئیس جمهور کشورمان در این سفر دیدارها و مذاکرات مثبت و سازنده ای با سران و مقامات کشورهای مختلف داشته است که امیدواریم نتایج و دستاوردهای خوب این مذاکرات را شاهد باشیم.

وی در ادامه از وزارت امور خارجه و بانک مرکزی بخاطر تلاش‌های صورت گرفته برای آزادسازی منابع و دارایی های کشورمان قدردانی کرد و افزود: هدفگذاری دولت این است که این منابع در راستای تحقق شعار سال یعنی رشد تولید و مهار تورم و همچنین مردمی سازی اقتصاد تخصیص یابد و تیم اقتصادی دولت بویژه وزارت اقتصاد و بانک مرکزی باید در این زمینه کوشا باشند.

کره جنوبی باید مابه التفاوت پول ایران را بپردازد

به گزارش ایسنا، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره امکان شکایت از کره جنوبی بابت کاهش ارزش اموال بلوکه شده ایران در این کشور، اظهار کرد: بعد از این‌که وجوه ما از کره آزاد شد، این مساله مطرح شده که با توجه به این‌که کره جنوبی مانع ارسال وجوه ایران در زمان مناسب شده و ارزش پول کره کاهش یافته و ایران خسارت دیده است، شکایتی مطرح شود. ما کارشناسان خود را بسیج کرده و از وکلای بین‌اللملی تقاضای نظر کردیم و بزودی نظر خود را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: دیدگاه اولیه ما این است که کره جنوبی باید مابه تفاوت پول را بپردازد چون این کشور باعث کاهش ارزش ۷ میلیاردی اموال ما شده است. اما نظر قطعی را بعدا مطرح می‌کنیم. ما تقاصای داوری را از مجلس شورای اسلامی کرده و در آستانه شکایت بودیم که موضوع به نتیجه رسید و مذاکرات جواب داد و اصل پول ما براساس پول کره به ما بازگشته است اما ارزش پول ما کم شده و نسبت به مابه‌التفاوت آن ادعا داریم و در حال انجام کار کارشناسی در این زمینه هستیم.

***

دیدگاه  روزنامه همشهری درباره نماز شب رئیسی در هواپیما

روزنامه همشهری نوشت: «قصه نماز شب آقای رئیسی در هواپیما هم یک پیام جدی داشت به همه مردم و آن اینکه هر چه موفقیت در صحنه بین‌المللی داریم و به‌دست آورده‌ایم از شکست اراده آمریکا، از درگیر کردن دشمنان به‌ خودشان، از شکستن دیوارهای تحریم و پذیرفته شدن در تعهدات فرامنطقه‌ای و منطقه‌ای، همه‌اش محصول همین ارتباط و اتصال با خداست. این ریا نیست؛ این فرهنگسازی‌ است. این ایجاد تصویر درست از مدیری است که مردم‌سالاری را با طعم عمیق ایمان و توحید می‌فهمد.»

لازم به ذکر است که دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در این باره  نوشت : انتشار عکسی از رئیس‌جمهور در حال اقامه نماز در سفر به نیویورک، بدون هماهنگی انجام شده و پس از اطلاع رئیس‌جمهور منجر به ابراز ناراحتی و تذکر ایشان شد.

***

واکنش شورای عالی انقلاب فرهنگی به اصلاح مصوبه کنکور از سوی مجلس

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در صفحه اجتماعی ایکس نسبت به مصوبه کنکوری روز گذشته مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد و تاکید کرد: «مصوبه مجلس درباره کنکور که ذوالنوری نماینده مردم قم مدیریتش کرد، نه تنها مخالف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، با مصوبه خودشان مبنی بر تصمیم‌گیری درباره کنکور توسط شورای سنجش و پذیرش و تبعیت از تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی، مخالفت دارد، چگونه نمایندگان متوجه این تناقض نشدند.»

***

 قیمت نان منطقه‌ای و استانی تعیین می‌شود

به گزارش ایسنا، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اقدام برخی پلتفرم‌ها در عرضه گران‌تر قیمت نان و همچنین گران‌فروشی نان توسط برخی نانوایی‌ها، گفت: قیمت‌گذاری نان به صورت منطقه‌ای انجام می‌شود و قیمت آن در سراسر کشور یکسان نیست. استان‌ها نان‌های منطقه‌ای و محلی‌شان را با وزن و قیمت‌های متفاوت می‌فروشند. در سیستان و بلوچستان وزن یک چانه نان در حدود یک کیلو و در سایر استان‌ها ۳۰۰-۴۰۰ گرم است.  وزارت کشور درخواست افزایش قیمت نان توسط مقامات استانی را پس از بررسی، اعلام می‌کنند و پلتفرم‌ها و نانوانی‌ها نیز موظف به رعایت قیمت مصوب این وزارتخانه هستند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: بنده گزارش قیمت‌گذاری انواع نان منطقه‌ای و محلی را از وزیر کشور می‌گیریم و سیستم نظارتی بر نانوایی‌ها را ویژه‌تر می‌کنم.

خاندوزی در عین حال بر تنظیم‌گری و قاعده‌مند کردن هزینه‌های پلتفرم‌ها و درگاه‌های اینترنتی فروش نان تاکید کرد و گفت: در ستاد تنظیم بازار  این مسئله را مطرح می‌کنم و اگر مصوبه‌ای باشد آن را اجرای خواهیم کرد.

***

واکنش رئیس دیوان عالی کشور به اظهارات توکلی در مورد حقوق اعضای هیات مولد سازی

به گزارش فارس، حجت الاسلام منتظری رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در واکنش به اظهارات احمد توکلی درباره دستمزد اعضای هیات مولدسازی گفت: گفته آقایان باید براساس یک منطق باشد، متاسفانه صحبت های گفته شده در هیچ آیین نامه و نه در عمل صحت ندارد.

وی اظهار داشت: انتظار ما از آقایان این است که حرفی که می زنند، بر اساس و مبنای یک منطق باشد و آن چه که گفته شده هیچ مبنای قابل قبولی ندارد.

وی افزود: نه در آیین نامه چنین چیزی هست و نه در عمل، من البته گله مندم از ایشان که صحبتی که می کنند باید توجه داشته باشند ضمن این که ما همه طرفدار شفاف سازی هستیم و به هر کیفیت و نحوی باشد جلوی ویژه خواری ها و فساد باید گرفته شود.

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه گفت: اما در عین حال صحبت باید مبتنی بر یک اصول و منطقی باشد که قابل دفاع باشد.در عین حال باب نقد همیشه باز هست و اگر کسی نقدی دارد همه می پذیرند اما بی مبنا صحبت کردن و شایعه پراکنی از مصادیق تشویش اذهان عمومی است.

بیشتر بخوانید:

توکلی: امروز شما دست در کیسه بیت المال نمی کنید؛ آیا فردا هم نمی کنند؟

***

کیهان: بهبود وضعیت اقتصادی حداقل چهار سال زمان می برد!

کیهان در متنی که در پاسخ به انتقادات اقتصادی اصلاح طلبان از دولت رئیسی نوشت: «عناصر سیاسی کار می‌دانند اصلاح ریل گذاری‌های غلط هشت ساله، اگر به‌اندازه همان هشت سال زمان نبرد، لااقل چهار سال زمان می‌برد.

با این وجود طوری انتظارآفرینی می‌کنند که انگار وضعیت گل و بلبلی را تحویل داده‌اند و حالا انتظار دارند همه روند‌های ناترازی تراز شده باشد. آنها با رندی تمام، «۶ برابر شدن نقدینگی (از عوامل اصلی تورم) در دولت روحانی، شکستن رکورد تورم و تاثیرات آن در بازار ارز و انرژی، نابودی ۱۸ میلیارد دلار و ۶۰ تن طلا از ذخایر استراتژیک، ناترازی سنگین در تامین گاز و برق و آب، ناترازی سنگین بودجه‌ای و کسری ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی، منفی شدن خزانه و انتشار ۲۰۰ هزار میلیارد تومان پول بی‌پشتوانه، بدهی انباشته ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومانی، و...» را کتمان می‌کنند، همان گونه که کاهش ناترازی‌ها در تمام این عرصه‌ها و از جمله عبور از تابستان و زمستان بدون قطعی برق و گاز، تسویه۲۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی سود اوراق، تسویه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی به صندوق‌های بازنشستگی، اختصاص ۵۴ هزار میلیارد برای تسویه بدهی بانک مرکزی، مجبور کردن بانک‌ها به شفافیت و رفع ناترازی‌ها و توقف رفتار‌های مخرب بانکی، و مجموعا تسویه ۴۶۴ هزار میلیارد تومان از بدهی‌ها و تعهدات دولت قبل» را سانسور می‌کنند.»

***

سقوط تجهیزات دفاعی در گرگان می‌توانست عواقب ناگواری داشته باشد

تابناک درباره سقوط سامانه‌های آفندی و پهپادی در گرگان نوشت: «نخست اینکه متاسفانه برخی از اشتباهات و یا نواقص یا خطاها هرچند کوچک یا بزرگ هم باشد، ممکن است اثرات بسیار بسیار سهمگین تر از آن مقدار خطا داشته باشند و گاهی جبران آنها به امر سخت و حتی ناممکنی تبدیل می شود که شاهد این مدعا را باید ماجرای «سقوط هواپیمای اوکراینی» و خسارات مادی و معنوی حاصل از آن دانست که به رغم همه تمهیدات و پیگیری ها، متاسفانه به امری فراموش نشدنی تبدیل شد لذا اگر این بار هم خدای ناکرده چندین هموطن گرگانی جان خود را از دست می دادند، قطعا شاهد اتفاقات ناخوشایندی بودیم.

دوم  آنکه حوزه دفاعی و موشکی یکی از حوزه های مهم و اثرگذار برای کشور بوده که توانسته اثرات بازدارنده و مهمی برای کشور داشته باشد و توسعه این حوزه در سال های اخیر آنقدر سریع و شگرف بوده که همه ناظران بین المللی را به واکنش داشته و همین امر دلهره و نگرانی عمیقی در دل دشمنان همیشگی این مرز و بوم انداخته؛ بنابراین، نباید برخی از نواقص و اشتباهات در حوزه ای که عاملی «قدرت ساز» و تعیین کننده برای کشور، نادیده گرفت و به سادگی از کنار آن گذشت، بلکه باید هر احتمالی از «نفوذ» و «توطئه» تا خرابکاری و خطای محاسباتی و اشتباه عامل انسانی در آن بررسی تا از تکرار چنین وقایعی جلوگیری شود.

موضوع سوم که باید خاطرنشان کرد، نحوه اطلاع رسانی چنین حوادثی از سوی مقامات رسمی کشور است که باید مورد توجه قرار گرفته شود. اطلاع رسانی «شفاف» ،«سریع» ، «قانع کننده» و «ابهام زدا» و «صادقانه» عامل مهمی است که می تواند در همراه کردن افکار عمومی با پیگیری ها و بررسی های انجام شده و پذیرش عذرخواهی و اشتباهات موثر باشد؛ بنابراین، باید بپذیریم که اطلاع رسانی در امر یک حادثه حاصل از یک آزمایش نظامی با اطلاع رسانی در مورد مثلا یک حادثه شهری و در حوزه یک شهرداری تفاوت های بنیادینی دارد و همان گونه که گفتیم، باید از فاکتورهای مهمی برخوردار باشد؛ به انضمام اینکه در ضمن حفظ محرمانگی و رعایت نکات امنیتی اقناع افکار عمومی را مورد توجه جدی قرار دهد.

در پایان باید گفت، همان گونه که همه مسئولان دخیل در حوزه امنیتی و دفاعی کامل بر آن واقفند، باید یادآور شد، همه احتمالات و جوانب علل وقوع این حادثه باید مورد بررسی دقیق قرار گرفته و با آن برخورد شود؛ شاید این بار به خیر گذشت و خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم، ولی معلوم نیست حادثه بعدی هم به مانند این بار به خیر بگذرد. باید حادثه «هواپیمای اوکراینی» و انفجار در پایگاه بیدگنه و شهادت سردار طهرانی مقدم، نصب العین همه مقامات و مسئولان دخیل در این حوزه باشد و بدانیم که یک اشتباه یا خرابکاری و نفوذ، می تواند چه پیامدهایی داشته باشد.»

 

 

 

دیدگاه کاربران

عمران۳۲۳۱۳۵۱۲۰:۵۴:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۲۹
اجرای آزمایشی یعنی چه نتیجه ای دقیقا قرار است آزمایش شود؟
ناشناس۳۲۳۱۴۴۹۰۰:۱۴:۱۴ ۱۴۰۲/۶/۳۰
این کلمه آزمایش اصلا نباید آورده میشده متاسفانه همین کلمه آزمایش پاشنه آشیل همین قانون میشود قانون و حکم دین کشور باید با قاطعیت اجرا شود و با ناقضین هم بشدت برخورد شود ضربه اصلی به کشور از مماشات سال های اخیر وارد شد که نیروی انتظامی به وظیفه قانونی و ذاتی خود دزست عمل نکرددو قانون عفاف و حجاب را سر سری گرفت و باری به هر جهت
ناشناس۳۲۳۱۵۵۵۰۶:۳۰:۴۹ ۱۴۰۲/۶/۳۰
تصویب قانون آزمایشی یعنی رفع مسولیت ظاهری نمایندگان و در مثال مانند نان نامادری است شورای نگهبان نباید قانون آزمایشی برای احکام دین و شرع را قبول نماید
ناشناس۳۲۳۱۹۸۹۱۶:۵۶:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۳۰
زنان بجای کارخانه بهتر است به کاره خانه که انسان سازی است بپردازند
ناشناس۳۲۳۱۵۶۲۰۶:۵۸:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۳۰
از شورای نگهبان درخواست میشود قانونی آزمایشی را و قانونی را که جریمه نقدی برای آن گذاشته اند قبول نکند جریمه نقدی ذن آن را بوجود می آورد که هدف قانون گذار کسب در آمد است از فروش احکام و اعتقادات دینی
ناشناس۳۲۳۱۶۴۹۰۹:۳۵:۳۳ ۱۴۰۲/۶/۳۰
مگر ما تنها کشور مسلمان جهان هستیم و حکم دین می فهمیم؟ چرا در دیگر کشورهای مسلمان حتی عربستان مهد اسلام حجاب اختیاری است ؟
ناشناس۳۲۳۲۰۶۴۱۹:۲۸:۰۶ ۱۴۰۲/۶/۳۰
چرا حکومت امام علی رو نمیگی ،توی حکومت امام علی هم اجباری برای حجاب وجود نداشت
ناشناس۳۲۳۲۰۶۲۱۹:۲۵:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۳۰
کی گفته حجاب اجباری دستور دینه ، بله حجاب واجب شرعیه مثل نماز اما کسی تفنگ‌ نمیگیره پشت سر مردم بگه نماز بخون یا کسی رو به خاطر نماز نخوندن جریمه نمیکنند ،اگر اجبار حجاب دستور دین بود خوب،امام علی بهتر بلد بود اجباری کنه
ناشناس۳۲۳۲۳۹۵۱۳:۰۱:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۳۱
چون بی حجاب عملش در جامعه فساد بوجود می آورد و باعث تحریک مردان غریبه میشود .....
ناشناس۳۲۳۱۴۶۳۰۰:۳۰:۰۵ ۱۴۰۲/۶/۳۰
متاسفانه مجلسیان چون انتخابات در پیش است و نیاز به رای دارند با ضربه زدن به قوانین شرع بجای تصویب قانونی محکم صحبت از آزمایش کرده اند ولی مجلسیان این زا بدانند با توجه به اینکه در مورد فساد خودرویی شفاف سازی نشد که چه کسانی خودرو گرفته و یا افرادی را برای دریافت خودرو معرفی کرده اند لذا کل مجلس فعلی شانس بسیار کنی برای مجلس بعدی خواهند داشت
معلم تاریخ۳۲۳۱۳۶۱۲۱:۰۸:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۲۹
کیهان نباید از سکوت دولت روحانی سو استغاده کند و ان دولت را بکوبد همانط‌ور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت مجری تصمیمات نظام است و در حد توان تلاش کرد.دولت ها درگیر جنگ اقتصادی هستندو نباید به مردم ادرس غلط داد.اتش تو‌پخانه را بسمت دشمن بگیرید نه دوست.
ناشناس۳۲۳۱۴۵۱۰۰:۱۷:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۳۰
قوه تقنین و قضا و اجرا وضع عفاف و حجاب افتضاح افتضاح افتضاح اقتدار اقتدار اقتدار
ناشناس۳۲۳۱۵۰۷۰۱:۲۴:۳۸ ۱۴۰۲/۶/۳۰
وضع مالی و معاش چطور؟
ناشناس۳۲۳۱۸۱۳۱۳:۱۶:۳۹ ۱۴۰۲/۶/۳۰
من که افتضاح نمی بینم شما کجا زندگی می کنی ؟
ناشناس۳۲۳۲۱۰۱۲۰:۳۳:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۳۰
جنابعالی
ناشناس۳۲۳۲۶۵۰۲۰:۵۶:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۳۱
معلومه وقتی غیرت نباشه چشم هم کور میشه .
ناشناس۳۲۳۱۹۴۳۱۵:۵۵:۱۱ ۱۴۰۲/۶/۳۰
اینهمه کلمه عربی رو چجوری پیدا کردی؟!
ناشناس۳۲۳۱۹۸۷۱۶:۵۳:۲۷ ۱۴۰۲/۶/۳۰
بسیار زیبا و درست بیان کرده اگر سه قوه اقتدار لازم را داشته باشند در کنار اجرای قانون عفاف و حجاب مسائل دیگر را هم بخوبی حل خواهند کرد
ناشناس۳۲۳۱۵۰۵۰۱:۲۴:۲۶ ۱۴۰۲/۶/۳۰
اولا یاد بگیر دولت خیلی کارها می توان بکند حتی برخلاف مصوبات و قوانین کشور چون مجری کشور هست و اجرائیات را بر عهده دارد
ناشناس۳۲۳۱۹۲۰۱۵:۳۷:۱۷ ۱۴۰۲/۶/۳۰
اگر 4 تا دوست مثل دولت قبل داشته باشیم دیگه احتیاجی به دشمن نداریم !
ناشناس۳۲۳۱۹۲۲۱۵:۳۸:۲۲ ۱۴۰۲/۶/۳۰
روحانی بجز قرض و بدهکاری و بی اعتباری در عرصه بین المللی چیزی بجای نگذاشت.
ناشناس۳۲۳۱۹۲۳۱۵:۳۹:۵۴ ۱۴۰۲/۶/۳۰
بی انصافی ، دار و دسته روحانی در مورد احمدی نژاد حالا گریبانگیر خودشان شد.
ناشناس۳۲۳۱۹۲۵۱۵:۴۰:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۳۰
دولت روحانی حتی توان تامین برق مصرفی کشور را نداشت اینکه دیگه دستور نظام نبود.
ناشناس۳۲۳۱۹۴۱۱۵:۵۴:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۳۰
روحانی اگر سکوت می کرد عملکرد فاجعه بار دولتش فراموش می شد اما وقتی هرروز سخنرانی میکنه کابوس اون 8 سال در ذهن ها تداعی می شود.
ناشناس۳۲۳۱۹۴۵۱۵:۵۶:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۳۰
متاسفانه روحانی 8 سال با برجام فرصت سوزی کرد و هیچ اقدام مثبتی نکرد.
ناشناس۳۲۳۱۹۷۷۱۶:۳۸:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۳۰
عجیبه که یکی لز آقایان کاندیدای ریاست جمهوری ادعا کرد که بورس را سه روزه درست میکنم و اکنون در دولت حضور دارد. دیگری هزار تومانی را در دست گرفته بود که ارزش پول ملی را بالا میبرم و دو سال معاون اقتصادی رئیس جمهور بود. پبروز انتخابات برنامه ۷۰۰۰ صفحه ای داشت. ولی تاکنون ...
ناشناس۳۲۳۱۹۷۸۱۶:۴۰:۳۸ ۱۴۰۲/۶/۳۰
عجیبه که هیچیک از کاندیداهای ریاست جمهوری چنبن ادعایی را نداشتند
امیر حسین سلطان/تهران۳۲۳۱۳۷۰۲۱:۱۸:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۲۹
بعد از سالها فراز و نشیب در روند برگزاری کنکور سراسری سرانجام مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی به جمع بندی بر اساس تاثیر قطعی سوابق تحصیلی داوطلبان در نمره کل کنکور رسید و با مصوبه جدید مجلس که دوباره روال کنکور را به مدت سه سال دیگر به وضعیت سابقش برگردانده است با اظهار نظر دبیر محترم شورایعالی انقلاب فرهنگی تناقض هوایی را در پی دارد که به نظر می رسد مصوبه جدید مجلس مبنای قانونی ندارد بلکه صرفا برخاسته از واکنشی احساسی به اعتراضات جمعی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ است که اعمال قطعی سوابق تحصیلی شان را به زبان خودشان می بینند
ناشناس۳۲۳۱۶۵۶۰۹:۴۹:۱۵ ۱۴۰۲/۶/۳۰
فکر کردی چند درصد با نمرات کنکور به دانشگاه میروند که اصلا به آن فکر میکنی طبق گفته رییس مجلس وقت در سال 88 از صد نفر دانشجوی دانشگاه شریف فقط 13 نفر بدون اعمال سهمیه وارد این رشته شده اند. کنکور برگزار میشود فقط برای اینکه برگزار شود و هدف دیگری ندارد.
امیر حسین سلطان/تهران۳۲۳۲۰۵۹۱۹:۰۹:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۳۰
نه دیگر من به اندازه شما اینقدر بدگمان نیستم بلکه بر مبنای آنچه رسماً عمل می شود نظر داده ام. ضمنا متاسفم که احساسات جای تامل و تعمیق و دقت نظر را گرفته است. واقعا برای تمامی کسانی که منفی داده اند متاسفم چرا که فکر می کنند احساسی رفتار کردن راهکار معضلات و مشکلات مان است در حالی که احساسات با همه ارزش هایش در مقام مقایسه با منطق و خرد ارزش چندانی ندارد. والله اعلم
ناشناس۳۲۳۱۳۷۷۲۱:۲۶:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۲۹
درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم ؛ برای اواربرداری و بازسازی خرابی های دولت روحانی حداقل 4 سال زمان لازم است.
ناشناس۳۲۳۱۵۵۳۰۶:۲۷:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۳۰
سلطان دل‌ها و قلب های انقلابیون
شهاب۳۲۳۱۵۹۶۰۸:۲۵:۵۵ ۱۴۰۲/۶/۳۰
کشوری که تئوریسین هایش امثال شریعتمداری باشند،وضع کنونی برایش بهشت است!
ناشناس۳۲۳۱۹۵۰۱۵:۵۷:۵۵ ۱۴۰۲/۶/۳۰
وضع کنونی کشور ثمره تفکرات تکنوکرات های غربگدا در 44 سال گذشته است.
فدائی۳۲۳۱۴۹۶۰۱:۱۶:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۳۰
خوشم میادقالیباف عشق تصویب لایحه داردحالاهرچی باشد
ناشناس۳۲۳۱۵۲۹۰۲:۱۶:۴۱ ۱۴۰۲/۶/۳۰
متاسفانه تو این مملکت ما مماشات از حد گذشته.خیلی اتفاقایی و خرابکاری هایی تو این چند سال اخیر صورت گرفته که همین مماشات زیاد و به مصلحت نظام و انقلاب و کشور نیست باعث سواستفاده بیشتر شده .
علی لنگرودی۳۲۳۱۶۵۱۰۹:۳۷:۴۹ ۱۴۰۲/۶/۳۰
اقایان واسه حجاب خیلی زحمت کشیدن تشکر خالی کافی نیست
ناشناس۳۲۳۱۹۸۱۱۶:۴۲:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۳۰
این قانون حجاب مردم رو خشمگین تر میکنه .....، ببین کی گفتم الف
ناشناس۳۲۳۲۰۶۳۱۹:۲۶:۲۵ ۱۴۰۲/۶/۳۰
نتیجه این قانون توسعه بیشتر بی حجابی خواهد بود.
ناشناس۳۲۳۲۳۷۱۱۱:۴۵:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۳۱
اسلام بدون حجاب معنی ندارد با کلمات بازی نکنید اینجا ایران است و مسلمان وشیعه
ناشناس۳۲۳۲۵۳۶۱۶:۵۵:۱۴ ۱۴۰۲/۶/۳۱
مردم باگشت ارشاد همراهي نكردن وشكست خورد!اين لايحه رو هم اگر مردم همراهي نكنن شکست می خورد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  4. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  7. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  8. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  10. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  11. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  12. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  13. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  14. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  15. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  16. درباره توبه تتلو

  17. برای این عکس شما تیتر بزنید

  18. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  19. تضادی عجیب و پر ابهام!

  20. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  21. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  22. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  23. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

  24. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  25. امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود

پربحث‌های هفته

  1. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  2. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  3. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  4. چرا این همه بد اخلاقی؟

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  6. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  7. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  8. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  9. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  10. قوه قضائیه تصاویر و مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر کرد

  11. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  12. پاسخ طحان‌نظیف به انتقادات روحانی از شورای نگهبان/ رقیب جدید قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم

  13. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  14. دولت با نظام بانکی شوخی ندارد

  15. درخواست مهم ایران از طالبان درباره مهاجران افغان

  16. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  17. جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت

  18. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

  19. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  20. شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی

  21. دیوید کامرون: اوکراین مجاز است با سلاح‌های انگلیسی، روسیه را بزند!

  22. ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی

  23. فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این جور با آنها رفتار می‌شود

  24. راستی‌آزمایی گزارش بی‌بی‌سی در مورد جزئیات مرگ نیکا شاکرمی

  25. تاکید وحیدی بر استقبال مردمی از طرح نور فراجا/ ارزیابی معاون رئیسی از همکاری مجلس با دولت

آخرین عناوین