دفاع حسین شریعتمداری از تدریس سعید حدادیان

  4020618100 ۷۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
دفاع حسین شریعتمداری از تدریس سعید حدادیان

حسین شریعتمداری در یادداشتی تحت عنوان «حمله بی‌سوادها به سعید حدادیان» نوشت:

۱- او دارای مدرک دکتری جامعه‌شناسی است. از سال ۱۳۹۴ تدریس دروس مختلف را در دانشگاه تهران به صورت حق‌التدریس برعهده داشته و با توجه به عملکرد موفق و ارزیابی مثبت دانشگاه و دانشجویان از کلاس‌های ایشان و با درخواست مسئولان دانشگاه به تدریس ادامه داده است. 
رئیس ‌دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران با استناد به سوابق حضور وی در دانشگاه تهران اعلام کرده است که او از سال ۱۳۹۴ در دانشکده ادبیات و دیگر دانشکده‌های دانشگاه تهران تدریس می‌کند و از گروه معارف هم اجازه تدریس دارد. در ارزشیابی کارنامه تدریس او آمده است که وی؛
الف- در اولین همکاری خود در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۵ در درس انقلاب اسلامی ایران با تعداد
۴۱ دانشجو معدل ۱۸/۳۱ را کسب کرده است که نمره ارزشیابی ایشان از معدل اساتید گروه مربوطه (۱۸/۰۳) و معدل دانشکده (۱۷/۹۸) و حتی معدل دانشگاه (۱۸/۳۰) در ترم مورد نظر بالاتر بوده است. 
ب- در کارنامه ارزشیابی ایشان تاکید شده است که او در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶ در درس انقلاب اسلامی ایران با تعداد ۳۰ نفر دانشجو معدل ۱۸/۶۷ را کسب کرده است که نمره ارزشیابی ایشان از معدل اساتید گروه مربوطه (۱۷/۶۵)، معدل دانشکده (۱۷/۷۷) و حتی معدل دانشگاه (۱۸/۲۶) بالاتر بوده است.
ج- عملکرد تدریسی او در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در درس تفسیر موضوعی قرآن با تعداد ۴۸ نفر دانشجو معدل ۱۸/۰۰ را کسب کرده است که نمره ارزشیابی ایشان از معدل اساتید گروه مربوطه (۱۷/۲۰) و از معدل دانشکده (۱۷/۵۱) در ترم مورد نظر بالاتر بوده است.
د- او بیش از ۶ سال است که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران به تدریس «ادبیات پایداری» مشغول بوده است.
و.... 
 ایشان تا این‌جای کار، به گواهی اسناد، از نظر علمی و ارائه دروسی که برعهده داشته است از سایر اساتید دانشکده برتر و معدل ارزشیابی او از معدل دانشگاه نیز فراتر بوده است. از این روی فقط بی‌سوادها، آن‌هم نه همه بی‌سوادها، بلکه بی‌سوادهای حسود می‌توانند با او دشمنی ورزیده و کینه‌توزی کنند!

۲- او در ۱۶ سالگی به همراه رزمندگان جهاد سازندگی به جبهه‌های نبرد برای دفاع از اسلام و ایران و نوامیس مردم رفته است و در عملیاتی چون والفجر ۱، کربلای ۴، بیت‌المقدس ۲، ۳ و ۴ و عملیات مرصاد حضور داشته است. برادر او نیز به فیض بزرگ و مقدس شهادت رسیده است و...
با توجه به این کارنامه جهادی تنها وطن‌فروشانی که آرزوی آنها برای تسلط بیگانگان بر ایران برباد رفته است، می‌توانند در هجوم ناجوانمردانه به او زبان بچرخانند و قلم بدوانند.

۳- او یکی از مداحان معروف و شناخته شده و انقلابی اهل‌بیت علیهم‌السلام است و سال‌هاست که با نوای گرم و سروده‌های حماسی خود به ترویج فرهنگ عاشورایی مشغول بوده و هست. او در مدیحه‌سرایی‌ها و مرثیه‌خوانی‌های خود جوانان بسیاری را به فرهنگ اصیل اسلام دعوت کرده و به آنان شور انقلابی و درس آزادگی داده است و‌... 
از این روی فقط کسانی که با اسلام و انقلاب و قیام سیدالشهداء سر ناسازگاری دارند می‌توانند در شمار حمله‌کنندگان به او قرار بگیرند.

۴- او دکتر سعید حدادیان است که برخلاف بسیاری از تازه به دوران رسیده‌های عقده‌ای که بی‌سوادی خود را زیر مدرکی که معلوم نیست چگونه کسب شده، پنهان می‌کنند، هیچ‌گاه حاضر نشده پیشوند «‌دکتر‌»، «‌عضو هیئت علمی دانشگاه‌»، «‌رزمنده دفاع مقدس‌»، «‌برادر شهید‌» و.... را به نام خود بیفزاید و همیشه ترجیح داده است که او را حاج سعید حدادیان و ذاکر اهل بیت علیهم‌السلام بنامند.

۵- کاش مسئولان محترم دانشگاه‌ها کارنامه و نمره ارزشیابی تمامی اعضای هیئت علمی را برای اطلاع عموم و مخصوصاً دانشجویان هر رشته تحصیلی اعلام می‌کردند تا سره از ناسره جدا شود و بی‌صلاحیت‌هایی که با واسطه‌گری این و آن بر کرسی هیئت‌های علمی نشسته‌اند (بخوانید نشانده شده‌اند‌) از صاحب صلاحیت‌هایی نظیر سعید حدادیان قابل تشخیص باشند.

۶- و بالاخره سخنی خطاب به برادر عزیزم حاج سعید حدادیان در میان است و آن، این که: نیم نگاهی به طیف کسانی بینداز که این روزها آتش توپخانه اجاره‌ای خود را به سوی تو گشوده‌اند! چه می‌بینی؟! آیا مخالفت و حمله آنها به تو سند درستی راهی نیست که برگزیده‌ای؟! راستی! هیچ فکر کرده‌ای که چقدر شرم‌آور بود اگر خدای نخواسته! این اجق وجق‌های بی‌سواد و وطن‌فروش زبان و قلم به حمایت از تو می‌چرخاندند؟!

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۱۹۱۴۸۰۰:۳۳:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۱۹
اگر ایشان در همان رشته جامعه شناسی تدریس داشته باشند بهتر نیست !
علی۳۲۱۹۴۸۸۱۰:۳۸:۰۵ ۱۴۰۲/۶/۱۹
بزرگترین بدی سعید حدادیان اینست که به مداحانی مثل من اجازه ملاقات یا عضویت در بسیج مداحان نمیدهد و برای جوانان مشتاق آموزش نمیگذارد
ناشناس۳۲۱۹۵۱۵۱۰:۵۹:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۱۹
در دانشگاه این چیزها عادی هست و مختص ایشان هم نیست اما وقتی سیاسی کاری به میان می آید مدعی زیاد می شوند!!
ناشناس۳۲۱۹۲۰۹۰۵:۱۰:۳۱ ۱۴۰۲/۶/۱۹
فقط همین حمایت شریعتمداری رو کم داشت تا صلاحیتش کاملا تایید بشه ،البته بهتره حاج حسین زیاد روی مدرک دکترای ایشان مانور نده وقتی همه میدونن شما دولتیان چگونه مدرک میگیرید !
ناشناس۳۲۱۹۵۱۰۱۰:۵۵:۴۰ ۱۴۰۲/۶/۱۹
خوب حدادیان را شریعتمداری باید تائید کند، نکند انتظار داشتید کی تائید کننده این فرد باشد!
ناشناس۳۲۱۹۶۶۶۱۳:۲۳:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۱۹
شریعتمداری باید اول ببینه خودش چقدر پیش مردم وجهه داره بعد دیگری رو تایید کنه !
ایران۳۲۱۹۵۵۶۱۱:۴۵:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۱۹
کاشکی هر شخص اندازه شخصیت اش جایگاهی داشت
ناشناس۳۲۱۹۲۱۷۰۶:۰۰:۲۶ ۱۴۰۲/۶/۱۹
برادرجان، ما البته مداح نيستيم اما باالله،قسم كه با اسلام و انقلاب و قیام سیدالشهداء سر ناسازگاری نداريم، ما هم جبهه رفتيم و در دو عملياتي كه نام برديد شركت كرديم اما والله وطن‌فروش نيستيم که آرزویمان تسلط بیگانگان بر ایران اسلامي باشد، ما هم دكتراي تخصصي خود را از دانشگاه دولتي همين مملكت گرفتيم و ادعاي سواد نداشته و ازجمله ي، بی‌سواد چه حسود يا غيرحسود هم نيستيم، اما ميدانيم كه مقام هيئت علمي دانشگاه تهران چه الزاماتي دارد و ميدانيم كه اين نوع دفاع بسيار بد شما از صد حمله ناجوانمردانه بدتر بود .
ناشناس۳۲۱۹۵۰۴۱۰:۵۱:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۱۹
شما فعلا از رسانه های دشمن خودت فاصله بگیر!
ناشناس۳۲۱۹۵۷۱۱۱:۵۷:۳۵ ۱۴۰۲/۶/۱۹
بهتره شما هم دست از تهمت زدن برداری
ناشناس۳۲۲۰۱۰۲۲۱:۳۰:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۱۹
تهمتی وجود ندارد
حسام۳۲۱۹۲۲۴۰۶:۲۹:۵۴ ۱۴۰۲/۶/۱۹
اقای شریعتمدار دکترای جامعه شناسی چه ارتباطی به تدریس ادبیات دارد؟ در ضمن مردم ایشان را به عنوان مداح میشناسند و لاغیر پس حق بدهید این همه نظر منفی را
صمصام۳۲۱۹۲۳۰۰۶:۴۰:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۱۹
جناب شریعتمداری در تمامی کشورها ملاک سنجش اعتبار علمی اساتید دانشگاه بر مبنای تعداد پژوهشها و تحقیقات و مقالات و کتابها و جزوات منتشر شده مربوط به انهاست ! لطف کنید در خصوص کتب و مقالات منتشر شده و پژوهش ها و تحقیقات انجام شده توسط ایشان توضیح بفرمایید ایشان اگر پرفسور حدادیان هم باشند بدون تحقیقات و پژوهش ها و مقالات و کتب ،هیچ جایگاه علمی ندارند مگر اینکه اراده شما چیز دیگری باشد !
ناشناس۳۲۱۹۶۹۸۱۳:۵۳:۰۱ ۱۴۰۲/۶/۱۹
مگه پرفسورها بدون تحقیقات و کار علمی پروفسور می شوند ، استاد؟
مهرداد۳۲۱۹۲۴۵۰۶:۵۴:۰۶ ۱۴۰۲/۶/۱۹
علمی ترین روش سنجش اعتبار افراد برای احراز کرسی استادی دانشگاه ،مراجعه به میزان تحقیقات و پژوهش ها ی انجام شده و مقالات و کتب چاپ شده ان فرد است نه میزان رضایت دانشجویان و نمره های کسب شده از ان فرد طبیعی است که اراده شما ،بر این است که اقای سعید حدادیان باید در دانشگاه استاد شوند و لاغیر !
ناشناس۳۲۱۹۵۰۷۱۰:۵۳:۱۲ ۱۴۰۲/۶/۱۹
فقط فردوسی پور با مدرک غیر و.... عالی هست نه؟
ناشناس۳۲۱۹۵۶۴۱۱:۵۱:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۱۹
چرا شما جماعت وقتی میخواین در صلاحیت خودتون حرف بزنین حتما باید یه نفر دیگه رو که اتفاقا دستتون بهش نمیرسه بکشین پایین ؟!فردوسی پور تکلیفش کاملا مشخصه و همه مردم میشناسنش ،البته که استاد شما را هم همینطور !!
ناشناس۳۲۲۰۱۱۰۲۱:۳۳:۳۸ ۱۴۰۲/۶/۱۹
نه نشد اگر بد هست مال همه بد هست اگر خوب هست مال همه خوب هست چیزی که مانند شماها در بوق و کرنا نمی شود در قبال افرادی فردوسی پور ولی برعکس شما و دوستانتان دستی توانا دارید!
ناشناس۳۲۱۹۲۴۹۰۶:۵۹:۱۶ ۱۴۰۲/۶/۱۹
واقعاً این حرف ها را خودت هم باور داری ؟
ناشناس۳۲۱۹۲۶۰۰۷:۲۵:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۱۹
تنها دلیلی که حاج حسین شریعتمداری برای بجا دانستن این انتخاب ارائه کرده اند، آن است که معدل دانشجویان ایشان از بقیه اساتید بالاتر بوده ! نوشتن مقاله، کتاب، جلسات نقد و بررسی، مناظره و .. اصلا مهم نیست فقط معدل دانشجویان !
ناشناس۳۲۱۹۲۷۳۰۷:۴۴:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۱۹
ای کاش از سوابق علمی (دانشگاه های محل تحصیل) و مقالات علمی ایشان هم می نوشتید.
ناشناس۳۲۱۹۲۷۶۰۷:۴۶:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۱۹
فارغ‌التحصیل رشته قرآن و حدیث هست
ناشناس۳۲۱۹۵۸۲۱۲:۰۶:۴۴ ۱۴۰۲/۶/۱۹
از کدام دانشگاه یا دانشکده؟
ناشناس۳۲۱۹۶۹۳۱۳:۴۹:۱۱ ۱۴۰۲/۶/۱۹
از دانشگاه آزاد تهران
ناشناس۳۲۱۹۲۸۷۰۷:۵۹:۳۳ ۱۴۰۲/۶/۱۹
لطفا از یک مرجع علمی معتبر استناد کنید تا نیازی به حمایت آقای حسین شریعتمداری نباشد، ایشان کارنامه مناسبی برای این نوع و هر نوع مرجع شدن را در این سال‌های متمادی اخیر از دست داده است
ناشناس۳۲۱۹۳۰۲۰۸:۱۴:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۱۹
بارها تجربه شده است که دانشگاه دانشگاه می ماند و افرادی که واردش می شوند تغییر می کنند.
ناشناس۳۲۱۹۳۱۵۰۸:۲۳:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۱۹
فقط ارتباط دکترای جامعه شناسی واستادی کرسی ادبیات رامتوجه نشدیم همانطورکه رابطه مدرک الهیات وزیراقتصاد رابا اقتصادنفهمیدیم .
ناشناس۳۲۱۹۵۵۱۱۱:۴۰:۳۹ ۱۴۰۲/۶/۱۹
چون کامل برای شما نمی گویند و بخشی که دوست دارند را برای شما می گویند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند
ناشناس۳۲۱۹۷۹۹۱۵:۰۳:۳۲ ۱۴۰۲/۶/۱۹
شما کاملشو بگو!
ناشناس۳۲۱۹۶۵۷۱۳:۱۶:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۱۹
چون مداح خوبی بوده !!!
ناشناس۳۲۱۹۳۱۶۰۸:۲۵:۱۱ ۱۴۰۲/۶/۱۹
اینم ازتبار حدادیانه معلومه که ازش دفاع میکنه اگه یه استاد آدم حسابی ازش تعریف میکرد درست بود
ناشناس۳۲۱۹۳۱۹۰۸:۲۶:۵۴ ۱۴۰۲/۶/۱۹
خدا نکنه بخواهین کسی را بالا ببرین اززمین و آسمون صدتا مدرک جور می کنید مدرکایی هم که خودتون درست می کنید ....هرشغلی مناسب هر کسی نیست.
ناشناس۳۲۱۹۳۲۴۰۸:۳۰:۲۶ ۱۴۰۲/۶/۱۹
غرب گدا که باشی به اسلام حمله می کنی و ساده لوحان هم تکرار می کنند چون غرب گدا هستند
ناشناس۳۲۱۹۶۶۹۱۳:۲۶:۱۲ ۱۴۰۲/۶/۱۹
بعضی غرب کار هستند و بعضی عرب گدا
ایرانی۳۲۱۹۳۲۷۰۸:۳۲:۳۹ ۱۴۰۲/۶/۱۹
حالا شریعتمداری شده شاهد حدادیان ....تودفاع نکنی کی بکنه ....
ناشناس۳۲۱۹۳۴۷۰۸:۴۴:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۱۹
همین که ایشان تایید کنند باید باید فهمید چقدر حدادیان دانش دارند.
ناشناس۳۲۱۹۳۴۸۰۸:۴۴:۳۰ ۱۴۰۲/۶/۱۹
اخه مرد حسابی هرکی بره دانشگاه به همه بیست بده ارزشیابیش بالای ۱۹ میره. اینم شد دلیل؟ برو کلاسا رو تعطیل کن با دانشجو بگو و بخند به همه هم نمره بالا بده بعد ببین کسی از دانشجوها ازت ناراضی میمونه یا نه
ناشناس۳۲۱۹۵۴۶۱۱:۳۶:۳۵ ۱۴۰۲/۶/۱۹
تا حالا سرکلاس رفتی یا همینطوری سواد یاد گرفتی؟
رضا۳۲۱۹۳۴۹۰۸:۴۴:۴۹ ۱۴۰۲/۶/۱۹
در این مملکت عده‌ای از بهترین اساتید را از دانشگاه اخراج کردید و از خدا و خلقش نترسیدید حالا کاسه داغ تر از اش شده ای درسته حدادیان رزمنده و برادر شهید و مداح اهل بیت است ولیکن دلیل نمیشه که عده‌ای را از دانشگاه اخراج کنیم چون حق ندارند به شیوه حکمرانی شما اعتراض کنند. مگر دانشگاه خونه شماست که به خودتان حق می‌دهید افراد را اخراج کنید و از کار بیکار نمایید مگر چکار کردن و چه گفتن که این همه به شما برخورد راستی نگفتی استاد با سواد شما جناب حدادیان دکتری جامعه شناسی خود را از کجا اخذ کرده است.
مهرگان۳۲۱۹۳۵۰۰۸:۴۵:۰۱ ۱۴۰۲/۶/۱۹
ایشان تا این‌جای کار، به گواهی اسناد، از نظر علمی و ارائه دروسی که برعهده داشته است از سایر اساتید دانشکده برتر و معدل ارزشیابی او از معدل دانشگاه نیز فراتر بوده است. ای بابا.... خب حالا که اینقدر خوبه هستند بکنیدشون رییس دانشگاه تهران یا رییس دانشگاه صنعتی شریف اصلا بکنید وزیر علوم . وقتی اییشون به قول استاد شریعتمداری میتوانند در دانشکده ادبیات و دیگر دانشکده ها تدریس میکنند دیگه رییس دانشگاه تهران برشون برازنده است ! حالا مثلا مقالات یا تحقیقات و پژوهش و کتاب نداشته باشند اصلا مهم نیست
oo۳۲۱۹۳۵۷۰۸:۴۷:۵۵ ۱۴۰۲/۶/۱۹
یکبار گفتی قبول کردم تکرار کردی شک کردم قسم خوردی فهمیدم دروغه ......
حیدر۳۲۱۹۳۶۵۰۸:۵۳:۰۲ ۱۴۰۲/۶/۱۹
اگر شریعتمداری هم مثل کسانی که از تدریس حدادیان در دانشگاه انتقاد می‌کرد و مشتی دروغ تحویل خوانندگان شما می‌داد و حق و حقیقت را زیر خاک می‌کرد خوب بود!
ناشناس۳۲۱۹۳۶۷۰۸:۵۴:۱۹ ۱۴۰۲/۶/۱۹
این جناب حاج حسین شریعتمداری باید هم از این مداح حمایت کند که اگر نمیکرد بعید بود و وای بردانشگاخی که زمانی در آن زرین کوب و فروزانفر و ..... استادش بودند الان به چه روز افتاده .
ناشناس۳۲۱۹۳۷۲۰۸:۵۹:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۱۹
الحمدالله .
ناشناس۳۲۱۹۳۷۵۰۹:۰۴:۱۹ ۱۴۰۲/۶/۱۹
واسه مردم تصمیم نگیر مردم خودشون شعوردارن عقل دارن مداح به ما چه بره مداحی کنه هرکی جای خودش .
ناشناس۳۲۱۹۴۰۶۰۹:۲۳:۰۶ ۱۴۰۲/۶/۱۹
این اعداد وارقام هم مثل آمار تورم هرچی بخواین مینویسین یا مدرکهای دکترا به هرکسی بخواین میدین .
ناشناس۳۲۱۹۴۱۴۰۹:۳۰:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۱۹
فاتحه دانشگاه تهران خوانده است .
ناشناس۳۲۱۹۴۱۹۰۹:۳۲:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۱۹
اگر جز این بود باید نگران می شد. خدا رو شکر که شریعتمداری از حدادیان حمایت کرده .
جبار۳۲۱۹۴۲۰۰۹:۳۲:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۱۹
افرادی چون حسین شریعتمداری بایدهم ازحدادیان وامثالهم حمایت کند.
ناشناس۳۲۱۹۴۲۲۰۹:۳۸:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۱۹
اینها وقتی با اربعین یا احکام دستور خدا مانند حجاب مشکل دارند این که چیزی نیست
علی۳۲۱۹۴۲۴۰۹:۴۲:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۱۹
حاجی کارش درسته انشالله که موفق باشه
ناشناس۳۲۱۹۴۲۸۰۹:۴۸:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۱۹
اقای شریعتمداری شمااینقدردفاع از دولت می کنیدچراانتقادازوضع گرانی دولت و مسولین نمی کنید یک طرفه نباشد
حمید اصلانی۳۲۱۹۴۲۹۰۹:۴۹:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۱۹
سلام آقای شریعتمداری شما از دید گاه خود درست می فرمایید! بله شما منتقد نمی خواهید شما در همه جا بله قربان گو لازم دارید.
ناشناس۳۲۱۹۴۵۴۱۰:۰۰:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۱۹
حسین شریعتمداری دفاع نکنه کی دفاع بکنه
ایرانی۳۲۱۹۴۶۰۱۰:۰۲:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۱۹
شریعتمداری دفاع می کنه چیز عجیبی نیست
ناشناس۳۲۱۹۴۷۰۱۰:۰۹:۵۴ ۱۴۰۲/۶/۱۹
مشک آن است که ببوید نه آن که عطار بگوید
ناشناس۳۲۱۹۴۷۷۱۰:۱۵:۴۰ ۱۴۰۲/۶/۱۹
از نظر حسین شریعتمداری چنین فردی شایستگی دارد چون هم فکر ایشان است؟ و لابد در دنیای فکری ایشان باید لاپوشانی هم کرد
مصطفی۳۲۱۹۴۷۹۱۰:۲۱:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۱۹
معمولا در جوامع علمی میزان سنجش صلاحیت ها به تعداد کتب نوشته شده و مقالات ارائه شده و ارجاع دیگر محققان به کتب و مقالات و.... ملاک فهم سواد و دانش یک استاد دانشگاه میباشد همین ارائه کارنامه ارزشیابی و عملکرد تدریسی از ایشان توسط حاج حسین ثابت می‌کند که آقای حدادیان حتی حداقل‌های رزومه ای را از لحاظ علمی برای استادی در یکی از بهترین دانشگاه های ایران رادارا نمی باشند
قربان۳۲۱۹۴۸۴۱۰:۲۶:۱۹ ۱۴۰۲/۶/۱۹
قطعا اگر مانند عربستان سعودی یا سایر کشورهای شیخ نشین پول خرج کنیم وفقط مصرف کننده باشیم و یا فقط در چرخه شعار گرفتار باشیم هیچ ضرری متوجه کشورهای استعمار گر نخواهد بود اما امان از روزی که بخواهیم در صنعت و تکنولوژی قدمی برداریم و کشورمانرا از مصرف گرایی به تولیدات مفید برسانیم آنزمان است که استکبار به جنگ واقعی با ایران برخواهد خواست . اخراج اساتید کار بلد از دانشگاهها . کوچ افراد متخصص از ایران و ..... همه وهمه بزرگترین خدمت به جامعه استکباری وسرمایه داری جهان است
ناشناس۳۲۱۹۵۵۲۱۱:۴۱:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۱۹
حرفهای بیهوده و شعارهای بی‌معنی که ما را گرفتار کرده اما بعضی‌ها دست بردار نیستند
ناشناس۳۲۱۹۵۲۰۱۱:۰۷:۰۵ ۱۴۰۲/۶/۱۹
باسلام و احترام به نظرم در صورتیکه هرکس‌ در محل کار ادامه فعالیت سالم داشته باشد بهتر است تا به همه جا سرک بکشد ونظر بدهد و انتظار داشته باشد مطابق میل او باشد. قابل توجه جناب آقای شریعتمداری.
ناشناس۳۲۱۹۵۲۱۱۱:۰۷:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۱۹
اقای شریعتمداری شما چرا از فقر فلاکت مردم صحبت نمی کنید. رفاه و اقتصاد مملکت سواد تخصص کار شناسی می خواهد که بدنه دولت اکثرا فاقد آن هستند.
ناشناس۳۲۱۹۵۳۳۱۱:۲۳:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۱۹
جناب شریعتمداری استاد دانشگاه مقاله و تحقیق و مدرک نیاز داره نه مداحی و سابقه جبهه تا کی همه چیز رو دستمایه سیاسی کاری هاتون میخواهید بکنید .
ناشناس۳۲۱۹۵۳۵۱۱:۲۴:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۱۹
از همه بالاتر دارای قریحه قوی در فن شعر و بلاغت و صاحب نظر در حوزه ادبیات و نقد ادبی. جدای مسئله مذهب اشعار ایشان ارزش ادبی و بلاغی بالایی دارند.
ناشناس۳۲۱۹۵۳۶۱۱:۲۵:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۱۹
الان استادی که ضعیف باشه و نمره کیلویی بده و سخت گیری نکنه تو ارزشیابی بالاترین رتبه رو داره و استادی که خیلی باسواده و سخت گیری کنه تو ارزشیابی رتبه پایین میاره. پس حسین جان کیهانی استدلال خوبی نیست این متنت
ناشناس۳۲۱۹۵۳۸۱۱:۲۹:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۱۹
آقای حاج حسین چه صلاحیتی دارد که مثلاً استاد را تأیید صلاحیت کند؟! هرکس. باید حد و حدود خودش را بداند
مجتبی۳۲۱۹۵۴۰۱۱:۳۲:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۱۹
به شعار دادن اشخاص نگاه نکنید ، خروجی کار باید مد نظر باشه ، خروجی کار این افراد هم کاملا مشخصه .
ناشناس۳۲۱۹۵۴۲۱۱:۳۴:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۱۹
وای منکه خانه دارهستم وبچه هام بزرگ شدن مدرک شون روهم خداروشکر قبلا گرفتن وقتی متوجه شدم قرارچه دانشگاهی بشه بااستادانی که قرارهرسال بااون همه علم ودانش برن وکسانی بیاین که سرکلاس فقط جای تدریس نوحه خونی باشه چی میشه .
ناشناس۳۲۱۹۵۴۵۱۱:۳۶:۳۱ ۱۴۰۲/۶/۱۹
ایشان نماینده شایسته رزمندگان در سنگر دانشگاه میباشد...درود بر پشتکار این جانباز دفاع مقدس...ایشان باید رئیس دانشگاه باشند نه استاد که ترویج فرهنگ دفاع مقدس راپررنگ تر کنند...خدا قوت یاعلی به حاج سعید دوست داشتنی ومخلص
ناشناس۳۲۱۹۶۵۴۱۳:۱۳:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۱۹
این ادعایی که میکنید که این مداح نماینده رزمندگان هست از کجا و بر چه اساس و مستنداتی فرمودید لطفاً بفرمایید از شما بیاموزیم سپاسگزاریم
ناشناس۳۲۱۹۶۰۷۱۲:۳۲:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۱۹
ارزشیابی چه درسی بالا شده است؟ میانگین نمرات ایشان در کلاس چه میزان بوده است؟ مدرک دکتری خود را کی و از کجا گرفته‌اند؟ هیئت علمی کجا هستند؟ رزمنده بودند، چه ربطی دارد؟ شما وکیل ایشان یا دانشگاه تهران هستید؟ چند مقاله داشته‌اند؟ آیا توسط گروه تخصصی ارزیابی شده‌اند؟من نمی‌توانم موضع بگیرم چون در مورد ایشان چیزی نمی‌دانم اما استدلال‌های این متن درست نیست. مشکل اصلی عدم شفافیت و انحصاری بودن است و الا در ذهن کسی سوالی به وجود نمی‌آمد.
امید یاوری دارانی۳۲۱۹۶۲۵۱۲:۵۰:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۱۹
باز هم مثل همیشه حاج حسین کیهان بجای بیان نظر خود و ارائه اسناد ومدارک زبان به توهین گشود علیه انان که نظری مخالف نظر کیهان و او دارند. اما برای خوراندن حدادیان به جماعت دانشگاهی ارائه معدل کاری عبث و بیهوده است چرا که برای اساتید دیگر چنین معیاری هیچگاه ارائه نشده است.
َسعید۳۲۱۹۶۳۴۱۲:۵۷:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۱۹
اگر این بابا تایید نمی‌کرد عجیب بود.
ناشناس۳۲۱۹۷۰۶۱۳:۵۶:۱۰ ۱۴۰۲/۶/۱۹
اگه جای حدادیان بودم خودم انصراف میدادم.
هادی توکلی۳۲۱۹۸۶۷۱۶:۱۶:۲۲ ۱۴۰۲/۶/۱۹
مسئله فقط سعید حدادیان نیست فعلا توپخانه رسانه ای دشمن برای سالگرد آشوب و آغاز سال تحصیلی آتش تهیه می ریزد و گلوله هایش که رمز فتنه ای جدید هم هست دروغ بزرگ اخراج اساتید دانشگاه است آقای شریعتمداری به جای تک مضراب های غالبا تدافعی بهتر است جبهه رسانه ای نیروهای انقلاب را به صف کند تا با حمله متقابل آتش تهیه دشمن را خاموش کنند. در ضمن این اقدام دشمن بهترین فرصت برای پاکسازی محیط مقدس دانشگاه از لوث وجود عناصر خبیثی است که این محیط را آلوده کرده اند و بر اساس قوانین موجود صلاحیت یک لحظه حضور در محیط دانشگاه را ندارند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

    1. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

    2. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

    3. تعطیلی روز شنبه مانعی ندارد

    4. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

    5. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

    6. تعطیلی شنبه‌ها در مجلس رأی آورد/ نمایندگان چه گفتند؟

    7. تعطیلی پنجشنبه در مجلس رأی نیاورد/ نمایندگان چه گفتند؟

    8. بازیچه های صهیونیسم

    9. رسول‌اف و ضرری که با خروجش به سینمای ایران زد!؟

    10. تعطیلی شنبه‌ها با تایید شورای نگهبان اواخر خرداد اجرا می‌شود

    11. CNN: ایران به بزرگ‌ترین قدرت موشکی و پهپادی منطقه تبدیل شده است

    12. گروسی: تهران تمایلش را برای گفت‌وگویی جدی با آژانس نشان داده است

    13. رییس جمهور: عقب‌ماندگی‌ها در اجرای عدالت را باید جبران کنیم

    14. دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه غیر علنی نیست

    15. مرتضوی: دولت در کاهش نرخ بیکاری رکورد زد

    16. خاندوزی: تمام اصناف کشور موظف هستند به‌سمت شفافیت بروند

    پربحث‌های هفته

    1. این نامه دلسوزانه است؟!

    2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

    3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

    4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

    5. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

    6. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

    7. فردا دیر است...

    8. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

    9. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

    10. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

    11. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

    12. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

    13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

    14. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

    15. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

    16. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

    17. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

    18. مأمور خاطی بازداشت شد

    19. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

    20. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

    21. صادق زیباکلام روانه زندان شد

    22. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

    23. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

    24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

    25. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

    پربحث‌های اخیر

      پربحث‌های هفته

      1. این نامه دلسوزانه است؟!

      2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

      3. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

      4. فردا دیر است...

      5. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

      6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

      7. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

      8. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

      9. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

      10. صادق زیباکلام روانه زندان شد

      11. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

      12. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

      13. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!

      14. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

      15. سفیدشویی جنایت!

      16. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

      17. دستور محسنی اژه‌ای درباره پرونده‌های فولاد مبارکه و چای دبش

      18. تعیین تکلیف اسرائیل در حج امسال

      19. ترکیه ای که من دیدم! 

      20. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

      21. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

      22. هر چقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

      23. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

      24. حل يك ابرچالش نظام

      25. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

      آخرین عناوین