اقامت در شیراز؛ هتل قدیمی یا نوساز؟

گزارش بازرگانی، 208427،   4020613024

شیراز یکی از شهرهای تاریخی با آثار تاریخی ارزشمند بسیار فراوانی است که همگی یادگار دوران مختلف هستند. شیراز را با نام شهر بهار نارنج نیز می‌شناسند که با ورود به محله‌های قدیمی عطر بهار نارنج شما را مدهوش می‌کند. این شهر شعر، زادگاه نام‌آورترین افراد مشهور تاریخ است که امروزه آرامگاه آن‌ها به‌عنوان یک جاذبه گردشگری، مسافران بسیار زیادی را پذیرا خواهد بود.

برای تماشای تمامی جاذبه‌های این شهر تاریخی نیاز به یک برنامه‌ریزی چندین روزه است. بد نیست قبل از سفر رزرو هتل را در نظر داشته باشید و البته بهترین هتل شیراز را نیز انتخاب کنید. مکان‌های اقامتی چون هتل پارک شیراز شهرت بسیار زیادی دارند؛ اما چرا؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی شیراز

شیراز شهر تاریخی و شهر شعر و بهار نارنج قلبی به وسعت تمام ایران دارد؛ چرا که حوادث تلخ و شیرین بسیار زیادی در این شهر تاریخی رخ داده است. برای سفر به این شهر، هر چهار فصل زمان مناسبی برای گردشگری به این منطقه باشکوه خواهد بود؛ چرا که ‌فصل‌های مختلف با زیبایی بهشتی شما را در آغوش می‌کشند. پاییز هزار رنگ زیبا، زمستان‌های ملایم، بهار با عطر و بوی زندگی و تابستان‌های خنک تمامی مسافران را برای اقامت بیشتر در شیراز به وسوسه می‌اندازد.

برای اقامت در شیراز قطعاً به دنبال بهترین هتل شیراز با امکانات مناسب خواهید بود. رزرو هتل به‌صورت آنلاین به‌عنوان مهم‌ترین خدمات بسیاری از هتل‌های مشهور شیراز است که از این طریق می‌توانید قبل از سفر با خیالی آسوده مکان اقامتی مورد نظر را انتخاب کنید. البته مسافران از هتل شیراز و امکانات و خدمات این مجموعه رضایت بیشتری دارند. قطعاً شما هم در تردید برای رزرو هتل هستید؛ اما می‌خواهید بدانید از بین هتل‌های قدیمی یا نوساز کدام یک بهترین امکانات را دارند.

تنها خدمات و امکانات رفاهی مناسب برای مکان اقامتی کافی نیست، بلکه باید به جاذبه‌های دیدنی شیراز نیز دسترسی راحتی داشته باشد. برای انتخاب خاص‌ترین هتل شیراز از بین مکان‌های اقامتی قدیمی و نوساز بایستی به بررسی امکانات، دسترسی و همچنین معماری ساختمان هر یک بپردازید. مکان‌های اقامتی چون هتل پارک شیراز انتخاب بسیاری از مسافران این شهر تاریخی است.

خاص‌ترین هتل شیراز

هتل پارک شیراز به‌عنوان شناخته شده‌ترین و منحصربه‌فردترین مکان اقامتی از دید مسافران است. به جرات می‌توان گفت این ساختمان اقامتی چند ستاره برای اقامت در شیراز لحظات پر از آرامش و خاصی را برای شما رقم می‌زند.‌

این ساختمان در ۸ طبقه با ۱۲۶ اتاق و سوئیت به‌صورت جداگانه میزبان شما مسافران داخلی و خارجی است. در این مکان اقامتی دسترسی بسیار راحتی به جاذبه‌های بی‌نظیر شیراز از جمله مسجد جامع عتیق، ارگ کریم خان، مسجد نو، بازار وکیل، حمام وکیل، شاهچراغ، موزه پارس و غیره دارید.

از خدمات این مجموعه می‌توان به فکس، فتوکپی، پرینتر، جکوزی، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، لاندری و غیره اشاره کرد. هتل پارک شیراز در سال ۱۳۳۸ احداث شد و به عنوان یک ساختمان قدیمی در سال ۱۳۹۰ بازسازی آن صورت گرفت.

قرار گرفتن این مجموعه در مرکز شهر باعث محبوبیت آن از نظر دسترسی راحت شده است و همچنین امکانات مناسبی ارائه می‌دهد.

بهترین هتل‌های جدید و قدیمی شیراز

در سفر به هر شهری ابتدا باید بهترین اقامتگاه‌های آن را زیر نظر گرفت و در بهترین زمان ممکن یکی از آنها را رزرو کرد. برای کم کردن هزینه سفر می‌توان به سراغ سایت‌های معتبری رفت که تنوع اقامتگاه در آنها بسیار زیاد است و با هر بودجه‌ای می‌توان اقدام به رزرو نمود.

در شیراز نیز هتل‌های بسیار زیادی وجود دارد که برخی از آنها تازه تاسیس و برخی از قدیم به جا مانده‌اند. قطعا حال‌وهوای هر کدام منحصربه‌فرد و هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند انتخاب مناسبی داشته باشد. ما در ادامه به برخی از این اقامتگاه‌های مشهور و پرطرفدار در شهر شیراز اشاره می‌کنیم.

هتل ستارگان شیراز

یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین مکان‌های اقامتی در شیراز ساختمان ستارگان شیراز است. اگر قصد رزرو هتل ایده‌آل با امکانات رفاهی فراوان در شیراز را دارید، می‌توانید همین حالا با کمک سایت اسنپ تریپ اقدام به رزرو هتل کنید.

این مجموعه نمای منحصربه‌فرد و مدرنی دارد و تمامی دکوراسیون آن نیز دارای چیدمانی عالی و لوکس هستند. از امکانات منحصربه‌فرد این مجموعه می‌توان به آشپزخانه، یخچال، کف پارکت، چای ساز، وان، حوله، توالت فرنگی و قوری و کتری در هر اتاق اشاره کرد.

دسترسی این ساختمان به جاذبه‌های گردشگری شیراز ایده آل است و از نظر نظافت و پاکیزگی نمره بالایی دارد. این مکان اقامتی نیز از نظر خدمات مهمی که به مسافرین عرضه می‌کند، مشابه هتل پارک شیراز است.

خانه سنتی سپهری

از قدیمی‌ترین مکان‌های اقامتی در شیراز می‌توان به خانه‌های بوم گردی یا اقامتگاه‌های سنتی آن اشاره کرد. قطعاً شما هم دوست دارید در یک اقامتگاه سنتی با معماری خاص شب را به صبح برسانید. اقامتگاه سنتی سپهری شیراز مشهورترین اقامتگاه این شهر شعر و ادب محسوب می‌شود.

این خانه سنتی ۱۲۰ سال قدمت دارد و متعلق به دوره حکومت قاجار است. این مجموعه از هفت باب اتاق تشکیل می‌شود که چیدمان آن‌ها را به صورت سنتی انجام داده‌اند و همین طراحی سنتی باعث جلب توجه می‌شود.

چهار باب از اتاق‌های این خانه سنتی در زیرزمین قرار دارد که فاقد پنجره اما مجهز به نورگیرهای مخصوصی هستند. قدم گذاشتن در این خانه تاریخی با بافت سنتی و معماری اصیل ایرانی برگی از تاریخ شیراز را برای شما رقم می‌زند. وقتی به حیاط این مجموعه قدم می‌گذارید، در نگاه اول حوض کوچک وسط حیاط توجه شما را به خود جلب می‌کند و زیبایی آن را گل‌های شمعدانی تکمیل می‌کند.

براز رزرو هر کدام از این هتل‌ها شما می‌توانید به‌سادگی وارد سایت اسنپ تریپ شوید و از مزایای موجود در آن بهره‌مند گردید. تخفیف‌های ویژه‌ای برای اسنپ تریپی‌ها در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند در کم کردن هزینه سفر بسیار به درد بخور باشد.

جمع‌بندی

بخشی از سفر به شیراز به ماجراجویی در تاریخ و همچنین قدم زدن در باغ‌های بهار نارنج رقم خورده است. آنچه جذابیت سفرهای داخلی را بیشتر می‌کند، کاوش در تاریخ و همچنین قدم زدن در جاذبه‌های تاریخی است که هیجان سفر را بیشتر خواهد کرد. در این شهر بهشتی روزهای بسیار زیادی به ماجراجویی خواهید پرداخت. چه بسا اینکه قدم گذاشتن در هر مجموعه‌ای وسوسه شما را برای اقامت بیشتر در شیراز بیشتر می‌کند.

برای اقامت در شهر شعر و ادب و خانه ابدی بسیاری از شاعران شناخته شده، از بین مکان‌های اقامتی قدیمی و نوساز می‌توانید در بهترین هتل شیراز اقامت داشته باشید. با وجود اینترنتی بودن رزرو هتل دیگر دغدغه‌ای برای اقامت باقی نخواهد ماند؛ پس می‌توانید از طریق سایت اسنپ تریپ به‌صورت آنلاین هتل پارک شیراز یا از دیگر مکان‌های اقامتی این مجموعه را انتخاب کنید. برای رزرو هتل در بهترین منطقه شیراز با دسترسی راحت با ما تماس بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. من عجله ندارم!

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین