آیت‌الله علم‌الهدی: غرب‌گرایان چقدر ذلیل هستند که هنوز به ترحم غربی‌ها امید دارند

  4020527046 ۳۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: از کودتای آمریکایی انگلیسی ۲۸ مرداد بود یک ربع قرن، ملت در خفقان و ذلت غرق شد؛ تا حدی که در این سال‌ها، هرچه خاطره تاریخی وجود دارد از قتل و جنایت و آدم‌کشی و دزدی‌های نجومی و غیرقابل حساب است و همه این‌ها، میراث شوم این کودتا بود.

آیت‌الله علم‌الهدی: غرب‌گرایان چقدر ذلیل هستند که هنوز به ترحم غربی‌ها امید دارند

به گزارش فارس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، به تشریح فلسفه نامگذاری ۲۶ مرداد به‌نام روز تکریم جایگاه آزادگان پرداخت و اظهار کرد: روز ۲۶ مرداد، روز بازگشت افتخارآمیز آزادگان به این سرزمین است. ۴۰ هزار آزاده‌ای که اگرچه هرکدام فراز و نشیب‌های مختلفی را در زندگی‌شان تجربه کرده بودند، اما بدون شک دوران اسارت این عزیزان، سخت‌ترین برهه و شدیدترین ابتلا در کل دوران زندگانی هرکدام به شمار می‌رود.

آزادگان، تابلوی تمام‌نمای عزت و ایستادگی

وی افزود: آزادگان واقعی همین عزیزان هستند؛ همین‌ها که با همه سختی‌ها و حتی وقتی در غل و زنجیر دشمن بودند، مراتب عشق و ارادتشان به اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی را نشان می‌دادند، شکنجه می‌شدند، اما دست از این آرمان برنمی‌داشتند

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آزادگان ما، تابلوی زیبایی از ستارگان پایداری در دین و مقاومت در راه انقلاب هستند که برای همیشه، هرکس بخواهد در این عرصه الگو بگیرد، باید به سیره این عزیزان رجوع کند، زیرا مجاهدت آزادگان در امتداد ایثارگری هزاران‌هزار شهیدی بود که نه‌تن‌ها جنگیدند و از وجب‌به‌وجب خاک این سرزمین دفاع کردند بلکه در چشم‌انداز بعدی، دشمن این ملت را تا سواحل مدیترانه تحت تعقیب قرار دادند تا در قالب مدافعان حرم، پرچم این انقلاب تا هزاران کیلومتر دورتر از مرز ایران و عراق به اهتزاز دربیاید.

جنایت و خفقان، رهاورد شوم کودتای ۲۸ مرداد

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز کودتای ۲۸ مرداد نیز گفت: کودتای آمریکایی انگلیسی ۲۸ مرداد اتفاق افتاد تا شاه فراری را درقالب یک غلام حلقه به‌گوش به کشور بازگردانند، دولت مردمی را سرنگون کنند و یک مزدور دیکتاتور دست‌نشانده را مسلط بر همه امور کشور قرار دهند. از این زمان هم بود که ساواک ۲۵ سال بر کشور حاکم شد و یک ربع قرن، ملت در خفقان و ذلت غرق بود؛ تا حدی که در این سال‌ها، هرچه خاطره تاریخی وجود دارد از قتل و جنایت و آدم‌کشی و دزدی‌های نجومی و غیرقابل حساب است و همه این‌ها، میراث شوم این کودتا بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با این وضع و با وجود حقایق تاریخی، امروز عده‌ای پیدا شده‌اند که در تلاش برای تطهیر چهره پهلوی هستند. قلم به دست‌ها، مزدوران رسانه‌ای و همه آن‌هایی که از محل اموال سرقت‌شده ملت به دست خانواده پهلوی تغذیه می‌شوند، اکنون تلاش می‌کنند چهره شاه مزدور را تطهیر کنند. فراتر از این، در داخل مملکت هم بعضی از این آقایان سیاستمداری که خیلی هم ادعای سواد دارند و غرب‌زدگی ویژگی بارز آن‌هاست، این‌ها هم برای تطهیر پهلوی دست به‌کار شده‌اند.

چقدر ذلیل هستید که به ترحم غرب امید دارید؟

امام جمعه مشهد بیان کرد: این غرب‌زده‌هایی که در کشور، سنگ اروپا و آمریکا را به سینه می‌زنند، در حقیقت از چه کسی انتظار کمک و مساعدت دارند؟ از غربی‌ها؟ از دولتمردان ناپاکی که پس از گرفتارشدن جاسوسان‌شان، نه برای احترام به جان عنصر نفوذی بلکه برای پیشگیری از نشت اطلاعات و رسوایی بیشتر، حاضر شدند ۶ میلیارد پول این ملت را پس بدهند، باج بدهند و ذلت را بپذیرند؟

وی ادامه داد: شما به لطف این‌ها امید دارید؟ روی ارتباط سیاسی با این‌ها حساب می‌کنید؟ چقدر ذلیل هستید که عزت آزادگان را می‌بینید و ثمره مقاومت آن‌ها را با سرافرازی امروزشان درک می‌کنید، اما به‌جای تکیه بر مردم و شناخت حقایق، هنوز به ترحم یک سیاستمدار ناپاک غربی دلخوش کرده‌اید.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به روایت دیدار شهید سلیمانی و رهبر معظم انقلاب پیش از مذاکره فرمانده نیروی قدس با رییس جمهور روسیه گفت: در آن دیدار، روایت شده که مقام معظم رهبری خطاب به شهید سلیمانی تأکید کردند که «آقای سلیمانی، حواستان جمع باشد که در سوریه، شما نیروی زمینی روسیه نیستید بلکه آن‌ها نیروی هوایی شما هستند» یعنی تصمیم را باید شما بگیرید. محور شما هستید.

وی افزود: این مظهر آزادگی و آقایی ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی است که یک ابرقدرت عالم را نیروی پشتیبان قلمداد می‌کند و پرچم را خود به دست می‌گیرد. شما برادران و خواهران جوان، عزیزان من، چشم باز کنید و ببینید دوری از اسلام در گذشته، نسل پدران شما را در چه ذلتی قرار داده بود و اسلام و انقلاب، امروز شما را تا کجا برده است. اینجاست که ارزش دارد برای این مکتب ایستادگی و جانفشانی و برای این ملت، تا پای جان مقاومت کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۹۲۰۸۳۱۵:۳۲:۵۹ ۱۴۰۲/۵/۲۷
ما به غرب دلخوش نکردیم
ناشناس۳۱۹۲۹۸۵۱۳:۲۸:۵۹ ۱۴۰۲/۵/۲۸
دیدیم چه کسانی مذاکره کردند و باج دادند برای همین پول هایی که میفرمائید که هم هنوز به مردم نرسیده !
ناشناس۳۱۹۲۱۱۴۱۶:۳۶:۳۴ ۱۴۰۲/۵/۲۷
یعنی همه اونهایی که سفره شان خالیتر میشه غربگرا هستند؟!
ناشناس۳۱۹۲۲۴۰۱۹:۳۸:۰۵ ۱۴۰۲/۵/۲۷
آنهایی که برای غرب غش می کنند ولو... و فرقی هم نیست کی باشد
ناشناس۳۱۹۲۵۳۰۰۶:۵۵:۱۱ ۱۴۰۲/۵/۲۸
فکر نکنم اکثریت ملت معترض به گرانی و بی سر و سامانی اقتصادی واسه غرب یا شرق غش کنند.
ناشناس۳۱۹۲۵۱۳۰۶:۴۱:۰۳ ۱۴۰۲/۵/۲۸
برای شرق غش کنند سفره اشان پر میشود ...
ناشناس۳۱۹۲۱۵۲۱۷:۱۵:۴۷ ۱۴۰۲/۵/۲۷
ما مردم که به غربی ها امیدی نداریم. ولی ...
ناشناس۳۱۹۲۲۱۰۱۸:۴۲:۲۵ ۱۴۰۲/۵/۲۷
استفاده از کلمه های تحقیر آمیزی چون(ذلیل) و (حقیر) ،(فواحش) ،(غربگدا) و… از سوی بعضی مقامات همچون آقای علم الهدی ، برای بخشی از مردم جامعه ،جز اینکه ایجاد خشم و بعضا نفرت و ایجاد فاصله بین بخشی از مردم با حاکمیت میشود،چه سود دیگری برای این افراد دارد؟
ناشناس۳۱۹۲۴۳۲۰۱:۱۴:۱۶ ۱۴۰۲/۵/۲۸
جنبشی که مصی و گلشیفته گنده هاش باشن شما بگو چیه؟
ناشناس۳۱۹۲۷۰۶۱۰:۲۲:۲۴ ۱۴۰۲/۵/۲۸
بخشی از جامعه که میگی از 1% جمعیت ایران هم کمتر هستند.
ناشناس۳۱۹۲۲۲۱۱۸:۵۹:۴۳ ۱۴۰۲/۵/۲۷
اگر ما و شما درست عمل میکردیم و به آرمانهای انقلاب که در سال 57 از طرف امام خمینی بیان شده بودند وفادار میبودیم طرفداران آن رژیم هیچ وقت جرئت نمیکردند که از مخفیگاههای خودشان خارج بشوند.
معلم۳۱۹۲۲۴۷۱۹:۵۲:۰۰ ۱۴۰۲/۵/۲۷
سوال۱ : آیا روسیه در کودتای ۲۸ مرداد هیچ نقشی نداشت ؟ سوال۲:درباره پس ندادن دو کامیون طلا به دولت مصدق توسط روسیه چه میدانید ؟ ۳:چرا روسیه پس از سقوط مصدق محموله طلا را به دولت زاهدی رساند ؟ بارم هرسوال یک نمره به اندازه ی انصاف
ناشناس۳۱۹۲۳۴۱۲۲:۱۲:۴۲ ۱۴۰۲/۵/۲۷
هیچ نقشی نداشت فقط حزب توده کاری کرد که اگر کودتا هم نمیشد مصدق خودش میرفت کنار چون هیچکس اون زمان نمیخواست ایران دست شوروی بیفتد
سینا۳۱۹۲۵۲۲۰۶:۴۵:۴۰ ۱۴۰۲/۵/۲۸
همه را هم‌ روسیه می‌گوید! دستکم در برهه ای که شوروی بوده! مردم پول ندارند این می‌گوید علاوه بر امریکا و انگلیس با روسیه و چین و کره شمالی و کوبا هم‌ درگیر شوید! چرا ما باید با جهان درگیر باشیم؟ ترکیه با همه دنیا ارتباط دارد، جز پیشرفت نصیبش شد؟
ناشناس۳۱۹۲۲۸۲۲۰:۳۲:۴۶ ۱۴۰۲/۵/۲۷
کجا مردم دل به غرب بستند؟ ؟؟؟ چرا برخی مسئولین مملکت و فرزندانشون اعم از دولتی و مجلسی دو تابعیتی بوده و هستند .؟؟؟؟
ناشناس۳۱۹۲۵۱۷۰۶:۴۳:۱۵ ۱۴۰۲/۵/۲۸
اونا غربگرا نیستند آویزان غرب هستند و در آینده عوامل آن
ناشناس۳۱۹۲۳۴۳۲۲:۱۴:۱۴ ۱۴۰۲/۵/۲۷
بکار بردن چنین واژه هایی چه سودی برای امروز جامعه ما دارد؟
ناشناس۳۱۹۲۳۸۰۲۳:۴۰:۲۱ ۱۴۰۲/۵/۲۷
ما نه به غرب کاری داریم نه شرق ما با عملکرد اقتصادی دولت کار داریم ..
ناشناس۳۱۹۲۳۸۶۲۳:۴۴:۰۴ ۱۴۰۲/۵/۲۷
روسیه به مراتب برای ایران زیانبارتر از هر کشوری بوده
ناشناس۳۱۹۲۳۸۹۲۳:۴۵:۲۴ ۱۴۰۲/۵/۲۷
وضعیت رفاه ملت ایران رو با کشورهای عربی و ترکیه و ارمنستان و عراق مقایسه کنید
ناشناس۳۱۹۲۳۹۵۲۳:۵۵:۱۴ ۱۴۰۲/۵/۲۷
ما که به غرب دلخوش نکردیم ولی فرزندان برخی مسوولین ....؟؟
ناشناس۳۱۹۲۴۵۱۰۱:۳۹:۵۸ ۱۴۰۲/۵/۲۸
۶ میلیارد پول خودمون را بدهند باج داده اند؟!!!
ناشناس۳۱۹۲۴۵۹۰۱:۵۵:۲۳ ۱۴۰۲/۵/۲۸
اگر در مملکت خودت هم مثل غربی ها سهمت را، حقت را به خفت بدهند، با منت بدهند از سر لطف بدهند نه از سر وظیفه ، این هم رفتار غربگرایانه است !!! نفس عمل یکی است ، رنگ و لعابش فرق می کند!!!
ناشناس۳۱۹۲۴۶۰۰۱:۵۵:۴۲ ۱۴۰۲/۵/۲۸
ببینیم وطن پرستان قیمت دلار رو تا چند روز دیگه ثابت نگه میدارم با این تورم وحشتناک؟ می‌خوام لپتاپ بخرم سه ماه طول می‌کشه پولم به قیمت الان جمع بشه.
ناشناس۳۱۹۲۴۶۷۰۲:۰۴:۱۲ ۱۴۰۲/۵/۲۸
آیت‌الله علم‌الهدی: غرب‌گرایان چقدر ذلیل هستند که هنوز به ترحم غربی‌ها امید دارند راستی اقای علم الهدی، این حرفهای شما ، فقط شعار هست!!!!! خودتان هم میدانید که فقط شعار میدهید. مشکل اصلی کشور ما فساد مسئولین و مدیران و عدم صداقت آنهاست. مسئولین زندگی دوگانه دارند. فقر و بدبختی و فلاکت را برای مردم میخواهند و رفاه و زندگی لوکس و عالی را برای خود و نزدیکانشان خواستارند. اقای علم الهدی چرا شما در مورد زیاده خواهی و فساد نمایندگانی که خواستار عزل معاون سیاسی وزیر کشور هستند، چون بنده خدا حرف درستی زده است، چیزی نمیگویید؟؟؟
معلم تاریخ۳۱۹۲۴۸۳۰۴:۲۰:۱۸ ۱۴۰۲/۵/۲۸
شرق گرا ها چطور؟تاریخ درموردخیانت وابستگان به شرق در اینده قضاوت خواهد کرد.
ناشناس۳۱۹۲۵۱۸۰۶:۴۴:۲۸ ۱۴۰۲/۵/۲۸
تا زمانیکه بجای تفکر به منافع ملی شعار می دهید همین آش است و کاسه و هر دو بلوک شرق و غرب هم همین تفکر را میخواهند
ناشناس۳۱۹۲۵۲۹۰۶:۵۴:۲۷ ۱۴۰۲/۵/۲۸
قدرت خرید مردم ایران را با کشورهای اطراف مقایسه کنید.
ناشناس۳۱۹۲۶۳۵۰۹:۱۷:۳۲ ۱۴۰۲/۵/۲۸
خوبه اقلا این غرب وجود داره والا شما چیزی نداشتید که راجع به آن صحبت کنید.
ناشناس۳۱۹۲۶۳۹۰۹:۱۹:۲۶ ۱۴۰۲/۵/۲۸
فعلا که شما به زبون دشمن غرب هستید.
ناشناس۳۱۹۲۷۶۰۱۱:۱۲:۴۴ ۱۴۰۲/۵/۲۸
نابودی دریاچه ارومیه، نابودی زاینده رود، نابودی سیستان تنها نمونه های کوچکی از مدیریت کشور است. بر همگان حتی جماعت ارزشی-انقلابی واجبه به هر طریق ممکن مدیریت علمی و نخبگانی رو جایگزین کنند.
ناشناس۳۱۹۲۸۸۴۱۲:۳۸:۴۷ ۱۴۰۲/۵/۲۸
نه شرقی ونه غربی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  7. درباره توبه تتلو

  8. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  9. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  10. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  11. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  12. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  13. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  14. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  15. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  16. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  17. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  18. تنوری که هنوز سرد است...

  19. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  20. ایثارگران را بدنام نکنید !

  21. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  22. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  23. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  24. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  25. آیا این دو زن در آمریکا زلزله به پا می کنند؟

پربحث‌های هفته

  1. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  2. چرا این همه بد اخلاقی؟

  3. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  4. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  5. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  7. تنوری که هنوز سرد است...

  8. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  9. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  10. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  11. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  12. پاسخ طحان‌نظیف به انتقادات روحانی از شورای نگهبان/ رقیب جدید قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم

  13. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

  14. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

  15. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  16. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

  17. درخواست مهم ایران از طالبان درباره مهاجران افغان

  18. فردا دیر است...

  19. شهادت یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور

  20. رئیس‌جمهور: منزوی کردن زنان را قبول نداریم

  21. شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی

  22. رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/ هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم

  23. "مصلحت قطعی" همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام

  24. واکنش کنعانی به اقدام ضد ایرانی کانادا

  25. نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

آخرین عناوین