آخرین وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات  

  4020526070

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات، توضیح داد: آسمان مهران فردا (۲۷ مرداد) با وزش باد و پس فردا (۲۸ مرداد) بعد از ظهر قسمتی ابری و بعضی ساعات وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. فردا دمای هوا با بیشترین و کمترین دمای ۴۷ و ۳۳ سانتیگراد و پس فردا ۴۷ و ۳۲ سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تاکید کرد: وضعیت جوی چذابه نیز فردا (۲۷ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۹ و۴۷ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۲۸ مرداد) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۳۰ و حداکثر دمای ۴۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: آسمان شلمچه نیز فردا (۲۷ مرداد) صاف و در بعدازظهر قسمتی ابری و گاهی با وزش باد و روز شنبه (۲۸ مرداد) نیز صاف همراه با گاهی وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و در هر دو روز با حداقل و حداکثر دمای ۳۰ و ۴۷ درجه سانتیگراد مواجه خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: آسمان قصر شیرین فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۳۲ و حداکثر دمای ۴۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه (۲۸ مرداد) آسمان قصر شیرین نیمه ابری، گاهی وزش باد و احتمال رگبار پراکنده با بیشترین و کمترین دمای ۴۷ و ۳۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی درخصوص وضعیت جوی مرز تمرچین پیرانشهر گفت: آسمان این منطقه فردا  و پس فردا ( ۲۷ و ۲۸ مرداد) نیمه ابری همراه با وزش باد و رگبار و رعدوبرق و گرد و خاک خواهد بود و دما در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان فردا ۳۵ و ۲۰ درجه سانتیگراد و پس فردا ۳۵ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: وضعیت جوی مرز باشماق نیز طی فردا و پس‌فردا (۲۷ و ۲۸ مرداد) صاف و در بعدازظهر نیمه ابری همراه با گاهی وزش باد و رگبار و رعد و برق با کمترین و بیشترین دمای ۲۱ و ۳۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی شهرهای عراق تصریح کرد: آسمان نجف فردا (۲۷ مرداد) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۳۲ و ۴۸ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۸ مرداد) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۳۲ و ۴۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی افزود: وضعیت جوی کربلا فردا (۲۷ مردادماه) صاف و گاهی وزش باد خواهد بود با بیشترین دمای ۴۸ و کمترین دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و پس‌فردا (۲۸مرداد) صاف همراه با گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداکثر و حداقل دمای ۳۰ و ۴۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین گفت: آسمان کاظمین فردا و پس فردا صاف، گاهی وزش باد خواهد بود. فردا بیشینه و کمینه دمای هوا در این شهر۴۸  و ۳۱ درجه سانتیگراد و پس فردا بیشینه دمای هوا ۴۸ و کمینه آن ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در خاتمه درباره وضعیت جوی سامرا طی فردا و پس فردا، توضیح داد: روز جمعه ( ۲۷ مرداد) آسمان این شهر فردا صاف همراه با گاهی وزش باد و پس‌فردا نیز آسمان شهر صاف در بعضی ساعات وزش باد و گرد وخاک با بیشینه و کمینه دمای ۴۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. من عجله ندارم!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  6. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  8. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  9. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  10. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  11. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  12. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  13. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  14. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  15. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  16. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  17. دور باطلی که تمامی ندارد!

  18. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  19. تضادی عجیب و پر ابهام!

  20. برای این عکس شما تیتر بزنید

  21. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  22. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  23. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  24. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

  25. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

آخرین عناوین