۱۲ مصدوم در ریزش آوار در محله جوانمرد قصاب / حال ۳ تن وخیم است

  4020516023 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس اورژانس استان تهران از حادثه ریزش آوار در محله جوانمرد قصاب خبر داد که طی آن ۱۲ نفر مصدوم شدند.

۱۲ مصدوم در ریزش آوار در محله جوانمرد قصاب / حال ۳ تن وخیم است

به گزارش ایسنا، محمد اسماعیل توکلی در این باره گفت: صبح امروز در پی گزارش حادثه ریزش آوار در محله جوانمرد هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد که تا این لحظه ۱۲ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند که ۳ مصدوم حالشان‌ وخیم است.

به گزارش ایسنا، روز گذشته نیز حادثه ریزش ناگهانی چند ساختمان غیرمجاز در جریان فرآیند تخریب سبب مرگ چهار تن شامل دو تن از پرسنل انتظامی و مصدومیت ۱۱ تن از شهروندان شد. عملیات امداد و نجات همچنان در این محل ادامه دارد.

دیدگاه کاربران

حمید۳۱۷۷۸۳۷۱۰:۰۰:۴۱ ۱۴۰۲/۵/۱۶
زلزله نیومده ساختمان های تهران خودشون خراب میشن وای اگر روزی تو این شهر زلزله بیاد.
ناشناس۳۱۷۷۸۴۲۱۰:۰۱:۴۹ ۱۴۰۲/۵/۱۶
پدر اون سازنده های نامرد را باید در بیارن ....خدا از سرشون نگذره ...چقدر ساختمان ناایمن باید باشه که چنین فاجعه ای رخ بده ..‌!!
ناشناس۳۱۷۸۰۲۵۱۳:۰۱:۳۶ ۱۴۰۲/۵/۱۶
اینها در اثر فرونشست زمین است و مانند زلزله هیچکس را خبر نمی کند
yektanetتریبون

آخرین عناوین