آخرین اخبار از محکومین اقتصادی دانه‌درشت/ خط‌ و نشان مالیاتی برای سلبریتی‌ها

گروه سیاسی الف،   4020427108 ۲۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

آخرین اخبار از محکومین اقتصادی دانه‌درشت/ خط‌ و نشان مالیاتی برای سلبریتی‌ها

توضیح سخنگوی قوه‌قضاییه درباره وضعیت محکومین اقتصادی دانه‌درشت

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه‌قضاییه در نشست‌خبری امروز خود درباره وضعیت برخی دانه‌درشت‌های اقتصادی توضیحاتی ارائه کرد.

وی اظهار داشت: «محکوم‌علیه محمد امامی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی محکوم به ۲۰ سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی به میزان ۷۲۵۱ میلیارد و ۸۴۱ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۲۴ ریال  و رد مال و انفصال از خدمت شد. البته در جریان رسیدگی به پرونده اموالی از او توقیف شده است. یکی از ویژگی‌ها این است که اموال متهم را شناسایی کنیم و شناسایی مهم است و در حال حاضر امامی در زندان است و کسانی که می‌گویند نیست، مرجع رسمی قوه قضاییه می‌گوید که اقای امامی در زندان است.»

سخنگوی قوه‌قضاییه ادامه داد: «حسین هدایتی فرزند علی اکبر از سال ۹۷ با عنوان اخلال در نظام اقتصادی کلان و پولی و خیانت در امانت به زندان رفته و به ۱۲ سال حبس و شلاق تعزیری و رد مال به میزان ۴۸۰ میلیاردتومان و انفصال از خدمت محکوم شده و پایان حبس او ۱۴۰۸ است و مشارالیه در ندامتگاه تهران بزرگ است.»

وی درباره پرونده بابک زنجانی گفت: «محکوم به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده و نامبرده از بدو تشکیل پرونده تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال در حال پیگیری است و بدون وقفه انجام می‌شود و حتی یک روز هم به مرخصی نرفته است.»

ستایشی درباره پرونده حسین فریدون نیز خاطرنشان کرد: «حسین فریدون در سال  ۱۳۹۸ به اتهام اخذ رشوه وارد اوین شده و محکوم به ۵ سال حبس و ۱۵۵ میلیارد ریال جریمه و انففصال از خدمت شده است. باتوجه به شرایط حسین فریدون مستمراً هم گفتم‌ او به علت بیماری و استفاده از ماده ۵۲۲ قانون آیین دادرسی کیفری در ۲۲ تیرماه سال جاری  با تشخیص پزشک به مرکز خارج از زندان اعزام  شده و بستری و تحت درمان است. ما نمی توانیم‌ اگر کسی مشکلی دارد او را نگه داریم.»

وی درباره پرونده هادی رضوی گفت: «او  به ۲۰ سال حبس و رد مال  ۷۲ میلیارد تومان محکوم شده و از سال ۹۸ در زندان بوده است. در سال ۱۴۰۰ اعاده دادرسی او  پذیرفته شده و در حال حاضر بر اساس این تجویز مراتب در شعبه هم عرض در حال رسیدگی است و در خصوص رد مال وی مقادیری به صورت نقد پرداخت شده است و فعلاً به موجب قانون آزاد است و منتظر رأی جدید هستیم.»

******

شناسایی ۵۵۰ سلبریتی برای دریافت مالیات

خبرگزاری فارس نوشت: «به نظر می‌رسد دولت موضوع دریافت مالیات از سلبریتی‌ها را کلید زده است. در هیمن راستا احسان خاندوزی در نشست خبری خود درباره تاکید دولت برای افزایش درامد مالیاتی و عدم پرداخت مالیات از سوی سلبریتی‌ها و برنامه دولت در این باره، گفت: «تمرکز دولت بر مسئله شناسایی درآمدها بوده است و ۵۵۰ کاربر رسانه‌های اجتماعی با درآمد تبلیغاتی بالا شناسایی شده اند و ۱۲۳ نفر که حدود ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد واریزی به حساب‌هایشان بوده، شناسایی شدند.»

وی ادامه داد: «برای دولت درآمد چهره‌ها و سایر گروه‌های اجتماعی تفاوتی ندارد و براساس احکام‌قانون عمل خواهد شد.»

وزیر اقتصاد درباره اخذ مالیات از مالکان خانه‌ها در منطقه باستی هیلز نشینان لواسان گفت: «براساس آخرین عدد حدود ۴۵ هزار خانه لوکس برگه مطالبه مالیاتی برایشان صادر شده است‌.»

گفتنی است در تبصره 6 لایحه بودجه سال جاری آمده است که سلبریتی‌ها تا سقف درآمدی 320 میلیون معاف و بالاتر از آن باید تابع قانون باشند.»

******

نمایندگان مجلس از برخورد پلیس با بی‌حجابی‌ها حمایت می‌کنند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات پلیس برای برخورد با تحرکات غیراخلاقی و مقابله با بی‌حجابی‌ها تاکید کرد: «ما به عنوان نمایندگان مجلس قطعا از رفتار مسئولانه پلیس امنیت اخلاقی حمایت می‌کنیم.»

بیژن نوباوه در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: «یقینا بسیاری از بی‌نظمی‌های اجتماعی که در حال حاضر در کشور صورت می‌گیرد، از جمله کشف حجاب و عریان‌گری در شهر با خط استعماری در کشور در حال انجام است و دشمنان ما در این حوزه برای جامعه ما برنامه دارند.»

وی افزود: «متأسفانه آن طور که شایسته است برخورد لازم با این گونه بی‌عفتی‌ها چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از سوی مسئولان امر صورت نمی‌گیرد و ما با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستیم.»

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: «واقعیت این است که بسیاری از این رفتارها بزه‌های اجتماعی و مصداق نقض قانون است و قطعا باید با این پدیده مطابق قانون برخورد شود.»

نوباوه خاطرنشان کرد: «من خوشحال هستم که پلیس نسبت به هنجارشکنی‌ها و بی‌عفتی‌ها در سطح جامعه آگاهی دارد و به‌ویژه در دوره اخیر پلیس دارای عملکرد خوبی برای مقابله با این پدیده است و قطعا پلیس امنیت اخلاقی ما که وظیفه‌اش صیانت از حریم اخلاقی جامعه است، به وظایفش عمل می‌کند. ما به عنوان نمایندگان مجلس قطعا از رفتار مسئولانه پلیس امنیت اخلاقی حمایت می‌کنیم و جز این هم راهی نیست و اگر کار در این زمینه به حال خود رها شود، بسیاری از رفتارهای غیراخلاقی که سازماندهی شده است، امنیت جامعه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد تهدید قرار می‌دهد و ما شاهد بروز مشکلات ثانویه در این بخش خواهیم بود.»

******

کلاهی که اوباما سر روحانی گذاشت!

انتشار گزارشی در روزنامه اصلاح‌طلب هم‌میهن در خصوص برجام و دستاوردهایش واکنش روزنامه کیهان را به‌دنبال داشت. هم‌میهن نوشته بود: «در برجام، طرف ایرانی به دلایلی همچون کسب پول‌های بلوکه‌شده، خروج ایران از فصل هفتم منشور ملل متحد و فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری خارجی، از امتیازات به‌دست‌آمده خشنود بود و طرف آمریکایی به برجام به‌عنوان پیش‌زمینه‌ای جهت متفاوت شدن سیاست خارجی ایران نگاه می‌کرد. طرفین، قطعنامه ۲۲۳۱ را به‌عنوان ضامنی قوی جهت ماندگاری برجام نگاه می‌کردند. برجام، تورم انتظاری را در ایران به پایین‌ترین حد ممکن رساند و ایران را از خطر حمله نظامی برای مدتی دور نگه داشت و با به‌رسمیت شناخته شدن غنی‌‌سازی تا حدود چهار درصد، برای اولین‌بار آمریکا، به غنی‌‌سازی کشوری دیگر رسمیت می‌بخشید.»

این مطالب واکنش کیهان را به‌دنبال داشت و این روزنامه نوشت: « روحانی و تیم وی در دولت مدعی بودند برجام تضمین شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل و یک توافق معتبر جهانی است و آمریکا نمی‌تواند آن را نقض کند. اما حالا هم‌میهن اذعان می‌کند توافقی میان روحانی و اوباما بوده است! اگر واقعیت این است چرا روحانی به صورت یکطرفه اعتماد کرد و بدون این که کوچک‌ترین تضمینی بگیرد، با ادعای «امضای کری تضمین است»(!) همه امتیازات را یک‌جا قبل از فرا رسیدن روز اجرای برجام واگذار کرد و شش سال بعد را از موضع ضعف و التماس به دنبال دولتمردان آمریکایی و اروپایی دوید؟ این اعتماد در حالی است که مقامات اوباما بارها با صراحت گفتند هیچ اعتمادی به ایران ندارند و عدم توافق را بهتر از توافق بد می‌دانند. بدتر این که دولت روحانی تعبیه مکانیسم یکطرفه ماشه علیه ایران را هم به عنوان تهدید همیشگی بالای سر خود پذیرفت! هدف آمریکا از برجام سود اقتصادی نبود بلکه دنبال ریل‌گذاری برای خلع قدرت از ایران بود و هنگامی که توانست ضربه اول را با برجام بزند، اقدام به گروگانگیری برجام در هر سه دولت اوباما و ترامپ و بایدن برای باج‌خواهی بیشتر کرد.
دیگر این که برجام، سازوکاری برای معتاد‌سازی و شرطی‌‌سازی اقتصاد ایران بود، یعنی یک شیرینی موقت انتظاری و القایی را با کمک محافل غربگرا در داخل ارائه کرد تا سپس بتواند با تحمیل تورم 50-60 درصدی، تسلیم ایران را طلب کند و قبول این خدعه دشمن، خیانت بود و نه خدمت.

******

اقدام فراجا، مورد حمایت قاطبه مردم است

وزیر کشور گفت: »مردم خود را متعهد به رعایت حجاب و پوشش مناسب می‌دانند و تنها عده‌ای اندک در این زمینه گاهی دچار کوتاهی می‌شوند.»

احمد وحیدی در خصوص برخی هجمه‌ها به مأموران انتظامی گفت: «تخطی در مقابل مأموران انتظامی که در حال اعمال قانون هستند از هیچکس پذیرفته نیست.»

وی تاکید کرد: «آنچه فراجا انجام می‌دهد مورد تاکید و تشکر قاطبه مردم عزیز است و فراجا در چارچوب مأموریت‌های قانونی خود عمل می‌کند.»

وزیر کشور یادآور شد: «مردم عزیز خود را متعهد به رعایت حجاب و پوشش مناسب می‌دانند و تنها عده‌ای اندک در این زمینه گاهی دچار کوتاهی می‌شوند که از این افراد می‌خواهیم همچون سایر هموطنان عزیز قوانین پوشش را رعایت کنند.»

******

ماجرای تقلب‌های عجیب و غریب در کنکور چیست؟

روزنامه جوان نوشت: «چند سالی است که تقلب در کنکور سراسری سر زبان‌ها افتاده‌ و مسئولان مربوطه مصاحبه‌های فراوانی در این خصوص انجام داده‌اند. اخیراً هم رئیس سازمان سنجش در نشست خبری برخی از اقلام مورد استفاده در تقلب‌ها را رونمایی کرده که با واکنش‌های نسبتاً گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و فضای رسانه‌ای روبه‌رو شده‌است.

اما پرسش مهم این است که چه باید کرد؛ راه حل اول که سهل‌الوصول‌تر است، مقابله با تقلب با به کارگیری فناوری‌های جدید است. همان‌گونه که پیشرفت فناوری امکان‌های تقلب را گسترش داده‌است، مقابله با آن نیز تنها با فناوری ممکن است. راه‌حل دوم، تعیین مجازات سنگین (محرومیت مادام‌العمر از تحصیل) برای متقلبان و از آن مهم‌تر رسانه‌ای‌کردن آن، البته بدون نام و نشان است؛ حتی اگر سنگین‌ترین مجازات‌ها اتفاق بیفتد، اما به نحوه گسترده‌ای رسانه‌ای نشود، نمی‌تواند جلوی گسترش پدیده تقلب را در کنکور بگیرد.

در نهایت، باید بدانیم تا زمانی که تقاضا برای دانشگاه، به‌خصوص رشته‌های خاص، بسیار زیادتر از ظرفیت دانشگاه‌باشد، انگیزه برای تقلب در آزمون ورودی هم زیاد می‌شود. به همین‌سبب راه‌حل اساسی که البته با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت محقق می‌شود، ایجاد مسیر‌هایی غیر از دانشگاه برای فارغ‌التحصیلان مدرسه‌ای است.

در پایان نیز باید به این نکته اشاره کرد که مسئله تقلب در کنکور دستاویز مناسبی برای ملغی‌کردن اصل کنکور نیست؛ یعنی نمی‌توان گفت که، چون در کنکور تقلب می‌شود، پس کنکور گذرگاه مناسبی برای ورود به دانشگاه نیست، چراکه امکان تقلب در بقیه انواع گزینش، مانند آزمون‌های کتبی نهایی، اگر بیشتر نباشد، همواره وجود دارد و این اتفاق عجیبی نیست؛ در جهان فناورانه زندگی می‌کنیم!»

******

بازداشت اغتشاشگر خارج‌نشین ‌که ماه‌ها تحت‌رصد سپاه بود

فرماندار سرپل ذهاب گفت: «با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه یکی از عوامل تحریک مردم و ایجاد تنش ‌در جریان اغتشاشات در خارج از کشور ‌حین ورود به ایران در سرپل‌ذهاب دستگیر شد.»

صدراله بابلی اظهار داشت: «پیرو رصد اطلاعاتی یکی از عوامل تحریک مردم و ایجاد تنش در جریان اغتشاشات، حین ورود به کشور و این شهرستان مرزی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه دستگیر شد.

فرد دستگیر شده در خارج از کشور اقدام به دعوت مردم برای حضور در تجمعات و فراخوان‌ها کرده و همچنین با عناصر گروهگ‌های معاند کردی ارتباط گرفته بود که حین ورود به کشور و شهرستان در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) اطلاعات سپاه قرار گرفت.»

******

مهدی نصیری رنگ عوض کرده است

روزنامه ایران نوشت: «انتشار ویدیویی از مهدی نصیری، سردبیر سال‌های دور روزنامه‌ کیهان بر سر مزار مهسا امینی و سخنان او در حمایت از اغتشاشات سال گذشته و شعارهای ادعایی‌اش با واکنش‌های متفاوتی همراه شد.

از جمله برخی رسانه‌ها با اشاره به نظرات سال‌های نه‌چندان دور او که حالا در افراط و تفریط ضرب‌المثل شده است، مواضع اخیر او درباره تساوی حقوق زن و مرد و دفاع از حضور زنان در خیابان بدون حجاب و... را نوعی رنگ عوض کردن ارزیابی کردند.

از جمله در این رابطه به نظرات او در کتاب «جایگاه اجتماعی زن از منظر اسلام» و تلاشش برای اثبات تلاش غرب برای انحراف جامعه از طریق شعار تساوی حقوق زن و مرد اشاره داشتند. نصیری در کتابش نظراتی همچون ادعای برتری مردان بر زنان را مطرح کرده و اعتقاد داشت؛ تصدی امور حکومتی و مسئولیت‌های اجتماعی از سوی زنان با اسلام در تضاد است! البته به‌دلیل همین فهم غلط از اسلام انتشارمجدد کتابش ممنوع شد.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۵۰۱۷۵۲۰:۵۲:۵۳ ۱۴۰۲/۴/۲۷
برجام کلاه گشادی بود که امریکا و اروپا بر سر روحانی و ظریف گذاشتن زیرا تحریمها تشدید شدند و قیمت ارز و طلا و مسکن و خودرو و موبایل و غیره 10 برابر شد.
ناشناس۳۱۵۰۳۷۳۰۰:۱۲:۴۷ ۱۴۰۲/۴/۲۸
از کاسبان تحریم غافل نشو!!
الف و ی۳۱۵۰۶۴۵۰۸:۲۷:۲۴ ۱۴۰۲/۴/۲۸
گاها پلیس بصورت نمایشی و خنثی و باری به هر جهت در چهار راهها حضور پیدا می کنند که تکلیف را از سر خود بردارند در حالی که کشف کنندگان حجاب و اراذل و اوباش بی حیا با افتضاح ترین شکل ممکن از جلوی همین پلیس تردد می کنند .. باید راه دیگری جهت رعایت حجاب پیدا کرد
باهر۳۱۵۰۱۷۷۲۰:۵۳:۴۲ ۱۴۰۲/۴/۲۷
اینکه همه مسیولین هر حرفی را به مردم ارتباط میدهند و می گویند مردم گفته آمد یا مردم می خواهند ،ایا کسی هست که بگوید این مردم چند درصد از کل جمعیت مردم ایران هستند و هنگام صحبت کردن این درصد را اعلام کنند؟!!!
ناشناس۳۱۵۰۱۸۶۲۱:۰۰:۳۳ ۱۴۰۲/۴/۲۷
دولت روحانی 8 سال در توهم و سراب رابطه با امریکا پول و وقت و زندگی میلیون ها ایرانی را به تباهی کشاند حالا میگه فقط یک امضاء مانده بود !
ناشناس۳۱۵۰۱۹۲۲۱:۰۳:۱۷ ۱۴۰۲/۴/۲۷
برجام یک تکه کاغذ پاره بود زیرا ضمانت اجرایی نداشت.
ناشناس۳۱۵۰۱۹۶۲۱:۰۶:۰۶ ۱۴۰۲/۴/۲۷
دولت روحانی بعد از خروج ترامپ از برجام بدنبال اینستکس یا همان نفت در برابر غذا بود اما اروپایی ها حتی حاضر به پذیرش نفت در برابر غذا نشدند.
ناشناس۳۱۵۰۲۰۰۲۱:۰۹:۲۷ ۱۴۰۲/۴/۲۷
برجام کلاه گشادی بود که سر مردم ایران رفت بدلیل اینکه تحریمهای ظالمانه رفع نشدند و اقتصاد مملکت ته دره رفت و رکورد جهش ارز و شاخص فلاکت شکسته شد.
مانی۳۱۵۱۸۱۵۱۹:۱۱:۱۵ ۱۴۰۲/۴/۲۸
ما مردم ایران دنبال آن کلاه گشادی می گردیم که سایه شوم قطعنامه های ذیل فصل 7 منشور را از سر ما دور نگه دارد، ارزهای بلوکه شده را آزاد کند،دلار را به نرخ 4200 تومان برگرداند، تورم را به زیر 8% برساند؛ روابط سیاسی - اقتصادی با کشورهای توسعه یافته را بهبود بخشد؛پنیر450 گرمی را 4000 تومن کند، پراید را به نرخ واقعی 4000000 تومان برساند....و وجهه کشور را در دنیا بهبود بخشد!!
ناشناس۳۱۵۰۲۰۱۲۱:۱۱:۵۴ ۱۴۰۲/۴/۲۷
در دهه 90 همه ی شاخص های اقتصادی منفی بود و کشور در تمام زمینه ها دچار عقب ماندگی شد این نتیجه دیپلماسی التماسی دولت قبل بود.
ناشناس۳۱۵۰۸۴۸۱۰:۲۴:۵۵ ۱۴۰۲/۴/۲۸
و البته شروع همه مشکلات دهه مذکور از سال 90 و شروع تحریم ها بود که در دولت دهم اتفاق افتاد و دولت بعد ناچار شد برای کاهش فشار های وارده به اقتصاد و معیشت مردم کاری کند . والبته که انشای نوشته شده غلط هم دارد مخصوصا اگر با 6 کشور بزرگ و مدعی دنیا باشد. ضمنا کسانی که هنوز به برچام ایراد میگیرند خود هیچ برنامه جایگزینی ندارند
ناشناس۳۱۵۰۲۲۴۲۱:۳۶:۰۹ ۱۴۰۲/۴/۲۷
چرا دکتر حسن روحانی و تیمش بخاطر تخلفات و فسادهایی که انجام داده اند محاکمه نشده اند
ناشناس۳۱۵۰۴۲۷۰۰:۵۶:۳۲ ۱۴۰۲/۴/۲۸
دکتر؟ این یارو مدرکش هم شبهه داره باید محاکمه بشه فساد و...بماند .
ناشناس۳۱۵۰۲۲۷۲۱:۴۱:۵۲ ۱۴۰۲/۴/۲۷
حضور پلیس در جامعه دکوری و خنثی شده است بی حجابی گسترده در حضور پلیس فقط برای رفع تکلیف است
ناشناس۳۱۵۰۲۵۵۲۲:۱۹:۱۰ ۱۴۰۲/۴/۲۷
برا چی سلبریتی تا سقف 320 میلیون در سال از مالیات معاف است؟
ناشناس۳۱۵۰۲۶۳۲۲:۲۶:۵۲ ۱۴۰۲/۴/۲۷
نمره قوه قضائیه در زمینه دانه درشت‌ها خوب نیست.
ناشناس۳۱۵۰۲۷۲۲۲:۴۳:۳۷ ۱۴۰۲/۴/۲۷
لطفا در کنار اینها به بیان حجابی هم بپردازید.جوانی چه پسر و دخترش اگه ضربه بخوره دیگه پول نیست که بعد دوبار جاش پر بشه.
ناشناس۳۱۵۰۲۸۷۲۲:۵۱:۱۱ ۱۴۰۲/۴/۲۷
کسایی که برجام رو کلاه گشاد میدونن قبل برجام، آخر دولت احمدی نژاد یادشون رفته اقتصاد به کدوم سمت میرفت به غیر برجام راهی نمونده بود چنانچه الانم مخالفان برجام دوباره دارن مذاکره میکنن
ناشناس۳۱۵۰۳۶۰۲۳:۵۴:۰۲ ۱۴۰۲/۴/۲۷
برجام باعث شد تحریم ها بیشتر بشه چون آمریکا گفت تحریم ها اثر داشته که اینا برا مذاکره اومدن پس تحریم ها رو زیادتر کنیم که بیشتر بشون فشار بیاد و امتیازات بیشتری بدن
امیر حسین سلطان/تهران۳۱۵۰۵۳۹۰۶:۳۲:۳۷ ۱۴۰۲/۴/۲۸
امان از فراموشی و فراموشکاری و فراموشکارانی که سایرین را هم مثل خودشان فراموشکار می پندارند! دوره 8 ساله سالهای 1384 الی 1392 اصلا!!! و مطلقا!!! و ابدا!!! هیچ مشکلی نداشتیم!!! و خیال مان از هرچه برجام و غیربرجام هم راحت راحت بود!!! واقعا زهی خیال باطل!
ناشناس۳۱۵۰۸۷۵۱۰:۴۷:۵۸ ۱۴۰۲/۴/۲۸
عملکرد دولت احمدی نژاد 100 درصد از دولت روحانی بهتر بود در دولت محمود دلار 3 برابر شد اما در دولت روحانی 10 برابر شد.
ناشناس۳۱۵۰۸۷۲۱۰:۴۶:۳۲ ۱۴۰۲/۴/۲۸
دولت دهم در اوج تحریمهای نفتی 180 میلیارد دلار نفت فروخت و ارز اون را به کشور اورد.
ناشناس۳۱۵۰۵۸۴۰۷:۳۲:۳۹ ۱۴۰۲/۴/۲۸
مخالفان برجام چرا از آن خارج نمی شوند.
ناشناس۳۱۵۰۸۷۸۱۰:۴۹:۱۳ ۱۴۰۲/۴/۲۸
مکانیسم ماشه مانع خروج از برجام است ظریف باید در این مورد پاسخگو باشد.
ناشناس۳۱۵۰۶۰۶۰۷:۵۱:۵۹ ۱۴۰۲/۴/۲۸
ما نمی توانی کسی که مشکل دارد را در زندان نگه داریم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا این حرف ها فقط شامل دانه درشت هاست. بارها دیده ایم زندانیان را با دستبند به بیمارستان منتقل می کنند و فورا برمی گردانند. وقتی از مطالبه مردم صحبت می کنید و فورا و انقلابی عمل می کنید چرا این اقدام برای حجاب است مردم مشکلات فراوان اقتصادی دارند مگر اینکه مردم ما و مردم شما فرق کنند
ناشناس۳۱۵۱۶۰۴۱۷:۰۷:۴۷ ۱۴۰۲/۴/۲۸
سايت الف فقط نظر مخالفان برجام را چاپ مي كند در صورتي خودش هم مي داند كه برجام بحث شد قطعنامه هاي سازمان ملل برداشته شود و هسته اي ايران به رسميت شناخته شود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  17. من عجله ندارم!

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  7. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  8. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  16. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  17. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  24. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  25. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

آخرین عناوین