سردار حاجی‌زاده: عده‌ای از جوانان در ناسا و پروژه‌های دیگر به دشمن خدمت می‌کنند

  4020420076 ۶۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: تعداد کمی از جوانان تحصیلکرده چون هدف نداشتند و دوست و دشمن را تشخیص ندادند به خارج رفته و در ناسا و یا پروژه‌هایی علیه مردم مظلوم ایران و جهان مانند استارلینک حضور پیدا کرده‌اند و به دشمن خدمت می‌کنند.

سردار حاجی‌زاده: عده‌ای از جوانان در ناسا و پروژه‌های دیگر به دشمن خدمت می‌کنند

به گزارش تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در افتتاحیه فصل جدید اردو‌های راهیان پیشرفت، اظهار داشت: ممکن است برای شما دانش‌آموزان و نوجوانان عزیز یک سؤال پیش بیاید که علت برگزاری این اردو‌ها برای دانش‌آموزان و نوجوانان چیست؛ حال اگر این موضوع شکافته و موقعیت و شرایط کشور تبیین شود و مسئولیت آنچه به‌عهده شما عزیزان است بازگو شود، قطعاً به آینده توجه بیشتری می‌کنید.

بیشتر بخوانیدسردار پاکپور: دشمن به باور قطعی رسیده که شکست ایران غیرممکن است
وی افزود: در تاریخ همه کشور‌ها حوادث مهمی رخ داده است؛ از جمله ایران عزیز که 44 سال از انقلاب آن می‌گذرد؛ ایران طی این سال‌ها روی گسل حوادث بوده و حادثه‌های مختلفی را در فصل‌های متعدد پشت‌سر گذاشته است که یکی از مهم‌ترین این حوادث، جنگ تحمیلی هشت‌ساله بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: جنگی که در یک سوی آن تمام دنیا شامل کشور‌های عربی، اروپا، آمریکا و شوروی سابق (بلوک شرق) به‌سرکردگی آمریکا به‌عنوان حامی صدام قرار داشتند و در این طرف همه مردم از اقشار مختلف شامل کسبه، بازاری، ارتش، سپاه، سربازان و... که مهم‌ترین قشر نقش‌آفرین در این حادثه، دانش‌آموزان و نوجوانان بودند.

وی اضافه کرد: همه دنیا به‌سرکردگی آمریکا و شوروی سابق در برابر ایران قرار داشتند و این جنگ تنها موضوعی بود که غرب و شرق با یکدیگر همراه بودند در واقع آن‌ها آمده بودند تا یک‌بار برای همیشه در دنیا انقلاب اسلامی را از بین ببرند؛ ایران در آن دوران با کمبود تجهیزات و امکانات مواجه بود، اما با وجود این، در این جنگ اقشار مختلف جامعه پای کار آمدند؛ اگر میزان حضور نوجوانان و دانش‌آموزان و تعداد شهدا با عدد و رقم در این عرصه جهاد و جنگ بین‌المللی و مقابله با دشمنان بررسی شود نقش بی‌نظیر این قشر برای همگان و به‌ویژه شما نوجوانان روشن می‌شود.

سردار حاجی‌زاده تصریح کرد: این اردو‌ها به همین منظور برای آشنایی شما با تاریخ انقلاب و ایران عزیز و نیز آشنا شدن با موقعیت فعلی ایران و میزان پیشرفت و اقتدار برای نقش‌آفرینی در کشور عزیز است؛ در دوران دفاع مقدس با آن‌که نوجوانان و دانش‌آموزان به سن قانونی نرسیده بودند و از نظر قانونی تکلیفی نداشتند و در جنگ مسئولیتی به‌عهده آن‌ها نبود، ولی احساس مسئولیت و تکلیف‌مداری باعث شد جمع زیادی از دانش‌آموزان پای دفاع از کشور حاضر شوند. در جنگ تحمیلی بیست درصد جمعیت نوجوان و دانش‌آموز حضور داشتند و از تعداد کل شهدای دوران دفاع مقدس بیست درصد شهدا دانش‌آموز بودند.

وی اضافه کرد: این عدد بسیار زیادی است چرا که مثلاً از کادر سپاه چهل هزار شهید دادیم و از برادران عزیز ارتشی تعداد زیادی شهید شدند، ولی ارتش و سپاه وظیفه ذاتی‌شان دفاع از تمامیت ارضی کشور است؛ تعدادی از رزمندگان نیز شامل عزیزان سرباز و تعدادی هم در قالب احتیاط فراخوان شده بودند و عده‌ای هم در قالب بسیجی از اقشار مختلف شرکت کرده بودند، ولی عدد حضور دانش‌آموزان به‌عنوان رزمنده و تعداد سی و شش هزار شهید دانش‌آموز معنادار است که این یعنی بسیاری از قهرمانان ملی کشور از قشر دانش‌آموز هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد: در دوران دفاع مقدس نوجوانان و دانش‌آموزان ما در یگان‌ها و تیپ‌ها نقش اساسی داشتند و شاکله اساسی یگانها را تشکیل می‌دادند و البته باید گفت که نوجوانان در همه حوادث مهم کشور قشر پرچمدار بوده‌اند و کارنامه درخشانی دارند؛ در پیروزی انقلاب اسلامی از سال 56 که حضور یکپارچه ملت علیه طاغوت به‌صورت علنی همه اقشار مختلف حضور پیدا کردند دانش‌آموزان و نوجوانان نقش بی‌بدیلی داشتند، در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی که جنگ بین‌المللی بود و در گروه‌های جهادی در حوادث غیرمترقبه نقش بی‌نظیری داشتند.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز باید شما نوجوانان و دانش‌آموزان قدر خودتان را بدانید چرا که نوجوانان و دانش‌آموزان آن دوران که در حوادث مختلف نقش‌آفرینی کردند شما در امتداد همان نقش هستید که بایستی وضعیت کشور منطقه و خودتان را درک کنید که بتوانید مأموریت و ایفای نقش خودتان را به‌نحو احسن انجام دهید؛ یک روز مبارزه با طاغوت، یک روز در جنگ تحمیلی و مبارزه با استکبار و روز دیگر در حوزه سازندگی و اقتصاد؛ امروز باید شما عزیزان تاریخ انقلاب و کشور را بدانید و این اردو‌های راهیان پیشرفت برای آگاه شدن شما عزیزان نسبت به تاریخ چهل و چهار ساله انقلاب و حوادث رخ‌داده و وضعیت امروز کشور و میزان پیشرفت و اقتدار کشور براساس خودباوری و تکیه بر توان داخلی است چراکه آینده متعلق به شماست و آینده‌سازان کشور شما هستید.

سردار حاجی‌زاده گفت: خداوند تبارک و تعالی به شما توفیق داده است و از استعداد‌های بالایی نسبت به بقیه برخوردار هستید و این امکانات تحصیل با کمک‌های ملت ایران برای شما فراهم شده است لذا باید از این موقعیت استفاده بهینه کنید و در شرایط امروز کشور نقش جدی داشته باشید؛ چندی پیش در دانشگاه مازندران عرض کردم عده‌ای از جوانان کشور با پول مردم درس خوانده و ادامه تحصیل داده‌اند و تعداد کمی از آنها، چون هدف نداشتند و دوست و دشمن را تشخیص ندادند به خارج رفته و در ناسا و یا پروژه‌های علیه مردم مظلوم ایران و جهان مانند استارلینک که برای دنیا چتر باز کرده‌اند و نقشه دارند حضور پیدا کرده‌اند و به دشمن خدمت می‌کنند؛ این عاقبت بدی برای یک جوان است.

وی افزود: نسبت به وضعیت گذشته و حال باید تحلیل داشته باشید و دوست و دشمن را گم نکنید، چون درس خواندن و کسب علم هدف نیست بلکه وسیله‌ای است برای رسیدن به قرب الهی، خدمت به مردم و میهن عزیز و مظلومین جهان.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پایان گفت: قدر خود را بدانید و آماده برای نقش‌آفرینی آینده کشور باشید.

دیدگاه کاربران

وزیر۳۱۳۶۲۰۲۱۴:۵۱:۳۱ ۱۴۰۲/۴/۲۰
لااقل قبلش با وزیر ارتباطات هماهنگ میکردی درباره استارلینک شما میگین دشمن بشریت هست وزیر ارتباطات همین دیروز گفت اگر وارد روستاها بشه استقبال میکنیم و باعث رفع بسیاری از مشکلات میشه....
ناشناس۳۱۳۶۳۷۲۱۶:۲۱:۲۸ ۱۴۰۲/۴/۲۰
منم دقیقاً به همین داشتم فکر میکردم.
ناشناس۳۱۳۶۶۴۶۱۸:۵۲:۴۴ ۱۴۰۲/۴/۲۰
چرا در ایران شرکت های خصوصی نمی توانند در زمینه هوا و فضا فعالیت کنند؟
ناشناس۳۱۳۷۷۴۹۰۹:۱۲:۰۹ ۱۴۰۲/۴/۲۱
اگر موشکی منظور شما هست که مستقیما نمی توانند ولی در بخش های مختلف غیر نظامی مستقیما خیلی ها هستند
ناشناس۳۱۳۶۳۹۸۱۶:۳۸:۴۴ ۱۴۰۲/۴/۲۰
آیا کارکردن در (ناسا) دشمنی علیه مردم ایران ‌جهان است؟
افسین۳۱۳۶۶۴۴۱۸:۵۲:۲۱ ۱۴۰۲/۴/۲۰
هر کمکی به آمریکا و دیگر غربیهای استعمارگر ضد بشریت هست ختی اگه ساختن پوشک و دستمال کاغذی باشه. البته داشتن یک جو غیرت برای فهم این مسائل نیاز هست که باید موجود باشه.
ناشناس۳۱۳۷۲۱۵۲۳:۱۸:۱۵ ۱۴۰۲/۴/۲۰
روسیه چطور؟!!!!
ناشناس۳۱۳۷۱۲۲۲۲:۳۸:۲۳ ۱۴۰۲/۴/۲۰
هرقدمی درجهت منافع امریکا ظلم مسلم به بشریته
ناشناس۳۱۳۶۴۴۳۱۷:۰۶:۰۶ ۱۴۰۲/۴/۲۰
ببینم مگه پلیس آلبانی کامپیوترهای شمارو ضبط نکرد ؟ باز سروکله تون پیدا شد. یا با تعهد پس گرفتین؟
سوتی۳۱۳۷۵۵۳۰۴:۰۵:۱۲ ۱۴۰۲/۴/۲۱
شما هم همیشه هم ضعف هاتون رو میندازین گردن بقیه
ناشناس۳۱۳۶۶۳۲۱۸:۴۷:۲۶ ۱۴۰۲/۴/۲۰
جوانی که نه مسکن دارد نه کار دارد نه به دانش او در جذب و استخدام اهمیت میدهند چه کار باید بکند با هزینه سرسام آور و نرخ پول ملی که هر روز کاسته میشود و افزایش قیمت ها آیت میتواند ازدواج کند ؟
افسین۳۱۳۶۶۴۰۱۸:۵۰:۳۴ ۱۴۰۲/۴/۲۰
بله.ولی با اجازه رسمی و پذیرفتن مسئولیت.
دشمن۳۱۳۶۸۸۲۲۰:۵۰:۵۲ ۱۴۰۲/۴/۲۰
پس دشمن بشریت نیست چون اگر دشمن بشریت بود حتی با گرفتن مجوز هم نباید وارد کشور بشه ....
ناشناس۳۱۳۶۲۱۷۱۴:۵۷:۰۵ ۱۴۰۲/۴/۲۰
اين جوانان اگر در ايران بودند احتمال زياد اکنون بیکار بودند.
رضا۳۱۳۶۴۶۲۱۷:۱۴:۱۴ ۱۴۰۲/۴/۲۰
چرا بیکار کسی که علم داره مگه میشه بیکار باشه این همه دانش بنیان، بگو غیرت روی خاک ندارن حاضرن برای دوران بیشتر نوکری دشمن بکنن
افشین۳۱۳۶۶۵۲۱۸:۵۵:۳۰ ۱۴۰۲/۴/۲۰
دقیقا همینطوره. کسیکه کاربلد باشه بیکار نمی‌مونه. کشور رو مردمش آباد میکنند نه خارجیها. اما بعضی‌ها برای پول بیشتر و یا موارد اخلاقی حاضرند به دشمنانشون هم خدمت کنند. مقایسه کنید با جوانان چهل سال پیش که یا شهید شدن و یا هنوز پوتین حراست از کشور و یا جهاد علمی رو به پا دارند.
ناشناس۳۱۳۷۲۴۳۲۳:۲۷:۳۰ ۱۴۰۲/۴/۲۰
آفرین پسر منم مهندسی هوافضا خونده تو دانشگاه دولتی الان بیکاره تو اسنپ فود کار میکنه
حبیب۳۱۳۷۷۲۷۰۸:۵۸:۱۰ ۱۴۰۲/۴/۲۱
پسر شما اگر هوا و فضا خونده و بیکار هست از کم کاری خودش هست . ایشان اگر آمریکا هم باشد راننده اسنب خواهد بود !! کارشناس هوا و فضا باسواد رو شرکتهای دانش‌بنیان می‌قاپند!!
عمران۳۱۳۷۵۳۱۰۲:۳۸:۳۷ ۱۴۰۲/۴/۲۱
نخبه هر جا برود بیکار نمیماند اما ممکن است جایگاه واقعی خود را پیدا نکند. من افراد نخبه با رتبه های دو رقمی کنکور در رشته های مهندسی و فنی را میشناسم که بعد از بیش از ده سال کار در ایران الان کسب و کارشان ورشکسته و خودشان بدهکار شدند و اگر بخواهند وارد شرکت های دولتی یا دانشگاهی هم بشوند بهشان میدان داده نمیشود، . خلاصه مشکلات یکی دوتا نیست.
ناشناس۳۱۳۶۲۲۳۱۵:۰۲:۰۸ ۱۴۰۲/۴/۲۰
الان ناسا و امثال استارلینک چه کاری بر علیه مردم مظلوم ایران انجام داده اند؟!
ناشناس۳۱۳۶۴۸۹۱۷:۲۸:۰۹ ۱۴۰۲/۴/۲۰
عقل که نباشه جون درعذابه، ماهواره‌هایی که 24ساعت درحال جاسوسی هستن رو کله کشور حداقلشه دوم دوران دفاع همین ماهواره‌ها تمان اطلاعات نیروها رو میدادن صدام تا ایرانی بکشه وخاک ایران راحت بگیره
ناسا۳۱۳۷۳۸۶۰۰:۲۵:۵۱ ۱۴۰۲/۴/۲۱
اول بررسی کن ماهواره های جاسوسی امریکا ساخت کدام کمپانی هستن بعد بیا نظر بده
ناشناس۳۱۳۶۲۴۸۱۵:۱۰:۵۷ ۱۴۰۲/۴/۲۰
این که چرا جوانان ما برای آنها کار می کنند را باید از شما سوال کرد . حالا دست پیش را گرفته اید که عقب نیافتید. واقعا در صنایع ما چه نظامی و چه غیر نظامی این تنگ نظری ها نمی گذارند که جوانان کشور بخصوص قشر تحصیل کرده توانایی ها ی خود را به اثبات برسانند و سر خورده و بیکار می شوند. در این میان این اصلا عجیب نیست که غربی ها به سراغ نیروهای نخبه و با تجربه کشور بروند و آنها را استخدام کنند.
ناشناس۳۱۳۶۵۴۴۱۷:۵۸:۳۹ ۱۴۰۲/۴/۲۰
مثل اینکه متوجه نشدی چی گفت جهت اطلاع همین ناسا یک سازمان رسمی دولتی نظامی آمریکا هست و آمریکا هم دشمن ایران هست آن وقت یک ایرانی برود در آنجا کار کند چه معنی می دهد؟
شهروند عادی۳۱۳۶۲۶۷۱۵:۱۵:۴۹ ۱۴۰۲/۴/۲۰
اکتشافات فضایی ناسا بی نظیر هست و اقداماتی که اینها کرده اند فراتر از یک کشور و جغرافیا و منطقه هست .
ناشناس۳۱۳۶۲۶۸۱۵:۱۶:۰۸ ۱۴۰۲/۴/۲۰
سلام وقتی آموزش و پرورش مدارس دولتی را رها می کند و سهم بسیاری از رشته ها در دانشگاه از مدارس دولتی کمتر از ۵ درصد میشود ، بالطبع افراد سرمایه دار فقط توان فرستادن فرزندان خود به مدارس غیر انتفاعی را دارند‌ ، در آخر نتیجه کار را تحلیل کنید چند درصد در انتها بعد از فارغ التحصیل در ایران ماندن.
ناشناس۳۱۳۶۲۸۰۱۵:۲۸:۰۳ ۱۴۰۲/۴/۲۰
البته خیلی از ایرانیها با کار در شرکتهای پیشرفته در خارج از کشور تجارب کاری بسیار ارزشمندی پیدا کردند و اگر میشد به ایران برگردند کمک بزرگی به صنعت و علم کشور می کردند
ناشناس۳۱۳۶۲۸۴۱۵:۲۹:۱۷ ۱۴۰۲/۴/۲۰
علت چیست ؟
ناشناس۳۱۳۶۲۹۳۱۵:۳۸:۴۴ ۱۴۰۲/۴/۲۰
وطن فروش هستند
ناشناس۳۱۳۶۳۱۲۱۵:۴۶:۳۵ ۱۴۰۲/۴/۲۰
ناسا بیش از هرچیزی در خدمت علم است! جای تاسف دارد که به دلیل شغل نظامی تمامی دست آورد های بشری از دید جنگ و کشتار و محرومیت دیده شود! ناسا کارخانه اسلحه سازی یا هواپیمای جنگی نیست! حال اگر عده ای جنگ طلب و ماجراجو دست آورد های علمی بشر را در راستای کشتار و آشوب و زجر استفاده می کنند و نامش را پیروزی می گذارند بحث دیگری است. مگر انیشتین بابت تولید بمب اتم توسط جنگ طلبان و اسلحه سازان سرزنش می شود؟!! ناسا پای بشر را به مریخ باز کرده! اگر هر ایرانی در این دست آورد بشری دخیل بوده مایه مباهات است.
ناشناس۳۱۳۶۴۵۶۱۷:۱۱:۲۵ ۱۴۰۲/۴/۲۰
کمی مطالعه کن پسر جان - انیشتین بمب اتم رو درست نکرد
ناشناس۳۱۳۶۵۶۱۱۸:۱۰:۰۶ ۱۴۰۲/۴/۲۰
فرض کرده، مستقیما در اختراع بمب اتم درگیر نبود، اما در توسعه‌ی سریع آن نقش کلیدی داشت. در سال ۱۹۰۵ اینشتین نظریه‌ی نسبیت خاص خود را منتشر کرد. بخشی از این نظریه‌ در مورد رابطه ماده و انرژی است. بر اساس این نظریه، از مقدار بسیار ناچیزی ماده می‌توان مقادیر بسیاری زیادی انرژی آزاد کرد. به‌زبان ساده همان رابطه‌ی معروف انرژی-ماده E=mc^2 که در بمب اتم هم دقیقا همین رابطه صادق است
ناشناس۳۱۳۶۶۰۸۱۸:۳۱:۳۴ ۱۴۰۲/۴/۲۰
بمب رو یک نفر درست نکرد گروهی بودند که شامل دانشمندان درجه یک نظير اینشتین و فرمی و اوپنهایمر بودند و نتیجه کارشان بمب اتم شد
ناشناس۳۱۳۷۱۲۶۲۲:۳۹:۳۴ ۱۴۰۲/۴/۲۰
خیلی هم خوب درست کرد. شما کمی مطالعه کن قبل از جناب اینشتین فرد دیگری ب فرمول رسیده بود ولی حاضر نشده بود درست کند به خاطر سو استفاده های که حدس میزد انجام بشه
ناشناس۳۱۳۶۳۱۶۱۵:۴۸:۵۱ ۱۴۰۲/۴/۲۰
استارلینک خدمت به مردمانی است که حقوقشان توسط قدرت طلبان و در راستای حفظ قدرت و تریبون های یکطرفه، گروگان گرفته شده است تا بنده و مرید اجبار باشند! والبته که آنقدر چنین مردمانی در جهان زیاد هستند که پدید آورنده اش را بسیار ثروتمند تر خواهد کرد!
ناشناس۳۱۳۶۴۸۶۱۷:۲۷:۲۵ ۱۴۰۲/۴/۲۰
آن وقت در راستای سیاست کلان کدخدایت حرکت نمی کند؟!!! در ضمن همین سردار دستور بدهد تمام ماهواره هایشان در آسمان نابود می شود آن وقت اینترنت آن که هیچ باید برود زندان بابت ورشکستگی برو عزیزم
ناشناس۳۱۳۶۴۰۲۱۶:۳۹:۴۷ ۱۴۰۲/۴/۲۰
ناسا چه دشمنی با این مردم کرده؟
ناشناس۳۱۳۷۱۷۹۲۲:۵۹:۴۰ ۱۴۰۲/۴/۲۰
حتما یه کاری کرده دیگه.تو بهتر میدونی یا سردار؟!
حسن دهقانی۳۱۳۶۴۲۶۱۶:۵۶:۵۸ ۱۴۰۲/۴/۲۰
ان شاأالله جا برای دانشمندان جوانمان باز میشه و می گردند
ناشناس۳۱۳۶۴۳۲۱۶:۵۹:۱۹ ۱۴۰۲/۴/۲۰
بزرگترین سرمایه هر کشور مغزهای خدادای است.که از نان شب هم مهم تر است.که کشورهای فرصت طلب با بهترین امکانات رفاهی و حقوقی دست به کار برای خرید بی چون چرا این جوانان عزیز مغزها هستن...
اکبر اسدی۳۱۳۶۴۳۸۱۷:۰۳:۲۰ ۱۴۰۲/۴/۲۰
مقاماتی که فرزندانشان انجا هستند نیز از امریکا و اروپاه فرا بخوانند،گرین کارت های خود را بسوزانند.
ناشناس۳۱۳۶۴۵۹۱۷:۱۲:۴۴ ۱۴۰۲/۴/۲۰
ایول به سردار حاجی زاده و سپاه و ارتش - لعنت به کسانی که نیروهای مسلح رو تضعیف می کنند
آرمان رحمانی۳۱۳۶۴۷۳۱۷:۲۱:۲۴ ۱۴۰۲/۴/۲۰
بسم‌الله الرحمن الرحیم سلام خیلی از آن جوانان رفتند چون مجبور شدند.و خداوند گفته مهاجرت کنید.
حسن۳۱۳۶۵۳۶۱۷:۵۳:۱۸ ۱۴۰۲/۴/۲۰
بخاطر برخی بی عرضگی ها است برادر ... که جوانان نخبه مهاجرت می کنند.
ناشناس۳۱۳۶۵۶۰۱۸:۰۹:۲۰ ۱۴۰۲/۴/۲۰
فرزندان برخی مقامات و اقازاده ها که بعضا با‌پول باد‌ اورده در حال خوشگذرانی هستن را چی بگیم؟؟؟
ماندنی ارجمند۳۱۳۶۶۰۶۱۸:۳۰:۵۴ ۱۴۰۲/۴/۲۰
سلام جناب سردار با اینکه علاقه خاصی به شما داریم جوانان نخبه و مخلص زیاد داریم که اگر سنگ جلوی پایشان نباشد و بهانه تراشی نشود قطعا به کشور خدمت میکنند نه به دشمن
اردشیر۳۱۳۶۶۸۱۱۹:۱۵:۴۴ ۱۴۰۲/۴/۲۰
البته همه آقا زاده نه، بعضی از آنها در خارج از کشور یه جورایی به کشور خدمت می کنند، که به لحاظ امنیتی نیاز به توضیحات نیست.
ناشناس۳۱۳۶۷۲۷۱۹:۴۰:۰۰ ۱۴۰۲/۴/۲۰
درایران بمانندکه چکارکنند ؟ با کدوم امکانات و حمایت ها ؟
ناشناس۳۱۳۶۷۶۰۱۹:۵۳:۵۷ ۱۴۰۲/۴/۲۰
سردار حاجی زاده با خدا باش پادشاهی کن
ناشناس۳۱۳۶۸۱۹۲۰:۲۰:۴۲ ۱۴۰۲/۴/۲۰
جناب سردار فرزند شما و بقیه مسئولین کجا مشغول خدمت هستند ؟
شایان۳۱۳۶۹۷۹۲۱:۳۲:۵۴ ۱۴۰۲/۴/۲۰
فرزند ایشان در سوریه و مدافع حرم بود مدتی
ناشناس۳۱۳۶۹۲۴۲۱:۰۶:۱۹ ۱۴۰۲/۴/۲۰
هر کس از دیدگاه خودش و جایگاهی که دارد به مسئله نگاه میکند و نظر میدهد واین طبیعی است باید دید کدام نظر به واقعیات دنیا نزدیک‌تر است
مهران۳۱۳۶۹۸۲۲۱:۳۳:۱۷ ۱۴۰۲/۴/۲۰
حرف کاملا حق
ناشناس۳۱۳۷۰۵۱۲۲:۰۲:۲۳ ۱۴۰۲/۴/۲۰
من کلا دوست سردار حاجی زاده رو ودلم میخاد از نزدیک ببینمش
سربازکمنام۳۱۳۷۰۵۶۲۲:۰۶:۱۱ ۱۴۰۲/۴/۲۰
انشالله عنایت آقا امام زمان آخر فرزند ایران هستند هرچه جمع کردند خارج اخر میارند هدیه خودمان سردار نگران نباش اخر مال ماهست مال ایران امید اقا امام زمان ص ع چون عنایت اقا امام زمان ص ع برما هست
ناشناس۳۱۳۷۰۹۵۲۲:۲۴:۳۶ ۱۴۰۲/۴/۲۰
ازاین به بعد جوانان نابغه رادریابید تانروند انور جذب دانشجوهای نگذارید بروند
محمد۳۱۳۷۱۶۸۲۲:۵۳:۲۸ ۱۴۰۲/۴/۲۰
توان دارید بچه های نخبه را جذب کنید تا به دشمن خدمت نکنند
محمدرضا۳۱۳۷۱۸۸۲۳:۰۵:۱۵ ۱۴۰۲/۴/۲۰
سلام سردار خداوند نگهدارت
وحید۳۱۳۷۱۹۳۲۳:۰۷:۵۳ ۱۴۰۲/۴/۲۰
شما زیر ساخت آماده کنید ، طرف وایسته ‌ .
ایرانی۳۱۳۷۲۰۱۲۳:۱۲:۰۵ ۱۴۰۲/۴/۲۰
سردار عزیز!وقتی عده‌ای .... صاحب تریبون می‌گویند هرکس دوست ندارد از ایران برود یا استادان دانشگاه‌ها بی ضابطه وبی حساب کتاب اخراج می‌شوند نتیجه اش می‌شود استخدام نخبگان ایرانی در آمریکا.
مریم۳۱۳۷۲۳۳۲۳:۲۴:۴۷ ۱۴۰۲/۴/۲۰
اینایی که به دشمن خدمت میکنند نخبه نیستند اگه بودند علم رو از دشمن یاد میگرفتند در کشور خودشون به کار میگرفتند
ناشناس۳۱۳۷۲۳۷۲۳:۲۵:۱۴ ۱۴۰۲/۴/۲۰
فقط بگویید دشمن کیه ؟روسیه ،چین.یاغرب.یا هر که با ما نیست
ناشناس۳۱۳۷۳۸۱۰۰:۲۳:۲۶ ۱۴۰۲/۴/۲۱
دشمن یعنی حسود
ناشناس۳۱۳۷۴۵۴۰۱:۰۶:۴۲ ۱۴۰۲/۴/۲۱
فقط غربی های بی حیا
ناشناس۳۱۳۷۳۳۳۰۰:۰۷:۰۲ ۱۴۰۲/۴/۲۱
خدا قوت سردار در پناه مولا صاحب الزمان عج ان شاءالله
حسین جلیلوند۳۱۳۷۳۷۰۰۰:۱۹:۰۹ ۱۴۰۲/۴/۲۱
از آقای حاجی زاده خواستم بپرسم که فرق کسانی که در زمان دفاع مقدس بهر شکلی انجام وظیفه کرده‌اند ازجمله عده ای که بر خلاف میل خود در واحدهای پشتیبانی در کرمانشاه ازجان مایه گذاشته اند واکنون چون واحد آنها پشتیبانی بوده هیچگونه امتیازی نسبت به کسانی که در زمان دفاع غیبت کرده اند ندارند چیست اصلا خواستم آقای حاجی زاده در مورد این تبعیض فاحش توضیح بدهند حال اینکه چگونه می‌شود صدای اعتراض هزاران نفر که اینگونه درمورد آنها تبعیض روا داشته شده است بود کاش آقای حاجی زاده ودیگر متصدیان امور جواب این سؤال را می‌دادند تا این بخش از جامعه هم صدایشان شنیده می‌شد، با تشکر
علیرضا۳۱۳۷۳۸۰۰۰:۲۳:۲۱ ۱۴۰۲/۴/۲۱
جانم.فدای.رهبر.جانم.فدای.ایران.خسته.نباشید.ای.سربازان.گمنام.امام.ز مان.عج
ناشناس۳۱۳۷۵۷۴۰۵:۱۶:۲۲ ۱۴۰۲/۴/۲۱
زمان شاه هم خیلیا می رفتند آمریکا واسه تحصیل ولی برمی گشتند. نمونش تو انقلابیون زیادند. چرا الان برنمی گردند؟
ناشناس۳۱۳۷۷۵۶۰۹:۱۷:۵۶ ۱۴۰۲/۴/۲۱
خب شما هم پول و زندگی مناسب و در شان برایشان فراهم کنید تا اینجا بمانند و به شما خدمت کنند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  2. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  3. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  4. کنایه مجری شبکه ۴ رادیو بی‌بی‌سی به رضا پهلوی: هیچگاه نماد آینده ایران نیستی!

  5. سفیدشویی جنایت!

  6. جهان غرب و یک بازی عجیب با کشورهای در حال توسعه

  7. ترکیه ای که من دیدم! 

  8. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  9. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!

  10. تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات همچنان بلاتکلیف ماند

  11. این حق مسلم را پایمال نکنید!

  12. رادان: پلیس در امنیت ملی اثرگذار است

  13. بانکی‌پور، نماینده مجلس: در قانون عفاف و حجاب پلیس اجازه بازداشت ۵ گروه را دارد

  14. کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک منهدم شد

  15. درخواست نمایندگان از رئیس جمهور برای حذف ارز ترجیحی واردات برنج

  16. ماجرای اقدام شهرداری منطقهٔ ۳ تهران مقابل یک داروخانه چه بود

  17. بانک سینا بابت طلب ارزی توسط صندوق توسعه ملی تملیک شد

پربحث‌های هفته

  1. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  2. چرا این همه بد اخلاقی؟

  3. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  4. درباره توبه تتلو

  5. فردا دیر است...

  6. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  7. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  8. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  9. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  10. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  12. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  13. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  14. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  15. امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود

  16. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  17. تنوری که هنوز سرد است...

  18. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  19. ایثارگران را بدنام نکنید !

  20. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  21. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  22. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  23. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

  24. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  25. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

پربحث‌های هفته

  1. چرا این همه بد اخلاقی؟

  2. فردا دیر است...

  3. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  4. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  6. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  7. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  8. تنوری که هنوز سرد است...

  9. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  10. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  11. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  12. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  13. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  14. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

  15. سفیدشویی جنایت!

  16. ترکیه ای که من دیدم! 

  17. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

  18. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

  19. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  20. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!

  21. هر چقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

  22. این حق مسلم را پایمال نکنید!

  23. شهادت یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور

  24. واکنش کنعانی به اقدام ضد ایرانی کانادا

  25. ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به کدام سمت و سو می‌رود؟

آخرین عناوین