تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۲۵۲۹۸۱۱:۳۳:۱۵ ۱۴۰۲/۴/۱۴
در مدل جدید از رینگ قالپاق دار سمند استفاده کرده اند.
ناشناس۳۱۲۵۷۰۸۱۷:۱۰:۵۰ ۱۴۰۲/۴/۱۴
ما خودروساز نیستیم, ما فقط تولیدکننده هستیم.
مهدی۳۱۲۵۳۸۲۱۲:۳۳:۱۶ ۱۴۰۲/۴/۱۴
من خودم همین چند روز قبل همین خودرو را از ایران خودرو گرفتم. درسته که قیمت را غیرمنصفانه و برخلاف قانون افزایش داده اند. ولی موردی که شما نشان داده آید هم غیر منصفانه است، اسم این قطعه دیفیوزر است که بصورت فابریک روی دنا پلاس نیست و خود خریدار آن را به این شکلی می بینید نصب کرده. حداقل این مورد تقصیر ایران خودرو نیست.
ناشناس۳۱۲۵۳۹۴۱۲:۴۳:۳۸ ۱۴۰۲/۴/۱۴
دیگه وقتی معتقد باشی 206 و لندکروز تفاوت نداره شرایط بهتر از این نمیشه
آزاده۳۱۲۵۵۱۹۱۴:۰۷:۱۷ ۱۴۰۲/۴/۱۴
چه زمان و به چه نحو این واقعیت که با این شکل و این مدیریت و این کلیات و روش کنونی هیچگاه ایران بمعنای واقعی کلمه ایران خودرو ساز نخواهد شد
ناشناس۳۱۲۵۸۲۶۱۹:۱۲:۳۳ ۱۴۰۲/۴/۱۴
نخرم نخری نخریم
yektanetتریبون

آخرین عناوین