خارج شدن قطار از ریل پس از برخورد با تریلی

  4020412114 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک دستگاه تریلی در حال عبور از روی ریل راه آهن بود که قطاری با آن برخورد کرد. این حادثه منجر به خروج قطار از ریل شد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۲۴۰۶۴۱۲:۴۵:۲۰ ۱۴۰۲/۴/۱۳
قطارمقصراست چون ریس قطاربایدعقب قطارباشدبه لکومیتوران خبربده
جعفر۳۱۲۴۰۹۰۱۳:۰۲:۱۵ ۱۴۰۲/۴/۱۳
بنظر می رسد کشور چین یا آسیای شرقی باشه .
ناشناس۳۱۲۴۲۸۹۱۴:۵۷:۱۲ ۱۴۰۲/۴/۱۳
بنویسید کدوم کشوره.
دانیال۳۱۲۴۴۸۹۱۷:۳۹:۴۳ ۱۴۰۲/۴/۱۳
اولاً که راننده ی کامیون مقصره چون با وجوده اینکه سرعتش کم بود و قطعاً قطار را می دید وارد حریم ریلی شد و توقف نکرد،بلکه به نظر می آمد یک مکث و ترمز هم کرد اما به عمد به مسیره خودش ادامه داد و باعث ایجاد سانحه شد
علی۳۱۲۴۵۷۵۱۸:۴۸:۵۳ ۱۴۰۲/۴/۱۳
ظاهرا برای مهار واگن های فراری باشه اینکار چونکه اون کسی که تویه واگن بار هست خیلی ریلکس پیاده میشه و میره انگار یه روز کاملا عادی هست تو آبودان
جواد۳۱۲۴۶۳۵۱۹:۵۰:۴۴ ۱۴۰۲/۴/۱۳
تریلی عجب لایی زد به دکل
مهدی۳۱۲۴۶۳۹۱۹:۵۶:۰۰ ۱۴۰۲/۴/۱۳
کجاس؟
ناشناس۳۱۲۴۶۵۷۲۰:۱۲:۵۸ ۱۴۰۲/۴/۱۳
قطار دنده عقب میومده!!
ناشناس۳۱۲۴۶۶۱۲۰:۱۴:۱۶ ۱۴۰۲/۴/۱۳
وای
yektanetتریبون

آخرین عناوین