سرلشکر سلامی: دشمنان "ایران" را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند

  4020405046 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان "ایران" را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند، گفت: آنها برای ‌برهم زدن "امنیت"‌ برنامه‌‌ دارند و در این مسیر از تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

سرلشکر سلامی: دشمنان "ایران" را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند

به گزارش تسنیم از ارومیه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و مدیران و مقامات ارشد لشکری و کشوری در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: حضور در میان مدیران و مسئولان دلسوز، علما و روحانیون گرانقدر، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح منطقه شمالغرب افتخار بزرگی است که نصیب انسان می‌شود.

وی با برشمردن گوشه‌ای از اقدامات و مأموریت‌های رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برابر دشمنان افزود: ایثار و از‌خود‌گذشتگی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برابر تفرقه‌افکنی معاندان رمز اقتدار این قرارگاه است و بحمدالله در برابر دشمنان همیشه پیروز بوده‌اند و دشمن هیچ‌گاه جرأت تجاوز به مرزهای غربی‌ ایران را ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان علیه ملت ایران در طول 44 سال گذشته‌ تاکید کرد: شهرهای سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشورهای اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.

وی ادامه داد: منش و آیین استعمار برای مسلمانان چیزی جز این نیست چون سرزمین‌های اسلامی سرزمین برکت و ثروت هستند؛ بلاد اسلامی اقتصاد، فرهنگ، دین و حریت دارند و عدالت و کرامت انسان را دنبال می‌کند. دشمنان برای بر هم زدن آرامش و امنیت مسلمانان برنامه‌ریزی دارند، چرا دشمنان نمی‌توانند "آرامش و امنیت" مسلمانان را تحمل کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند پیشرفت مسلمانان را تحمل کند و برای همین اندوخته‌های "سیاسی، ذخایر راهبردی و استعدادهای تفرقه‌افکن و ناامن‌ساز" خود را به سمت سرزمین‌های اسلامی گسل می‌کنند و خواهان تجزیه و عقب‌ماندگی کشورها هستند، ادامه داد: این نقشه استکبار، آمریکا، صهیونیزم و شرکای آن‌هاست؛  آوارگی به سادگی خاتمه نمی‌یابد و باید مرزهای ما امن و طیب باشد.

وی با بیان اینکه برای تبدیل سرزمین به محل ایثار و سلامت و صلاح نیازمند آرامش و امنیت هستیم، تصریح کرد: ‌این با جانفشانی مردانی میسر می‌شود که رفاه ملت را به رفاه خود ترجیح داده و همواره در معرض خطر باشند تا خطر از دیگران دور شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما با دشمنان بزرگی روبه‌رو هستیم که در مقابلمان صف کشیده و برایمان برنامه‌ریزی دارند، اضافه کرد: آن‌ها نقشه دارند و برای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان نقشه می‌کشند، اما در نیروهای مسلح مدام از نقشه آن‌ها مدام آگاه می‌شویم و به همین دلیل مقابله می‌کنیم و بحمدالله همیشه در برابر ما شکست خورد‌ه‌اند

وی بی‌ثباتی، جنگ رسانه‌ای قوی، دروغ، شایعه‌پراکنی و تلاش برای بحران‌سازی از حوادث عادی را نقشه‌های دشمن دانست و گفت: این موضوعات یک جریان ‌دائمی از سوی دشمنان است و ‌برای یک لحظه و موقت نیست. ‌

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه فرزندان ایران اسلامی از ابتدای مسیر در ارتفاعات سخت و در صخره‌های ستبر پاسداری می‌کنند و این نماد اقتدار و عزت و مردانگی این رزمندگان است، اظهار داشت: هیچ چیزی نمی‌تواند توصیف‌کننده تلاش و سختکوشی رزمندگان در دمای چندین درجه زیر صفر و شرایط سخت باشد؛ باید در سنگر ایستاد، در سرمای سخت ماند و فهمید رزمندگان با چه عشق و ایثاری به دفاع از مرز ایستاده‌اند و ایمانشان فراتر از قله‌ها رفیع و مستحکم است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه "ایستادگی و استقامت بانوان و فرزندان رزمندگان" مفهوم عینی رشادت و ایمان است که به هیچ نحوی قابل تقدیر و تجلیل نیست، خاطرنشان کرد: با هر ناامنی امکان تهدید مردم است، اما در هر شرایط رزمندگان پای کار‌ند و در هر شرایطی به خدمت می‌پردازند. خدمت در شرایط سخت زلزله، سیل و بحران، ساخت بیمارستان و مدرسه، تلاش برای تامین و بهبود معیشت مردم، خدمت برای کاهش درد و دغدغه مردم عامل زنده بودن نیروهای مسلح و رزمندگان اسلام است که می‌توانیم با مردم از سرافرازی‌ها سخن بگوییم.

وی با بیان اینکه اقتدار و درخشش رزمندگان در دوران مختلف به دلیل پشتیبانی بانوانی است که حامی اصلی آن‌ها بوده‌اند، اضافه کرد: با سردار اوصانلو از سال 63 آشنایی دارم و از همان دوران خدمت و مردم‌یاری او برای من اثبات شده است. خدمت ایشان در رده‌های مختلف و خدمت بدون منت و بدون خستگی او معنای واقعی جهاد است. حضور 13 ساله سردار اوصانلو در رأس قرارگاه حمزه و مجاهدت برای تامین امنیت پایدار و تلاش برای پیشرفت مردم منطقه جای قدردانی دارد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه سردار اوصانلو با حضور دائمی در مناطق مرزی، دشمن را به تسلیم شدن وادار کرده است، گفت: رزمندگان قرارگاه حمزه با اقتدار و عزت از ایران حراست می‌کنند؛ قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) میدان شهادت سرداران بزرگی نظیر شهیدان بروجردی، کاظمی، شوشتری و قهاری‌سعید و دیگر شهدا‌ست و سردار اوصانلو هم به عینه شهید زنده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. من عجله ندارم!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  7. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  8. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  9. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  10. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  11. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  12. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  13. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  14. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  15. دور باطلی که تمامی ندارد!

  16. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  17. تضادی عجیب و پر ابهام!

  18. برای این عکس شما تیتر بزنید

  19. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  20. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  21. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  22. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

  23. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  24. سقوط در آغوش پهلوی!

  25. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

آخرین عناوین