سرنوشت جنایتکار فروغ جاویدان

  4020331073 ۲۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

در جریان حمله پلیس آلبانی به مقر اشرف ۳، پایگاه مجاهدین خلق در آلبانی، یکی از اعضای این گروه به نام «عبدالوهاب فرجی‌نژاد جهرمی» کشته شد.

سرنوشت جنایتکار فروغ جاویدان

به گزارش ایسنا، موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی یادداشتی منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید: فرجی‌نژاد که در میان مجاهدین با نام مستعار «فرمانده افشین» و «علی مستشاری» شناخته می‌شد، از فرماندهان بخش نظامی مجاهدین پس از شروع جنگ مسلحانه در سال ۱۳۶۰ بود. مریم رجوی او را که به بیش از ۶۰ ترور موفق مشهور بود، از برترین فرماندهان نظامی سازمان معرفی کرده بود. او مسئولیت‌های مختلفی در سازمان داشت؛ از فرماندهی در عملیات فروغ جاویدان و مسئولیت قرارگاه جلولا در نزدیکی مرز ایران تا آموزش تیم‌های ترور اعزامی به ایران و عضویت در تیم حفاظت مسعود رجوی.

مجید محمدی، از اعضای بریده سازمان، نشست سالگرد ۳۰ خرداد در قرارگاه اشرف را به یاد می‌آورد که فرجی‌نژاد به‌عنوان یکی از افراد باسابقه در عملیات‌های ترور، در آن صحبت کرده بود. فرجی‌نژاد می‌گفت: «شاخص ما برای ترور چند مورد بوده؛ اول اینکه شخص ریش داشته باشد، دوم اینکه یقه پیراهن وی کامل بسته باشد. در این دو مورد برای ما کاملا مسجل می‌شد که وی یا پاسدار بوده یا طرفدار این حکومت. برای ما کاملا روشن بود و نیازی به پرسش و پاسخ نداشتیم و عمل ترور را انجام و او را به رگبار می‌بستیم.»

شاید کمتر کسی بداند که فرجی‌نژاد یکی از صحنه‌های خونین تاریخ ایران در عملیات فروغ جاویدان در سال ۱۳۶۷ را رقم زده است. او معاون تیپ خط‌شکن مجاهدین بود که باید از سرپل‌ذهاب تا کرند را اشغال می‌کرد. صمد نظری، یکی دیگر از بریده‌های سازمان، می‌نویسد: «حدود ۳۵ نفر از سربازان در روز دوم خود را تسلیم نیروهای سازمان منافقین به فرماندهی فردی به نام افشین (عبدالوهاب فرجی) کردند. فرمانده به آنها دست‌بند و چشم‌بند زد و در گوشه‌ای جمعشان کرد. تعدادی از آنها به دلیل تشنگی مستمراً از نگهبانان تقاضای آب می‌کردند. یکی از فرمانده‌های دسته‌ها به فرمانده خود اطلاع داد که آنها آب می‌خواهند. فرمانده افشین با اشاره دست به دوتا از تیربارچی‌ها اشاره کرد و گفت «به اسرا آب بدهید.» تیربارچی‌ها بی‌رحمانه تمامی اسرا را به رگبار بستند.»

این اقدام جنایتکارانه فرجی‌نژاد، تا سال‌ها بعد یکی از افتخارات او در سازمان بود. هادی شبانی، راننده رئیس وقت شورای مرکزی مجاهدین که در عملیات فروغ جاویدان در واحد توپخانه مشغول بود، با اشاره به این جنایت فرجی‌نژاد می‌گوید «اجساد روی هم ریخته شد و از آن عکس گرفتند. این عکس تا مدت‌ها به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای عملیات فروغ جاویدان در جلسات معرفی می‌شد.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۰۶۷۰۹۱۴:۴۶:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۳۱
بعد از هشت سال کرنش در برابر غرب توسط دولت اصلاحات می بینیم سیاستهای مقتدرانه ی ایران در برابر دشمنان ایران عزیز در حال نتیجه دادن است
ناشناس۳۱۰۷۱۱۰۲۰:۱۰:۵۵ ۱۴۰۲/۳/۳۱
دولت اصلاحات تنها دولتی بود که با دیپلماسی موفق تمام حامیان غربی و حتی آمریکا را مجبور کرد که سازمان منافقین را به عنوان سازمان تروریستی تصویب کنند. و به همین خاطر شخص خاتمی منفورترین شخص در نزد این سازمان تروریستی بود. آگاهی بالاترین سرمایه انسان است
ناشناس۳۱۰۷۵۷۷۰۳:۵۳:۵۶ ۱۴۰۲/۴/۱
واقعا ؟
مصطفی۳۱۰۷۷۲۶۰۷:۵۶:۵۴ ۱۴۰۲/۴/۱
دولت خاتمی جاسوس !!!! خجالت هم نمی کشی
ع.ک۳۱۰۷۷۵۶۰۸:۱۶:۲۶ ۱۴۰۲/۴/۱
ناآکاه تر ازتو خودت هستی که هم خودتحقیری وهم ازهمه جا بی خبر ایران ما هرچه بدبختی می کشد از دولت خاتمی ورفسنجانی و روحاتی غربگراست اینان اگربودند ایرا ن تجزیه شده بود
ناشناس۳۱۰۷۷۸۱۰۸:۳۶:۱۹ ۱۴۰۲/۴/۱
دولت اصلاحات غرب پرست ... بودن
ناشناس۳۱۰۷۹۱۸۰۹:۵۰:۰۳ ۱۴۰۲/۴/۱
خاتمی یکی مًثل بنی صدر دوم ...
ناشناس۳۱۰۸۰۱۳۱۰:۴۴:۱۷ ۱۴۰۲/۴/۱
آگاهی چیزیه که امثال شما فرسنگها باهاش فاصله دارن
ناشناس۳۱۰۸۱۵۶۱۱:۵۷:۰۵ ۱۴۰۲/۴/۱
اگه میتونی بیا دوباره به امثال خاتمی وهاشمی وروحانی رای بده تا یک دیوانه ای سر کاربیاید و با صهیونیست جهانی هم پیمان گردید. کار اصلاح طلبان با غربگدایی به اصلاح منجر نمی شود. برید خودتان را اول اصلاح کنید.
ناشناس۳۱۰۸۴۴۶۱۴:۵۴:۰۵ ۱۴۰۲/۴/۱
همین اصلاح طلبان دولت روحانی نبودن ک داشتن جای جلاد و مظلوم رو عوض میکردن
علی.ق۳۱۰۸۴۷۷۱۵:۱۲:۳۹ ۱۴۰۲/۴/۱
نتیجه دیپلماسی اصلاحات و کرنش خاتمی در برابر آمریکا ،افزایش تحریم و " محور شرارت" خواندن دولت اصلاحات از سوی رئیس جمهور وقت آمریکا بود. بله که ، " آگاهی بالاترین سرمایه انسان است ".تمام
Rahim۳۱۰۷۱۴۰۲۰:۵۱:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۳۱
تو ماه‌های گذشته ده ها تحریم سنگین از طرف دولت های غربی علیه ایران وضع شده به علاوه اخراج ایران از کمیسیون زنان سازمان ملل و تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر و پایین اومدن سطح صادرات و واردات با آلمان و دیگر کشورهای اروپایی و... دولت اصلاحات اتفاقاً در بحث سیاست خارجی خیلی موفق تر از الان بود.
H1 cobra۳۱۰۷۵۷۹۰۴:۰۴:۲۰ ۱۴۰۲/۴/۱
هر هر کس به خو ن شهدا خیانت کرد و به مملکتش پشت کرد ،با حقارت و بدبختی رفتنی است....
سعید۳۱۰۷۶۰۴۰۵:۰۸:۵۷ ۱۴۰۲/۴/۱
سلام کل صادرات ما به آلمان که هیچ به اتحادیه اروپا کمتر از افغانستان هست از شعار و حرف باید خارج شد و به واقعیت نزدیکتر شد اطراف ما پر است از کشور های که میشه محصولات صنایع کشور رو بهشون صادر کرد
زهرا۳۱۰۷۶۰۹۰۵:۱۶:۰۳ ۱۴۰۲/۴/۱
اینم بگید که دولت های اصلاحات شما اقتصاد ایران را کاملا نابود کردن و حسابی ایران را شخم زدن
علی۳۱۰۷۸۰۷۰۸:۵۲:۵۲ ۱۴۰۲/۴/۱
آره موفق بود !!!! چون صنعت هسته ای را به دلخواه غرب تعطیل کرد ویا پلمپ و سیمان ریخت !!!!!
ههه۳۱۰۷۸۳۱۰۹:۰۴:۳۳ ۱۴۰۲/۴/۱
مثل اینکه‌تو این مملکت زندگی نمی کنی. در دولت اصلاحات یک نفر ادم سالم پیدا نمیشد
حسین کی۳۱۰۸۰۱۱۱۰:۴۲:۰۱ ۱۴۰۲/۴/۱
سلام اگرانصاف داشته باشیم تقویم سی ساله اصلاحات راارزیابی کنیم که نتیجه ان چه بوده است ؟!
عاباس۳۱۰۸۰۷۹۱۱:۲۲:۵۴ ۱۴۰۲/۴/۱
با احترام به نظر شما، مشکل شما اینه که همه ی دنیارو فقط چندتا کشور غربی ظالم می دونین در صورتیکه دنیا کشورهای زیادی داره، ضمناً در مورد اخراج ایران از کمیسیون زنان نوشتین خوبه که از نایب رئیس شدن ایران در مجمع عمومی سازمان ملل هم بنویسین، از تعظیم عربستان و احترام بیش از اندازه به حجاج ایرانی بنویسین ، از تلاش مصر برای برقراری ارتباط بعد از چهل سال با ایران هم بنویسین ،از تماس تلفنی مکرون با رئیسی درنتیجه مخالفت فرانسه با برگزاری همایش سالانه منافقین در اون کشور و حمله پلیس آلبانی به اشرف۴(محل اسکان منافقین) و حمایت آمریکا از این اقدام هم بنویسین ، از پذیرفتن غنی سازی ۶۰٪ ایران توسط کدخدای جهان که در دولت روحانی فقط غنی سازی ۳٪ رو با محدودیت پذیرفته بودن هم بنویس ، از عدم واردات واکسن کرونا به بهانه اینکه FATFرو نپذیرفتیم و کشتار ۷۰۰نفر روزانه هم بنویس و و و موفق باشی هموطن
ناشناس۳۱۰۷۲۲۴۲۲:۰۷:۱۵ ۱۴۰۲/۳/۳۱
این گروهک در تمامی ادوار منفور بوده و هستند. باقیمانده آنها نیز به زودی و به یاری خداوند نابود و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
ناشناس۳۱۰۷۴۳۵۰۰:۵۷:۱۱ ۱۴۰۲/۴/۱
محاکمه روحانی و ظریف مطالبه مردم
ع۳۱۰۷۵۸۲۰۴:۰۷:۳۸ ۱۴۰۲/۴/۱
صدرصد موافقم
ناشناس۳۱۰۷۶۵۶۰۶:۵۶:۱۴ ۱۴۰۲/۴/۱
مخالفم .. شما جز مردم ایران هستی؟
حسین۳۱۰۷۷۲۹۰۷:۵۹:۴۵ ۱۴۰۲/۴/۱
محاکمه ظریف و روحانی برای چی ؟
مجیدفروزش دزفولی۳۱۰۷۸۴۹۰۹:۱۱:۱۳ ۱۴۰۲/۴/۱
مسلمان باید پیرو قرآن باشد که فرموده:نزاع باهم نکنید،زیرا فشل و ناکارآمد میشوید،وهیبت شما از دست میرود،خیلی ها اینرا نمی فهمند،سیره امام علی ع در ۲۵ سال پردرد خانه نشینی برای همه حجت است،بیسوادی مرگ جوامع است،کمی بیندیشیم.
ناشناس۳۱۰۷۸۵۲۰۹:۱۲:۱۵ ۱۴۰۲/۴/۱
چی میگی، مطالبه کدوم مردم؟؟؟؟ از ظریف درست نداریم
ناشناس۳۱۰۸۰۱۴۱۰:۴۴:۲۳ ۱۴۰۲/۴/۱
منفی
ناشناس۳۱۰۸۱۰۴۱۱:۳۶:۳۰ ۱۴۰۲/۴/۱
تو فقط تویی و نه مردم که از طرف آنها نظر میدی.
ناشناس۳۱۰۸۱۳۷۱۱:۴۷:۴۴ ۱۴۰۲/۴/۱
بعلاوه قبلی ها و فعلی ها
احمد۳۱۰۸۲۱۴۱۲:۲۷:۵۲ ۱۴۰۲/۴/۱
از طرف مردم حرف نزنیم.
ناشناس۳۱۰۸۳۷۴۱۳:۵۸:۰۹ ۱۴۰۲/۴/۱
یک نظر سنجی بکن رییسی بهتر بود یا روحانی
علی۳۱۰۷۴۴۵۰۱:۰۵:۲۲ ۱۴۰۲/۴/۱
دولت روحانی دولت اصلاحات نبود این خبر چه ربطی به جریان اصلاحات داشت ؟ اصلاح طلبان را نمی‌توانید به این تروریست ها بچسبانید.
حسین۳۱۰۷۴۹۰۰۱:۴۵:۲۹ ۱۴۰۲/۴/۱
اونم چه اقتداری؟
ناشناس۳۱۰۷۵۲۵۰۲:۱۰:۱۴ ۱۴۰۲/۴/۱
جانم احسنت
عمران۳۱۰۷۵۲۷۰۲:۱۱:۳۸ ۱۴۰۲/۴/۱
اولا دولت روحانی دولت اعتدالی بود و نه اصلاحات. دوما اولین یورش پلیس در فرانسه به مقر مجاهدین خلق و دستگیری سرکردگانشان و بلوکه کردن منابع مالی شان در زمان خاتمی و دولت اصلاحات اتفاقا افتاد که ظاهرا یادتان نیست. البته اینها انقدرها مهم نیست، سازمان مجاهدین عروسک دست اروپاست هر از چندگاهی دوباره بادش میکنند.
علیرضا۳۱۰۷۶۱۸۰۵:۳۱:۱۴ ۱۴۰۲/۴/۱
دولت روحانی دولت اعتدال نبود.عزیز دل برادر دولت اصلاحات بود.یادبگیر
ناشناس۳۱۰۸۰۷۱۱۱:۱۷:۴۵ ۱۴۰۲/۴/۱
دقیقا تا اسراییل اوروپا نخواهند منافقین کاری انجام نمی دهید
حسین۳۱۰۷۸۰۴۰۸:۵۰:۱۴ ۱۴۰۲/۴/۱
به درک واصل شد. گور به گور بشه
علی۳۱۰۶۷۲۱۱۴:۵۰:۳۷ ۱۴۰۲/۳/۳۱
خدا را شکر که چنین حیوان که نه، بلکه موجود بسیار کثیف، درنده و وحشی ای که دستانش تا گردن آغشته به خون جوانان وطن بود، به درک واصل گردید.
تهرانی۳۱۰۷۲۹۲۲۳:۰۳:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۳۱
دمت گرم رییسی
ناشناس۳۱۰۷۶۱۳۰۵:۲۶:۵۹ ۱۴۰۲/۴/۱
ب ریسی چ‌ربطی داره
ناشناس۳۱۰۷۷۷۳۰۸:۲۹:۰۶ ۱۴۰۲/۴/۱
چرا؟
ارسنجانی۳۱۰۷۶۷۹۰۷:۲۶:۱۴ ۱۴۰۲/۴/۱
لعنت خدا بر قوم الظالمین بر منافقان کوردل و از خدا بی خبر.لعنت بر وطن فروشان خائن و بر تروریستهای داخلی از جمله بر مریم قجر کثیف و مسعود رجوی لعین و همراهان و اعوان و انصار انها.
ناشناس۳۱۰۶۷۴۶۱۵:۰۷:۱۸ ۱۴۰۲/۳/۳۱
اگر در منطقه سر پل ذهاب ۳۵ اسیر ایرانی رو دست بسته و در گوشه ایی تیر باران کرده چرا هیچ وقت جنازه این اعدام شدگان پیدا نشد؟
ناشناس۳۱۰۶۹۶۰۱۷:۱۵:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۳۱
حتی کارگران کارخانه یخسازی سرپل ذهاب را چون لباس کار سپاه تنشان بود، کنار حوض یخسازی تیرباران کرده بودند. حیوانات درنده ای هستند.
حسن۳۱۰۷۲۸۵۲۲:۵۶:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۳۱
کثیف ترین موجود یا حیوان. روی کره زمین هستند،...،، وطن فروش های بی سروته،،
ناشناس۳۱۰۶۹۶۴۱۷:۱۸:۱۸ ۱۴۰۲/۳/۳۱
برخی که سوزانده شده بودند محوطه بیمارستان پیدا شد و برخی هم که رگبار بسته بودن پیدا شد بعد از جنایت
ناشناس۳۱۰۷۱۲۲۲۰:۲۴:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۳۱
.لعنت بر مسعود مزدور صدام
ناشناس۳۱۰۸۱۶۲۱۱:۵۸:۵۳ ۱۴۰۲/۴/۱
خدا جای حق نشسته اینا حقشون همین دربه دریه انشاالله تا آخر عمر زجر بکشن
ناهید۳۱۰۷۱۷۰۲۱:۲۷:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۳۱
شما را پیدا نکردن که اجساد را نشانتان بدهند
عالی۳۱۰۸۱۴۰۱۱:۴۸:۱۰ ۱۴۰۲/۴/۱
احسنت به این جواب
ناشناس۳۱۰۷۳۱۵۲۳:۲۹:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۳۱
... ما که به یاد داریم و جنایت کاری های منافقین را با چشم خود در شهرها دیده بودیم، گفته شاهدان عینیِ اجساد دست بسته را غیرعادی تلقی نکردیم. ضمنا ارتش ها در زمان جنگ، آمار رسمی تلفات خودی و نحوه عملکرد دشمن را محرمانه ثبت می کنند و منتشر نمی کنند.
ناشناس۳۱۰۷۳۵۱۰۰:۰۰:۲۱ ۱۴۰۲/۴/۱
یادشون رفته وقتی بعد از رگبار بستن مردم مظلوم، علامت و نشان بگذارند!! خب آخه تمام دنیا بر جنایتکار بودن رجوی و جریان منحوس او اذعان دارند حتی توابین این جریان دارند جنایات اینها رو بیان می‌کنند اونوقت توی وطن فروشی، میگی پس جنازه ها کو؟؟؟
حسبی الله۳۱۰۷۶۲۹۰۶:۰۷:۳۵ ۱۴۰۲/۴/۱
رحمت به شیری که خردی اینها خودشان منافقند واقعا حقیقت رو شما بهش گفتی
منوچهر۳۱۰۷۳۷۱۰۰:۱۵:۲۴ ۱۴۰۲/۴/۱
تو واقعا هم فکر میکنی مجاهدین واقعا مجاهد بودن یک مشت خایبن به وطن بودن که برا صدام میجنگیدن
خاک. پای شهدا۳۱۰۷۳۷۷۰۰:۱۸:۵۸ ۱۴۰۲/۴/۱
عزیز شاید شما امار شهدا عملیات مرصاد نمی دانید یا سن شما کم باشد . یا مطالعه تاریخ ندارید . بله در عملیات مرصاد هزاران نوع جنایت کردند تا رسیدن به میدان مرگ .. و عده ای هم. قبل از ورود با پشتیبانی هوایی رژیم بعث به عقب فرار کردند
ناشناس۳۱۰۷۴۷۶۰۱:۳۷:۲۶ ۱۴۰۲/۴/۱
خاک بر سر آدمایی که از چنین حیواناتی حمایت میکنند و سوال میپرسند که چرا و کجا و چطور !!! جنایت این حیوانات از کسی پوشیده نیست که الان جای سوال داشته باشه
ناشناس۳۱۰۸۱۲۰۱۱:۴۰:۵۵ ۱۴۰۲/۴/۱
قرار نیست به هم اهانت کنیم. خوب بنده خدا امارشونو نداره.گناهی که نکرده
جانم فدای ایران۳۱۰۷۵۲۲۰۲:۰۹:۴۴ ۱۴۰۲/۴/۱
تو از کجا میدونی که جنازه ها پیدا نشد؟؟ عقل کل
ناشناس۳۱۰۷۵۶۳۰۳:۰۱:۴۵ ۱۴۰۲/۴/۱
نکته جالب خبر خوب در کامنتا این شده ک دیگه از مثبت و منفی دادن جانیان آلبانی تبار خبری نیست .. باور کنید اینا اگه سیستم دم دستشون بود و حالی داشتن این کامنت کلی مثبت می‌خورد طوریک هرکی ندونه و اینارو نشناسه با دیدن این حجم از مثبت تصور می‌کرد این وحشی خدانشناس همه آب داده فرستاده خونه و بقیه دارن دروغ میگن ... واقعا ب حدی از زدن اینا خوشالم ک خودمم فک نمیکردم ی همچین روزی اینجور حال خوبی داشته باشم ...
ناشناس۳۱۰۷۵۶۷۰۳:۱۶:۳۵ ۱۴۰۲/۴/۱
این چه سوالیه یعنی چی، این همه تو دنیا جنایت میشه حتی یه ناخونشون پیدا نمیشه کرد،،
محمود۳۱۰۷۵۹۸۰۴:۵۸:۲۸ ۱۴۰۲/۴/۱
کافیست آمار شهدای حمله منافقین به ایران را از بنیاد شهید بگیرید والسلام
فرشید۳۱۰۷۷۸۴۰۸:۳۸:۱۱ ۱۴۰۲/۴/۱
شما شاید در جریان نباشید ، در اون منطقه گورهای دسته جمعی ، ایرانی و عراقی متعدد هست ، و الان تشخیص آن کمی مشکل هست بنابر این شاهد هستیم بعد از این مدت طولانی شاهد تفحص شهدای گمنام هستیم
محمد۳۱۰۷۸۶۶۰۹:۱۷:۱۹ ۱۴۰۲/۴/۱
منافقین در جنگ هویتشان معلوم شد که ایرانی را دربرابر ایرانی وارد جنگ کردند واز شهید شدن رزمندگان ابایی نداشتند
عباد۳۱۰۸۵۵۶۱۶:۲۶:۳۷ ۱۴۰۲/۴/۱
دنبال کردی که پیدا نشد؟
ناشناس۳۱۰۶۸۳۰۱۵:۴۴:۵۸ ۱۴۰۲/۳/۳۱
بره به جهنم و در آن تا قیامت عذاب بکشه
ناشناس۳۱۰۷۲۳۱۲۲:۱۰:۴۵ ۱۴۰۲/۳/۳۱
لعنت بر رجوی ودارودسته اش.
ناشناس۳۱۰۷۵۳۲۰۲:۱۴:۰۷ ۱۴۰۲/۴/۱
اووف جیگرم حال اومد کی زدن من نفهمیدم
ناشناس۳۱۰۶۸۶۲۱۶:۰۹:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۳۱
در نظام طبیعت خداوند، ظلم و جنایت و ستم پاسخ سخت و درناکی داره همیشه
ناشناس۳۱۰۷۴۲۴۰۰:۴۷:۳۹ ۱۴۰۲/۴/۱
نه در این دنیا ، این جنایتکار که دهها نفر را قتل عام و در قتل عام صدها بیگناه نقش داشت فقط یکبار مرد ، این دنیا ظرفیت مجازات عادلانه را ندارد لذا باید در جهان دیگر جواب بدهد
ناشناس۳۱۰۶۹۶۵۱۷:۱۸:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۳۱
نکبت ...به جهنم
علیرضا۳۱۰۷۰۲۶۱۸:۳۱:۲۱ ۱۴۰۲/۳/۳۱
خون شهدا دامن هر کس رو که به مردم ایران خيانت کرده در هر لباس و درهر جا که باشد، رو خواهد گرفت، حالا چه منافقین باشند، چه خيانت کاران داخلی.
ناشناس۳۱۰۷۵۲۶۰۲:۱۱:۰۱ ۱۴۰۲/۴/۱
دمت گرم کارت بیست
غ ر۳۱۰۷۵۷۱۰۳:۳۱:۱۸ ۱۴۰۲/۴/۱
آری خون شهدا هرگز به هدر نمی‌رود خون پاک شهدا تمامی خائنین را چه خارجباشد چه داخل دامن تمامی آنها را می‌گیرد لعنت بر رجوی ولعنت بر تمای کسانی که به ایران به نظام و بیت المال ایران خیانت کنند درود بر سربازان گمنام وطن
ناشناس۳۱۰۷۰۳۳۱۸:۳۹:۳۶ ۱۴۰۲/۳/۳۱
عبدالوهاب جهرمی معروف به علی مستشاری وفرمانده افشین در عملیات فروغ جاویدان در پایگاه اشرف ۳و۴ به هلاکت رسیده و به قعر جهنم رفت پلیس آلبانی باید تمام منافقین کور دل را به رگبار می بست و همه منافقین را سر به نیست می کردند مردم ایران خاطرات بدی از منافقین کور دل به ذهن‌شان دارند منافقین اصلا بوی از انسانیت نبردند به هم وطنان خودشان در سر پل ذهاب وکرند غرب رحم نکردند...
محمودگمنام۳۱۰۷۰۳۹۱۸:۴۴:۲۷ ۱۴۰۲/۳/۳۱
بنام خدا اروپاییها به این نتیجه رسیده اند که کار این گروه را تمام کنند...قبل از انکه ایران ترتیب کارشان را بدهد برای ورود بجهنم
رضا۳۱۰۷۳۶۵۰۰:۱۰:۰۱ ۱۴۰۲/۴/۱
نه اینجور نیست؟؟؟ این حاصل کلی تلاش سربازان گمنام امام زمان است
ناشناس۳۱۰۷۰۴۷۱۸:۵۵:۳۳ ۱۴۰۲/۳/۳۱
حق امد وباطل نابود شد همانا باطل نابود شدنی ست به یاری خدا
ناشناس۳۱۰۷۲۰۳۲۱:۵۲:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۳۱
آن شاءالله
ناشناس۳۱۰۷۰۵۴۱۹:۱۱:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۳۱
منفور ترين گروه تمام تاريخ ايران همين منافقين ملعون هستند خدا لعنتشان كند
ناشناس۳۱۰۷۰۵۹۱۹:۲۵:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۳۱
اینها از بدترینها بودن وهستن
نادر رشیدی۳۱۰۷۰۷۵۱۹:۳۹:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۳۱
باید برد موشکهای ما تا آلبانی برسد و هر چه زودتر پایگاه مزدوران و خائنین به وطن این جنایتکاران منافق به درک واصل شوند
مومنی۳۱۰۷۲۱۹۲۲:۰۴:۵۲ ۱۴۰۲/۳/۳۱
خدا لعنت شوون کنه وطن فروش به درک حاصل شد من برادرم در همون زمان و در همان منطقه مفقود شده دلم خنگه که نابود بشن
احمد۳۱۰۷۱۲۷۲۰:۳۲:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۳۱
خداروشکر، انشالله الباقی منافقین تروریست بدرک واصل خواهند شد.الهی آمین
حسینی۳۱۰۷۱۵۴۲۱:۰۸:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۳۱
سال ۶۵ نیروی رزمی سپاه بودم در خط تنکاب از خطوط مقدم منطقه گیلانغرب و روبروی شهر خانقین،ما مشغول دفاع از حریم وطنمان بودیم،همین منافقین که آنموقع زیر پرچم صدام بودند شبانه یک واحد ارتشی رو در سمت راست خطوط ما مورد ضربت قرار داده بودند و سپس با لباس مبدل و در لباس خودی وارد خطوط ما بعنوان نیروی ایرانی شدند و سعی در گرفتن خطوط ما با اصول فریب داشتند که با هوشیاری بچه ها درگیری سختی با ما شروع کردند که تا سپیده دم ادامه داشت.آن شب رو از یاد نمیبرم که این خودفروشها و وطن فروشها تعداد زیادی از خالص ترین و بی ادعا ترین رزمندگان و همسنگرانم را به شیوه ای فجیع به شهادت رساندند.البته ضربات سنگینی از ما خوردند و نزدیکهای صبح پا به فرار گذاشتند.سال ۶۷ هم بعد از قبول قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران و آتش بس بین ما و عراق ،چند روزی گذشته بود که مجددا عراق به مرزهای ما حمله کرد و همین منافقین با پشتیبانی عراق از قصر شیرین وارد شدند و شهر سرپل ذهاب و دالاهو و اسلام آباد غرب رو تصرف کردند،همان شب در گردنه چهار زبر یا همان گردنه مرصاد نیروها ی خودی محور جاده رو خاکریزهای متعدد زدند و درگیری سختی شروع شد.جنایات زیادی در مسیر انجام داده بودند.اما نیروهای جان برکف زمینی و هوایی و هوانیروز از چند محور به انهدام نیروها و ادوات نظامی این سازمان منحوس که آن زمان به ارتش آزادیبخش خود را معرفی میکردند، پرداختند.باید محور گردنه و حسن آباد رو میبودید و میدید که مملو شده بود از نفربرهای زرهی و خودروهای رزمی منهدم شده منافقین و جنازه های تلنبار شده و متعفن آنها زیر تیغ آفتاب که باد کرده بودند ،نهایتا با خفت ،عملیات فروغ جاویدانشان در هم کوبیدیم و پابه فرار گذاشتند.قرار بود تهران رو تصرف کنند و به خیال خامشان در سایه صدام ،ایران عزیز رو تصرف کنند.چه دردناکه یادآوری آن روزها
میرشحاع۳۱۰۸۱۸۰۱۲:۰۸:۰۰ ۱۴۰۲/۴/۱
سلام هیچ دقت کردید چرا اروپا و انگلیس و امریکا هیچ زمان چنین گروههایی ندارند و فقط جهان سوم هست که همیشه در گیر است چون سازنده این گروهکها همانها هستند
حسام۳۱۰۷۱۷۳۲۱:۲۹:۴۳ ۱۴۰۲/۳/۳۱
عبدالوهاب جهنمی بدرک واصل شد بوی تعفن و فساد از داخل این سازمان جهنمی بوضوح به مشام اهل دانش و علم میرسد اخبار بریده های سازمان و رفتار جنایت امیز آنان در ایران فراموش شدنی نیست این افراد در اردوگاه هایشان بیماران روانی هستند که افکارضد اجتماع دارنداین افکار روانی مکان و کشور نمی شناسددر هر کجای دنیا باشند آخرش موی دماغ آنجا خواهند شد و دست صاحبان خودش را گاز خواهندگرفت ،بقول فرمایش قران در سوره منافقین قاتلهم الله انی...خدابکشدشان
اسحاق۳۱۰۷۱۷۵۲۱:۳۲:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۳۱
بحق فاطمه زهرا ریشه اش از این دنیا چیده شود
ناشناس۳۱۰۷۱۸۶۲۱:۳۷:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۳۱
منافقین از کفار بدترند
ناشناس۳۱۰۷۲۰۸۲۱:۵۴:۴۷ ۱۴۰۲/۳/۳۱
برو به جهنم انشاالله بقیه رفقای تم پشت سرت میان
حبیب۳۱۰۷۲۱۰۲۱:۵۵:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۳۱
امیدوارم همه این سفاکان بی رحم به سزای اعمالشان برسند
ناشناس۳۱۰۷۲۳۴۲۲:۱۱:۴۷ ۱۴۰۲/۳/۳۱
سزای تمام جنایتکاران درقعر جهنم است
کامبیز۳۱۰۷۲۳۶۲۲:۱۲:۴۳ ۱۴۰۲/۳/۳۱
با اینکه با کشتن انسانها بطور کل مخالف هستم ..اما دست پلیس آلبانی درد نکنه ..اینا کثافاتی بیش نیستن که اگه به قدرت برسن حتی از داعش هم میتونن بدتر باشن
ناشناس۳۱۰۷۲۳۷۲۲:۱۳:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۳۱
بی‌ شرف ترین،بی وجدان تر و کثیف ترین قشر همین منافقین رجوی هستند که حتی یک دهم درصد هم در ایران جایگاه و اهمیت ندارند(حتی بین منتقدین و معترضین)این وطن فروشها در زمان جنگ ۸ ساله بهترین جوان‌های مارا در رکاب صدام ملعون به قتل رسوندن و پرپر کردن و میلیونها ایرانی را داغدار...،ایناحتی بویی از انسانیت نبرده اند والسلام
زهرا۳۱۰۷۲۳۸۲۲:۱۳:۳۳ ۱۴۰۲/۳/۳۱
ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین تصمیم داشتند حکومت نوپای جمهوری اسلامی راازبین ببرند به لطف الهی چهل واندی سال گذشت اگرچه باسختی اماجمهوری اسلامی مان ایستاده است ومردم همچنان وفادار وسیه رویان تاریخ بدرک واصل شدند واین خیانتکار به انسانیت هم به اسفل سافلین قعرجهنم
ناشناس۳۱۰۷۲۴۳۲۲:۱۷:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۳۱
مزاحمین خلق در واقع .خدا لعنتشون کنه
محمد معدنی پور۳۱۰۷۲۴۵۲۲:۱۷:۲۷ ۱۴۰۲/۳/۳۱
با دوستی که گفته برد موشک‌ها مون به آلبانی بزسه موافقم همه شون به درک واصل شن خائن ترین وحشی های کل جهان هستند
Mohamad۳۱۰۷۲۵۰۲۲:۲۲:۴۱ ۱۴۰۲/۳/۳۱
تو آتش جهنم بسوزه .جنایت کار کثیف.
حسین۳۱۰۷۲۵۲۲۲:۲۴:۱۴ ۱۴۰۲/۳/۳۱
منافقین از کفار بدترند
حسین۳۱۰۷۲۵۴۲۲:۲۵:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۳۱
دولت آلبانی خیلی زودترازاینها میبایست منافقین رانابودمی کرد
محمود۳۱۰۷۲۵۵۲۲:۲۶:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۳۱
برد موشکها را خوب امدی .این درسته . این خایننین را باید به درک واصل کرد .
بازنشسته ایرانی۳۱۰۷۲۶۱۲۲:۳۴:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۳۱
خداوند لعنت کند شیطان ودارو دسته اش را وکسانی که طرفداری این گروه لعنتی را میکنند.خداوندبرحق است و حق بر باطل پیروزاست.لعنت خداوندبراین گروه شیطان صفت
داودی۳۱۰۷۲۶۴۲۲:۳۴:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۳۱
اینان فقط وطن فروش نبودند بلکه جنایتکارانی بودند که دستشان بخون بیگناهان آلوده س وبرای ملت شناخته شده اند
ایرانی اصیل۳۱۰۷۲۶۵۲۲:۳۶:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۳۱
این عاقبت خاعن و وطن فروش است ...دیر و زود داره سوخت وسوز نداره.اخرش بارسوایی،به درک واصل شد .
کریمی۳۱۰۷۲۶۷۲۲:۳۷:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۳۱
یعنی این جنایتکاران کثیف حیف نیس درموردشان وقت بزارید؟؟؟ رهبر ملعونش که درک واصل شده وزن اجاره ایش که کثیفتر از خود رهبرش هست وبدبخت زنان و مردانی که هنوز در دام این خودفروختگان کثیف اسیرند خدا اول عقلشان بده وبعد نجات
علی۳۱۰۷۲۶۹۲۲:۳۹:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۳۱
هیچ موجودی این قدر جنایت نمی کند نمی دانم چه اسمی روی اینها باید گذاشت
سید محمد فاطمی نیا۳۱۰۷۲۷۲۲۲:۴۱:۲۲ ۱۴۰۲/۳/۳۱
سفاکترین،رذلترین و ناجوانمردترینِ انسان نماهایی که تا کنون روی کره ی زمین پیدا شدند همین فرقه پستِ منافقینِ ضدآ خلق و وطن هستند.
ناشناس۳۱۰۷۲۸۱۲۲:۵۲:۵۲ ۱۴۰۲/۳/۳۱
این وطن فروشان
روح اله دولاح۳۱۰۷۲۸۲۲۲:۵۴:۳۱ ۱۴۰۲/۳/۳۱
با سلام و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز فرمانده کل قوا گروهک نامشرع منافقین بداند سرنوشتی جز نابودی برایتان متصور نیستیم و انگشت اشاره ام به مسعود رجوی و مریم رجویی است در اینجا یعنی جمهوری اسلامی ایران کسی برای شما تره خورد نمی کند همانطور که در ده شصت شما را از این مملکت بیرون کردیم شما را نابود خواهیم کرد همانطور که پدر خوانده شما صدام حسین و حزب بعثت با خواری و ظلت تمام از صحنه روزگار محو کردیم جمهوری اسلامی ایران با رهبری عالمانه و دانشمند خود امام خامنه ای عزیز کجاست و ارباب شما صدام حسین کجاست ما تبدیل به یک قدرت برتر نظامی و اقتصادی و فرهنگی خاورمیانه شدیم و شما منافقین کفار نابودی شما را در آینده نزدیک خواهیم دید مطمئن باشید در آخر خدایا نمی دانم مرگم و چگونه میمیرم ولی بحق غریبی امام حسین و شهدای عزیز انقلاب اسلامی و شهدای هشت ساله دفاع مقدس و شهدای مظلوم مدافع حرم مرگ بنده ختم به شهادت بگردان انشاالله سایه امام خامنه ای عزیز فرمانده کل قوا مستدام باد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر نتانیاهو گرگ صفت و مرگ بر منافقین کفار ومرگ بر مسعود رجوی و مریم رجویی و مرگ بر پهلوی های گرگ صفت رضا پهلوی و فرح پهلوی در آخر ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه ای
ناشناس۳۱۰۷۵۹۶۰۴:۵۴:۴۵ ۱۴۰۲/۴/۱
کدوم مسعود رجوی؟ اونکه چند ساله به درک واصل شده !
ناشناس۳۱۰۸۱۷۰۱۲:۰۲:۰۲ ۱۴۰۲/۴/۱
درود. هرجنایتکاری با هر جنایتی روزی به سزای اعمالش خواهد رسید . من خود شاهد جنایت این گروه نابکار خودفروش کثیف در اسلام آباد بودم
ایلیا۳۱۰۷۲۹۰۲۳:۰۲:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۳۱
الا لعنت الله علی القوم الظالمین و سیعلم الذین ای منقلب ینقلبون
ابی۳۱۰۷۲۹۶۲۳:۰۵:۲۶ ۱۴۰۲/۳/۳۱
مجاهدین خلق یه مشت وحشی و دیوانه هستند با اون عقاید گوهی شان
محسن۳۱۰۷۳۰۰۲۳:۰۸:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۳۱
این پست فطرتا بیشرف اگه انسان بودند که زمان جنگ که تمام غرب وشرق دورمون کر ده بودند نمیفتند دست صدام ماچ ‌‌کنن.حیف از جوونمون که رفتند اگر اونها به دست این بیشرف شهید نمیشدن وضعیت کشورمون ازهرنظرخوب بود.
ساسان۳۱۰۷۳۰۸۲۳:۱۷:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۳۱
چرخ روزگار همینه
رضا۳۱۰۷۳۰۹۲۳:۱۹:۳۵ ۱۴۰۲/۳/۳۱
جنایتکاران وقاتلان چه دراين دنیا وچه آخرت مجازات خواهندشد
کرار۳۱۰۷۳۱۶۲۳:۳۱:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۳۱
تف به روح پلیدش عاقبت وطن فروشی مرگ نکبت بار است
حسن۳۱۰۷۳۳۵۲۳:۴۹:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۳۱
........،الهی خون شهداگریبان این آدمهارا بگیرد،،،خواهشا پیام من‌را پخش کنید
علی۳۱۰۷۳۳۶۲۳:۵۱:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۳۱
این حیوان‌ها واقعا جانی هستند
محمود از اراک۳۱۰۷۳۳۷۲۳:۵۲:۵۶ ۱۴۰۲/۳/۳۱
منافقین از کفار بدترن
ناشناس۳۱۰۷۳۳۹۲۳:۵۳:۱۴ ۱۴۰۲/۳/۳۱
سلام. خدایا شکرت خون پاک شهدا دامنش را گرفت منتظر به خون کشیدن بقیه منافقین هستیم آه اون همه ترور و ناجوان مردی باید سراغشون بره آن شالله نابودی تمامی منافقین در هرجای دنیا هستیم
ناشناس۳۱۰۷۳۴۰۲۳:۵۳:۵۰ ۱۴۰۲/۳/۳۱
خدا نیامورزدش و با یزید و ابن ملجم شمر محشورگردد
ح۳۱۰۷۳۴۴۲۳:۵۷:۲۲ ۱۴۰۲/۳/۳۱
خدا را شکر رفت درک فاصل شد بی پدر، ایران هميشه پایدار باد
ناشناس۳۱۰۷۳۴۶۲۳:۵۷:۴۵ ۱۴۰۲/۳/۳۱
بنده این فرد هلاک شده را نمی شناسم ولی یادم میاد که چطور دو منافق اهل شهر جهرم یک بستنی فروش بیگناه را به شیوه ای ناجوانمردانه ترور کرده و فرار کردند که بعدها دستگیر و اعتراف کردند. یادمه این بستنی فروش آدمی کم سواد با ریشی انبوه بود که عکس امام تو مغازه ش بود و در تظاهرات هم صدای رسایی ؛در شعار دادن؛ داشت. نه نظامی بود و نه کسی را کشته بود. خودتون تصور کنید، بستنی فروش ساده ای در یک شهر کوچک که حسابی طرفدار انقلاب بود. یک بعد از ظهر خلوت اونو با فریب به یک گودال مخروبه کشاندند و با سه گلوله 9 میلیمتری ( که اسب را هم می کشه) او را شهید کردند. همسایه ها فقط فریاد یا حسین او را شنیده بودن. خودم محل شهادت او را از نزدیک دیدم، درست وقتی که پاسدارا اونجا سه پوکه پیدا کردند. لازم به شعار دادن نیست. منافقین اینطور بودن و هستن. اتوبوس شهری که در شیراز با بمب آتش زا شعله ور کرده بودن هم پس از سوختن دیده ام. شاهدین از سوختن مسافرها و به خصوص زن حامله و کودک دو ساله می گفتند. بدون شعار و بلکه با یادآوری خاطرات میگم که هرچه در تاریخ راجع به ابن ملجم و شمر و حتی داعش شنیدید را با کارهای منافقین فراموش خواهید کرد.
رضا۳۱۰۷۳۴۷۲۳:۵۷:۵۰ ۱۴۰۲/۳/۳۱
از زمان حمله به مقر سازمان در عراق تا الان سازمان در البانی است مسعود رجوی اثری ازش نیست در حمله به البانی هم این زن ومرد اثری ازشان در کنمپ نبود فقط عده ای حدود ۲۰۰ نفر در کنپ دایمی هستن بقیه کنپ را ترک کردن اعضا سازمان میدانند تحت هیچ شرایطی مردم وامریکا انها را تایید نمی کنند از طرفی اکثریت پابه سن گذاشتن قادر به فعایت نیستن رهبر سازمان هم‌ ظاهرا از نوعی بیماری ارثی که منجر به فلج شدنش شده رنج می برد مریم هم اگر کمی دقت کنید شبیه بچه های عقب افتاده ذهنی نشان میدهد بنابراین با کمی پیگیری نیروها مجاهدین کنپ را ترک و در جهان متفرق می شوند شاید هم این نظریه که هم اکنون درحال برنامه ریزی برای ترک البانی باشند دور از انتظار نیست
اکبر۳۱۰۷۳۵۵۰۰:۰۲:۴۶ ۱۴۰۲/۴/۱
ببینید هیچ زمانی هیچ جنایت کاری نتونسته جان سالمی به در برد طبیعت روزگار این است
رضا ...ش..۳۱۰۷۳۵۷۰۰:۰۴:۱۱ ۱۴۰۲/۴/۱
روحش با اسلافش و اجداد خبیث اش که یقینا از اصحاب قتله کربلا یعنی شمر و عمر سعد و یزید و حرمله میباشند در اسفل السافلین و اعماق جهنم محشور باشد
رضا۳۱۰۷۳۶۳۰۰:۰۸:۴۹ ۱۴۰۲/۴/۱
چه خبره ؟؟؟ البانی داره باهامون راه میاد؟ عربستان آدم شده ؟ فرانسه نشست منافقین رو اجازه نداد ..واقعا چخبره؟؟؟
محسن۳۱۰۸۳۵۵۱۳:۴۷:۲۴ ۱۴۰۲/۴/۱
هیچ خبر. قدرت میدانی. اقتدارنظامی. سیاست‌های درست خارجی. اتاق فکر درست. بلاخره یواش یواش جواب میده
ناشناس۳۱۰۷۳۷۰۰۰:۱۳:۴۲ ۱۴۰۲/۴/۱
خدا رو شکر همچین حیوان بز دل رابه درک واصل کردن جنایت کار
منوچهر۳۱۰۷۳۷۵۰۰:۱۷:۲۰ ۱۴۰۲/۴/۱
عاقبت خیانت به وطنت
عبدالله۳۱۰۷۳۸۱۰۰:۲۳:۱۵ ۱۴۰۲/۴/۱
اکنون مهمان رئیسش رجوی ملعون است خوش باشند در کباب پزی جهنم فیها خالدون
ناشناس۳۱۰۷۳۸۶۰۰:۲۵:۱۴ ۱۴۰۲/۴/۱
مسعود لجنی ومریم قجر چقدر برا صدام دم تکون دادن
یوسف۳۱۰۷۳۹۰۰۰:۲۷:۲۸ ۱۴۰۲/۴/۱
به امید نابودی تمام دشمنان ایران بزرگ
اااااااااا۳۱۰۷۴۰۸۰۰:۳۷:۱۳ ۱۴۰۲/۴/۱
مجاهدین نه سازمان منافقین درست تره
فرشید۳۱۰۷۴۰۹۰۰:۳۷:۱۳ ۱۴۰۲/۴/۱
برو به جهنم وحشیهای پست فطرت
ناشناس۳۱۰۷۴۱۳۰۰:۴۰:۰۹ ۱۴۰۲/۴/۱
خدا لعنتش کنه
جاوید۳۱۰۷۴۱۴۰۰:۴۱:۱۷ ۱۴۰۲/۴/۱
به درک ، این گروه میان مردم محبوب نیستند ، اینا دشمن ایران هستند.
م.ش۳۱۰۷۴۱۵۰۰:۴۱:۲۰ ۱۴۰۲/۴/۱
واقعا خوشحالم از اینکه این جنایتکار که دستش به خون ایرانیان آعشته بود به درک واصل شد.من در سال ۶۷ در عملیات فروغ جاودان جنایتهای این مزدوران را از نزدیک دیدم ،اگر شکست نمیخوردند به هیچکس رحم نمیکردند .
علی ابراری۳۱۰۷۴۱۶۰۰:۴۲:۳۴ ۱۴۰۲/۴/۱
سلام منفورترین گروهک تاریخ ایران را همین مجاهدین یدک می‌کشند خائنین بی آبرو
یوسف۳۱۰۷۴۱۹۰۰:۴۴:۱۴ ۱۴۰۲/۴/۱
لعنت خدا برمنافقین
مهدی۳۱۰۷۴۲۵۰۰:۴۸:۵۲ ۱۴۰۲/۴/۱
تمام مردم از سازمان گروهک مجاهدین بدشون میاد حتی رسانه های ایرانی اون طرف آب هم اونارو آدم حساب نمیکنن مرگ براشون کمه
ناشناس۳۱۰۷۴۳۱۰۰:۵۳:۲۳ ۱۴۰۲/۴/۱
چوبدکردی مباش ایمن ز آفات که‌واحب‌شد طبیعت را مکافات وباهمان شمشیرکشته شودهرآنکه شمشیر دشمن‌ را تیز کند. وبقول قرآن کریم: انک لبالمرصاد. خداوند درکمین ستمکاران ست خواه شاه وخواه گداباشد ‌وباید عقوبت اعمال ناهنجار گذشته خودرا پس دهند.
رهروولایت.۳۱۰۷۴۳۴۰۰:۵۶:۳۹ ۱۴۰۲/۴/۱
خدابه حق خون مطهر شهدا عذابشو شدیدترکنه
ناشناس۳۱۰۷۴۳۸۰۰:۵۹:۱۸ ۱۴۰۲/۴/۱
مرگ بر منافق
صابر۳۱۰۷۴۳۹۰۱:۰۰:۵۰ ۱۴۰۲/۴/۱
صبرخدا است ‌ولی آخر انتقام گرفت
ناشناس۳۱۰۷۴۴۰۰۱:۰۱:۰۵ ۱۴۰۲/۴/۱
منافقین هیچ وقت دردل مردم ایران جای ندارند و میروند ما باید مواظب منافقینی باشیم که دینمان انها را بسیار خطرناک میداند و مشکل اینجاست که شناخته نمیشوند خداوند همه انها را لعنت کند.
ناشناس۳۱۰۷۴۴۸۰۱:۰۸:۲۶ ۱۴۰۲/۴/۱
اینها طبل تو خالی هستند همايش هاشون که‌ با پرداخت دستمزد های بسیاربالا سیاستمداران بازنشسته و از رده خارج رو برای سخنرانی میارن به سیرک و دلقک بازی بیشتر شبیهه اینا حتی میان مخالفین نظام هم جایی ندارند اونارو تمام شده حساب کنید
ناشناس۳۱۰۷۴۵۰۰۱:۱۴:۰۲ ۱۴۰۲/۴/۱
عامل ترور شهید صیادشیرازی ( زنی بنام مریم) هم در اردوگاه اشرف عراق سالها جلوتر به هلاکت رسبده
علی۳۱۰۷۴۵۵۰۱:۱۸:۵۲ ۱۴۰۲/۴/۱
دیپلماسی قوی در حوزه بین الملل بهمراه قدرت نظامی و دیگر متغیرها ،نتیجه اثر بخش خواهد داشت و کشورها برای حسن نیت نشان دادن به ایران فعالیت هایی را انجام خواهند داد که در راستای منافع کشور می باشد.در دنیای امروز ناگزیر هستیم که قدرتمند شویم.
ناشناس۳۱۰۷۴۶۰۰۱:۲۱:۵۲ ۱۴۰۲/۴/۱
این فرد بدنام یکی شکنجه گران و ستون پنجم ارتش صدام در واقعه کشتار کردها و شیعیان عراق هم بوده( واقعا اتتفاضه..)
ناشناس۳۱۰۷۴۶۱۰۱:۲۲:۱۵ ۱۴۰۲/۴/۱
عبد الوهاب فرجی رو توجهنم با شراب زقوم سیرابش می‌کنند تا انتهاش بسوزه پدرسوخته خوفروخته رو
ناشناس۳۱۰۷۴۶۳۰۱:۲۴:۰۰ ۱۴۰۲/۴/۱
چقدر‌ادمهای‌بی‌گناهی‌که‌بدست‌اینها‌کشته‌‌شدن
بهمن۳۱۰۷۴۶۶۰۱:۲۹:۲۲ ۱۴۰۲/۴/۱
رفت به درک اسفل السافلین.رفت به قهقرای جهنم.خوش بگذره کنار دست شمروخولیو یزیدوعمرسعد.
ناشناس۳۱۰۷۴۶۷۰۱:۲۹:۳۷ ۱۴۰۲/۴/۱
به درک ایشالله سرنوشت مریم و رجوی هم همین باشد
ناشناس۳۱۰۷۴۶۹۰۱:۳۲:۲۳ ۱۴۰۲/۴/۱
واقعا این مجاهدین ادم کش چقدر بی سواد ونفهم وحقیر وبی کله وبی مغز وبی وجود وخونخوار وجنایتکار ووحشی بودند که فقط ادم ها را بخاطر ریش یا بسته بودن یقهاشان ترور میکردند.... گور به گور بشین همه اتان نسل تان ریشه کن بشه ان شاالله
سعید۳۱۰۷۴۷۲۰۱:۳۴:۰۹ ۱۴۰۲/۴/۱
به درک واصل شد ...
علی۳۱۰۷۴۷۷۰۱:۳۷:۵۱ ۱۴۰۲/۴/۱
اون روز هم رسیده نزدیکه این خاکسترشدن این حیوانات
مجیدصادقی۳۱۰۷۴۸۷۰۱:۴۵:۰۴ ۱۴۰۲/۴/۱
تازه اول راه است منافقین کفتارپیرهستندوبخواهندونخواهندتایک دهه دیگرهیچ منافقی یامجاهدین وجودنخواهندداشت پایان عمرشان است نه توانی برایشان مانده این پیرکفتارههانه انرژی دارندخداراشاکرهستم که تمامشان را دارد رسوامیکند
ناشناس۳۱۰۷۴۹۱۰۱:۴۶:۳۶ ۱۴۰۲/۴/۱
برو به جهنم منافق کور دل آن شالله بقیه منافقان هم نابود بشوند که روزگارمردم ایران را سیاه کردند با ترورهای کور به عذاب علیم گرفتار شدی وخدا سزای آدم کشها را می دهد وخون به ناحق ریخته مردم ایران پایمال نمی‌شود آه مظلومان حلقوم کثیفش،را درید جنایتکار بی دین
مصطفی۳۱۰۷۵۱۵۰۲:۰۳:۰۱ ۱۴۰۲/۴/۱
لعنت خدا بر بر این گروهک کوردل
ناشناس۳۱۰۷۵۱۷۰۲:۰۴:۰۸ ۱۴۰۲/۴/۱
همه می میرند
مجید۳۱۰۷۵۱۸۰۲:۰۵:۱۷ ۱۴۰۲/۴/۱
چطور شده دولت البانی دست به این کار زده معلومه دیگه ماندن البانی نشینان برای اربابشان منافعی ندارد کم باید از روی صحنه روزگار محو بشوند رابطه خوب بشود وطن فروشان باید دنبال سوراخ موش باشند
ناشناس۳۱۰۷۵۲۴۰۲:۱۰:۱۱ ۱۴۰۲/۴/۱
مجاهدین خلق از جمله کثیف ترین انسانهای روی زمین هستند
ابوالفضل۳۱۰۷۵۲۸۰۲:۱۲:۱۷ ۱۴۰۲/۴/۱
خیانتکار و منافق از دزد بدتر است
سالار۳۱۰۷۵۴۰۰۲:۲۴:۴۵ ۱۴۰۲/۴/۱
اینها را باید زجر کش کرد نظام باید در قبال کم کردن برنامه هسته‌ای از اروپا و آمریکا بخواد اینا رو تحویل بدن بعدا در ایران خدمتشون هستیم اگر پا فشاری بکنن اين کار و خواهند کرد
تیمور۳۱۰۷۵۴۳۰۲:۳۲:۰۹ ۱۴۰۲/۴/۱
بالاخره دشمنان ما به دست دشمنانمان دارند نابود می شوند.خدایا شکرت.آتش به دامن خودشان
جلال شهبازی۳۱۰۷۵۴۵۰۲:۳۵:۵۹ ۱۴۰۲/۴/۱
این حیوانات انسان نما دیگه آخرخط رسیده اندوتاریخ مصرفشان مدتهاست تمام شده اینها اگرهم نفله بشوند دیگه نسلشان منقرض میشه به قعرجهنم تشریف میبرن هرچند این حیوانات که در سگدونی آلبانی زندگی نکبت بازی دارن روزی صدبار میمیرن وزنده میشن بیشرفهای بی وطن
ناشناس۳۱۰۷۵۴۹۰۲:۴۳:۲۰ ۱۴۰۲/۴/۱
خدا لعنتش کند
فردین۳۱۰۷۵۵۲۰۲:۵۰:۳۶ ۱۴۰۲/۴/۱
از گروه منافقین کثیف تر نداریم کسی که اسلحه به روی مردم خودش بکشد ودرجنگ در کنار دشمنان مردمان وطن خودش یعنی حزب بعث عراق قرار بگیرد بی غیرت تر وآشغال تر نداریم در جنگ تحمیلی عراق و ایران این بی غیرتها یک جبهه مستقل برعلیه ایران عزیزمان صف آرایی کرده بودند وچه جنایت‌هایی نکردن وامروز تک تک آنها باید تاوان اعمال خویش را باید بدهند
امین۳۱۰۷۵۵۴۰۲:۵۳:۵۹ ۱۴۰۲/۴/۱
خیلی دلم به حال اون حقیر سوخت تو غربت به درک واصل شد و خاک وطن ندید تمام مادران شهدایی که تو کشتنشون نقش داشت پل صراط منتظرشن خدا به دادش برسه خدا لعنتش کنه
روح اله۳۱۰۷۵۶۴۰۳:۰۴:۱۷ ۱۴۰۲/۴/۱
الی جهنم و بئس المصیر... دنیا با همه سختیهایش بهشت منافق است. وای بر منافق در محضرعدل الهی...لعنت خدا و بندگان خدا بر منافق...
بریده از بندهای اسارت۳۱۰۷۵۶۶۰۳:۱۲:۱۶ ۱۴۰۲/۴/۱
عبدالوهاب فرجی جهرمی با نام مستعار افشین یکی از جنایتکارترین عناصر فرقه رجوی بود. دلیل اینکه در پسورت نام علی مستشاری را یدک می‌کشید پس از سقوط صدام نیروهای آمریکایی نفرات سازمان بازجویی و مصاحبه میکردند و این برمیگردد به عملکرد فرجی قبل از انقلاب 57 که در ترور مستشاران آمریکایی نقش داشت .
اصغر۳۱۰۷۵۸۴۰۴:۱۲:۵۹ ۱۴۰۲/۴/۱
خدا را شکر که چنین موجود کثیفی به درک واصل شد وطن فروش قاتل
ناشناس۳۱۰۷۵۸۹۰۴:۳۶:۱۱ ۱۴۰۲/۴/۱
خوشحالم که به درک واصل شد
داود۳۱۰۷۵۹۰۰۴:۴۲:۴۲ ۱۴۰۲/۴/۱
لعنت خدا بر تمامی خائننین به ایران و ایرانی و درود خدا بر رزمندگان بی ادعا کشورم ایران
علی اصغر۳۱۰۷۵۹۲۰۴:۴۷:۰۲ ۱۴۰۲/۴/۱
سلام زیر چتر جنایت کار فقط جنایتکاران جمع می شوند,منافقین از کفار بدتر و همه آن ها سر و ته یک کرباسند ،جنایت کاران کوری که روی تاریخ را سیاه کردند،لعن و نفرین ابدی خداوندی بر این فرقه گمراه ، مزدور و بازوی اجرائی بیگانه گان.
علی۳۱۰۷۶۰۱۰۵:۰۳:۴۸ ۱۴۰۲/۴/۱
المک یبقی مع الکفرولایبقی مع الظلم لعنة الله علیهم اجمعین
آشنا۳۱۰۷۶۰۷۰۵:۱۱:۴۶ ۱۴۰۲/۴/۱
امید وا رم هر چه زودتر ریشه این ها نابود شود.وهمه اشان به مجازات برسند.لعنت بر مجاهدین خلق مریم رجوی سر نوشت زن دیکتاتور ایتالیا در جنگ جهانی دوم داشته باشد. یک .حرام زاده مثل مسعود رجوی است.
حسن۳۱۰۷۶۱۰۰۵:۲۱:۰۱ ۱۴۰۲/۴/۱
خداراشکر به درک واصل شدخدالعنت کنه
علی سلیمانی۳۱۰۷۶۲۶۰۵:۵۷:۰۳ ۱۴۰۲/۴/۱
دنیا جای بزن دررو نیست خون شهدا نابودشان کردمزدوران وطن فروش
ناشناس۳۱۰۷۶۳۲۰۶:۱۵:۵۶ ۱۴۰۲/۴/۱
چو بد کردی مباش ایمن زآفات که واجب شد طبیعت را مکافات
محمد۳۱۰۷۶۳۴۰۶:۲۷:۵۴ ۱۴۰۲/۴/۱
به امید روزی که دیگه نامی از منافقین نشنویم و شر انها از سر این‌ملت کم شده باشد
حمید۳۱۰۷۶۴۵۰۶:۴۲:۵۴ ۱۴۰۲/۴/۱
خداوند لعنت کند همه منافقین را ، باید مثل ... کشته شوند
ایران سرافراز۳۱۰۷۶۴۶۰۶:۴۳:۱۳ ۱۴۰۲/۴/۱
از این فرقه کثیف تر هنوز نیامده و نخواهد امد .... گروه بی تفکر ... مغز تهی ... هوش جلبک از این فرقه بیشتر است ... منافقین خلقی که رجوی و مریم بزرگشان باشد راهی جز جهنم که حیف جهنم نخواهند داشت ...
فاطمه زعیم باشی۳۱۰۷۷۱۱۰۷:۴۹:۵۶ ۱۴۰۲/۴/۱
منافقین از کفار بدترند امام خمینی .............. جنایات وحشتناک این داعشیهادر حق مردم وطن شان برکسی پوشیده نیست وزنده به گور کردن کودکان مظلوم عراقی از جنایات فراموش نشدنی این وحشی های سنگدل است
ناشناس۳۱۰۷۷۷۰۰۸:۲۵:۰۹ ۱۴۰۲/۴/۱
اینها که نه تاز گیهای به این سازمان پیوسته‌اند همان رجوی که بعدها پشت به وطن کرد مگر قبل از انقلاب سالها زندان ساواک نبود ولی از بدبختی حرف یک عده منحرف را گوش کرد تمام زحمات خودش را بر باد داد پسر نوح با بدان بنشست
ناشناس۳۱۰۷۷۷۶۰۸:۳۲:۴۸ ۱۴۰۲/۴/۱
لعنت بر این خائن وطن فروش ‌جنایتکار
ناشناس۳۱۰۷۷۸۳۰۸:۳۷:۵۹ ۱۴۰۲/۴/۱
خداوند تمام جنایتکاران را به خاک سرد بنشاند ونابود شوند چه در داخل ایرا وچه در خارج ایران
محسن۳۱۰۷۷۸۶۰۸:۳۸:۴۹ ۱۴۰۲/۴/۱
بزرگترین جنایت این گروهک جاسوسی و گرا دادن مراکز تجمع مردم عادی به نیروهای صدام بود هیچکس جنایت پناهگاه تپه ی شیرین کرمانشاه رو فراموش نمیکنه موشک از در ورودی پناهگاه داخل شد و صدها زن و کودک را کشت موشک بدون گرا دادن و جاسوسی مجاهدین چطور اینقدر دقیق از در وارد پناهگاه شد؟
ابراهیم۳۱۰۷۷۹۰۰۸:۴۱:۵۴ ۱۴۰۲/۴/۱
خدا لعنتشون کنه
حسن۳۱۰۷۸۰۰۰۸:۴۷:۴۹ ۱۴۰۲/۴/۱
خدا لعنت کند مسعود رجوی وبنی صدر آخه مریم رجوی زن ابریشم چی بوده که شده زن مسعود رجوی آخه هنوز ابریشم چی زنده ویکی از سران منافقین است ورجوی در عملیات که سردار بزرگ حاجی زاده به اشرف یک تو بغداد با موشک انجام شد به درک واصل شد
شهروند۳۱۰۷۸۱۸۰۸:۵۸:۰۹ ۱۴۰۲/۴/۱
منفورترین افراد در بین ایرانیان منافقین هستند که هرگونه جنایتی را علیه مردم بی گناه انجام داده اند (17 هزار ترور) مزدوران نادانی که هر دولت و کشوری خارجی براحتی از آنان علیه کشور و مردمشان سوئ استفاده می کند. آنها حتی به هیچ یک از قوانین خودشان که اعلام کرده اند هم پایبند نیستند،، فقط مزدوری و ذلت به هر قیمت، خدا لعنتشان کند
ناشناس۳۱۰۷۸۶۳۰۹:۱۶:۴۱ ۱۴۰۲/۴/۱
خدا لعنت کنه منافقین را و کسی از اینها حمایت کرد
ناشناس۳۱۰۷۸۷۳۰۹:۱۹:۵۴ ۱۴۰۲/۴/۱
خداروشاکریم که امدادهای غیبیش این وجود متعفن شیطان رو به درک واصل کردند. همشون برن به جهنم اسفل السافلین انشاءالله.
الان تو خبرها داشتم۳۱۰۷۸۹۰۰۹:۲۶:۴۰ ۱۴۰۲/۴/۱
الان داشتم اخبار روز دنبال میکردم نوشته بود پلیس آلبانی به مقر مریم رجوی حمله کرده که به امید خدا هیچ کشوری دیگه این سازمان تروریست منحوس راه ندن وله امید خدا تحویلشون بدن و جلوی چشم آمریکا و اسراییل محاکمه بشن تا خودشون اقرار به جنایت‌هایی که این چند دهه انجام دادن اعتراف کنن
محمود۳۱۰۷۸۹۷۰۹:۳۴:۲۰ ۱۴۰۲/۴/۱
لعنت خداوند براین افراد حیوان صفت باد
Gisoo۳۱۰۷۹۰۶۰۹:۳۹:۲۴ ۱۴۰۲/۴/۱
به درک واصل شد جنایتکار خبیث
سهراب۳۱۰۷۹۰۷۰۹:۴۰:۳۸ ۱۴۰۲/۴/۱
اینها دشمن مردم هستن یادزوارشهید داخل مرقد امام رضا افتادم که بدست منافقین به شهادت رسیدند
فرقی ندارد۳۱۰۷۹۰۸۰۹:۴۱:۰۱ ۱۴۰۲/۴/۱
درک ابدی مبارک .
اسیر جنگی۳۱۰۷۹۱۲۰۹:۴۴:۱۳ ۱۴۰۲/۴/۱
سلام بنده زمان جنگ مجروح شدم بعد به اسارت درآمدم زمان اتش بس مرا بردن قرارگاه شرق عراق تحویل منافقین دادند برای بازجویی کسی که مرا بازجویی میکرد آدم لاغری بود لباس منافقین تنش بود من زخمی بودم خیلی تشنم بود طلب آب کردم زد تو گوشم خیلی تحقیر شدم من اسیر جنگی بودم حق نداشت منو کتک بزنه اینو گفتم برای جوانان کم سن و سال فریب این گروهک ها نخورند خیلی خطرناک هستند
حسین دهقان کهنه سربازدفاع مقدس۳۱۰۷۹۱۴۰۹:۴۸:۱۰ ۱۴۰۲/۴/۱
این منافقان کوردل چه جنایت‌هایی که نکردندکاش سپاه مقعراین زالوصفتان رادرآلبانی موشک باران میکردتادل همه خنک شود.
شاکر۳۱۰۷۹۲۸۰۹:۵۴:۲۱ ۱۴۰۲/۴/۱
من رزمنده داوطلب بودم و در خط مقدم سال ۶۵ و ۶۶ جنگیدم. میدونم این وطن فروشها چه خیانتی به ملت کردن. مردم هرگز اونا رو نمیبخشن. انشاا.. نسلشان نابود بشه
احمد۳۱۰۷۹۳۰۰۹:۵۷:۰۰ ۱۴۰۲/۴/۱
خدا را شاکریم که به وعده خود عمل میکند در این شکی نیست وحشی ترین ودرنده ترین وکثیف ترین حیوانات وحشی از این منافقین خون اشام بهترین ها هستند. خدا لعنت کنه قوم کفار منافقین رو
جوان جوانی۳۱۰۷۹۳۹۱۰:۰۰:۵۲ ۱۴۰۲/۴/۱
این فقط یه بازی هست تا این گروه ملعون رو به بهانه نداشتن امنیتشون دوباره جابجا کنند قطعا مقصد بعدی اونها جای هست که پس ماندهای داعش قرار به یه شکل دیگه ظاهر بشند
مجید۳۱۰۷۹۷۴۱۰:۲۴:۳۰ ۱۴۰۲/۴/۱
اینا چی فکر میکنند،یک مشت جنایتکار،خائن به وطن و ملت،که بازیچه دست غربی ها شدند،دیگه هیچ جای دنیا راهشون نمیدند
رضا۳۱۰۷۹۸۸۱۰:۳۱:۰۵ ۱۴۰۲/۴/۱
خدا لعنتشون کنه که جه ظلمها که درحق این کشور وملت مظلوم کردند. انشاالله خدا ریشه همشون را بخشکاند .
ناشناس۳۱۰۸۰۰۴۱۰:۳۹:۰۱ ۱۴۰۲/۴/۱
این که منافقین در این دنیا گور به گور میشوند بخاطر خیانت‌های است که در کشورهای دیگر انجام میدهند حتی آن کشورها که با ایران مخالفند ازاین پس فطرتهای جانی خوششان نمی آید
سید۳۱۰۸۰۲۸۱۰:۵۲:۴۸ ۱۴۰۲/۴/۱
با سلام لعنت لعنت هزاران چقدر آدمهای بزگوار وبی گناه را کشتن خداوند جای حق نشسته خدایا جزای این وطن فروشها را بده که به کشور عزیزما خیانت کردند لعنت براونها
زهرا۳۱۰۸۰۳۰۱۰:۵۳:۰۴ ۱۴۰۲/۴/۱
این مرگ برای او کم است.بایدبا زجر بیشتر کشته می شد.خدا لعنتش کنه.
ناشناس۳۱۰۸۰۶۸۱۱:۱۴:۲۵ ۱۴۰۲/۴/۱
این حیوانات درنده نزدیک به ۱۸ هزار ایرانی که از بهترین ها بودن ترور کردن، باید همه را دونه دونه به ایران بیاورن ودرملا عام به مجازات برسانند.
محمد۳۱۰۸۰۷۶۱۱:۱۸:۴۸ ۱۴۰۲/۴/۱
نامردا خیلی جنایت کردند حالا ببین کی میخواست بر ما حکومت کند رحم به بچه مغزدار و پیرو جوان نمی‌کردند یاد صیاد شیرازی بخیر خیلی جوانمرد جلو این منافقین ایستاد
ایر.انی۳۱۰۸۱۴۵۱۱:۴۹:۲۵ ۱۴۰۲/۴/۱
در دوران جنگ همین منافق ها بودند که در جبهه با بی‌سیم منطقه هارا شناسایی وبه عراقی ها خبر می دادن حتی در کدام سنگر چند نفر هستند تا آن موقع عراق نمی توانست کاری انجام دهد
ناشناس۳۱۰۸۱۵۸۱۱:۵۷:۴۷ ۱۴۰۲/۴/۱
خدا لعنت کنه منافقین را چه جنایاتی کردن چقدر شهید چه لحظات دردناکی
ایرج۳۱۰۸۱۷۸۱۲:۰۷:۲۳ ۱۴۰۲/۴/۱
این آشغالها در هیچ جای دنیا جا و مکان ندارند
ج۳۱۰۸۱۸۲۱۲:۰۹:۰۷ ۱۴۰۲/۴/۱
من برادرم در مرصاد سرباز ارتش بود وازجنایت منافقین وخباثت فرماندهانشان متعجب ونفرت داشت این غده سرطانی هیچ پایگاهی ندارد واعضای آن اکثرا فریب خورده ونا آگاهند دردام اینها اسیر ند
ایرانی۳۱۰۸۱۹۴۱۲:۱۸:۵۴ ۱۴۰۲/۴/۱
خدایا شکرت. از وقتی این خبر رو شنیدم از خوشهالی پر درآوردم اعدام همه منافقین و سرکردهایشان بزودی در ایران عزیز
سعید۳۱۰۸۲۱۶۱۲:۲۹:۰۱ ۱۴۰۲/۴/۱
مزد خیانت و وطن فروشی ش را گرفته، عاقبت ظالم و خائن همین هست، به درک واصل شده،
جعفر۳۱۰۸۳۱۹۱۳:۲۰:۲۹ ۱۴۰۲/۴/۱
به درک واصل شد پدرسوخته وطن فروش
حمید۳۱۰۸۳۹۶۱۴:۱۶:۴۲ ۱۴۰۲/۴/۱
سلام به مردم صبورم.ماکه ازسال ۵۶ تاحالا انقدر غم دیدیم وصبر کردیم به عشق صلابت دین وکشور وملتمان بود.درود برشماملت که نزد خدا عزیز هستید.تکلیف دشمنانتان را خدا تعیین کرده .فقط نکبت واوارگی وعذاب ...دربهار ازادی جای شهداخالی...
الهه۳۱۰۸۴۲۵۱۴:۳۸:۲۴ ۱۴۰۲/۴/۱
به جهنم. اینا نفرت انگیزن
پرویز۳۱۰۸۴۴۲۱۴:۵۱:۴۳ ۱۴۰۲/۴/۱
نسل جوان فعلی ندیده‌اند منافقین کافر نجس چه جنایت‌هایی مرتکب شده‌اند آنها رزمنده زن بچه را در بیمارستان به رگبار بستند شهید کردن من 5سال در جنگ بودم...
آرش۳۱۰۸۴۴۵۱۴:۵۳:۰۴ ۱۴۰۲/۴/۱
برازنده ترین نام برای این گروهک کثیف و وطن فروش همان منافقین است.لعنت به خائنین
کورش۳۱۰۸۴۶۴۱۵:۰۴:۲۹ ۱۴۰۲/۴/۱
منافقین از کفار بدترن به درک که موردن.یا به درک واصل شدن تروریستای کثیف
محمد۳۱۰۸۵۷۰۱۶:۳۲:۴۱ ۱۴۰۲/۴/۱
بعضی ها نمی دونند. ریس مجاهدین که خواهر و برادر بودند.به عقد هم در آمده بودند تا گروهک را حفظ کنند. البته اینها دیگه پیرو پارتال شده اند. هیچ غلطی هم نمی تونند بکنند. فقط باید اسیران و جوانان ما که در زمان اسارت دست اینها افتاد باید تقاس پس بدهند. بیشتر اسیرها که دست صدام نبود دست همین گروهک بود.
سید از شیراز۳۱۰۸۵۸۳۱۶:۴۶:۱۲ ۱۴۰۲/۴/۱
... اینها فقط لیاقتشان همان عبارت ; منافق; است و تمام.
جواد۳۱۰۸۶۸۱۱۸:۲۷:۰۶ ۱۴۰۲/۴/۱
یک گله پیره خوک ارزش این بحثاروندارن درطویله شون گل بگیرن تمومه
رحمان۳۱۰۸۶۸۶۱۸:۳۰:۲۶ ۱۴۰۲/۴/۱
این وعده خداوند به کفار است
ناشناس۳۱۰۸۷۵۵۲۰:۰۰:۵۹ ۱۴۰۲/۴/۱
کافر که اسمش روشه،همه میدانند اون کافره اما منافق جیست ،منافق موجودیست که به اسم یک مجاهدت یه عده مثل خودش به وجود میاره که از کافر کثیف تر هستن و خداوند عذابشان چند برابر میکند فکرکنم هیزم جهنم میشوند تا کافران بسوزند ،لعنت خدا بر رون پلیدشون
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  2. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  3. حالا زمان مذاکره است

  4. لحظۀ پیداشدن لاشه بالگرد توسط تیم پهپادی

  5. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  7. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  8. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  9. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  10. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  11. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  12. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  13. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  14. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  15. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  16. خوشحالی مجری شبکه ۱۴ اسرائیل از خبر شهادت رئیس جمهور ایران

  17. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  18. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

  19. لنگرگاه جمهوری اسلامی در بحران‌ها کجا است؟!

  20. شناسایی هویت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور/ تایید سوختگی پیکرها/ آیت‌الله آل‌هاشم یک‌ساعت پس از حادثه زنده بوده است

  21. عملکرد سیاه آمریکا در تحریم ها از نگاه ظریف/ توضیحاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری/ آرامش در بازار ارز

  22. تعطیلی روز شنبه مانعی ندارد

  23. انتخاباتی حساس، حیاتی و سرنوشت‌ساز

  24. سخت، اما گذرا...

  25. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

پربحث‌های هفته

  1. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  2. حالا زمان مذاکره است

  3. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  5. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  6. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  7. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  8. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  9. لنگرگاه جمهوری اسلامی در بحران‌ها کجا است؟!

  10. شناسایی هویت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور/ تایید سوختگی پیکرها/ آیت‌الله آل‌هاشم یک‌ساعت پس از حادثه زنده بوده است

  11. عملکرد سیاه آمریکا در تحریم ها از نگاه ظریف/ توضیحاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری/ آرامش در بازار ارز

  12. انتخاباتی حساس، حیاتی و سرنوشت‌ساز

  13. سخت، اما گذرا...

  14. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

  15. خاری در چشم دشمنان

  16. آیت‌الله علم‌الهدی: ولایت مقدم بر عدالت است

  17. رحیم‌پور ازغدی: قبلا به شوخی می‌گفتند کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم الان اما در حال رخ دادن است

  18. مخالفت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه

  19. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

  20. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

  21. تعطیلی شنبه‌ها در مجلس رأی آورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  22. محل تدفین شهید آیت‌الله رئیسی مشخص شد/ اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهانش

  23. رهبر انقلاب: ایران خدمتگذار صمیمی، مخلص و باارزشی را از دست داد/ اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم

  24. تعطیلی پنجشنبه در مجلس رأی نیاورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  25. اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره توماج صالحی

آخرین عناوین