فیلم| روایتی از نحوه شهادت سروان قنبری در ایذه

  4020322117 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

به گزارش فارس، همزمان با فراخوان معاندان برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد کیان پیرفلک نیروهای پلیسِ ایذه با اجرای طرح ارتقای امنیت در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند. در یکی از ایستگاه‌های تامین امنیت عمومی پسرعموی مادر کیان پیرفلک با خودروی تیبا به‌صورت عمدی به پلیس حمله کرد و سروان محمد قنبری را به شهادت رساند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۹۲۰۲۳۲۳:۳۳:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۲۲
این زن باعث این فجایع شد؟
ناشناس۳۰۹۲۰۷۲۲۳:۵۹:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۲۲
هدف این شیطان های کثیف چیه؟
ناشناس۳۰۹۲۰۸۸۰۰:۰۶:۵۲ ۱۴۰۲/۳/۲۳
نامرد ببین چطوری زده که کاپوت ماشین کج شده خون جنفتشون گردن زنه است .
آلاله۳۰۹۲۳۱۸۰۷:۲۳:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۲۳
اما فرد مهاجم پس از برخورد با پلیس ، اتومبیل را متوقف و از آن خارج شد.
ناشناس۳۰۹۲۷۸۸۱۲:۱۹:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۲۳
خارج شد و نشدش مهم نیست
ناشناس۳۰۹۲۷۹۴۱۲:۲۲:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۲۳
دوبار مقتول رو زیر گرفته؟
ناشناس۳۰۹۲۵۸۹۱۰:۱۵:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۲۳
قلب من ایذه
محمد۳۰۹۲۵۹۴۱۰:۱۸:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۲۳
این زن مشکل داره، لطفا درمان بشه تا فاجعه بزرگتر رخ نداده
ناشناس۳۰۹۲۶۴۸۱۰:۴۷:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۲۳
خدا اون شهید پلیس را رحمت کنه و به خانواده محترمش هم صبر بده
حمید خالدی۳۰۹۲۶۹۹۱۱:۲۹:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۲۳
من به خانواده سروان قنبری تسلیت میگم ما شهدای زیاد دادیم واقعاً اینجور مواردی ناراحت کننده هستن خداوند به خانواده ایشان صبر بدهد
ناشناس۳۰۹۲۷۴۴۱۱:۵۷:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۲۳
کاش کلا پلیس نمیرفت و با پهپاد غیر محسوس فیلم میگرفت و کنترل میکرد اگه اتفاقی میفتاد
ناشناس۳۰۹۲۸۰۸۱۲:۲۸:۰۸ ۱۴۰۲/۳/۲۳
چه پلیس دست گلی هم بود خانومش معلولیت داره ۵ تا بچه رو سرپرستی میکرد
محمد۳۰۹۳۱۶۷۱۵:۴۴:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۲۳
یه تولد بود تو قبرستون ...... آخه ایست و بازرسی زده بودن مگه چه اتفاقی میخواست بیوفته
yektanetتریبون

آخرین عناوین