حداد عادل: تقدیر رهبر انقلاب از مجلس یازدهم معنادار بود

  4020303137 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در بحث معاونت زنان اقدامات خوبی برای جذب و سازماندهی بانوان نخبه و انقلابی صورت گرفته و در دیگر معاونت‌ها هم نظیر احزاب و سازماندهی و شبکه‌سازی نیز اقدامات مؤثری صورت گرفته است.

حداد عادل: تقدیر رهبر انقلاب از مجلس یازدهم معنادار بود

به گزارش فارس، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نشست وبیناری با مسئولان و دبیران شورای ائتلاف در استان‌ها با اشاره به گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک این حماسه، گفت: باید این فرهنگ حماسه را دستورکار خود قرار دهیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به ماهیت تشکیل جلسات ماهانه وبیناری شورای ائتلاف، گفت: هدف ما این است که اهم حوادث و اتفاقاتی که به انقلاب اسلامی مربوط می‌شود، در این جلسات به آن توجه شود و آن را بررسی کنیم.

وی افزود: الحمدلله پس از دوران کرونا که دیدارهای رهبر انقلاب به روال طبیعی بازگشته، شاهد باشکوه بودن این دیدارها بودیم که از جمله آن به دیدار عید فطر که با حضور باشکوه مردم برگزار شد تا حضور ۳ ساعته ایشان در نمایشگاه کتاب و دیداری که امروز با نمایندگان مجلس داشتند، می‌توان اشاره کرد.

حداد عادل خاطرنشان کرد: بیاناتی که رهبر انقلاب امروز در دیدار نمایندگان مجلس داشتند بسیار مهم بود، که ایشان فرمودند: من از اوّل تشکیل این مجلس، اعتقاد خودم و علاقه‌ خودم به این مجلس را که از روی اطّلاع بود، عرض کردم، گفتم مجلس، مجلسِ انقلابی است. الآن هم من بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم. این مجلس بحمدالله مجلسی انقلابی است، باسواد، جوان، پُرتحرّک، پُرکار. البتّه قضاوت‌هایی که انسان راجع‌به یک مجموعه می‌کند، با نگاه به مجموعه است؛ حالا یک استثناهایی هم ممکن است وجود داشته باشد؛ به آن استثناها کاری نداریم. مجموعه را که انسان نگاه می‌کند، با نگاه مجموعی، این مجلس انصافاً یک مجلس انقلابی است. حالا از گوشه و کنار، از چپ و راست، یک متلکی، یک حاشیه‌ای، یک مثلاً چیزی گاهی به مجلس زده می‌شود، خب بگویند؛ نمی‌شود انتظار داشت که همه از آدم تعریف کنند؛ نه، بالاخره مخالفت‌هایی هم می‌شود، امّا واقع قضیّه همین است که عرض کردم؛ یعنی از روی آن اطّلاع و آگاهی‌ای که بنده دارم، این‌ [جور] است که این مجلس انصافاً این خصوصیّات را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بررسی مسائل منطقه‌ای پرداخت و گفت: درباره مسائل منطقه‌ای باید به حمله رژیم صهیونسیتی به غزه و شهادت فرماندهان جهاد اسلامی با هدف ایجاد تفرقه در آنجا اشاره کنم، که برعکس آنچه که صهیونیست‌ها فکر می‌کردند به اتاق فکر واحد جبهه مقاومت تبدیل شد و در آن مدت بیش از ۱۵۰۰ موشک به سمت آن ها پرتاب شد که در نهایت صهیونیست‌ها دست به دامان مصر برای آتش‌بس شدند، که این یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت بود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: ما در منطقه انتخابات ترکیه را هم داشتیم که به هر حال ترکیه کشور همسایه ماست و از این جهت اهمیت دارد و امیدواریم هر چه نتیجه نهایی این انتخابات می‌شود به نفع مردم آن کشور و کل منطقه باشد.

وی با اشاره به بازگشت ناوگروه ۸۶ به کشور، گفت: بازگشت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که با پیمودن حدود ۶۵ هزار کیلومتر به مسیر به کشور بازگشت بسیار حائز اهمیت بود.

حداد عادل افزود: بازگشت ناوشکن تمام ایرانی «دنا» که در معیت ناو یکصدهزار تنی مکران این سفر را به انجام رسانده، بسیار معنادار بود و در زمانی که دشمنان وعده منزوی شدن ایران را به خود می‌دادند، ایران در اقیانوس‌ها به عنوان یک نیروی موفق در آب‌های دنیا حضور داشت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه، گفت: از مسائل دیگر قابل توجه در مدت اخیر، سفر رئیس‌جمهور به کشور اندونزی بود که اهمیت بسیاری دارد، یکی از نتایج این قبیل سفرها  صحبت در رابطه با حذف دلار است و از نتایج آن این است که دلار از آقایی بیفتد و اگر این اتفاق رخ بدهد، این آمریکا است که از تسلط جهان پایین می‌آید.

وی با تأکید بر اقدامات داخلی دولت در یک ماه گذشته به سفرهای استانی رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: آیت‌الله رئیسی، در داخل کشور هم یک سفر به استان خوزستان و یک سفر به استان سیستان و بلوچستان داشته و یکی از اقدامات ایشان در هر دو سفر، حل بخشی از مشکل آب این دو استان بوده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به ریشه‌دار بودن مشکل آب در این استان‌ها، گفت: اگر چه تا پیش از این رؤسای جمهور مختلف وعده می‌دادند که این معضل را حل کنند، مشاهده کردیم که آقای رئیس‌جمهور این موضوع را در وادی عمل اجرایی کرد و بخش قابل توجهی از این مشکلات حل شد.

حداد عادل در ادامه درباره برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در ماه‌های گذشته در کشور، گفت: ما در ماه‌های فروردین و اردیبهشت شاهد برگزاری چندین نمایشگاه موفق بودیم، که ابتدا در ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن برگزار شد و بعد هم شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب بودیم که امسال از نظر حضور مردم بسیار خوب بود و غرفه‌های بسیاری وجود داشت و مردم مشکل کمتری داشتند.

وی در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاه کالاهای صادراتی هم بسیار مهم بود و در آن تولیدکنندگان کالاهای خود را به معرض دید عموم گذاشته بودند، البته برگزاری نمایشگاه نفت و پتروشیمی و حضور شرکت‌های بزرگ این عرصه نویدبخش رونق اقتصادی است و پیام‌های خوبی را به جامعه منعکس کرد.

حداد عادل در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اقدامات مؤثر شورای ائتلاف پرداخت و گفت: در شورای ائتلاف الحمدالله فعالیت‌ها روزافزون است و بنده شاهد سیر صعودی فعالیت جبهه انقلاب در همه استان هستم. 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: ما برای فعال‌تر شدن دفاتر استانی تاکنون برای ۲۲ استان معین انتخاب کرده‌ایم که متمرکز بشوند و برای مسائل آن استان برنامه‌ریزی کنند.

حدادعادل با تشکر از فعالیت معاونت‌های شورای ائتلاف خاطرنشان کرد: در بحث معاونت زنان اقدامات خوبی برای جذب و سازماندهی بانوان نخبه و انقلابی صورت گرفته و در دیگر معاونت‌ها هم نظیر احزاب و سازماندهی و شبکه‌سازی نیز اقدامات مؤثری صورت گرفته است.

وی افزود: در بحث اقدامات نظارتی شورای ائتلاف باید بگویم؛ برای هر نماینده و عضو شورای شهر یک کارنامه عملکرد تهیه کرده‌ایم تا بتوانیم از اقدامات هر عضو منتسب به شورای ائتلاف، یک تصویر واقعی داشته باشیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان خاطرنشان کرد: کارگروه‌های تخصصی شورای ائتلاف تشکیل شده و قصد داریم برای حل مشکلات مسائل اصلی کشور، پیشنهادات اصلاحی و راهکارهای خود را به مسئولان مربوطه ارائه دهیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۶۱۳۶۹۰۰:۰۷:۳۳ ۱۴۰۲/۳/۴
آقای حداد لطفاً واژه‌ی غیر انتفاعی را معنی کنید لطفاً واژه‌ی عدالت را معنی کنید لطفاً واژه‌ی فرهنگ را معنی کنید لطفاً واژه‌ی تبعیض را معنی کنید لطفاً منظور خودتان از جذب رایگان تعدادی از فرزندان مردم بی بضاعت در مدارس لاکچری فرهنگ را بیان کنید
ناشناس۳۰۶۱۴۸۲۰۳:۴۹:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۴
مجلس یکدست شده با قوه ی مجریه یعنی با دولت و دیگه بهانه ایی برای حل مشکلات ندارند
ناشناس۳۰۶۱۵۸۶۰۷:۴۶:۳۳ ۱۴۰۲/۳/۴
بنظرم به دلیل عدم توانایی در کنترل تورم و مشکلات مردم در دور بعد تغییرات زیادی در مجلس رخ خواهد داد.
ناشناس۳۰۶۱۶۰۸۰۸:۲۶:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۴
حضرت آقا در مورد مجلس فرمودند : &; استثناهایی وجود دارد &; ... و باید گفت : متاسفانه همان استثناها گاها آبروی نظام را برده اند !!!!
ناشناس۳۰۶۱۷۷۹۱۰:۵۵:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۴
امیدوارم در سایه حمایت های رهبری مشکلات معیشتی مردم حل بشود.
ناشناس۳۰۶۱۷۹۹۱۱:۰۹:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۴
چون حرف های مغرص علیه این مجلس زیاد زده شد در این 3 سال و رهبری جهت انگیزه بیشتر و جبران کاستی ها اعلام حمایت کردند. البته رهبر انقلاب همیشه از مسئولین تا زمانی که در مسند باشند حمایت می کنند حالا هر فرد و گروه و حزبی که باشد.
ناشناس۳۰۶۱۸۶۷۱۲:۰۹:۳۱ ۱۴۰۲/۳/۴
نظر کامل و تکمیلی هست
ناشناس۳۰۶۱۸۵۷۱۲:۰۰:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۴
موافقم ... خیلی معنا دار بود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  2. چرا این همه بد اخلاقی؟

  3. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  4. درباره توبه تتلو

  5. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  6. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  7. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  8. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  9. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  10. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  11. فردا دیر است...

  12. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  13. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  14. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  15. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  16. امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود

  17. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  18. تنوری که هنوز سرد است...

  19. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  20. ایثارگران را بدنام نکنید !

  21. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  22. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

  23. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  24. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  25. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

پربحث‌های هفته

  1. چرا این همه بد اخلاقی؟

  2. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  3. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  4. فردا دیر است...

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  6. تنوری که هنوز سرد است...

  7. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  8. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  9. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  10. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  11. پاسخ طحان‌نظیف به انتقادات روحانی از شورای نگهبان/ رقیب جدید قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم

  12. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

  13. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

  14. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

  15. هر چقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

  16. شهادت یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور

  17. واکنش کنعانی به اقدام ضد ایرانی کانادا

  18. رئیس‌جمهور: منزوی کردن زنان را قبول نداریم

  19. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  20. وزیر کشور: مردم با حضور در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات این کشور افزودند

  21. واکنش آمریکا به اظهارات هسته ای کمال خرازی

  22. رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/ هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم

  23. تکلیف ۳۰ منتخب تهران در مجلس تعیین شد + گرایش سیاسی

  24. نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

  25. افشاگری رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی علیه «احمد علیرضابیگی»

آخرین عناوین