نمایندگان ۳ خرداد به دیدار رهبری می‌روند

  4020231099

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان در آستانه آغاز چهارمین سال فعالیت مجلس یازدهم در روز چهارشنبه هفته جاری به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.

نمایندگان ۳ خرداد به دیدار رهبری می‌روند

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم در روز سه‌شنبه ۲ خردادماه برگزار می‌شود و بعد از آن جلسه مجلس برای موارد کاری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: نمایندگان متقاضی عضویت در هیات رئیسه تا قبل از آغاز جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲ خردادماه فرصت برای ثبت نام دارند و بعد از آن با شروع جلسه علنی انتخابات برگزار می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت که دیدار با مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه ۳ خردادماه خواهد بود.

yektanetتریبون

آخرین عناوین