محمد بهرامی درگذشت

  4020225166 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

محمد بهرامی طراح، گرافیست، نگارگر و از پایه‌گذاران گرافیک نوین ایران امروز دوشنبه ٢۵ اردیبهشت ماه در ٩٧ سالگی درگذشت.

محمد بهرامی درگذشت

بهرام کلهرنیا از اعضای انجمن گرافیک ایران و از هنرمندان پیشکسوت در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید این خبر گفت: متأسفانه ایشان امروز به رحمت حق رفتند. البته هنوز اطلاعی از جزئیات علت درگذشت ایشان ندارم.

وی گفت: ایشان از پیشگامان و بزرگان هنر مملکت بودند.

به گزارش ایسنا، محمد بهرامی طراح، گرافیست و نگارگر دیروز ٢۵ اردیبهشت ماه درگذشت.

او دوازدهم مهرماه سال ۱۳۰۵ در رحمت‌آباد رودبار متولد شده بود.

بهرامی را می‌توان از پایه‌گذاران گرافیک و به ویژه طراحی روی جلد دانست

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۴۶۲۱۳۰۹:۰۶:۲۰ ۱۴۰۲/۲/۲۶
روحش شاد.
ناشناس۳۰۴۶۳۰۱۱۰:۱۴:۱۲ ۱۴۰۲/۲/۲۶
خداوند رحمتشون کنه ...
ناشناس۳۰۴۶۳۴۴۱۰:۴۴:۳۵ ۱۴۰۲/۲/۲۶
یادش مانا
yektanetتریبون

آخرین عناوین