صحبت ها و درخواست های متهمین حادثه خانه اصفهان بعد از آخرین دادگاه

  4020223008 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

صحبت ها و درخواست های متهمین حادثه خانه اصفهان بعد از آخرین دادگاه‌شان برای اولین بار منتشر شده است. یکی از متهمین این حادثه گفت: به ما گفتند امشب رژیم عوض میشه، سریع رفتم اسلحه خریدیم. ️جرممان را قبول داریم.️کسانی که در خارج نشسته اند و می‌گویند بریزید بیرون، ما را بدبخت کردند و حالا خودشان در رفاه هستند.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۴۰۸۹۸۱۰:۱۶:۵۸ ۱۴۰۲/۲/۲۳
مگر سوپری سر محله اسلحه میرفرخته که سریع رفته خریده
ناشناس۳۰۴۰۹۲۷۱۰:۳۴:۰۹ ۱۴۰۲/۲/۲۳
چه فایده، همین الان کم نیستند امثال این هم وطن ها! اما الان بگیم، متهم میشیم به هزار تا چیز، اگر بگیم فریب نخورید، باز همینه، اگر بگیم دینو کنار نزارید، ربطی به رفتار بقیه نداره، باز فایده نداره. میشینید پای موبایل ذهنو مسموم میکنید، بعد توی خیابون اولین صحنه بدی که ببینید میگید ها! همش راسته! عجب وضعی داریم ما! بدون اینکه از جاهای دیگه خبری داشته باشیم. پرونده عمر ما زود بسته میشه، اون دنیا دیگه ازین فرصت ها نداریم که فیلم پشیمانم پر کنیم! همه اصلا نامرد و دزد، تو درست زندگی کن! همین!
ف۳۰۴۰۹۲۹۱۰:۳۸:۱۴ ۱۴۰۲/۲/۲۳
سلام وخسته نباشید به تمامی افراد نیکوکار وبا گذشت، این سخنان این افراد را در تلويزيون اطلاع رسانی کنید تا درس عبرتی برای تمام جوانان تحت تاثیر غربی‌ها بشود که واقعا اگر ایمان قوی داشته باشند هیچ وقت به کارهای بی ارزش و ناهنجار دست نمیزنند
مهدی‌۳۰۴۱۳۰۳۱۴:۳۸:۰۶ ۱۴۰۲/۲/۲۳
چندتا تروریسم را کم کردید از چی ناراحتی
اسدالله۳۰۴۱۳۹۳۱۵:۱۷:۰۹ ۱۴۰۲/۲/۲۳
سلام،خداوند لعنت کندآنایی را که میخواهند مملکت ما و جمهوری اسلامی و جوانان و مردم ایران رابه دردسر واشوب بکشند .مردم فهیم وخوب ایران آگاه باشید دشمن میخواهد ازهر راهی شده به مملکت ما آسیب بزند.
ناشناس۳۰۴۱۴۶۳۱۵:۴۸:۴۷ ۱۴۰۲/۲/۲۳
چرا از طریق تلویزیون اعترافات این مزدوران را پخش نمی کنید.
ناشناس۳۰۴۱۵۰۴۱۶:۰۶:۴۸ ۱۴۰۲/۲/۲۳
حالا برو بگو سعودی نشنال بیاد نجاتتون بده. سعودی نشنال چیه کل پنتاگون و ناتو بگو بیان نجاتتون بدن ببین میتونن؟ تا شما باشید به فرمان یه مشت انسان فاسد خارج نشین دستتون رو به خون آلوده نکنید
علیرضا۳۰۴۱۹۳۸۲۰:۱۷:۴۲ ۱۴۰۲/۲/۲۳
درود بی پایان به جمهوری اسلامی زنده باد ایران و ایرانی
حمید شبانی۳۰۴۲۱۸۷۲۱:۵۳:۱۶ ۱۴۰۲/۲/۲۳
همه قبول داریم که در کشور مشکل هست خاصه مشکل اقتصادی اما راهش این نیست،ما نباید بازيچه دشمنان بشیم چه عالی گفت اون خانم که در جنگ زمان ستارخان از گرسنگی خاک خورد و گفت خاک میخوریم خاک نمیفروشیم
yektanetتریبون

آخرین عناوین