جزییات شهادت فرمانده پاسگاه انتظامی چارک/ کشف ۱۵۰ کیلو تریاک از قاچاقچیان

  4020221018 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارکبندرلنگه در این درگیری خبرداد.

جزییات شهادت فرمانده پاسگاه انتظامی چارک/ کشف ۱۵۰ کیلو تریاک از قاچاقچیان

به گزارش فارس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان از جابجایی مواد مخدر بوسیله یک دستگاه سواری در حوزه بخش شیبکوه مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: بلافاصله مأموران با تشکیل اکیپی به سرپرستی فرمانده انتظامی پاسگاه چارک نسبت به پایش محورهای مواصلاتی و کنترل حوزه استحفاظی اقدام کردند که در این راستا به یک دستگاه خودرو سواری که بوسیله یکدستگاه خودرو دیگر اسکورت می شد مشکوک شده و نسبت به توقف آن اقدام کردند. 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه قاچاقچیان به دستور ایست پلیس توجه ننموده و اقدام به فرار کردند،  اظهار داشت: در این تعقیب و گریز متأسفانه خودروی اسکورت با ضربه زدن به خوردوی مأموران منجر به واژگونی خودرو شده که بر اثر این حادثه سرگرد" محمدرضا اسدالهی" فرمانده پایگاه انتظامی چارک به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: خودروی قاچاقچیان با تلاش مأموران متوقف و ضمن دستگیری یک متهم در بازرسی از آن 150 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف گردید و اقدامات پلیسی جهت دستگیری سایر اعضای این باند بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد. 

سردار جعفری ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید گرانقدر و مجموعه انتظامی ، خاطرنشان کرد: مأموان پلیس تا آخرین قطره خون خود در جهت امنیت ایران اسلامی ایستاده اند و اجازه جولان به هنجارشکنان و قاچاقیان  نخواهند داد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۳۸۵۳۶۱۰:۳۲:۰۳ ۱۴۰۲/۲/۲۱
رحمت ورضوان خدا بر او باد کاش قدر جانفشانی های این عزیزان رو بدونیم
ناشناس۳۰۳۸۵۸۲۱۱:۲۶:۱۴ ۱۴۰۲/۲/۲۱
دراین مملکت چه خبره که هرروزخبربه شهادت رساندن ماموران دراین مملکت به گوش می رسد
ناشناس۳۰۳۸۵۹۶۱۱:۳۸:۲۷ ۱۴۰۲/۲/۲۱
خدا رحمت کنه. کاش نیروهای انتظامی و مرزبانی دارای امکانات خوب و لجستیک قوی بودن تا حساب این اشرار رو می رسیدن
ناشناس۳۰۳۸۶۰۵۱۱:۴۷:۱۲ ۱۴۰۲/۲/۲۱
خدا رحمتش کنه
علی۳۰۳۸۶۶۲۱۲:۳۷:۵۸ ۱۴۰۲/۲/۲۱
خدایش بیامرزاد. ایشون شهید محسوب میشن که در حال دفاع از جوانان کشور بودن.
ناشناس۳۰۳۸۷۸۲۱۴:۱۳:۰۰ ۱۴۰۲/۲/۲۱
ماشین قاچاقچی اسکورت داره ،ماشین پلیس نداره؟ تجهیزات را بالا ببرید شهادت یک نفرهم زیاد است.
مجیدسرلک۳۰۳۹۱۱۷۲۰:۴۲:۲۸ ۱۴۰۲/۲/۲۱
سلام‌خدابردلاورمردان‌جانبرکف‌نیروی‌انتظامی‌ومرزبانان‌عزیزکه‌مردانه‌ومقتدرانه‌ازامنیت‌واسایش‌مردم‌دفاع‌میکنندمرحبابرچنین‌دلاورمردانی .وروح‌شهدای‌اسمانی‌شده‌این‌عزیزان‌شادویادشان‌جاودانه.
yektanetتریبون

آخرین عناوین