محمد بطحایی: چرا دانش‌آموزی که در مدرسه جمهوری اسلامی درس خوانده مقید به حجاب نیست؟!

  4020216046 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر پیشین آموزش و پرورش در برنامه حضور گفت: معلوم است که آن روش‌هایی که ما در مدرسه پیش گرفته‌ایم برای جوان امروز و نسل امروز پسندیده نیست و قبول ندارد. آن روش‌ها نتوانسته است اثرگذار باشد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۳۰۴۸۷۱۳:۲۵:۱۹ ۱۴۰۲/۲/۱۶
وقتی معلمش یا سهل انگار یا مقید نباشد وقتی پدرومادرش از لحظه تولد در تضاد با ارزشها باشند یا لاقید یا حداقل بی تفاوت ازینا مهمتر وقتی گروههای مرجع مثل سلبریتی و فوتبالیست و هنرپیشه و ... تقیدی نداشته باشند از آنطرف روحیه حقیقت جویی و حق گرایی در او ایجاد و پرورش داده نشده باشد دلایل عقلی و استدلالی برای اجرا و رعایت احکام الهی ارائه نشده باشد آمران و هدایت کنندگان خود به برخی احکام عمل نکنند چه انتظاری می توان داشت؟
ناشناس۳۰۳۰۵۴۸۱۳:۴۷:۰۶ ۱۴۰۲/۲/۱۶
چون پدر و مادرها عوض شدن چگونه پدر و مادر عوض شدن؟ برگردید به 30 سال پیش با اختلاط افراطی نامحرم ها جهت کار، بقیه چیزها در حاشیه هست و هر چی بگذرد بدتر از دیروز هم می شود در اعتقاد به حجاب اگر آن را اصلاح نکنید
ناشناس۳۰۳۰۵۹۲۱۴:۱۰:۱۴ ۱۴۰۲/۲/۱۶
چون خیلی از مدارس خودمختارن و اسلامی نیستن
توحید۳۰۳۰۶۵۹۱۴:۴۷:۳۹ ۱۴۰۲/۲/۱۶
با سلام ..... مفهوم تربیت انسان مورد قبول اسلام را به کنار بگذاریم و با شرایطی که شیاطین و دشمنان بشریت ترویج میکنند و تحمیل می کنند کنار بیاییم؟ اگر مسئولان به فرموده آقا امام حسن مجتبی (ع) آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند .... رفتار میکردند و صداقت در کلام و عمل داشتند، دانش آموزان با دنیایی از تناقض در فضای مجازی آشنا نمی شدند، کار به اینجا کشیده نمی شد اگر مسئولان دغدغه عدالت در جامعه داشتند و هر کس متناسب با سعی و کوشش به جایگاه شایسته و بایسته خود می رسید و سهمش از زندگی را به موقع دریافت می کرد و به موقع تشکیل خانواده می داد، دانش آموزان قوم و خویش و همسایه هم میدیدند که دنیا دنیای سعی و تلاش است و فرصت یادگیری و مهارت آموزی شان در مدرسه را از دست نمی دادند و وقت و عمر و پاکی روح و جسمشان را با آرامش حفظ می کردند.... اگر حقوق معلمان و شان و منزلت آنان رعایت می شد، با جان و دل برای رشد دانش آموزان کار میکردند و مطالعه داشتند و ... اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس۳۰۳۰۷۳۲۱۵:۲۲:۱۶ ۱۴۰۲/۲/۱۶
اتفاقا سوال ما هم هست چرا دختری که در مدرسه جمهوری اسلامی تعلیم دیده بی حجابه و اعتقاد به دین نداره ؟
یک معلم۳۰۳۱۲۰۷۲۱:۲۳:۲۴ ۱۴۰۲/۲/۱۶
هر چقدر پول بدی همان مقدار آش می خوری . موقع پول دادن معلم غیر خودی و اضافی است و تعطیلی دارد و ...ولی انتظارها از او طبق طبق.
ناشناس۳۰۳۱۲۱۳۲۱:۲۹:۰۷ ۱۴۰۲/۲/۱۶
وقتی در برخی مدارس غبرانتفاعی رقاصی اموزش میدهند، چه انتظاری دارید؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین