حاجی‌بابایی: شعار نمی‌دهم؛ نفت باید برای دانش‌آموز خرج شود/ بزرگترین خیانت، خصوصی‌سازی مدارس است

  4020214080 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: شعار نمی‌دهم و اعتقاد دارم نفت ثروت ملت است و باید برای دانش‌آموز خرج شود.

شعار نمی‌دهم؛ نفت باید برای دانش‌آموز خرج شود/ بزرگترین خیانت، خصوصی‌سازی مدارس است

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی آموزش‌وپرورش استان همدان، اظهار کرد: برخی فکر می‌کنند من شعار می‌دهم که وزارت آموزش‌وپرورش باید با وزارت نفت ادغام شود اما آموزش‌وپرورش، بهداشت و امنیت، موضوعات مهم در کشور هستند و حاکمیت موظف است پول را برای اینها خرج کند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه این مسأله حرف امروز من نیست، تصریح کرد: نفت ثروت ملت است و باید برای دانش‌آموز خرج شود،  از طرفی معلمان نیز گرانقیمت‌ترین تولید از منظر فکر و اندیشه را دارند.

وی با بیان اینکه در یکی از جلسات شورای هماهنگی امور اقتصادی من مخالف تهاتر نفت بودم و فقط با تهاتر در آموزش‌وپرورش موافقت کردم، توضیح داد: به سران قوا گفتم در این موضوع مخالفت نکنند و آنها نیز پذیرفتند و در این تهاتر ۲۰ هزار میلیارد برای مدرسه سازی و تجهیز مدارس و هنرستان‌ها هزینه می‌شود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ راهی نداریم جز اینکه آموزش‌وپرورش را بالاترین وزارتخانه در نظر بگیریم، مطرح کرد: اعتقاد دارم معلم در طول ۳۰ سال خدمت نباید برابر یک مسئول سرش را خم کند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه صحبت‌هایم نظر رهبری است، گفت: بزرگترین خیانت در نظام جمهوری اسلامی خصوصی سازی مدرسه است و رهبری نیز مخالف است. آقا حتی اعتقاد ندارند که مدارس را به ارگان‌ها بدهیم.

وی در رابطه با رتبه‌بندی معلمان، مطرح کرد: آنچه مصوب کردیم گام بلندی بود اما با نظام ایده آل متفاوت است. ۸۰ درصد گام برداشته شده اما باید بازبینی شود تا حقی که از معلمان ضایع شده، برگردد.

نماینده همدان و فامنین در مجلس با اشاره به مسأله همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: ما به همسان سازی اعتقاد داریم اما اجرا نشد و آن را به دیوان محاسبات دادیم. خجالت می‌کشم از بازنشسته‌ای که با ۳۰ سال خدمت می‌گوید نمی‌توانم زندگی‌ام را اداره کنم.

حاجی‌بابایی در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم تمام معلمان کشور طرفدار نظام هستند و وقتی وارد کلاس می‌شوند، معلم به تمام معنا هستند اما از ما مسئولان عصبانی هستند و حق دارند.

دیدگاه کاربران

جابر۳۰۲۷۸۱۵۰۱:۵۷:۰۸ ۱۴۰۲/۲/۱۵
جناب وزیر اسبق این فرمایشات را زمان وزارت میفرمودید نه الآن موقع انتخابات مجلس
باهر۳۰۲۸۱۲۰۰۹:۳۷:۰۰ ۱۴۰۲/۲/۱۵
آقای حاجی بابایی درست می گویند.بهداشت و درمان و آموزش و پرورش رکن اصلی هستند و باید درآمد نفت و یا تهاتر نفت در این امور مهم انجام گیرد و نیز محیط زیست هم از اصول هست که برای حفظ و نگهداری و جلوگیری از تخریب بایستی نفت برای آن تهاتر گردد.یکی دیگر احداث مسکن برای مردم می باشد. واقعا وجود ۲۳ نوع مدارس مختلف و خصوصی کردن مدارس خیانت اشکار هست که هدف آن ایجاد سیستم تبعیض آمیز در تمام امور مملکت و زندگی مردم و جامعه با افکار شیطانی می باشد و بایستی هرچه زودتر برچیده شود و تحت هر عنوانی پذیرفته نشود. چون خیانت اشکار و پایه ریزی ظلم و اجحاف همیشگی و طبقاتی و نفرت انگیز می باشد که با فطرت انسان در تضاد کامل هست.
ناشناس۳۰۲۸۱۸۱۱۰:۲۱:۳۵ ۱۴۰۲/۲/۱۵
حرف قشنکی است.
علی۳۰۲۸۱۸۷۱۰:۲۴:۵۶ ۱۴۰۲/۲/۱۵
آقای جابر.ایشان این فرمایشات را در زمان وزرات هم مکرر در مکرر بیان کرد.
ناشناس۳۰۲۸۵۲۴۱۳:۴۷:۰۰ ۱۴۰۲/۲/۱۵
چرا باید مدارس خصوصی شوند این حرف را کی به دهن بعضی ها انداخته است می خواهند چکار کنند اگه رهبرمان نبود چه بلاهایی می خواستند سرما ن بیاورند خدا می داند .اگه مدارس خصوصی شوندبعضی از خانواده ها نمی توانند بچه ها ی خودشون رو به مدرسه بفرستند.واین از بزرگترین شکاف طبقاتی کشور میشود بیسوادوباسواد اقا زاده های باسواد مردم عادی بیسواد ...
تبریز۳۰۲۸۶۵۱۱۵:۳۰:۳۶ ۱۴۰۲/۲/۱۵
ما یک سال بعد از اتمام جنگ در سال ۶۸ با عده ای از دوستان رزمنده و جانباز ، به طرح خصوصی سازی و غیرانتفاعی مدارس بشدت اعتراض کردیم ولی با مارک تندرو به ما زدند و بنیان ویران گری آموزش و پرورش را نهادینه کردند و زمام امور را دو قبضه به سیطره خود در آوردند و سازندگی !!!!!ملت را شدت بخشیدند با مدیران سفارشی و الینه شده غربی این بلا را سر آموزش و پرورش کشور آوردند و خیلی هم پررو و طلبکار هم هستند .... حالا متوجه شده اند چه خون دلی خوردیم و میخوریم... خدا مرگ دهد مجریان برنامه‌های ماسونی را ....
yektanetتریبون

آخرین عناوین