تماشا کنید

دیدگاه کاربران

سعید۳۰۱۷۴۳۷۲۳:۳۳:۴۷ ۱۴۰۲/۲/۷
بی نظیر بود خدا رحم کرد
فاضل۳۰۱۷۷۳۶۱۱:۰۰:۰۹ ۱۴۰۲/۲/۸
درسته نگاه کردنش یه کم ازارمیده امااموزنده بود
ناشناس۳۰۱۷۷۵۱۱۱:۰۹:۴۲ ۱۴۰۲/۲/۸
وای بمیرم . بچه طفل معصوم جان داد با اون وضع سخت . چقدر دیدنش حتی زجر آوره ! مراقب کودکان معصوم تون باشید.
ابوالفضل۳۰۱۷۸۹۳۱۳:۴۲:۴۸ ۱۴۰۲/۲/۸
دیدن اش زجر آور بود ، ولی خدا رحم کرد بخیر گذشت آن طفل معصوم
مهدی۳۰۱۷۹۰۳۱۳:۵۲:۱۱ ۱۴۰۲/۲/۸
خداکنه حالا که عمرش به دنیا بوده، دلیلش این باشه که قراره در اینده ادم خوبی باشه
علی۳۰۱۷۹۱۵۱۴:۰۶:۴۳ ۱۴۰۲/۲/۸
وقتی نکات ایمنی رعایت نشه......
میثم۳۰۱۷۹۳۴۱۴:۳۷:۵۲ ۱۴۰۲/۲/۸
هزار آفرین به انسانیت
yektanetتریبون

آخرین عناوین