رئیس جمهور وارد خوزستان شد

  4020207016 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد.

رئیس جمهور وارد خوزستان شد

آیت‌الله ابراهیم رئیسی امروز (هفتم اردیبهشت ماه) از طریق فرودگاه دزفول، برای هفتمین بار وارد خوزستان شد.

بع گزارش ایسنا، وی سفر دو روزه خود به خوزستان را از شهر دزفول آغاز می کند و بعد به اندیمشک می رود و افتتاح پروژه و دیدار مردمی در این شهر خواهد داشت.

در جریان این سفر نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک و خط دوم راه‌ آهن اندیمشک ـ اهواز حد فاصل ایستگاه شوش تا بامدژ نیز توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری می رسند.

بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه سرمایه گذاری شده است و از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به خوزستان بوده است.

دیدار مردمی با مردم شهر اهواز نیز از مهم‌ترین برنامه های رئیس جمهور در روز پنجشنبه است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۱۵۸۱۱۰۹:۰۶:۱۱ ۱۴۰۲/۲/۷
این سفرها چه سودی برای مردم داره؟
ناشناس۳۰۱۵۸۲۳۰۹:۱۱:۱۸ ۱۴۰۲/۲/۷
انشاالله که سفرشان خیر باشد.
ناشناس۳۰۱۶۱۷۱۱۲:۳۶:۰۵ ۱۴۰۲/۲/۷
این همه سفر چه فایده ای داشته؟ خروجیش چی بوده؟
ناشناس۳۰۱۶۲۴۷۱۳:۰۹:۳۰ ۱۴۰۲/۲/۷
قدومشان بر روی چشم ..
ناشناس۳۰۱۶۴۲۷۱۴:۵۱:۰۹ ۱۴۰۲/۲/۷
دست گل محمدی به خوزستان خوش آمدی اونایی که میخواستن خرابت کنن نذاشتن کار کنی من دوباره بهت رای میدم
ویانا۳۰۱۶۷۲۹۱۷:۱۶:۰۳ ۱۴۰۲/۲/۷
کاش تو برنامه هاش بندر امام خمینی هم باشه ک نیست خوزستان مادر خرج ایران ولی محروم و.....
yektanetتریبون

آخرین عناوین