نماینده رباط‌کریم خبر داد: طرح تاسیس استان «تهران غربی» در حال بررسی است

  4020206111 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: طرح ایجاد استان تهران غربی هم‌اکنون در وزارت کشور در حال بررسی است که این طرح به دنبال ایجاد استانی با مرکزیت شهریار و در غرب تهران است.

طرح تاسیس استان «تهران غربی» در حال بررسی است

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  فارس، اظهار داشت: طرحی در وزارت کشور در حال بررسی است که بر اساس این طرح بناست تا استان تهران غربی با مرکزیت شهریار تاسیس شود.

وی افزود: بنده در مجلس دهم طرحی را تحت عنوان طرح تاسیس و ایجاد استان تهران جنوبی تدوین و ارائه کردم، اما به مرحله تصویب در مجلس نرسید.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح تاسیس و ایجاد استان تهران جنوبی که توسط من در مجلس قبل ارائه شد، شهرهای اسلامشهر، حسن‌آباد، رباط‌کریم، بهارستان، پرند و ساوه و زرندیه با مرکزیت رباط‌کریم را شامل می‌شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: در طرح وزارت کشور که تحت عنوان طرح ایجاد و تاسیس استان تهران غربی مطرح شده، بناست تا شهرهای شهریار، شهرقدس، ملارد، رباط‌کریم، بهارستان و پرند با مرکزیت شهریار ایجاد شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۱۵۱۱۸۱۹:۴۳:۰۶ ۱۴۰۲/۲/۶
با این دست فرمون، چند سال دیگر هر محله ی تهران تبدیل به استان میشه.
ناشناس۳۰۱۵۲۴۲۲۱:۱۹:۲۵ ۱۴۰۲/۲/۶
شما اول مشکلات مسکن و خودرو و تورم و گرانی و بیکاری و... حل کنید ... جمعیت نباید در این حجم از فضا متمرکز شود.
ملک وند۳۰۱۵۳۴۵۲۲:۳۱:۲۰ ۱۴۰۲/۲/۶
که چه بشود؟! بعد از انقلاب شمار استانها دو برابر شد و فرمانداریهای ویژه هم به وجود آمد. چه اتفاق مثبتی افتاد؟
ناشناس۳۰۱۵۵۱۴۰۰:۴۰:۳۸ ۱۴۰۲/۲/۷
استان تهران غربی دیگر چیه؟
ناشناس۳۰۱۵۶۵۶۰۶:۱۳:۱۰ ۱۴۰۲/۲/۷
آقا دنبال حل مشکلات باشید، این طرحهای به ظاهر شیرین کار را حل می کند؟ شما از تهران جنوبی نتیجه نگرفتید حالا دنبال تهران غربی هستید؟ پس نمایندگان استانهای دیگر هم دنبال تاسیس استانهای جدید می افتند؟ استان زاگرس، استان خوزستان شمالی، استان .... و صرفا انرژی و وقت مجلس گرفته می شود...
باهر۳۰۱۶۴۷۰۱۵:۰۹:۲۷ ۱۴۰۲/۲/۷
اگر افراد شایسته و شایسته سالار مثل امیرکبیر ها بدون حب و بغض شخصی روی کار بیایند صدتا کشور مثل ایران بدون تقسیم کردن آن و خرد کردن آن بنحواحسن و اکمل و با کمترین هزینه و با کارایی و بهره وری بالا اداره می نمودند و آنها را آباد می کردند. ...
yektanetتریبون

آخرین عناوین