نزاع جمعی در کرمان یک کشته به جای گذاشت

  4020203055 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

در پی وقوع یک نزاع دسته جمعی در پارکینگ باغ شازده کرمان یک زن ۶۰ ساله بر اثر ایست قلبی در بیمارستان فوت کرد.

خبرنگار فارس ماجرا را اینگونه روایت می کند: بعد از ظهر روز یکشنبه در پارکینگ باغ شازده کرمان درگیری جمعی بین دو گروه از افراد که یک گروه آنها از مسافران بوده اند صورت می گیرد.

با بالا گرفتن دامنه درگیری افراد جدیدی به صحنه وارد می شوند و با خشونت و فحاشی اقدام به سنگ پرانی   به سمت اتوبوس حامل مسافران کرده و شیشه های اتوبوس را می شکنند.

در جریان این درگیری یک زن حدودا 60 ساله دچار ایست قلبی شده و متاسفانه در بیمارستان فوت می کند.

لحظاتی بعد پلیس در محل حاضر شده و افرادی را دستگیر می کند. شرایط در حال حاضر تحت کنترل است. 

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۱۱۹۱۹۰۶:۱۷:۰۹ ۱۴۰۲/۲/۴
دلیل نزاع جمعی منجر به قتل چه‌چیزی بوده است؟
ناشناس۳۰۱۲۰۷۳۰۹:۳۲:۲۳ ۱۴۰۲/۲/۴
نزاع سر حق آبه بوده یا زمین ؟
ناشناس۳۰۱۲۷۴۹۲۰:۲۱:۵۱ ۱۴۰۲/۲/۴
علت نزاع چه بوده ؟ اشاره ای نشده که دلیل چه بوده
yektanetتریبون

آخرین عناوین