انتقال ۲۰ دانش آموز دختر تبریزی با علایم تنفسی به بیمارستان

  4020115100 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

با توجه به اینکه ۲۰ نفر از دانش آموزان دختر ۱۵ساله دچار علائم بودند، تحت مراقبت کارشناسان اورژانس توسط چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان سینا انتقال یافتند.

انتقال ۲۰ دانش آموز دختر تبریزی با علایم تنفسی به بیمارستان

رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی از انتقال ۲۰ دانش آموز دختر تبریزی با علایم تنفسی و تنگی نفس به بیمارستان خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، اصغر جعفری روحی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱:۳۰ امروز، با گزارش اینکه تعدادی از دانش آموزان در مدرسه ای در شهرک باغمیشه تبریز دچار علائم تنفسی و تنگی نفس شده اند، آمبولانس‌های اورژانس عازم محل شد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه ۲۰ نفر از دانش آموزان دختر ۱۵ساله دچار علائم بودند، تحت مراقبت کارشناسان اورژانس توسط چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان سینا انتقال یافتند.
 
به گزارش روابط عمومی اورژانس استان، وی اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت دانش آموزان مساعد است.

دیدگاه کاربران

سیده ربابه۲۹۷۷۹۹۹۲۳:۱۹:۳۹ ۱۴۰۲/۱/۱۵
در تمام این اتفاقات ما اثری از مسمومیت مدیران و معلمین مدارس حادثه دیده نمیبینیم! چرا؟ دانش آموزان تمارض میکنند ....
yektanetتریبون

آخرین عناوین