دستور جلب مقصران حادثه مرگ کودک اهوازی صادر شد

  4020111062 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

دادستان مرکز خوزستان از صدور دستور جلب مقصران حادثه سقوط کودک اهوازی به فاضلاب که منجر به فوت شده بود، خبر داد.

دستور جلب مقصران حادثه مرگ کودک اهوازی صادر شد

به گزارش مهر، صادق جعفری چگنی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی اعلام مفقود شدن یک کودک اهوازی در کوی مدرس اهواز، دستورات لازم به مراجع انتظامی و امدادی صادر شد.

دادستان مرکز خوزستان تصریح کرد: پس از جست‌وجو مشخص شده که این کودک در یکی از حفاری‌های پروژه‌های آبفا سقوط کرده است.

وی افزود: بلافاصله معاون دادستان مرکز خوزستان و بازپرس دادسرای اهواز با حضور در محل و احضار اکیپ ویژه برای بررسی صحنه جرم با صدور دستورات قضائی و اخذ نظریه کارشناس حوادث و جمع‌آوری ادله، دستور جلب متهمان مربوطه را برای انجام مراحل قضائی صادر کردند.

جعفری چگنی گفت: در احقاق حقوق مردم، حفظ حقوق عامه و اجرای قانون از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد و از ماه‌های گذشته اخطارها و تذکرات لازم قانونی به شرکت آبفا در خصوص این پروژه داده شده بود.

دیدگاه کاربران

سعیدسلامی۲۹۶۹۵۸۴۰۰:۳۳:۴۲ ۱۴۰۲/۱/۱۲
بنده ساکن خرمشهر هستم و نزدیک به ۲ سال هست پرونده ی آدم ربایی بچه ام در دادگاه دادگستری خرمشهر بکلی گم و گور شده و متهمان با خیال راحت در سطح شهر تردد و به کارهای دزدی می‌پردازند ای کاش این موضوع به سمع گوش دادستان استان برسد و حل مشکل شود.. ..
ناشناس۲۹۶۹۹۷۴۰۲:۴۷:۰۲ ۱۴۰۲/۱/۱۲
معلومه مقصر اصلی شهرداره که باید محاکمه شود
فرهاد۲۹۷۰۰۶۸۰۳:۴۳:۲۰ ۱۴۰۲/۱/۱۲
نوش دارو پس از مرگ صحراب. دستور جلب دادن و بگیر ببند کردن دیگه کودک بر نمیگرده.خیابانهای اهواز وضعیت نابسامانی دارن.
ناشناس۲۹۷۰۲۰۰۰۵:۱۴:۱۸ ۱۴۰۲/۱/۱۲
باوزکنیم که بالاخره سهل انگاری های شهرداری وشرکت های وابسته به اون مورد تعقیب وبازخواست قرارمی گیره؟؟؟
محمدمعاوی۲۹۷۰۳۹۷۰۷:۵۲:۳۱ ۱۴۰۲/۱/۱۲
دورود بر شرفت احسنت
عبداله منابیه۲۹۷۰۸۲۲۱۱:۱۲:۳۳ ۱۴۰۲/۱/۱۲
احسنت و درود بر شرفت انشاالله همیشه قانون به این شکل و قاتع اجرا شود
ناشناس۲۹۷۰۹۱۱۱۱:۵۳:۳۳ ۱۴۰۲/۱/۱۲
ازاین کم کاریها در تمام ادارات واماکن زیاداست مخصوصا شهرداری واداره آبفا..
سلیمانی۲۹۷۰۹۹۱۱۲:۳۰:۴۶ ۱۴۰۲/۱/۱۲
پس خسارت ماشینامون رو کی بایدبده؟ خسارت سلامتیمون با این آب کثیف چی؟ بیاین کیانشهر یه صبح تاشب ببینید چند ساعت آب لوله تمیزه
علی سواری۲۹۷۱۱۱۶۱۳:۲۸:۳۳ ۱۴۰۲/۱/۱۲
سلام درود به شرفت دادستان شرکت آبفا عادلانه کارنمیکنه بیا ببین منطقه شش اهواز
yektanetتریبون

آخرین عناوین