امروز، شنبه ۵ فروردین از تلویزیون کدام فیلم‌های سینمایی را می‌بینیم؟

  4020105028

«های پاور»، «مرد تنهای ماه»، «تروا»، «کیمی»، «لاک پشت های جهش یافته نینجا» و «دردسرهای استعداد فراوان» فیلم‌های سینمایی و انیمیشنی هستند که امروز، شنبه پنجم فروردین روی آنتن تلویزیون می‌روند.

 

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «های پاور»، «مرد تنهای ماه»، «تروا»، «کیمی»، «لاک پشت های جهش یافته نینجا» و «دردسرهای استعداد فراوان» فیلم‌های سینمایی و انیمیشنی هستند که امروز، شنبه پنجم فروردین روی آنتن تلویزیون می‌روند.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی جدید «های پاور» به کارگردانی هادی محمدپور، ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش خواهد شد. این فیلم داستان نقش پدافند هوایی ارتش در عملیات والفجر هشت و طرح ابتکاری شهید منصور ستاری را نمایش می دهد. اتابک نادری، فرزاد حسنی، علیرام نورایی، سپیده خداوردی، مهرداد ضیایی، مجید پتکی، الناز اسماعیلی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور بازیگران فیلم سینمایی «های پاور» هستند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی جدید «مرد تنهای ماه» به کارگردانی ژانگ چیو، ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان این فیلم با بازی شن تنگ و ما لی درباره شهاب سنگی است که از مدار جاذبه ماه خارج شده و به سمت زمین در حرکت است. مردم زمین ۸ سال فرصت دارند تا آسیب برخورد این شهاب سنگ به زمین را به حداقل برسانند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی جدید «تروا» به کارگردانی محمد علیزاده‌فرد، ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. در این فیلم خواهیم دید: بهادر عضو سازمان مجاهدین خلق است که قصد دارد یکی از فرماندهان جبهه را ترور کند اما به اشتباه، برادر دوقلوی او را ترور می‌کند و ... لیندا کیانی، مهدی زمین‌پرداز، علی استادی، افسانه چهره آزاد، پیام احمدی‌نیا و توماج بهزاد دانشی در فیلم سینمایی «تروا» بازی کرده اند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی جدید «کیمی» به کارگردانی استیون سودربرگ، ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی سارای کو، درک دلگاودیو و ایندیا دو بوفور آمده است: کیمی نام یک دستگاه شنود دیجیتال است که دختری به نام آنجلا مکالمات ضبط شده کیمی را ترجمه می‌کند. آنجلا کارمند یک شرکت فناوری است که شواهدی را در مورد یک قتل کشف می‌کند. او هنگامی که در حال ترجمه یک فایل صوتی است، متوجه می‌شود که قتلی اتفاق افتاده است.

شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی جدید «لاک پشت های جهش یافته نینجا» به کارگردانی آنت وارد و اندی سوریانو، ساعت ۹ از شبکه پنج پخش شد. در خلاصه داستان این انیمیشن با بازی بن اسچووارتز، عمر بنسون میلر و براندون میچل اسمیت آمده است: لاک پشت های نینجا متوجه شده اند که یک غریبه مرموز از آینده با یک هشدار از راه رسیده است. لئو مجبور می‌شود برادرانش رافائل، داناتلو و مایکل‌آنجلو را در مبارزه‌ای برای نجات زمین از دست گونه بیگانه وحشتناک، باخبر کند. آنها می خواهند که جلوی خراب کاری بیگانه ها را بگیرند.

فیلم سینمایی جدید «دردسرهای استعداد فراوان» به کارگردانی تام گورمیکن، ساعت ۱۴:۰۰ از شبکه پنج پخش می‌شود. در این فیلم با بازی نیکلاس کیج و پدرو پاسکال خواهیم دید: نیکلاس کیج بازیگر سینما در زندگی اش مشکلات مالی زیادی دارد ولی به او کار ندادند و او مجبور می شود برای تهیه پول در یک جشن تولد شرکت کند. او به یک ویلا دعوت می شود که شخصی به نام خاوی گودیرز صاحب آن است. خاوی قاچاقچی بزرگ اسلحه است و بعد از این که نیکلاس به آنجا می رود پلیس از وی می خواهد که برای پلیس جاسوسی خاویر را کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین