ریزش سنگ در جاده چالوس ۳ کشته برجای گذاشت

  4020102011 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس راهداری چالوس گفت: شب گذشته ریزش سنگ در محدوده ولی آباد چالوس سه کشته به همراه داشت.

مهدی صفایی دقایقی قبل در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شب گذشته حوالی ساعت ۲۱ ریزش سنگ بر روی یک دستگاه پژو پارس اهل نوشهر موجب فوت سه نفر از اعضای یک خانواده شد.

وی افزود: مصدومان در همان ساعات اولیه با آمبولانس به بیمارستان چالوس اعزام شدند اما به علت شدت جراحات فوت کردند.

صفایی گفت: یکی از فوتی‌ها کودکی سه ساله و دیگری نوجوانی ۱۶ ساله بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۵۹۲۰۶۱۳:۲۳:۱۰ ۱۴۰۲/۱/۲
بدترین جاده جهانه این جاده چالوس
علی۲۹۵۹۴۲۵۱۹:۵۱:۱۲ ۱۴۰۲/۱/۲
خدا رحمتشون کنه
عباس جلیلی۲۹۶۰۰۵۵۱۲:۱۹:۴۸ ۱۴۰۲/۱/۳
یعنی هیچ کاری برای جاده چالوس نمیشه کرد؟ من هر وقت میرم با سلام و صلوات رد میشم مخصوصا موقع بارندگی و طوفان احتمال ریزش سنگ زیاده
ناشناس۲۹۶۰۳۳۲۱۸:۱۹:۴۸ ۱۴۰۲/۱/۳
جاده سرچم به اردبیل هم تا قبل از پل قزل اوزن دارای ترانشه های شیبداری است که مملو از سنگهای معلق است که در اثر باد و باران در حال سقوط هستند.
ناشناس۲۹۶۰۴۰۷۲۰:۰۷:۱۳ ۱۴۰۲/۱/۳
خدا مرگ ناگهانی را قسمت کسی نکنه
yektanetتریبون

آخرین عناوین