روسیه: حمله عمدی آمریکا به جنگنده روسی اعلان جنگ به یک قدرت هسته ای است

  4011225016 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که حمله عمدی آمریکا به هواپیمای روسی در حریم هوایی بی طرف، اعلان جنگ آشکار علیه یک قدرت هسته ای خواهد بود.

روسیه: حمله عمدی آمریکا به جنگنده روسی اعلان جنگ به یک قدرت هسته ای است

به گزارش ایرنا، از تاس ، آنتونوف در مورد تهدیدهای برخی از قانونگزاران ایالات متحده بویژه سناتور لیندسی گراهام (راست از کارولینای جنوبی) برای سرنگونی هواپیماهای روسی در حریم هوایی بین المللی در صورت نزدیک شدن به تجهیزات نظامی ایالات متحده به طعنه گفت که تماس های برخی قانونگزاران فراتر از عقل سلیم است.

وی ادامه داد: وزارت دفاع فدراسیون روسیه به تفصیل دلایل و رویه اقدامات خلبانان روسی در حادثه دیروز بر فراز دریای سیاه را توضیح داد.

آنتونوف با اشاره به سرنگونی پهپاد MQ-۹ آمریکایی در ۱۴ مارس افزود: برای کسانی که قدرت نگاه عینی به وضعیت را پیدا نکردند تکرار می کنم: جنگنده های ما با پهپاد آمریکایی تماس نداشتند.

وی افزود : روسیه برای جلوگیری از چنین حوادثی هرکاری را انجام داده است.

این دیپلمات گفت: البته برای پنتاگون شرم آور است که تجهیزات گران قیمت را از دست بدهد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۵۲۷۰۰۰۹:۴۴:۰۳ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
جنگ روسیه فعلاً جواب داد اما این هها در نهایت به مزاق امریکا خوش نمی آید
ناشناس۲۹۵۲۸۳۷۱۱:۴۸:۴۵ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
روسیه تا 2 سال دیگه یک کشور منزوی مرده و پاکسازی هسته ای خواهد شد مرگ پوتین توسط یکی از محافظانش رقم خواهد خورد منتظر بمانید
ناشناس۲۹۵۳۱۱۴۱۶:۲۲:۲۰ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
با سلام هیچ کس ابدی نیست اما چنین پیش بینی برای روسیه بیشتر به آرزو شبیه است تا مکاشفات علمی یا تجربی ، البته آرزو بر غرب پرستان عیب نیست بالاخره یه عمره تو خواب و خیالید این هم روش احتمالش هم هست ...
ناشناس۲۹۵۳۱۸۲۱۷:۲۶:۳۴ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
مخالفم
ناشناس۲۹۵۳۹۸۶۱۳:۵۳:۱۹ ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
کدوم انزوا؟ آمریکا دیگه رئیس دنیا نیست قدرت های دیگه هم هستن که آمریکا بهشون ظلم کرده وقتی رهایی ملت ها از دست آمریکا فرا رسیده دیگه انزوا و عدم انزوا رو آمریکا مشخص نمیکنه
مهدی۲۹۵۲۸۸۸۱۲:۲۹:۰۲ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
روز افول ابرقدرت ها نزدیک شده به دنیای چند قطبی سلام کنیم
ناشناس۲۹۵۳۹۸۵۱۳:۵۲:۱۵ ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
باور کن جای روسیه بودم همه ۷۲۰۰ بمب اتمی رو با پیرشفته ترین موشک ها روانه آمریکا میکردم بعد از اون آمریکا تبدیل به یه کویر سوخته بزرگ میشد با روان ملت های دیگه نباید بازی کنه آمریکا
ناشناس۲۹۵۳۹۸۸۱۳:۵۵:۴۶ ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
دنیا تقریبا چند قطبی شده فقط سیستم بانکی آمریکا مونده که هنوز قدرت تک قطبی رو حفظ کرده کافیه سیستم هایی شبیه سوئیفت و پی پل جا باز کنه عملا آمریکا دیگه ابر قدرت جهانی نیست و کنترلی روی دیگر کشورها نخواهد داشت
yektanetتریبون

آخرین عناوین