شهادت یکی از کارکنان مرزبانی فراجا

  4011224106 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

یکی از نیروهای هنگ مرزی سراوان در حین تأمین امنیت مناطق مرزی به شهادت رسید.

شهادت یکی از کارکنان مرزبانی فراجا

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری شهدای فراجا، صبح امروز بیست و چهارم اسفند ماه ۱۴۰۱، یکی از کارکنان مرزبانی، حین اجرای گشت و کمین، کنترل و پایش نوار مرزی برای تأمین امنیت منطقه مرزی سراوان واقع در استان سیستان و بلوچستان مجروح می‌شود.

بر اساس این گزارش، سرباز وظیفه «محمد رضا مقدم سبحانی» از کارکنان مرزبانی گروهان مرزی سراوان استان سیستان و بلوچستان، بلافاصله به مراکز درمانی منتقل ولی متأسفانه به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید مدافع وطن «محمدرضا مقدم سبحانی»، مجرد و از اهالی شهرستان بندر ماهشهر استان خوزستان می‌باشد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۵۲۶۱۴۰۸:۲۲:۵۱ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
خدا رحمتش کنه، ما برای اینکه ایران گوهری تابان شود؛ خون دل ها خورده ایم. انشاالله سر سفره امام حسین هستن این سرباز وطن
کیهان۲۹۵۲۷۳۷۱۰:۱۲:۲۵ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
خداوندبه خانواده این سربازمعصوم درشب عیدی صبری بده تابتونن این مصیبت بزرگه تحمل کنن،خدایاتوکمک،این خانواده سربازبیچاره بکن،
رضا۲۹۵۳۱۴۲۱۶:۵۱:۳۱ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
مسؤلین محترم اینهمه کشتار اخه تا کی باید شاهد از دست دادن جوونای مردم باشید یه لحظه خودتونو بزارید جای خانواده این عزیزان اخه چرا همیشه تصمیماتون بعد وجود حوادث تلخ و دقیقه 99 گرفته میشه اندکی تفکر
تنها۲۹۵۳۱۴۵۱۶:۵۲:۰۸ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
در ده روز گذشته این پنجمین نفر از فراجاست که باعث تاسف میشه ولی چیزی که بیشتر باعث تاسفه پوشش خبری این حادثه ها در فراجاست که خیلی کم انعکاس پیدا میکنه هیچ وقت قصد ندارم فرق بزارم و نمیزارم ولی پوشش خبری به شهادت رسیدن یک اتش نشان رو همه ایران دیدن و شنیدن ولی شهادت پرسنل فراجا خیلی کم مورد توجه قرار میگیره انگار ما از مریخیم که واسه کسی مهم نیست البته خیلی ها میگن وظیفه اش بوده و کارش بوده قبول،ولی امثال این شهدا پدر بودن،برادر بودن،همسر بودن،فرزند بودن وگ،اقوام بودن در کل ادم هستن و چندین نفر داغدار این عزیزان میشن و سوای همه این حرفها اگر درست پوشش پیدا کنه مردم بیشتر با سختی کار پرسنل فراجا اشنا میشن بیشتر احترام میزارن،الان شان پلیس در جامعه ما خیلی پایین اومده تا جایی که یکی از پرسنل فراجا در یک استان بهش خبر میدن بچه ات حالش خیلی بده ایشون با لباس میره منزل با همون وضع بچه رو میبره بیمارستان دولتی که خانم دکتر ....خیلی رک میگه خوش ندارم به شما خدمات بدم دکتری که در بیمارستان دولتی مشغوله باز اگر مطب شخصی بود حرفی ،خیلی درد داره که همه چی رو تحمل کنی فحش،تهمت،بی احترامی ،ولی تو مرکز دولتی هم بگن که خوش ندارن بهت خدمات بدن
ناشناس۲۹۵۳۱۴۸۱۶:۵۵:۵۶ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
انا لله و انا الیه راجعون
ناشناس۲۹۵۳۲۳۱۱۷:۴۸:۴۷ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
نیروی انتظامی عزیز این دشمن ها از خدا بی خبر را دستگیر کنید بعد به خاندان شان رحم نکنید
ناشناس۲۹۵۳۳۸۱۲۰:۳۳:۳۸ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
واقعا ناجا راتخریب تضعیف کردند چون نه دولت حامی هست نه مجلس شورای اسلامی
وحید۲۹۵۳۴۱۱۲۱:۱۱:۲۵ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
تبریک به خانواده عزیزش که چنین فرزندی تربیت کردندوشهادت نصیب هرکسی نمیشودوبعدازانبیابالاترین مقام مقام شهادت هست، که برای حفظ امنیت مامردم جانشان همیشه درخطرهست امابااین وجودچشمانشان بیدارهست
حمیدرضا۲۹۵۳۴۲۳۲۱:۲۶:۰۶ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
خدارحمت کند شهیدبزرگوارراوبه خانواده محترمشان وخانواده بزرگ ناجا تسلیت میگویم
yektanetتریبون

آخرین عناوین