نارنجک دستی خودروی سواری را منفجر کرد !

  4011223111 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از انفجار یک خودروی سواری در محله عبدل آباد به دلیل پرتاب نارنجک دستی خبر داد.

نارنجک دستی خودروی سواری را منفجر کرد !

 

 
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ بابک نمک شناس رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با بیان اینکه رویکرد پلیس در چهارشنبه پایان سال رویکرد اجتماعی است ، افزود: تا ساعت ۱۹ هیچ فردی در ارتباط با حوادث چهارشنبه‌سوری و مخاطرات آن دستگیر نشده است.

وی در ادامه از انفجار یک خودروی سواری به دلیل پرتاب نارنجک دستی خبر داد و خاطرنشان کرد: این حادثه در ساعت ۱۹:۱۴ در محله عبدل آباد رخ داده است.

دیدگاه کاربران

سیاوش۲۹۵۱۲۷۶۲۳:۲۴:۴۵ ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
منزل ما با بیمارستان مدنی کرچ یک کوچه فاصله داره و شاهد رفت و آمد زیاد آمبولانس ها و تجمع خانواده های آسیب دیدگان بودم. هیچ وقت تا حالا جلوی بیمارستان رو به این شلوغی ندیده بودم
حسین۲۹۵۱۲۸۵۲۳:۴۱:۳۲ ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
براچی نداختن تو ماشین پلیس
ناشناس۲۹۵۱۲۹۷۰۰:۰۵:۱۲ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
باید کسی که همچین کاری دو کرده بگیرنش و ادبش کنن
ناشناس۲۹۵۱۳۵۲۰۱:۴۳:۴۴ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
شاید حلال‌زاده بودند و یا دعای کسی همراهشان بود و شاید هم کار خیری کرده بودند.
ناشناس۲۹۵۱۳۵۹۰۲:۳۴:۰۶ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
چون باید به سختی مجازات شوند.
yektanetتریبون

آخرین عناوین