نارنجک در دستان جوان اراکی منفجر شد

  4011223106

انفجار نارنجک در دستان یک مرد ۲۴ ساله اراکی او را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش پلیس، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گفت: ساعت ۱۵:۲۹ امروز خبر انفجار نارنجک در منطقه کوی علی ابن ابیطالب(ع) اعلام شد.

وی افزود: بدنبال اعلام این خبر بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که  بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، مصدوم به بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اعزام شد.

yektanetتریبون

آخرین عناوین