سردار رادان: استقرار نمایشی گشت‌های انتظامی معنا ندارد

  4011222051 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

سردار رادان: استقرار نمایشی گشت‌های انتظامی معنا ندارد

سردار رادان: استقرار نمایشی گشت‌های انتظامی معنا ندارد

به گزارش پلیس، سردار احمدرضا رادان در دوازدهمین شور عمومی و دومین همایش سراسری روسای پلیس پیشگیری استان‌های سراسر کشور با بیان اینکه در ایام پایانی شعبان و سال ۱۴۰۱ و در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان هستیم، تاکید کرد: همه باید هم قسم شویم که ماموریت‌های ایام پایانی سال و نوروز را طوفانی، منظم و با برنامه و هوشمند اجرایی کنیم.

سردار رادان اظهارداشت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها پیشانی انتظامی کشور هستند و همه باید تلاش کنیم که سرمایه اجتماعی را بالا ببریم زیرا نقاط و مراکزی هستند که می‌توانند ضمن افزایش عزت و اقتدار پلیس، محبت مردم و سرمایه اجتماعی را بالا ببرند.

فرمانده کل انتظامی کشور با طرح این سوال که سهم کلانتری و پاسگاه‌ها در جلب سرمایه اجتماعی چیست، اضافه کرد: کلانتری و پاسگاه‌ها می‌توانند در جلب محبت و سرمایه اجتماعی پلیس بسیار موثر واقع شوند و با توجه به ماهیت و ماموریت این نقاط انتظامی، ما می توانیم در مواجهه «هوشمند» با مردم به افزایش سرمایه اجتماعی برسیم.

سردار رادان با بیان اینکه پلیس مقتدری که به موقع عمل می‌کند، توانمند و باهوش و مورد حمایت و تکریم مردم است، ادامه داد: مردم پلیس هوشمند و مقتدر را دوست دارند و از طرفی کسانی که از قانون تمکین می‌کنند نیز مورد حمایت پلیس هستند.

وی با تاکید بر لزوم ایفای نقش فعالانه برای پیشگیری از سرقت گفت: باید راهکار های اطمینان بخش برای پیشگیری از سرقت توسط پلیس پیشگیری فراجا ارائه و عملیاتی شود و در واقع با ایده‌هایی چون ارتقای سطح ایمنی درها و قفل‌ها می‌توان به مقوله‌های پیشگیرانه اندیشید و عمل کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برنامه‌های متفاوت پلیس در نوروز امسال مطرح کرد: نوروز امسال در زمینه پیشگیری از سرقت‌ها به طور ویژه باید تمرکز کنیم؛ به طوری که سرقت را مهار و به کنترل درآوریم.

وی بر انجام صحیح، به موقع و هوشمند ماموریت‌های پلیس تاکید کرد و گفت: در سه مولفه کسب رضایت خداوند، جلب رضایت مردم و تأمین امنیت و آرامش، سهم کلانتری و پاسگاه‌ها بسیار پررنگ است؛ بنابراین این مطالبه و انتظار وجود دارد که کلانتری و پاسگاه‌ها به ایفای نقش واقعی خود در ارائه خدمات انتظامی به مردم بکوشند.

براساس این گزارش، در این همایش از برخی خانواده معظم شهدا، جانبازان و اعضای انتظامی تقدیر شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۴۹۸۳۹۱۳:۱۰:۰۷ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
یه بار هم شده در ایام قبل چهار شنبه سوری و حتی شب چهارشنبه آخر سال شخصا به چهار راه مولوی تشریف بیاورید و از نزدیک مشاهده بفرمایید این محل را یا فقط وصف آن را در گزارش خوانده اید
ناشناس۲۹۵۰۰۹۱۱۷:۳۷:۴۹ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
لطفا از فرماندهی انتظامی اصفهان بخواهید نسبت به جمع آوری بساط قماربازان و سگ بازان از بوستان ملت اصفهان اقدام لازم بفرمایند و این اقدام بنحوی نباشد که مجددا قمار بازان از فردای پس از تذکر دوباره بساط قمار را در این بوستان پهن میکنند
ناشناس۲۹۴۹۸۵۱۱۳:۱۷:۳۵ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
ای کاش راهنمایی و رانندگی کارهاش رو با کارشناسی و احترام بیشتری به مردم انجام میداد. تنها کاری که راهنمایی و رانندگی خوب بلد هست بالا بردن جریمه و پایین تر آوردن هر چه بیشتر سرعت بدون انجام هیچ گونه کارشناسی است. پایین آوردن سرعت در بزرگراه ها هر سال 10 کیلومتر بر ساعت مشهود است. این کارها نه تنها سبب ایجاد مشکلات فنی در خودروها می شود حتی سبب ایجاد خستگی و کندی حرکت و ترافیک های سنگین و بهم خوردن تعادل روحی راننده و بروز تصادف و رفتارهای پر خطر رانندگی می شود. نیروی انتظامی و راهداری خیال میکنند هر چه سرعت پایین تر بیاید بهتر است ولی اشتباه میکنند. همچنین نیروی انتظامی باید درخواست اصلاحی در قوانین رانندگی کند که افرادی که سوابق کیفری سنگین یا سابقه های رفتاری دارند گواهینامه آنها باطل شود. یا افرادی که حداقل ده سال از گواهی نامه آنها نگذشته است حق مالکیت خودرو نداشته باشند و برای آنها برگه سبز و کارت خودرو صادر نشود. افرادی که تصادف ها یا رفتارهای پر خطر رانندگی دارند باید گواهینامه آنها برای مدت طولانی و یا دائم باطل شود. خودروهایی که خیلی دستکاری شده و لوکس می شوند یا موتور آنها تقویت یا دستکاری می شود نباید مجوز تردد در راه ها و حتی شماره گذاری پس از فروش داشته باشند. کسی که سابقه تصادف های خطرناک دارد و مقصر است باید از داشتن گواهینامه منع شود. جریمه ها نباید خیلی مردم را تحت فشار بگذارد بلکه باید جریمه ها کم اما در مورد رفتارهای خطرناک یا خودروهای بیش از حد فرسوده یا ناامین یا خودروهای دستکاری شده با صلابت برخورد شده و خودرو توقیف و گواهی برای همیشه باطل شود و یا جریمه های سنگین در این شرایط وضع شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین