مسمومیت دانش‌آموزان این بار در محلات

  4011213089

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در این شهرستان با علائم تهوع، سردرد و سرگیجه به بیمارستان مراجعه کردند که پس از انجام اقدامات درمانی از بیمارستان ترخیص شدند.

مسمومیت دانش‌آموزان این بار در محلات

به گزارش فارس،‌ مرضیه ولی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ تعدادی از دانش آموزان از یکی از مدارس دخترانه شهرستان محلات با علائم تهوع، سردرد و سرگیجه به بیمارستان مراجعه کردند که بلافاصله اقدامات درمانی لازم توسط تیم تخصصی انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه پس از انجام اقدامات درمانی و آزمایشات لازم، ۶ نفر ترخیص و ۲ نفر تحت نظر در اورژانس بستری شدند و در حال حاضر حال عمومی همه دانش آموزان مطلوب است.

yektanetتریبون

آخرین عناوین