امام جمعه مشهد: جنگ ارزی و ترویج بدحجابی دو راهبرد دشمن است

  4011212041 ۳۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

امام جمعه مشهد گفت: افرادی که سرمایه خود را در پناه دلار قرار داده‌اند تا با معامله آن به سود برسند، بدانند که بی‌اختیار تبدیل به سرباز و پیاده‌نظام آمریکا در این جنگ اقتصادی شده‌اند.

جنگ ارزی و ترویج بدحجابی دو راهبرد دشمن است

به گزارش ایسنا،‌ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن دعوت از مردم برای شرکت در اجتماع منتظران ظهور که ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه برگزار می‌شود، اظهار کرد: آن زمان که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، مستکبران تلاش کردند تا کشور ما را دوباره به دست بیاورند. به همین دلیل، عباس امیرانتظام و جاسوسان دیگری را در دولت موقت به کار گرفتند، اما با این حال ملت ایران نشان داد که دل‌بسته انقلاب خود است و از آن دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: پس از این و در گام بعد، آمریکا تلاش داشت تا این انقلاب حداقل به منطقه تسری پیدا نکند اما برخلاف این خواسته هم‌اکنون این انقلاب به سرتاسر منطقه در حال تسری است. اینجاست که منابع اصلی درآمدی و ثروت ایالات‌متحده که از غارت اموال ملت‌های این منطقه به دست می‌آید، در خطر قرار می‌گیرد و مسیر زوال ایالات‌متحده آغاز می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز در منطقه حرف اول را نظام ایران می‌زند و جمهوری اسلامی سیاست‌گذار قطعی در این منطقه است، گفت: در این شرایط، آن‌ها یک قدم دیگر هم عقب‌نشینی کرده و به این باور رسیده‌اند که رقیب جدیدی در نظم نوین جهانی برایشان ایجاد شده که قدرت جهانی و کنترل امور عالم را فقط در حیطه شایستگی خدا و حجت او روی زمین می‌داند.

علم‌الهدی اضافه کرد: توسعه ارتباطات اقتضا می‌کند که جهان یک مدیر واحد داشته باشد و اندیشه انقلاب اسلامی آن است که این مدیر واحد، خدا و نماینده برحق او روی زمین است. اینجاست که دشمن تلاش می‌کند تا انقلاب را براندازی کند. مقام معظم رهبری فرمودند که جبهه انقلاب در برابر استکبار، همان جبهه توحیدی در برابر طاغوت است؛ یعنی هرچه از قوم عاد و ثمود می‌دانیم، امروزه در آمریکا و نظام سلطه متمرکز شده و در برابر آن هم انقلاب اسلامی در استمرار نهضت انبیا و اولیای الهی در برابر آن ایستاده است. این دشمن‌تراشی نیست بلکه دشمن‌شناسی است.

وی در تشریح دو راهبرد دشمن در براندازی نظام اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمن از هر ابزاری در فتنه و توطئه استفاده می‌کند تا این نظام را براندازی کند و اگر هم فتنه‌ای را از دستور کار خارج کرده، به خاطر آن است که باور دارد دیگر نمی‌تواند از آن بهره‌ای ببرد. امروزه جنگ ارزی و ترویج بدحجابی دو راهبرد ویژه دشمن است و باید با آن مقابله کرد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: اخیراً در «دانشگاه جانز هاپکینز» آمریکا، اتاق شبیه‌سازی جنگ اقتصادی با ایران تشکیل شده و «مارک دوبوویتز» که فارغ‌التحصیل «دانشگاه اورشلیم» و از فرماندهان جنگ اقتصادی با ایران است، در آخرین توییت خود به صراحت اعلام کرده که دلار در ایران به ۶۰۰ هزار ریال می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تاکید کرد: افرادی که سرمایه خود را در پناه دلار قرار داده‌اند تا با معامله آن به سود برسند، بدانند که بی‌اختیار تبدیل به سرباز و پیاده‌نظام آمریکا در این جنگ اقتصادی شده‌اند. بنده مرجع نیستم که یک عمل را حلال یا حرام بدانم اما تعجب من از برادری است که جنسی را تهیه می‌کند تا وقتی دلار گران‌تر شد، آن را به چند برابر قیمت بفروشد. برادر من، تو مسلمانی، این کار چه مبنایی دارد؟

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، علم‌الهدی با تأکید بر اینکه فتنه دوم در حوزه حجاب است، بیان کرد: فضا را به جایی رسانده‌اند که هر نهاد حاکمیتی در این حوزه اقدام کند، چنین تلقی می‌شود که حجاب حکومتی است و بر این اساس، دیگر اقتدار امنیتی نظام نمی‌تواند در این عرصه میدان‌داری کند؛ امام راحل از روز اول، آمریکا را شیطان بزرگ خواندند. شیطان بزرگ از ابتدا هرچه توطئه کرده شکست خورده و در این دو توطئه هم شکست خواهد خورد. مدیران و مسئولان در تمام عرصه‌ها دست‌به‌کار هستند تا فتنه دشمن را خنثی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه هفت سوره مبارکه محمد(ص) عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس همه دنیا به سر این نظام ریخت اما مردم به میدان آمدند و از انقلاب خود دفاع کردند. امروز هم‌ چنین جنگ ناجوانمردانه‌ای حتی سخت‌تر از جنگ نظامی در جریان است، اما بازهم اگر کمک مردم در کار باشد، دین خدا پیروز خواهد شد.

وی با بیان اینکه نصرت الهی وقتی وارد می‌شود که مردم در خواست یک هدف، متفق و هم‌نظر باشند، اظهار کرد: همان‌طور که در قرآن کریم هم برای نصرت الهی شرط گذاشته شده و فرموده اگر شما خدا را یاری کردید، خدا هم شما را یاری می‌کند. در مسئله حجاب همه شما برادران و خواهران باید بایستید و با جریان کشف حجاب مقابله کنید. در عرصه جنگ ارزی هم فراتر از در نظر گرفتن سود شخصی، نباید به امید گران شدن، ارز ذخیره کرد و باد به آتش دشمن رساند.

امام‌ جمعه مشهد دشمنی با اسلام را حقیقت امروز آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: نظام اسلامی دشمن‌تراش نیست بلکه در برابر دشمنی مقاوم است و مقاومت می‌کند. رهبر بصیر و حکیم ما قهرمان مقاومت در برابر دشمنان و یک حکیم عارف و بصیر در جریان دشمن‌شناسی است و «مرگ بر آمریکا» که مردم بر زبان می‌رانند، در استمرار دشمن‌تراشی نیست، زیرا این جنگ را نظام سلطه پیش از همه آغاز کرده و فلسفه وجودی خود را در گرو آن می‌داند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۳۵۶۸۸۱۷:۱۹:۵۷ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
حرف ايشان درست و بجا است فعلا مهم اين است كه چه مي كنيد با اين دشمني كه چيزي براي مردم نگذاشته ...زندگي مردم را به تاراج برده غم و غصه را به جاي زندگي آرام نصيب ما كرده...راه حل چيست كي مسول است و كي مي تواند .
ناشناس۲۹۳۵۸۲۰۱۸:۳۵:۱۱ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
یا دولت باید در زمینه اقتصاد و عفاف و حجاب کار قابل توجهی بکند با مردم اجازه آتش به اختیار شدن را داشته باسند
ناشناس۲۹۳۶۴۹۱۰۹:۲۷:۰۸ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
در تمام کشورهای مسلمان که حجاب اختیاری است مردم آتش به اختیار در حال زد و خورد برای نگهداشتن لچک بر سر زنان هستند ؟ اجازه داشته باشید با هر کس که لباسش را نمی پسندید برخورد کنید اونوقت هر کس به بهانه لباس شروع می کنه به تسویه حساب شخصی با زن و بچه مردم در خیابان و جامعه تبدیل به میدان جنگ می شه
ناشناس۲۹۳۶۵۰۷۰۹:۳۵:۱۵ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
نمی شه جامعه به خاطر روسری زنان صحنه زد و خورد تبادل فحش و ناسزا بشه و کتک کاری بشه چرا که طرف مقابل هم دفاع بلده ! در هیچ جای دنیا مردم حق آتش به اختیار شدن ندارند حتی در آمریکا ی وحشی هم شما اگر کسی بی اجازه داخل ملک شخصی شما شد حق دفاع داری نه در همه جا
ناشناس۲۹۳۶۳۳۹۰۳:۴۱:۱۹ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
کاری که می کنند این است؛ از زیر مسولیت شانه خالی می کنند. خردسال که بودیم تمام تقصیرات به گردن پسر همسایه می انداختیم.
ناشناس۲۹۳۵۷۰۱۱۷:۲۹:۰۳ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
گرانی چی؟!
ناشناس۲۹۳۵۷۱۵۱۷:۳۹:۲۱ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
چرا در دولت روحانی بالارفتن ارز ناشی از بی کفایتی رییس جمهور بود؟
ناشناس۲۹۳۵۸۴۴۱۸:۴۷:۳۲ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
چون از عمد بود توسط خودش
ناشناس۲۹۳۵۹۹۰۲۰:۴۱:۲۳ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
الانم دولت رئیسی تعمدلا با دست کاری قیمت دلار دنبال جبران کسری بودجشه خب
ناشناس۲۹۳۶۱۸۶۲۳:۲۸:۴۱ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
دلار زیاد بالاتر از حد نرفته و به خاطر ارز 28500 بالاتر رفته که آن هم برای کاسبی نیست برای حمایت از قشر ضعیف هست ولی راه اشتباه که زمینه آن هم برمی‌گردد به دولت قبل که ارز4200 ایجاد کرد و الان به سختی می‌توان به نرخ اصلی که 42 هزار تومان هست برسانند چون مردم تحت فشار قرار می گیرند
ناشناس۲۹۳۶۰۰۸۲۰:۵۵:۳۸ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
یعنی اون موقع دشمن وجود نداشت؟!
ناشناس۲۹۳۶۱۰۳۲۲:۰۵:۵۶ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
ضرب المثل يك بام و دو هوا اينجا كاربرد دارد ……
ناشناس۲۹۳۶۳۷۵۰۷:۰۲:۵۸ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
جواب بسیار ساده است!چون اینها اصلا تقوی الهی ندارند و فقط از وسیله برای رسیدن هدف استفاده می کنند.
ناشناس۲۹۳۵۷۹۷۱۸:۲۵:۱۸ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
نظرتان را در مورد مسموم نمودن عمدی دختران دانش آموز نمی فرمائید .؟!
ناشناس۲۹۳۶۰۱۵۲۱:۰۴:۴۲ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
از خدایگانتان آمریکا و اسرائیل بپرسید.
ناشناس۲۹۳۶۱۷۷۲۳:۲۰:۰۷ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
خدایگان شما که جز فرا فکنی و توجیهات چیزی در چنته ندارند
ناشناس۲۹۳۶۵۵۲۱۰:۱۲:۴۹ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
همین که خودشان اعتراف می کنند نیازی به چنته نیست که شما طرفداری از غرب کنید و از کشورتان خیر!!
ناشناس۲۹۳۶۴۹۹۰۹:۳۰:۵۰ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
می خوای بگی اسرائیل و آمریکا تا پشت در مدارس دخترانه ما نفوذ کرده اند و دارند ناموس ما را آزار می دهند و ما مات و متحیر داریم نگاه می کنیم ؟ در تمام طول تاریخ دختران جامعه ایرانی خط قرمز بوده اند اصلا متوجه هستی چی می گی ؟؟
ناشناس۲۹۳۵۹۹۱۲۰:۴۱:۴۴ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
جنگ ارزی دولت بر علیه ملت
ناشناس۲۹۳۵۹۹۵۲۰:۴۳:۲۳ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
مگه دولت رئیسی نمی دونست تو جنگ نرم و سخته چرا اینطور رکب خورده؟؟؟؟زندگی ملت از هم پاشیده ؟؟این شرایط با هیچ توضیحی قابل توجیه نیست
ناشناس۲۹۳۶۰۳۸۲۱:۲۲:۳۶ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
آیا کسی میتواند تخمین بزند که چند درصد از جمعیت 《شهر مشهد و استان خراسان رضوی 》 سخنان ایشان را قبول دارند .
ناشناس۲۹۳۶۰۹۰۲۲:۰۰:۵۱ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
پشتوانه هر کشوری هم اول مردم دوم مردم سوم طلا ست وقتی میگویم مردم تمام مردم نه انهای که پست ومقام دارند یا حقوق های نجومی یا به تازگی تجارت دارند یا معاون ومدیر شدند تمام جمعیت از بالا تا پایین درامدی با هر تفکر واعتقاداتی که دارد مردم بهترین سنگر هر کشوری برای دولت ش خواهد بود
سراچی۲۹۳۶۱۷۹۲۳:۲۳:۱۷ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
تا دیر نشده زندگی و معیشت ملت و سامان بدهید........
عمران۲۹۳۶۲۸۸۰۱:۲۳:۲۷ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
اولا ایشان اگر قرار بود مسئولیت امور اقتصادی را بپذیرند که گران شدن ارز را به گردن دشمن نمیانداختند. ثانیا شما کی میخواهید از این معیشت محوری بیرون بیایید؟ آن چیزی که خودش عامل مشکلات معیشتی را دریابید. ریشه ی اصلی مشکلات مدل حکمرانی است، مشکل ساختاری است، و تا زمانی که این مساله توسط عموم مردم درک نشود الی الابد در مشکلات معیشتی غوطه ور خواهیم خورد.
ناشناس۲۹۳۶۱۹۰۲۳:۳۲:۵۹ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
چه جااب این مسئله در دولت قبل به بیکفایتی و فساد ربط داشت چی شد الان شد واسه دشمن؟
ارزنده۲۹۳۶۲۱۷۲۳:۵۷:۰۱ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
سلام حاج آقا تورو خدا اینقدر دنبال دشمن نگردید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۲۹۳۶۲۴۲۰۰:۳۱:۲۹ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
از در فقر وارد شود از در دیگر ایمان گریرانه بار کج هرگز به منزل نمی رسد
ناشناس۲۹۳۶۲۴۳۰۰:۳۳:۳۷ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
امام علی (ع) داریم گه میگوید(اگر فقر به خانه ای وارد شود ایمان از ان خانه میرود) ایا این حدیث معتبر است واگر معتبر است معنایش این است که هرکس فقیر شد ایمانش نیز میرود؟
ناشناس۲۹۳۶۲۶۱۰۰:۵۳:۱۳ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
دشمن مسموم کنندگان دانش آموزان است و کسانی که از آنها حمایت میکنند
ناشناس۲۹۳۶۳۳۴۰۳:۱۱:۳۹ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
در بهترین حالت اگر حرفاش درست باشه که نیست،وضعیت موجود بی عرضگی محض دولت و مسئولین رو نشون میده .
ناشناس۲۹۳۶۷۱۸۱۱:۲۸:۱۹ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
حضرت علی در نهج البلاغه می فرمایند اگر هر کس به اندازه عملش حرف بزند، دنیا را سکوت فرا می گیرد۔
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

پربحث‌های هفته

  1. این صدای اقتدار ایران است ...

  2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  3. وحدت ملی با وعده صادق

  4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  9. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  10. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  11. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  12. اسراییل چه باید بکند؟ 

  13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  14. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  15. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  16. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  17. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  18. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  19. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

آخرین عناوین