ماجرای حمله عصبی به دانش‌آموزان در اردوی سواد رسانه‌ای اصفهان

  4011210156 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در اصفهان به اردوی آموزشی سواد رسانه اعزام می‌شوند که سه دانش‌آموز دچار حمله عصبی می‌شوند، ماجرای این اتفاق را در این خبر بخوانید.

ماجرای حمله عصبی به دانش‌آموزان در اردوی سواد رسانه‌ای اصفهان

به گزارش فارس، صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای به اردوی آموزشی سواد رسانه در خمینی‌شهر اعزام می‌شوند.

پورحسین مدیر مدرسه در گفت‌وگویی اظهار کرد: برای تاثیر پذیری تلقین، بر روی صحنه نمایش به دانش آموزان اعلام شده واکسنی ساخته شده که می‌تواند بیماری را درمان کند و برای اجرا و همراهی با این نمایش به چهار داوطلب نیاز است.

وی افزود: پس از مصرف، این واکسن خوراکی( حاوی آب و عرق نعناع)، یکی از دانش آموزان دقایقی پس از مصرف، دچار بیحالی و بیهوشی می‌شود. 

پورحسین ادامه داد: پس از این ماجرا، دو تن از دانش آموزان دیگر، بعد از دیدن بیهوشی و هرج و مرج و سر و صدای محیط، شوکه و دچار حمله‌ی عصبی شده و هر سه راهی اورژانس می‌شوند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۳۲۷۹۹۰۰:۰۶:۲۴ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
خب درس اول سواد رسانه رو یاد گرفتن هرگز هر چیزی رو نخورید و باور نکنید! احسنت به این روش آموزشی و لعنت به یانکی پرستا
ناشناس۲۹۳۳۱۱۷۰۹:۲۴:۰۱ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
منظورت از یانکی پرست ها مسئولین وزارت آموزش و پرورش بود ؟ حساب تعداد رسوایی های شرق پرست های فعلی از دستمان در رفته . فقط دو سال کشور در دست شما بود و این وضعیت کشور است
الف لطفا منتشر کن۲۹۳۲۸۰۱۰۰:۰۸:۵۲ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
من وظیفه بگم دوست داشتی منتشر کنید =این یه پروژه از پیش طراحی شده توسط سرویس های خارجی هست انها از نقطه ضعفی که در داخل ایجاد کرده ایم وافراط ونگاه متحجرانه ونگاههای متحجرانه دارند استفاده می کنند از اسید پاشیها گرفته تا بقیه اقایانی که نگاه متحجرانه را ترویج می کنندتا درون ایران اشوب کنند ونگزارند مذاکرات برجام به نتیجه برسدبعد از ماه مهر می خواستند مذاکرات احیای برجام کلید بخورد که مرگ مهسا امینی پروژه بزرگ اول بود که مانع احیای برجام بشه و خرده پروژه های در دل ان بود حالا دوباره با شروع مذاکرات مسمویت ها دختران هر روز داره بیشتر میشه روی زنان کلید کرده اند زن زندگی ازادی توجه شما را به فیلمی جلب می کنم که تازه با بازیگران خارج کشور ساخته شد عنکبوت مقدس که جایزه هم گرفت هدف از پروژه مسمویت دانش اموزان دخترهم اشوب وانقلاب و از بین بردن برجام وهم از نگاه خارجی این نگاه که ایران اگر هسته شود با بمب همه را را نابود می کند و می خواهند ما را به نگاه طالبانی متهم کنند بخاطر همین فیلم عنکبوت مقدس ساخته می شود به تهیه سرویس های غربی وجایزه های فراوان میگیرد ودر فستیوال های اورشلیم کن هامبورگ و..وبازیگر زن جایزه کن رامیگیرد ودرون مدارس دخترانه مسمومیت ایجاد میشود دشمن نقطه ضعف ما را خوب می داند انها از نگاه های متحجرانه داخلی کاملا مطلع هستند وبه نفع خود استفاده می کنند که هم مردم را به حکومت بد بین کنند ودر نتیجه اعتراض و انقلاب راه بیاندازند هم یه نگاه طالبانی از ایران به جهان نشان دهند تا کل جهان را علیه ایران در قضیه هسته ای متحد کنند یاد حرف جو بایدن افتادم که می گفت ما سیاست تحریم هوشمند را برای ایران انتخاب کرده ایم واصولا غرب همیشه اول ذهن های جهان را اماده می کند بعد وارد عمل می شود که فیلم عنکبوت مقدس یکی از انها هست واقعا یه جنگ تمام عیار راه انداختند بعد مسولان ما رو باش
ناشناس۲۹۳۲۹۹۲۰۷:۰۷:۲۲ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
دوست عزيز با اين فرمايش شما كاملاً موافقم كه غرب در جهت رسيدن به أهداف خود از رسانه ها استفاده ى كاملاً مؤثرى مى كند مخصوصاً در زمينه ى سينما اگر به خاطر بياوريد درست قبل از انقلاب فيلم محمد رسول الله توسط امريكاييها ساخته شد كه ديگر هرگز چنين اتفاقى در مدح اسلام در هاليود نيفتاد
امین۲۹۳۳۰۴۱۰۸:۲۲:۲۹ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
همه چیز رو قاطی پاطی کردید. میتوانید زلزله ترکیه و سوریه را هم متصل بکنید به این قضایا.
ناشناس۲۹۳۳۰۴۴۰۸:۲۴:۱۸ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
در پاسخ به این دوست خوبمون که فرمودند عوامل بیگانه نخواستند برجام به سرانجام برسه میشه گفت که تعلل مسئولان و مذاکره کنندگان هم‌جهت باخط جلیلی وفرصت سوزی اونها زمانی که غرب به این توافق نیاز داشت باعث ازبین رفتن دستاوردی شد که یک عده انسانهای فرهیخته به خواست ملت با خون دل از تندروهای داخلی اون رو بدست آورده بودند .در دشمنی دشمن شکی نیست ولی بیایید یکبار هم که شده چشمهارا بشوییم ودرست ببینیم کدام دشمن بیشتری آسیب را به ما زد ....
ناشناس۲۹۳۳۱۱۱۰۹:۱۹:۳۵ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
همه چیز بر گردن طراحی خارجی ...چرا فکر کردی الف پیامی که در ان همه مسولیت را به خارجی حواله می ده را منتشر نکنه ؟اما راجب برجام چطور بر گردن انها عدم توافق را انداختی این دیگه خیلی عجیبه
ناشناس۲۹۳۳۲۶۳۱۰:۴۸:۵۷ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
متآسفانه فکر می کنم که از همه بیشتر کاسبان تحریم ها ( سیاسیون داخلی ) هستند که مانع به نتیجه رسیدن برجام هستند و براشون اصلا مردم اهمیتی نداره .حالا عوامل خارجی هم میتونه باشه ولی اگر اتحاد داخل سیاسیون شکل بگیره مثل اتحادی که مردم در بعضی مواقع از خودشون نشون میدم همه مشکلات کشور حل میشه ولی تا وقتی باند و باندبازی باشه و رانت و رانت خواری و ... بدتر میشه که بهتر نمیشه
ناشناس۲۹۳۳۴۱۵۱۱:۴۸:۵۱ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
تندرو های داخلی و خارجی برای به نتیجه نرسیدن برجام خیلی تلاش می کنند مردم باید هوشیار باشند ودر تله انها نیفتیم....
ناشناس۲۹۳۳۰۱۳۰۷:۴۶:۴۰ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
با کدام اجازه به دانش آموزان قطره ميدهيد ؟ حالا آب يا هر چيز ديگر ؟ لابد مسموميت سراسري مدارس کل کشور هم حمله عصبي بوده ؟
ناشناس۲۹۳۳۰۲۷۰۸:۰۸:۱۷ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
با همون اجازه ک انگار عمدی هست و سریع هم با افتخار خبرش رو منتشر میکنند...
علی۲۹۳۳۲۰۷۱۰:۲۳:۵۶ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
دقیقا . اینها فکر می کنن وقتی دانش اموز در مدرسه هست هر کاری میتوتنند انجام بدهند . ...
ناشناس۲۹۳۳۱۰۱۰۹:۰۹:۳۲ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
همه ما از دست نظام دچار حمله عصبی هستیم .
ناشناس۲۹۳۳۱۵۶۰۹:۵۲:۱۲ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
چرا مردم روایت های رسمی را نمیپذیرند؟ بی اعتباری بد دردی است.
ناشناس۲۹۳۴۱۶۴۱۹:۲۲:۴۲ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
کدوم مردم؟ شماها به مشت بچه سال و نوجوان هستید سرپرست خانوار که نیستید؟ فصای مجازیه ها
ناشناس۲۹۳۴۱۳۸۱۹:۰۰:۴۷ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
امان از فقر اندیشه
yektanetتریبون

آخرین عناوین