۸۴ دانش‌آموز در البرز مسموم شده‌اند/حال همه خوب است

  4011210139 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: حال عمومی تمامی دانش آموزان  دچار مسمومیت مساعد است و به تدریج در حال ترخیص هستند.


به گزارش ایسنا، دکتر شهرام صیادی روز چهارشنبه ۱۰ اسفند در خصوص آخرین وضعیت دانش آموزان دچار مسمومیت در فردیس گفت: طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ از دو مدرسه دخترانه در فردیس مبنی بر مسمومیت دانش آموزان ، فورا ۹ دستگاه آمبولانس و دو اتوبوس آمبولانس و دو موتور لانس به محل اعزام شدند و پس درمان اولیه دانش آموزان به مراکز درمانی منتقل شدند و امور درمانی انجام شد.

وی ادامه داد: روند درمانی برای  ۵۱ دانش آموز  در بیمارستان کوثر و ۳۰ دانش آموز در بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی فردیس و سه دانش آموز  که خود  جداگانه به بیمارستان امام علی (ع) مراجعه کرده بودند، انجام شد .

دکتر صیادی تصریح کرد: حال عمومی و وضعیت همه دانش آموزان مساعد است و مورد بد حال وجود ندارد و به تدریج دانش آموزان در حال ترخیص هستند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۳۲۶۶۲۲۲:۳۴:۳۵ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
باز مظلوم نماییها برای زنان شروع شد ، کوچکترین مشکل برای زنان توسط رسانه ها که تحت کنترل فمینیست ها هست بزرگنمایی میشود ننگ بر فمنیستهای جنایتکار مرد ستیز ننگ بر حامیان حقوق زنان ننگ بر رسانه های فمنیست ننگ بر نظام دیکتاتوری جهانی فمنیست جنبش جنایتکار و مظلوم نمای فمنیست بر کل کره زمین سیطره پیدا کرده است لیبرال های ضد کارگر و فمنیست های ضد مرد با هم متحد شده اند کارگران و مردان و زنان آزاده باید علیه این دو جنبش بنیان بر افکن متحد شوند
ناشناس۲۹۳۳۱۱۳۰۹:۲۲:۲۷ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
پس تویی؟
ناشناس۲۹۳۲۸۱۶۰۰:۱۶:۰۱ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
آمریکا یا اسرائیل با ماهواره دارن اینکارو انجام میدن کاملا شدنیه کافیه اشعه زیادی رو متمرکز کنن رو یه جا علائمی شبیه به مسمومیت رخ میده هنوز به انقلاب جنسی زن زندگی آزادی امید دارن بیچاره ها
ناشناس۲۹۳۲۸۱۸۰۰:۱۸:۰۹ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
دشمن چه زوری میزنه اینکارها فقط تجربه و قدرت نیروهای امنیتی رو بالاتر میبره
yektanetتریبون

آخرین عناوین