مسمومیت دانش‌آموزان به پردیس رسید/ انتقال ۳۵ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه خیام به بیمارستان‌

  4011209068 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خیام پردیس دچار مسمومیت شدند.

مسمومیت دانش‌آموزان به پردیس رسید/ انتقال ۳۵ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه خیام به بیمارستان‌

به گزارش تسنیم، امروز ظهر تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه خیام در فاز 11 پردیس دچار مسمومیت شدند.

تاکنون 35 دانش‌آموز به بیمارستان الغدیر پردیس منتقل شده‌اند و در حال حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور داشته و اوضاع را تحت کنترل دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمویت شدید نبوده و حال اکثر دانش آموزان خوب است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۳۰۲۳۹۱۴:۴۹:۳۹ ۱۴۰۱/۱۲/۹
فقط دانش آموز و آن هم فقط دختران!!!
ناشناس۲۹۳۰۲۴۵۱۴:۵۶:۱۲ ۱۴۰۱/۱۲/۹
امنیت نداشتن فرزندانمان در مدارس را برنمی تابیم
ناشناس۲۹۳۰۴۰۸۱۶:۱۶:۱۹ ۱۴۰۱/۱۲/۹
مثلا چکار می کنی؟
ناشناس۲۹۳۰۲۵۱۱۵:۰۰:۰۸ ۱۴۰۱/۱۲/۹
دشمن برنامه قبلی شکست خورده روی آورده به این کارها مقابل به مثل نمی کنید گستاخ شدن
ناشناس۲۹۳۰۲۸۵۱۵:۱۵:۳۲ ۱۴۰۱/۱۲/۹
تا دیر نشده این بساطو جمع کنید
امیر حسین سلطان/تهران۲۹۳۰۳۰۵۱۵:۲۵:۴۷ ۱۴۰۱/۱۲/۹
به عنوان یک فرهنگی بازنشسته که همچنین یک فرزند دختر دانش آموز هم دارم شدیدا نسبت به پدیده نوظهور مسمومیت دانش آموزان مدارس دخترانه اظهار تاسف و نگرانی می کنم و شیوع این پدیده نامبارک از این شهر به آن شهر را بسیار عجیب و قابل تامل ارزیابی می کنم. امیدوارم در درجه اول مسئولان عالی وزارت آموزش و پرورش که پیشتر نگران تعطیلات زیاد مدارس بوده اند به مراتب بیشتر دلنگران این پدیده نوظهور در سال تحصیلی جاری باشند و صریحا نسبت به آن موضعگیری نمایند گرچه بدیهی است سایر وزارتخانه ها(از جمله وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی) و سازمان های مسئول ذیربط نیز در حال بررسی و تحقیق موضوع هستند.
yektanetتریبون

آخرین عناوین