بررسی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان بروجردی توسط یک تیم تخصصی

  4011207009 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرماندار بروجرد از بررسی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه «احمدیه» این شهرستان توسط یک تیم تخصصی خبر داد.

بررسی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان بروجردی توسط یک تیم تخصصی

 
به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مرادی در سخنانی، اظهار داشت: بررسی مسمومیت دانش آموزان دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد به متخصصان سپرده شد.

وی با بیان اینکه مسمومیت دانش آموزان این دبیرستان برای سومین بار اتفاق افتاده است، افزود: برای بررسی دقیق و تسریع در روند پیگیری این حادثه یک تیم تخصصی در دبیرستان دخترانه «احمدیه» مستقر شده و هیچ موردی مبنی بر نشت گاز و دیگر علائم مسمومیت دانش آموزان بروجردی مشاهده نشده است.

فرماندار بروجرد، گفت: یک تیم تخصصی ویژه موضوع مسمومیت دانش آموزان دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد را بررسی خواهند کرد.

مرادی، افزود: حال عمومی دانش آموزانی که امروز به بیمارستان منتقل شدند مساعد و بیشتر آنها ترخیص شده‌اند.

وی، گفت: اطلاع رسانی مسمومیت دانش آموزان دبیرستان «احمدیه» بروجرد فقط از طریق فرمانداری بروجرد انجام می‌شود و دیگر اخبار منتشر شده در فضای مجازی و منابع دیگر مورد تأیید نیست.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۲۶۴۹۱۰۷:۴۸:۱۱ ۱۴۰۱/۱۲/۷
این تحقیقات چند ماه قراره طول بکشه ؟
ناشناس۲۹۲۶۵۲۴۰۸:۳۷:۵۷ ۱۴۰۱/۱۲/۷
چرا فقط دانش آموزان؟ چرا فقط در مدارس؟ آیا اینها اتفاقی است؟ واقعا چرا؟
yektanetتریبون

آخرین عناوین