رئیس اورژانس کرمان: حال وزیر ورزش وخیم است

  4011204084 ۲۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

 رئیس اورژانس کرمان از وخامت حال وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

رئیس اورژانس کرمان: حال وزیر ورزش وخیم است

رئیس اورژانس کرمان در گفت‌وگو با فارس از وخامت حال وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

سید محمد صابری در خصوص آخرین وضعیت سرنشینان بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:‌این بالگرد 16 سرنشین داشته است، از بین این تعداد متاسفانه اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش فوت شده است و حال سه تن دیگر وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مدیرکل ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی و جزو مصدومان وخیم هستند.

به گفته صابری هر سه این مصدومان در حال انتقال به بیمارستان شهید باهنر کرمان هستند.

وی ادامه داد: تا چند دقیقه پیش که پیگیر حال عمومی وزیر ورزش بوده‌ام  از لحاظ علائم حیاتی از قبیل ضربان، فشار خون، تنفس نرمال بودند اما چون به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند و تحت تاثیر دارو قرار دارند نمی‌توان ارزیابی دقیقی از وضعیت هوشیاری وی داشت و در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد.

صابری با تایید خون ریزی مغزی سجادی گفت:‌ در حال انتقال وی بیمارستان هستیم و پس از بررسی مشخص می‌شود که آیا نیاز به جراحی وجود دارد یا خیر.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۲۲۴۵۶۱۹:۲۸:۰۰ ۱۴۰۱/۱۲/۴
استاندار میگه حالش خوبه و داره با اطرافیان صحبت میکنه و رییس اورژانس میگه وضعش وخیمه!!!!
ناشناس۲۹۲۲۴۶۱۱۹:۳۴:۱۳ ۱۴۰۱/۱۲/۴
هلیکپوترهای قراضه
عمران۲۹۲۲۶۳۷۲۱:۴۹:۵۲ ۱۴۰۱/۱۲/۴
بکذاحتمال هم هست که خراب کاری عمده بوده باشد. آقای سجادی دشمن زیاد داشت.
ناشناس۲۹۲۳۱۸۱۰۹:۵۹:۵۵ ۱۴۰۱/۱۲/۵
آقایان سال های بسیار طولانی 《 تمام ناکارآمدی های تمام نشدنی شان را با دشمن دشمن ...... کردن ماست مالی کرده اند 》 .
ناشناس۲۹۲۲۵۴۳۲۰:۳۵:۳۹ ۱۴۰۱/۱۲/۴
اینها ایا از اثرات تحریم ها نیست؟! چرا در مذاکرات مرداد به بهانه زمستان سخت اروپا در توافق تعلل کردند؟
ناشناس۲۹۲۲۵۷۳۲۰:۵۶:۳۵ ۱۴۰۱/۱۲/۴
اینها عذاب الهی برای دولت رئیسی، قابل توجه روحانیونی که میگن حجاب باعث کم بارشیه، لطفا انتشار دهید
ناشناس۲۹۲۲۸۰۴۲۳:۵۰:۱۵ ۱۴۰۱/۱۲/۴
آنها بر اساس روایات می گویند اما شما بر اساس کدام روایات نتیجه گرفتی؟! یعنی سقوط هواپیماها و... هم بر اساس تفکر تو...! نخیر قربان حرف چندشت را برای خوت نگه دار
ناشناس۲۹۲۳۰۷۵۰۸:۲۲:۳۹ ۱۴۰۱/۱۲/۵
روايات من در اوردى
ناشناس۲۹۲۳۲۱۳۱۰:۲۱:۵۹ ۱۴۰۱/۱۲/۵
جواب خاله زنکی
ناشناس۲۹۲۳۱۸۹۱۰:۰۸:۳۹ ۱۴۰۱/۱۲/۵
آه و نارضایتی مردم جایگاهش تو احادیث و روایت معلومه، برو بگرد پیدا کن، قبلی رستمی بود الان سجادی و...
ناشناس۲۹۲۳۰۹۶۰۸:۴۱:۳۳ ۱۴۰۱/۱۲/۵
شما اگه به الهی اعتقاد داشتی اینطوری اظهار نظر نمیکردی. از دین مایه نگذار.
ناشناس۲۹۲۲۶۰۳۲۱:۱۶:۵۸ ۱۴۰۱/۱۲/۴
ناوگان فرسوده.
محمد۲۹۲۲۶۲۵۲۱:۳۸:۰۰ ۱۴۰۱/۱۲/۴
چرا فکر میکنید تحریم ها هیچ اثری نداره؟!؟!
ناشناس۲۹۲۲۶۳۶۲۱:۴۹:۵۲ ۱۴۰۱/۱۲/۴
تحریم نعمت است
ناشناس۲۹۲۲۶۸۲۲۲:۱۸:۵۹ ۱۴۰۱/۱۲/۴
یا من اسمه دواء و ذکره شفاء به حق مولانا الامام الحسین (ع)
ناشناس۲۹۲۲۸۳۴۰۰:۰۹:۲۴ ۱۴۰۱/۱۲/۵
آرزوی سلامتی برای آقای سجادی ودیگر مصدومین داشته باشیم
ناشناس۲۹۲۲۸۵۸۰۰:۲۳:۰۰ ۱۴۰۱/۱۲/۵
کاشکی برادران سردار داخل این چرخبال نبودند
اوه۲۹۲۲۸۶۳۰۰:۲۷:۴۲ ۱۴۰۱/۱۲/۵
سجادی جزو قهرمانان ملی و فرد بسیار سالمی از لحاظ اخلاقی و پاک دست است .
ناشناس۲۹۲۲۹۵۱۰۲:۱۶:۴۴ ۱۴۰۱/۱۲/۵
یه‌وزیر‌درست‌انتخاب‌شده‌بود.‌ اونم‌با‌یه‌بالگرد‌قراضه‌مصدوم شد.‌
ناشناس۲۹۲۳۱۰۶۰۸:۵۲:۳۶ ۱۴۰۱/۱۲/۵
به علت سقوط و نوع بالگرد اشاره ای نشده است
ناشناس۲۹۲۳۱۱۹۰۹:۰۹:۲۸ ۱۴۰۱/۱۲/۵
به استاندار اطلاع بديد الكي حرف نزنه
yektanetتریبون

آخرین عناوین