برای سفر به مشهد کدام قطار را سوار شویم؟

گزارش بازرگانی، 154411،   4011129042

برای سفر به مشهد قطارهای گوناگونی وجود دارد که خدمات خوبی به مسافران ارائه می‌دهند. همچنین در خدمات و قیمت نیز تنوع فراوان دارند که حق انتخاب زیادی را در اختیار مسافر قرار می‌دهند. اما دانستن اینکه بهترین قطار تهران مشهد کدام است به کمی تحقیق نیاز دارد. در این مقاله از سفرمارکت می‌خواهیم به معرفی مناسب‌ترین قطار این مسیر بپردازیم. اگر خواهان یافتن جواب هستید در ادامه همراه ما باشید.



چرا سفر به مشهد با قطار؟

اولین سوال که شاید با آن مواجه شوید دلیل انتخاب قطار برای سفر است. یکی از مزایای سفر با قطار راحتی بیشتر و خستگی کمتر است. به نحوی که در طول ساعت‌ها هم امکان راه رفتن در قطار وجود دارد و هم خوابیدن. قطار به دلیل داشتن خدمات خوب مثل پذیرایی، سرویس خواب و سیستم تهویه کاری می‌کند تا کمتر خسته شوید. از دیگر دلایل سفر با قطار قیمت مناسب بلیط است. به طوری که با هر بودجه‌ای که باشید می‌توانید با رزرو بلیط قطار به سفر بروید. دقیق بودن زمان سفر نیز از دیگر مزیت‌های سفر با قطار است. حرکت قطار معمولا تاخیر ندارد و شما می‌توانید برنامه‌ریزی صحیح برای سفرتان انجام دهید. حضور پزشک در قطار و سرگرمی‌های متعدد از دیگر مزیت‌های سفر با قطار است که بد نیست بدانید.



معرفی انواع قطار تهران مشهد

در مسیر مشهد قطارهای متنوعی وجود دارد که بسته به قیمت و خدمات دسته‌بندی می‌شوند. هرچه خدمات ارائه شده لوکس‌تر باشد قیمت بلیط نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین در این مسیر چندین قطار اقتصادی نیز وجود دارد که بلیط آن‌ها با قیمت‌های قابل قبول به فروش می‌رسند. در ادامه به معرفی بهترین قطار تهران مشهد می‌پردازیم.



قطار تهران مشهد رجا

یکی از بهترین قطارهای تهران مشهد رجا نام دارد که با پرسنل حرفه‌ای خود مسافران را راضی نگه می‌دارد. در این قطار با چای و میان وعده از گردشگران پذیرایی می‌شود. همچنین سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون و سیستم احضار مهماندار در قطارهای رجا وجود دارد. لذا در طول مسیر می‌توانید خود را سرگرم کرده و از تک تک لحظاتتان لذت ببرید. برای خرید بلیط قطار رجا کافی است روی لینک روبرو کلیک کنید: https://safarmarket.com/trains

قطار تهران مشهد فدک

از دیگر قطارهای این مسیر می‌توان به فدک اشاره کرد که در سطوح اکونومی، بیزینس و عصرانه فعالیت می‌کنند. امکانات لوکس، فرش قرمز، سرویس خواب باکیفیت و سرو انواع نوشیدنی از جمله مزایای سفر با بلیط قطار فدک است. همچنین بسته به درخواست مسافر پک بهداشتی و صبحانه نیز در اختیار او قرار می‌گیرد. به همین دلیل اگر تمایل داشته باشید می‌توانید غذای مورد علاقه‌تان در قطار میل کنید.



قطار تهران مشهد نورالرضا

این قطار ۵ ستاره توسط شرکت نورالرضا مدیریت می‌شود و واگن‌های آن از کشور چین وارد می‌شوند. وجود سیستم تهویه مطبوع، عایق‌بندی صوتی، امکانات مدرن و غیره از جمله خدمات قطار نورالرضا است. همچنین با داشتن هدفون مجزا کاری می‌کند تا سرگرم شده و کمتر در طول مسیر خسته شوید.



دیگر قطارهای تهران مشهد

  • قطار ۴ ستاره پردیس
  • قطار سیمرغ
  • قطار ۴ ستاره غزال
  • قطار ۴ ستاره غدیر

بهترین قطار مشهد تهران کدام است؟

در این مسیر قطارهای متنوعی وجود دارد که برخی از آن‌ها بسیار لوکس و شیک‌اند. از جمله آن‌ها می‌توان به قطار نورالرضا اشاره کرد که واگن‌هایی شیک و وارداتی دارد. قطارهای این مجموعه دارای هدفون، عایق‌بندی حرارتی، صفحه نمایشگر و غیره است. همچنین با خدمات خوب خود از مسافران به نحو احسن پذیرایی می‌کند. قطار نورالرضا کلاس‌های گوناگونی دارد که بسته به کیفیت قیمت‌گذاری شده‌اند. از دیگر بهترین قطارهای این مسیر می‌توان به سیمرغ اشاره کرد. این قطار علاوه بر سرویس خواب رستوران نیز دارد. به همین دلیل گزینه‌ای عالی برای یک سفر لذت‌بخش است. همچنین اگر سیستم تهویه مناسب برایتان مهم است قطار سیمرغ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از دیگر قطارهای خوب این مسیر می‌توان به فدک و رجا اشاره کرد که از کیفیت و عملکرد خوبی برخوردارند.



چند نکته کاربردی

  • ظرفیت قطارهای لوکس خیلی زود به اتمام می‌رسد؛ لذا در خرید خود وقت را تلف نکنید.
  • در هنگام رزرو بلیط قطار ارائه کدملی، شماره تماس و نام مسافران ضروری است.
  • یک ساعت پیش از حرکت در ایستگاه راه آهن حضور پیدا کنید.
  • به یاد داشته باشید که در صورت کنسل کردن بلیط مشمول جریمه خواهید شد.
  • اگر قصد پیاده شدن در ایستگاه‌های بین راهی را دارید حتما پرسنل قطار را در جریان قرار دهید.



فاصله مشهد تا تهران با قطار چقدر است؟

فاصله ریلی مشهد تا تهران حدود ۹۰۰ کیلومتر است و با قطار عادی حدود ۱۰ الی ۱۱ ساعت در مسیر هستید. همچنین با قطار سریع‌السیر ۶ الی ۸ ساعت زمان می‌برد تا به مقصد برسید.



قیمت بلیط قطار مشهد

حالا که دانستیم بهترین قطار مشهد تهران کدام است بد نیست بدانید که قیمت بلیط هر نوع قطار نیز متفاوت است. به نحوی که بسته به ساده یا لوکس بودن قطار قیمت بلیط تعیین می‌شود. همچنین خدمات قطار و زمان سفر نیز از دیگر عوامل تعیین‌کننده قیمت به شمار می‌آید. به نحوی که در ایام تعطیل قیمت بلیط قطار افزایش پیدا می‌کند. لذا همواره توصیه ما به گردشگران این است که سفر خود را به ایام خلوت موکول کنند تا با ظرفیت پر قطارها مواجه نشوند.



خرید بلیط قطار مشهد

امروزه خرید بلیط قطار مشهد به صورت آنلاین به وفور انجام می‌شود. برای این کار کافیست به سفرمارکت مراجعه کرده و بلیط خود را تهیه کنید. این وب سایت با عرضه بلیط قطار همه شرکت‌های ریلی تلاش دارد تا مناسب‌ترین خدمات سفر را تقدیمتان کند. همچنین می‌توانید با نصب اپلیکیشن سفرمارکت خیلی سریع به خدمات سفر دسترسی پیدا کرده و هرآنچه که می‌خواهید را به دست آورید.



کلام آخر

امروزه سفرمارکت به عنوان یک پلتفرم جامع گردشگری در کنار شماست تا برایتان به رزرو بلیط قطار، هواپیما و رزرو هتل بپردازد. همچنین با رزرو ویلا و اقامتگاه بومگردی از اپلیکیشن آن می‌توانید از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید. در صورت بروز مشکل نیز پرسنل سفرمارکت در کنار شما هستند تا راهنماییتان کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین