نجات پدر و دختر محبوس در آوار پس از ۱۳۰ ساعت توسط هلال احمر ایران+فیلم

  4011122066 ۷۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

پدر و دختری که زیر آوار مانده بودند، بعد از ١٣٠ ساعت با تلاش امدادگران هلال احمر ایران و ترکیه زنده خارج شدند.

نجات پدر و دختر محبوس در آوار پس از ۱۳۰ ساعت توسط هلال احمر ایران+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های امداد و نجات ایران و ترکیه در یک عملیات جستجوی مشترک یک پدر و دختر خردسال را که بعد از ١٣٠ ساعت در زیر آوار خانه فروریخته‌شان زنده مانده بودند، نجات دادند.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۰۱۳۵۶۲۱:۳۸:۱۹ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
الحمدلله این برادری ها خیلی با ارزش است.
ناشناس۲۹۰۱۳۷۱۲۲:۰۴:۴۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
چرا خوب شاید آدم های زنده دیگه ای باز هم زیر آواره ها مونده باشن خدا روخوش نمی یاد خدارو چی دیدین
مهدی۲۹۰۱۳۹۸۲۲:۴۳:۳۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خدایا شکرت
ناشناس۲۹۰۱۴۰۳۲۲:۴۷:۴۰ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
من این قسمت از بیرون آوردن را مستقیما از کانال ترکیه صبح دیدم آخه اینجا هیچ حرفی از اکیپ ایرانی را به زبان نیاوردن .
مهدی بگلری۲۹۰۱۴۰۴۲۲:۴۸:۰۰ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
جانم فدای ایران
ناشناس۲۹۰۱۶۸۳۰۸:۴۳:۵۱ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
جانم فدای ایران نازم به نفس هلال‌احمر ایران که همه جا می درخشد
زهرا۲۹۰۱۴۱۲۲۲:۵۸:۳۰ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
آقا دمتون گرم ولی بجای اینکه فیلم بگیری برو کمک کن
ناشناس۲۹۰۱۴۱۵۲۳:۰۲:۴۸ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
بعد میگن این حیوان نجس هستش . قربون اون خدا برم که این چنین مخلوقی داره .
ناشناس۲۹۰۱۶۲۶۰۷:۲۸:۵۴ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
عزیزم چه ربطی داشت خدا هم این حیوان رو برای همچین کارهایی آفریده نه اینکه به جای بچت بیاری تو خونه این حیوان رو نجس اعلام کرده از اون جهت که خصلتهایی داره که اگه انسان بهش نزدیک شه بیاره تو خونه اش دیگه مهر فرزند به انسان خوش نمیاد و این حیوان جاشو میگیره این تازه یکیشه....
ناشناس۲۹۰۱۶۷۳۰۸:۲۲:۱۷ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
حیوان نجسه اما واسه اینکار ها اره درسته .... واسه تو خونه و رختخواب خوابیدن یا تو ماشین اشتباهه خدا خودش به فکرشه که خالقشه
ناشناس۲۹۰۱۷۲۴۰۹:۲۱:۱۲ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
نمیگویند بلکه حتما نجس است ولی نجس بودن مانع مفید بودن نیست
یحیی۲۹۰۱۴۳۳۲۳:۲۰:۱۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خدا حفظ شان کنه واقعا نجات یک انسان لذتی وصف نشدنی داره .به امید اینکه این زلزله و پس لرزه ها در همه جای دنیا تمام بشه
ناشناس۲۹۰۱۴۳۵۲۳:۲۰:۴۸ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خدایا شکرت
زهره۲۹۰۱۴۴۱۲۳:۲۷:۱۹ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
درود به غیرت برادران ایرانیم افتخار می‌کنیم بهتون در پناه امازمان باشید
ذبیح الله،ز۲۹۰۱۴۴۸۲۳:۳۴:۴۱ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
سلام.خداقوت دلیران فداکارامدادگرخداوندااین مصیبتهارانصیب هیچکس درجهان مفرماکه میدانیم،مابندگان عصیانگروناسپاسیم،امادانیم که توبخشنده ومهربان وامرزنده ای،یاذالجلال والاکرام،یاذالنعمائوالجودیاذالمنن والطول،حررم شیبتی الننار.ذ.ز
ناشناس۲۹۰۱۴۵۲۲۳:۳۶:۰۵ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خدا که بخواد شیشیه رو بغل سنگ نگه می داره
سید۲۹۰۱۴۵۵۲۳:۴۱:۰۷ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
نوزاد که داشتیم اما اگر خدا بخواهد پیر مرد و پیر زن را هم زنده نگه خواهد داشت!
حسن۲۹۰۱۴۶۶۲۳:۴۸:۰۵ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
احسنت.خسته.نباشید.این.است.اعتقاد.واعتماد.به.خدا.‌‌.وخلوص.نیت...وبرای.خدا.کار.کردن.ماشاالا.حق.پشت.وپناهتون.بچه.های.ایران.جان
ناشناس۲۹۰۱۴۸۱۰۰:۱۵:۰۲ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سلام با یاد و نام خدا و تقدیر از جستجو گران که با تلاش بین این همه آوار افراد زنده را نجات می دهند کاش ما هم دسترسی داشتیم تا کمک می کردیم
بهروز۲۹۰۱۴۸۷۰۰:۱۸:۱۶ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خدایا شکرت
بهزاد رحیم پور۲۹۰۱۴۹۱۰۰:۲۰:۵۲ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سلام آفرین بچه های امداد و نجات ایران دستتون گرم خیلی با غیرتین خدا حفظتون کنه
زینب بانو۲۹۰۱۴۹۲۰۰:۲۲:۰۸ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سلام علیکم واقعا باید از خدا ترسید من تعجب می کنم با دیدن چنین صحنه های وحشتناکی هنوز زنان بی بندو بار بر سر برهنگی با حکومت در بحث هستند و شرم نمی کنند خدایا شکرت که هنوز با معجزه هایت می خواهی مردم گمراه را هدایت کنی. واقعا زنده ماندن این پدر و دختر این همه روز گرسنه و تشنه!!!!
ناشناس۲۹۰۱۶۱۸۰۷:۲۳:۱۸ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
اصلا به هم ربطی نداره این دو موضوع...
ناشناس۲۹۰۱۷۰۱۰۸:۵۵:۲۶ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
شما حجابت را حفظ كن كه اگر روزى خداى نكرده زير أوار ماندى زنده از اون زير خارج بشى ما هم با خداى خودمون به شيوه ى خودمون راز ونياز مى كنيم انشاالله كه حرف ما رو هم از اون زير ميشنوه
ناشناس۲۹۰۱۷۸۴۱۰:۴۶:۵۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
چه ربطی داره هر کسی مسئول اعمال خودش مملکت اسلامی پر از ثروت این همه گدا و فقر ...به خاطر این مردم معترضن
احسان۲۹۰۱۴۹۶۰۰:۲۶:۱۵ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خدا رو شکر
ناشناس۲۹۰۱۴۹۹۰۰:۳۰:۴۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سلام برجان برکفان جمهوری اسلامی ایران که باجانودل همشه کارکردند به دلاوران کشومان خسته نباشید میگم خداحفظتون کنه افرین بشجاعت شما
اکبر۲۹۰۱۵۰۲۰۰:۳۲:۵۲ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سلام برنیروهای زحمتکش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ترکیه افرین جان دوانسان نجاتش دادند چند روز معجزه واقعی خداست که واقعا گرنگهدارمن انست که من میدانم شیشه در بغل سنگ نگه میدارد
ناشناس۲۹۰۱۵۰۷۰۰:۳۹:۵۲ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
ایران بهتره که به دادهمپیمان خودیعنی سوریه برسه چون از70کشور فقط واسه کمک به ترکیه آمدن درضمن یک میلیارد وپانصدمیلیون دلار بانک جهانی وام بلاعوض داده. ولی سوریه غریب هست .
ناشناس۲۹۰۱۵۱۷۰۰:۵۷:۰۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خدایا به فریادشون برس دلم آتیش میگیره وقتی نگاه میکنم
مرجانوووووو۲۹۰۱۵۲۵۰۱:۰۹:۵۰ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خدایا به کرم وحکمتت سجده شکر، تا تو نخواهی هیچ برگی از درخت رها نگردد.
توفیق۲۹۰۱۵۳۳۰۱:۲۳:۱۵ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
بنی آدم اعضای یک دیگرند چو عضوی بدرد اورد روزگار دگر عضوها را نباشد قرار
ناشناس۲۹۰۱۵۴۹۰۲:۲۰:۳۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
هلال احمر ایران بره به خوی کمک کنه که هنوز تو چادر هستن. ترکیه میلیارد میلیارد پول داره تو زلزله خوی هزار تومان کمک کرد به ایران؟
جلال حسنزاده۲۹۰۱۵۶۱۰۳:۲۳:۵۷ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
آفرین بر شما ازجان گذشتگان هلال احمر ایران. عیرت وقلب مهربان شما دستمال جهان
ناشناس۲۹۰۱۵۶۵۰۳:۵۱:۱۲ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
اول به کشور خود برسید هنوز مردم خوی وضع فلاکت باری دارند درسته کمک به دیگر کشور ها ولی مردم کشور خودمان بدون سرپناه هستند
ناشناس۲۹۰۱۸۱۰۱۱:۲۹:۱۵ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
از این حرف ها و مقایسه های چندش آور و بی ربط زیاد دیدیم
ایرانی۲۹۰۱۵۶۹۰۴:۱۱:۵۰ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
هرکه بخدا ایمان ندارد سنگ بشه
سعید۲۹۰۱۵۷۶۰۴:۳۲:۳۸ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
درود بر ایران و ایرانی و شرافتدو غیرت ایرانی با رهبری سید علی آقای هممون .جانم فدای شکوه ایران
ناشناس۲۹۰۱۵۸۰۰۴:۴۹:۵۸ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
محبت و انسانیت مرز ندارد زنده باد ایران زنده باد ترکیه
یوسکا تورکمن۲۹۰۱۵۸۳۰۵:۰۳:۵۵ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خدایا به آسیب دیدگان این حادثه تلخ خودت کمک کن و به انسانهایی که به کمک این عزیزان رفته اند قوت و عزت بده. روح جان باختگان شاد و به زخمیها شفای عاجل و به خسارت دیدگان یاری عنایت بفرما...آمین.
محمد جواد۲۹۰۱۵۸۴۰۵:۰۶:۲۰ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
آخ هلال احمر و سگ .مگرسگ نجس نیست .دوم اینکه به غیر از خبرنگار ،هلال احمر کجای صحنه بود
ناشناس۲۹۰۱۵۹۲۰۵:۴۸:۲۸ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
الحمدالله
م۲۹۰۱۵۹۴۰۵:۵۲:۰۱ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
فیلم‌های زلزله رومیبینم خیلی ناراحت میشم ازته دلم اشک میریزم انگارقیامت شده اماتعجبم چراعبرت نمیگیریم ای کاش این آوارها برسر کسانی خراب میشد که حق دیگران رو خوردن ورفتن واختلاس کردن کسانی که اصلا عدالت نمیدونن چی هست ای کاش آواربرسر مسئولینی می‌ریخت که فقط به فکر زندگی خودشون وخونوادشون هستن اصلا به فکر قیامت نیستن نه مردم بدبخت وعادی ای کاش این زلزله یه خونه تکونی دلها بود برای هممون
موسوی۲۹۰۱۵۹۵۰۵:۵۵:۲۷ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
اون چیزی که خدامیدونه مانمیدونیم
ناشناس۲۹۰۱۵۹۹۰۶:۱۲:۱۶ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
فقط خدا می دونه در این مدت چی بر اونها گذشت
زهرا۲۹۰۱۶۰۷۰۶:۳۷:۵۵ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خدایا شکرت خدایا شکرت هزاران بار شکر ...خدا خیرتون بده ...
الله اکبر۲۹۰۱۶۱۳۰۷:۰۶:۰۱ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
درود به مردم ایران زمینم خداپشت وپناهتون
فاطمه۲۹۰۱۶۱۴۰۷:۰۷:۴۸ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خدا پشت و پناه همه
حبیب الله۲۹۰۱۶۲۲۰۷:۲۷:۳۷ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
ان‌شاءالله که خداوند کمکشان کند واقعاً خیلی سخت است
ممم۲۹۰۱۶۲۳۰۷:۲۷:۴۰ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خدایا شکرت به بزرگیت ک ما بنده های ناچیز قدر نشناسیم هزاران بار به عظمتت شکر
ناشناس۲۹۰۱۶۲۴۰۷:۲۸:۰۰ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سلام بر دلاور مردان غیرتمند دستتون درد نکنه خسته نباشید درپناه خدا باشید همیشه انشاالله هرچه زودتر به مردم خوی عزیزمون کشور همسایه ترکیه و سوریه خدا کمک کنه از این گرفتاری نجات پیدا کنند
ناشناس۲۹۰۱۶۳۰۰۷:۳۳:۰۶ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خدا رو هزاران مرتبه شکر قلب انسان به درد میاد
ناشناس۲۹۰۱۶۳۵۰۷:۳۶:۲۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
یکی بداد بچه‌های خوی هم برسد آنها زیر آوار نمردن اما از سرما میمیرن
امیر پارسا۲۹۰۱۶۳۹۰۷:۳۹:۳۹ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
واقعا ترسناک بود.ولی اول به مردم کشور خودمون باید کمک کرد با این گرونی های وحشتناک باید مسئولین به فکر خورد وخوراک وپوشاک آن ها باشندوکمک .چون واقعا مردم ایران زیر بار گرانی ها کمر شکن وا موندن.
فاطمه۲۹۰۱۶۵۴۰۷:۵۱:۴۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سلام خدایااین چه زلزله ای هست که تمومی نداره ازاون روزکه شنیدم وفیلمهارو می بینم حسابی بهم میریزم چون ماهم دچاراین حادثه ی لعنتی شدیم زلزله ی ۵دیماه بم ۱۳۸۲ که عزیزترینهاموازدست دادم مادرو خواهرم امروزچندروز دوباره داغ دلم تازه شده نمیدونین چقدروزای سختی بود. وقتی یادم میفته دلم میخوادتاجایی که تن صدام بالا میره دادبزنم .
ناشناس۲۹۰۱۶۶۸۰۸:۱۲:۴۲ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
تو خوی کسی نمرده که کمک کنن
محسن۲۹۰۱۶۷۲۰۸:۱۹:۵۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خداراشکرخوشحال شدم فقط خیلی دیرشد 130ساعت طرف اگه اسیب هم نبینی تواین مدت ازتشنگی گرسنگی می میرد
محسنی۲۹۰۱۶۷۵۰۸:۲۴:۵۰ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
تاحالاخدامیدونه چندنفرزیرآواربه انتظارکمک، زنده به گورشدن وبدترین نوع مردن که خدانصیب هیچ انسانی نکنه،دنیا هیچ وفایی به انسان نمیکنه .
سعید تمر۲۹۰۱۷۱۱۰۹:۰۷:۵۱ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
آفرین به همدلی هموطنانم با ترکیه روزهای سختی داریم باید وطن را بسازیم. زلزله بعدی را باید الان چاره کنیم
نقش جهان۲۹۰۱۷۲۰۰۹:۱۸:۳۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
اینها تیم های امداد و نجات هستن اگر به ترکیه هم نمی‌رفتند توی ایران باید بیکار میموندن چون خوی کسی زیر آوار گیر نکرده بود نجس بودن سگ هم ربطی به فواید و خلقتش ندارد .همه چیز رو باهم قاطی نکنید.کمی انصافم آرزوست.
ناشناس۲۹۰۱۷۲۱۰۹:۲۰:۴۰ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
زنده باد اسلام انسانیت کشورهای همجوار برادری و برابری وکشور ایران مردم ایران دولت ایران در تمام دنیا همدردی و مسلمانی خود را چیزی کم نذاشته در تمام دنیا آشکار است
ناشناس۲۹۰۱۷۲۶۰۹:۲۳:۵۲ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خدا قوت دلیران شجاع
حسن قنبری۲۹۰۱۷۲۷۰۹:۲۶:۰۱ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خداروشکر از اینکه جان یک انسان نجات پیدا کرده،این جای قدردانی داره حالا چه ترکیه چه ایران،مهم نجات جان انسان هست،درود بر همه دلاورمردان که در شرایط سخت در حال جستجو هستن.
حسین۲۹۰۱۷۳۸۰۹:۴۶:۵۷ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
عزیزان سلام قضاوت نکن وبه هیچ کس و هیچ مقامی اهانت نکن وقضاوت را بذار دست خالق هستی .
ناشناس۲۹۰۱۷۴۱۰۹:۴۹:۴۸ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
اول خدا رو شکر و سپاس میگم و تشکر از کسانی که کمک کردند و مهمتر این سگ های باوفای خدا که او رو خلق کرد و آفرید هیچ چیز بی حکمت نیست ای کاش ما انسانها بجای اذیت و آزار این حیوان خدا قدر چنین حیوانی رو میدانستیم .
ناشناس۲۹۰۱۷۴۷۱۰:۰۲:۴۵ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خداقوت‌به‌همه‌
مهرداد۲۹۰۱۷۵۶۱۰:۱۶:۰۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خدارا شکر وخسته نباشید به تمامی کسانی که در تمامی مراحل گرفتاریها به هم کمک می‌کنند فرق نمی‌کند چه دین و مذهبی دارند همه انسان هستیم درود بی پایان بر مردان غیور هلال احمر آفرین به مربیان این حیوانات زنده یاب عزیز ووفای خود حیوان لطفاً هر مسله را سیاسی نکنید کمک کنید وهم فکری
ناشناس۲۹۰۱۷۶۴۱۰:۲۷:۰۸ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
حالا اگر در سوریه بود برخی مخاطبین شما...؟!!!
ف۲۹۰۱۸۰۲۱۱:۱۸:۳۷ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خداوند در کنار قدرتش ،رحمتش رو هم به بنده هاش نشون میده.
رضا۲۹۰۱۸۵۲۱۲:۰۷:۴۲ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
درود بر عزیزان هلال احمرمون
yektanetتریبون

آخرین عناوین